فصل پنجم ویدیو های آموزشی | گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی

در این فصل از مجموعه ویدیوهای آموزشی گروه صنعتی اسکندری که توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش تدوین شده ، با نحوه فعالسازی گارانتی، روش های تماس با بخش خدمات پس از فروش و نمایندگی ها معتبر مجموعه اسکندری ، شیوه ارسال و دریافت قطعات دستگاه و و… آشنا خواهید شد.
در صورتی که جزو کاربران دستگاه های جوجه کشی اسکندری هستید و با قصد خرید یکی از آنها را دارید، حتما این ویدیوها را مشاهده فرمایید تا ابهامات و سوالات احتمالی شما را پاسخ داده باشیم.


انتقال مفاهیم و اطلاعات از طریق مشاهده ویدیوهای آموزشی بهتر از هر روش دیگری عمل می کند، بنابراین بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری نیز جهت انتقال اطلاعات مفید و ضروری در رابطه با نحوه جوجه کشی و کار با دستگاه جوجه کشی، یک سری از ویدیوهای آموزشی را آماده نموده که از صفحه ویدیوهای آموزشی گروه صنعتی اسکندری قابل دسترسی هستند.

در این فصل به نحوه فعالسازی گارانتی و بهره مندی از خدمات پس از فروش و ارتباط با نمایندگی های معتبر کارخانه و هم چنین پروسه انتقال و دریافت قطعات دستگاه ها پرداخته شده است.

اهمیت گارانتی در خرید دستگاه جوجه کشی

هر محصول با کیفیت و کارآمدی باید از گارانتی معتبری نیز بهره مند باشد، وجود گارانتی متضمن کارکرد صحیح دستگاه و به کار گیری قطعات با کیفیت در ساخت آن است، بنابراین خیال شما را از بابت کیفیت و عملکرد طولانی مدت دستگاه راحت کرده و خبر از وجود یک کارخانه پشتیبان معتبر می دهد که در صورت بروز هر اتفاقی به کمک شما خواهد آمد.

بسیاری از دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار فاقد گارانتی واقعی و قابل اتکا هستند، اما مجموعه اسکندری تمامی محصولات خود را با 1 سال گارانتی معتبر از طرف کارخانه روانه بازار می کند و وجود نمایندگی های معتبر در اکثر استان های کشور و بخش خدمات پس از فروش فعال، نشان از اعتبار خدمات گارانتی و پس از فروش دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش چه کمکی به شما خواهد کرد؟

در صورت خرید محصولی بدون گارانتی و پشتوانه ، تمام هزینه های تعمیر و سرویس آن بر عهده شما خواهد بود، از طرفی نیز از کیفیت دستگاه خریداری شده مطمئن نخواهید بود و هر لحظه امکان خرابی آن وجود دارد، هم چنین تولید کننده و یا فروشنده محصول نیز هیچ مسئولیتی را متقبل نمی شوند.

در صورت وجود گارانتی ، هیچ یک از مشکلات فوق به وجود نخواهد آمد و دستگاه جوجه کشی خریداری در بالاترین کیفیت ممکن تولید خواهد شد چرا که تولید کننده کیفیت آن را تضمین نموده و هزینه تعمیر و سرویس آن را نیز متقبل خواهد شد، بنابراین جهت جلوگیری از هزینه های آتی محصول فروخته شده ، در ساخت آن از قطعات با کیفیتی استفاده می کند.

اهمیت وجود نماینده کارخانه در شهرهای مختلف

در صورتی که محصول خریداری شده دچار مشکل شود، به راحتی می توانید به نمایندگی های معتبر شهر خودتان مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنید، بدون اینکه نیاز به ارسال دستگاه به کارخانه و چندین روز انتظار برای تحویل دوباره آن باشد. در ویدیوهای این فصل به نحوه دسترسی به نمایندگی های قابل اعتماد مجموعه اسکندری نیز پرداخته شده است.

معرفی سایر منابع جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی

در صورتی که در سایر سرویس های اینترنتی نیز فعال هستید، می توانید به ویدیوهای آموزشی مجموعه اسکندری دسترسی داشته باشید، از جمله آنها می توان به آپارات، اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، نماشا و … اشاره کرد که لینک ورود به این شبکه ها ، در اینهای همین صفحه قرار داده شده اند.


نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظرات

    1. سلام
      دستگاه جوجه کشی بخرید ؟ برای خرید دستگاه جوجه کشی با شماره ی زیر در تماس باشید :
      09144485590 مهندس علیزاده
      برای خرید قرقاول و … باید به بازار شهرتون مراجعه کنید و اطلاعی در این مورد ندارم

  1. سلام وقت بخیر، درسددم یک دستگاه صدعددی خریداری کنم، نماینده شمادرگیلان، رشت کیه و کجاست لطفا معرفی بفرمایید. متشکرم، حبیبی

      1. سلام ، مهندس اشرفی من با دستگاه ایزی باتور ۲ یه مشکل دارم ، الان یه ساله دارمش ، شونه ی بالایی دستگاه راندمان خوبی داره اما تخم هایی که تو شونه پایین میزارم ( مرغ ، غاز و .. ) کلا ۳۰ درصدش جوجه میشه ، بقیشون خفه میشن . در صورتی که گیفیت تخم های راک بالا و پایین یجوره ، راهنمایی میکنید لطفا ؟

        1. سلام علی جان حالت خوبه؟؟ امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت شاد باشه
          خب ببین داداش الان داری به من یه نکته ای رو میگی اونم اینه که هوا در داخل دستگاهت خوب قاطی نمیشه
          چون گرما به سمت بالا میره(مطابق قانون همرفتی) بنابراین بالا راندمانت خوبه
          هوا رو هم فن ها قاطی میکنن
          1. احتمال زیاد فن وسطی دورش افتاده ( گرد و خاک و آشغال و… و یا حتی نیم سوز شدن سیم پیچ)
          2. احتمالا فن کوچیک بغل ( فن 6*6) یا کار نمیکنه یا جهتش برعکسه یا دروزش افتاده
          من جای شما باشم فن ها رو چک میکنم اگر خراب بود عوض میکنم و بعدش دستگاه کالیبره می کنم