اهمیت تماس با خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری
اگر این ویدئو از دست بدی یه نکته حساس و طلایی رو هیچ وقت یاد نخواهی گرفت !
📌مدتها پیش فردی با خدمات پس از فروش تماس گرفت و مشکل برد داشت ، گویا برد دستگاهشون درست کار نکرده بود. البته ما این مورد زمانی فهمیدیم که تماس گرفتن و ایرادیابی صورت گرفت.
گویا سنسور دستگاه خراب شده بود و مشتری بدون تماس با بخش خدمات اقدام به خرید سنسور از شخص دیگه ای کرده بود( که هیچ ارتباطی به شرکت ما نداشته )
اما مشکلی که وجود داشت این بود که سنسوری که خریداری شده بود سه پین بود در حالی که سنسور خود دستگاه چهار پین هست❗️ و همین باعث شد بود مشتری خرید اشتباهی انجام بده از طرفی اتصال سنسور هم درست نبوده و به جای سنسور محیطی متصل کرده بودن
📌دلیل موارد اینچنینی عدم تماس مشتری با خدمات پس از فروش مرکزی شرکت هست !
لطفا قبل از هرگونه اقدامی اول با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید.