ارتباط با نمایندگی های خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش سوم )

گروه صنعتی اسکندری در تمامی استان های کشور نمایندگی های مخصوص خدمات پس از فروش دارد. در این ویدیو در مورد روش های برقراری ارتباط با این نمایندگی ها صحبت کرده ایم.

توجه به موارد اشاره شده در این ویدیو و انجام روش های اشاره شده در آن، برای دریافت خدمات پس از فروش الزامی می باشد .پیشنهاد میکنیم حتما این ویدیو را مشاهده کرده و سپس اقدام به مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش در شهر خود کنید.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 نظرات

  1. من اگر درخواست یک سبد هچر دستگاه ۹۶ تایی را برای دستگاه بخوام چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید دستگاه ۴۸ تایی هستش برای اینکه تخم هایی که روی سبد ۴۸ تایی قرار میگیره امکان جابجایشون هستش به موقع در اومدن جوجه ها چون سبد ۴۸ تایی لبه نداره ممنون میشم فقط یک سبد میخوام قسمت بالایی نمیخوام

    1. سلام لطفا با شماره تماس 04433744932 تماس بگیرید(تلفن نوبت ده) و درخواستتون رو مطرح کنید.

  2. سلام من یدونه دستگاه جوجه کشی داشتم دماش تقریبا ۴ ساعت رفته بود بالای ۵۰ درجه الان اومدم دما رو درست کردم تخم ها داغ شده بودند یدونه از تخم هارو شکستم سفیدهش یکم سفید و یکم سفت شده بود و هر ۲ ساعت یک بار تخم هارو میچرخونم الان مشکلی برای تخم پیش اوده ممندن میشم جواب سوالمو بدید

  3. سلام چرا از دستگاه ایزی باتور 3 هیچ اطلاعاتی رو نمیزارین من میخواستم یک دونه از این نوع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 3 سفارش بدم هیچ تبلیغی یا آموزشی را توی صفحه هاتون ندیدم لطفاً اطلاعاتی یا آموزشی بزارید🙏 باتشکر

    1. سلام ایزی باتور 3 یه بازه زمانی توقف تولید خورد و تولید نشد (به خاطر مسائل ثبت تولید و…) و تا همین اخواخرم تولید نمیشد من فکر میکنم در آیندهه نزدیک آموزش هاش بیاد رو سایت
      البته بخش خدمات کمک میکنن و خیلی راحته راه اندازیش

      1. سلام
        من یک مشکلی پیدا کردم در مورد دستگاه جوجه کشی که تلفنی با شماره پشتیبانی تماس گرفتم وخیلی عالی و سریع راهنمایی کردند واینکه نشان دهنده مهارت عالی این گروه است وخوشحالم از انتخوابم تشکر

  4. سلام.فن کوچیک دستگاه ایزی باتور 2 از کار افتاده پره هاش سفت شدن
    تخم داخل دستگاه چیکار کنم

    1. سلام فن باید عوض بشه دیگه
      با خدمات تماس بگیرید فن 6در6 ولتاژ12
      شماره خدمات : 04433744932 تلفن نوبت ده

  5. سلام باتشکروخسته نباشیدبابت ساخت چنین دستگاه پیشرفته ومدرن دست مریضادفقط درموردتهویه ستروهچرهمزمان کامل لطفاتوضیح بدیدمن ۱۷تاقوغازدرسبدهچرقراردادم وازتهویه سردرنمیارم طوریکه بقیه ی تخمهاشامل بوقلمون ومرغ هستن درسترقراردارن لطفابرام توضیح بدید

    1. سلام دوست عزیز
      دستگاه در حالت ستر و هچر همرمان هستش یعنی طبقه بالا ستر و پایین هچر
      اگه میخوایید هر دو طبقه رو در حالت ستر استفاده کنید با فشردن و نگهداشتن 10الی 15 ثانیه ای دکمه کاهش و با دیدن عبارت fan on روزشمار رو به حالت عادی برگردانید

  6. سلام،وقت بخیر، شهر قزوین نمایندگی دارید؟من دستگاهم نوسان دمایی پیدا میکنه تو روز 14تا 17،همین باعث کاهش راندمان جوجه کشیم شده،چجور میشه علت یابی و رفع عیب کنم؟؟

    1. سلام و احترام
      اول باید با خدمات پس از فروش تماس بگیرین
      در صورت لزوم خود خدمات با نمایندگی هماهنگ میشه
      شماره تماس
      04433744932 فقط تلفن نوبت ده هستش باید صبوری کنید

  7. سلام اقای اشرفی میشه شماره خودتون رو بفرستید من چند تا سوال دارم ممون میشم بفرستید

    1. سلام ابولفضل عزیز
      امکان ارسال شماره ی تماس وجود نداره ، همینجا سوالتون رو مطرح کنید در خدمتیم