فصل پنجم ویدیو های آموزشی
در این فصل از مجموعه ویدیوهای آموزشی گروه صنعتی اسکندری که توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش تدوین شده ، با نحوه فعالسازی گارانتی، روش های تماس با بخش خدمات پس از فروش و نمایندگی ها معتبر مجموعه اسکندری ، شیوه ارسال و دریافت قطعات دستگاه و و… آشنا خواهید شد.
در صورتی که جزو کاربران دستگاه های جوجه کشی اسکندری هستید و با قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این ویدیوها را مشاهده فرمایید تا ابهامات و سوالات احتمالی شما را پاسخ داده باشیم.
-
نحوه ارسال و دریافت قطعات توسط گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش چهارم )
پرسشی که بسیاری از کاربران از خدمات پس از فروش ما دارند، هزینه ها و روش های ارسال و دریافت…
برای تماشای ویدیو کلیک کنید -
ارتباط با نمایندگی های خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش سوم )
گروه صنعتی اسکندری در تمامی استان های کشور نمایندگی های مخصوص خدمات پس از فروش دارد. در این ویدیو در…
برای تماشای ویدیو کلیک کنید -
روش های تماس با خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری ( فصل پنجم – بخش دوم )
گروه صنعتی اسکندری به منظور ایجاد شرایط مناسب برای تماس آسان مشتریان عزیز با بخش خدمات پس از فروش ،…
برای تماشای ویدیو کلیک کنید -
فعالسازی گارانتی دستگاه جوجه کشی اسکندری ( فصل پنجم – بخش اول )
از جمله پرسش ها و دغدغه های خریداران دستگاه های جوجه کشی، فعال سازی گارانتی و خدمات پس از فروش…
برای تماشای ویدیو کلیک کنید