اهمیت تماس با خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

اگر این ویدئو از دست بدی یه نکته حساس و طلایی رو هیچ وقت یاد نخواهی گرفت !

📌مدتها پیش فردی با خدمات پس از فروش تماس گرفت و مشکل برد داشت ، گویا برد دستگاهشون درست کار نکرده بود. البته ما این مورد زمانی فهمیدیم که تماس گرفتن و ایرادیابی صورت گرفت.
گویا سنسور دستگاه خراب شده بود و مشتری بدون تماس با بخش خدمات اقدام به خرید سنسور از شخص دیگه ای کرده بود( که هیچ ارتباطی به شرکت ما نداشته )
اما مشکلی که وجود داشت این بود که سنسوری که خریداری شده بود سه پین بود در حالی که سنسور خود دستگاه چهار پین هست❗️ و همین باعث شد بود مشتری خرید اشتباهی انجام بده از طرفی اتصال سنسور هم درست نبوده و به جای سنسور محیطی متصل کرده بودن

📌دلیل موارد این‌چنینی عدم تماس مشتری با خدمات پس از فروش مرکزی شرکت هست !

لطفا قبل از هرگونه اقدامی اول با بخش خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا