نحوه ارسال و دریافت قطعات توسط گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش چهارم )

پرسشی که بسیاری از کاربران از خدمات پس از فروش ما دارند، هزینه ها و روش های ارسال و دریافت قطعات دستگاه های مختلف می باشد. در این ویدیو به صورت کامل در مورد هزینه های ارسال و دریافت و همینطور نحوه ی ارسال و دریافت قطعات توسط بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری صحبت کرده ایم. اگر از مشتریان گروه صنعتی اسکندری هستید، پیشنهاد میکنیم حتما این ویدیو را به صورت کامل مشاهده نمایید.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظرات

    1. سلام ، ما همه روزه به غیر روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 که خدمات مرکزی شرکت خدمتگزار هستن باید خدمتتون عرض کنم که مجموعه ما تنها شرکت فعال در حوزه جوجه کشی و .. هستش که در اکثر استان های کشور حداقل یک نمایندگی مخصوص تعمیرات و خدمات گارانتی همان استان رو داره

  1. سلام دستگاه من ایزی باتور 1هس. ولی روی درب دوتا سیم هس یعنی دوتا سوکت در آمده مثل ایزی باتور 2،به هر کدام وصل کنم مشکلی که نیس ،

        1. سلام خانم دل شاد عزیز
          شما مبتونید با شماره 09144485590 مهندس رسول علیزاده