نحوه ارسال و دریافت قطعات توسط گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش چهارم )
پرسشی که بسیاری از کاربران از خدمات پس از فروش ما دارند، هزینه ها و روش های ارسال و دریافت قطعات دستگاه های مختلف می باشد. در این ویدیو به صورت کامل در مورد هزینه های ارسال و دریافت و همینطور نحوه ی ارسال و دریافت قطعات توسط بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری صحبت کرده ایم. اگر از مشتریان گروه صنعتی اسکندری هستید، پیشنهاد میکنیم حتما این ویدیو را به صورت کامل مشاهده نمایید.
محصولات خوبه ولی نمایندگی تعمیرات و خدمات نداره
سلام ، ما همه روزه به غیر روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 که خدمات مرکزی شرکت خدمتگزار هستن باید خدمتتون عرض کنم که مجموعه ما تنها شرکت فعال در حوزه جوجه کشی و .. هستش که در اکثر استان های کشور حداقل یک نمایندگی مخصوص تعمیرات و خدمات گارانتی همان استان رو داره
سلام دستگاه من ایزی باتور 1هس. ولی روی درب دوتا سیم هس یعنی دوتا سوکت در آمده مثل ایزی باتور 2،به هر کدام وصل کنم مشکلی که نیس ،
سلام عزیز دل…. نه هیچ مشکلی نداره به هر کدوم که خواستید وصل کنید
سلام وقتتون بخیر
چطور و از کجا میتونم ی دستگاه خوب جوجه کشی اسکندری تهيه کنم؟
سلام خانم دل شاد عزیز
شما مبتونید با شماره 09144485590 مهندس رسول علیزاده
سلام
نمایندگی در شیراز دارید
سلام
نمایندگی فروش آقای صمدی
09144483188
نمایندگی خدمات پس از فروش آقای زارع
04433744932
میخاسم ببینم اینا همه تو سی دی هم هستن؟
سلام دوست عزیز چیا؟