کدام کارخانه بهترین دستگاه جوجه کشی را تولید میکند ؟

بهترین کارخانه برای خرید دستگاه جوجه کشی کدام است ؟ در دنیای اینترنت سایت ها و کارخانه های زیادی اقدام به فروش تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی مینمایند اما سوال اینجاست ، از کدام یک از این کارخانه ها تخم نطفه دار و یا دستگاه جوجه کشی خرید کنیم تا مطمئن باشیم بهترین نوع خدمات را دریافت میکنیم؟؟

اما جواب :

از کارخانه ای خرید کنید که در شهر و یا در استان شما دارای نمایندگی باشد این موضوع از جهت های مختلف به نفع شماست اول اینکه کارخانه ای که کلاه بردار باشد و یا دارای محصولاتی با کیفیت پایین باشد امکان اینکه یک نمایندگی را برای مدت طولانی حفظ کند را نخواهد داشت و علاوه بر آن وجود نمایندگی فعال و معتبر کارخانه  تولید کننده در شهر شما تضمین کننده ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به شما میباشد. همچنین وجود گارانتی خیال شما را از بابت ارسال دستگاه جوجه کشی و یا تخم نطفه دار راحت میکند همچنین امکان فروش دستگاه تقلبی به شما را نزدیک به صفر میکند.

کدام کارخانه بهترین دستگاه جوجه کشی را تولید میکند ؟ - چیکن دیوایس

اگر کارخانه  ارائه دهنده ماشین جوجه کشی یا تخم نطفه دار در شهر و یا استان شما نمایندگی نداشت سعی کنید مطمئن شوید که حداقل استان های دیگر دارای نمایندگی های فروش یا خدمات پس از فروش میباشد چرا که وجود این نمایندگی ها بازهم نشان دهنده اصالت کارخانه میباشد ولی در این مورد دقت کافی را به خرج دهید چرا که گاها کارخانه ها سعی میکنند شما را بفریبند.

دقت کافی داشته باشید که کارخانه فروشنده دستگاه جوجه کشی و یا تخم نطفه دار سالانه در کدام یک از نمایشگاه های بین الملی کارخانه می کند!!؟؟؟ اگر کارخانه  واقعا حالت کمپانی داشته باشد و صاحب کارخانه و خط تولید و تشکیلات منسجم باشد مطمنا سالانه باید در مهمترین آوردگاه های صنعت دام و طیور حضور فعال داشته باشد. باز هم دقتن کنید که برخی وب سایتها که در واقع یک وب سایت با چند شماره تلفن و یک آدرس تقلبی هستند شما را نفریبند. پیشینه کارخانه در نمایشگاه های بین الملی داخلی و خارجی را مورد بررسی و عرض یابی قرار دهید.

اگر خریدی با ارزش ریالی بالا انجام می دهید حتما آدرس قید شده در وب سایت کارخانه را ارزیابی کنید به عنوان مثال قرارداد خرید خود را برای آدرسی که در وب سایت کارخانه نوشته شده است پست کنید و اصولا مطمن شوید که چنین آدرسی حتما وجود دارد.

قبل از خرید تلفن و مشخصات بخش خدمات پس از فروش را بخواهید و چک کنید که حتما کارخانه دارای بخش خدمات پس از فروش قوی و مستقل باشد.

فراموش نکنید هیچ ارزانی بی علت نیست ولی هر قیمت بالای نیز نشان دهنده کیفیت برتر محصول نیست باز هم تاکید میکنم جهت اطمینان در صورت امکان از نزدیک ترین نمایندگی کارخانه به شهر خود خرید کنید تا خیالی آسوده داشته و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه جوجه کشی

راهنمای خرید بهترین دستگاه جوجه کشی - چیکن دیوایس

اگر شما نیز به فکر پرورش طیور اهلی یا زینتی هستید، قطعا یکی از ملزومات راه اندازی سالن پرورش طیور، انتخاب و خرید بهترین دستگاه جوجه کشی برای این کار می باشد. قطعاً دستگاه های جوجه کشی زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام خوبی ها و بدی های مختص به خود را دارند.

اما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه به نکات و تکنیک هایی احتیاج پیدا خواهید کرد که در ادامه ضمن معرفی انواع دستگاه های موجود در بازار، مزایا و معایب هر کدام را نیز ذکر خواهیم کرد تا با چشمی باز و کاملا آگاهانه قدرت انتخاب بهترین گزینه را داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه جوجه کشی :

از مهم ترین و حساس ترین نکاتی که قبل از خرید یک دستگاه جوجه کشی باید رعایت کنید، می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. فرقی نمی کند که شما می خواهید از تخم نطفه دار چه پرنده ای جوجه کشی کنید، اصولا دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار برای جوجه کشی از تخم نطفه دار تمامی پرنده های اهلی به جز شترمرغ و پرنده های زینتی مناسب هستند، اما برای جوجه کشی از تخم شتر مرغ و پرنده های زینتی مانند کاسکو، عروس هلندی ، مرغ عشق و … باید دستگاه های مخصوص آنها را خریداری کنید. بنابراین اگر کسی دستگاه های خود را با عنوان دستگاه جوجه کشی مخصوص مرغ، دستگاه جوجه کشی مخصوص بوقلمون، دستگاه مخصوص طوطی، دستگاه مخصوص شترمرغ و بلدرچین و … معرفی کرد، به عدم کیفیت دستگاه های او شک کنید.
  2. دستگاه مورد نظر خود را از تولید کننده ای بخرید که در شهر یا استان شما دارای نمایندگی باشد، این موضوع از جهات مختلفی به نفع شماست اول اینکه کارخانه ای که کلاهبردار باشد و یا دارای محصولاتی با کیفیت پایین باشد، امکان حفظ یک نمایندگی به مدت خیلی طولانی را نخواهد داشت، چون که نمایندگان پس از مدتی به دلیل عدم رضایت مشتریان از کیفیت محصولات تولید کننده از قبول نمایندگی آن کارخانه صرف نظر خواهد کرد، بنابراین بهتر است قبل از خرید به مدت فعالیت نماینده شهرتان نیز دقت کنید. علاوه بر این وجود نمایندگی فعال و معتبر در شهر شما تضمین کننده ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به شما میباشد.
  3. اگر کارخانه ارائه دهنده ماشین جوجه کشی در شهر و استان شما نمایندگی نداشت سعی کنید مطمئن شوید که در استان های همجوار دارای نمایندگی های فروش یا خدمات پس از فروش میباشد چرا که وجود این نمایندگی ها بازهم نشان دهنده اصالت کارخانه میباشد ولی در این مورد دقت کافی را به خرج دهید چرا که گاها کارخانه ها سعی میکنند شما را بفریبند.
  4. دقت کنید که آیا تولید کننده دستگاه جوجه کشی مورد نظر شما در نمایشگاه های بین المللی شرکت می کند؟ اگر تولید کننده مورد نظر حالت کمپانی داشته باشد و دارای کارخانه، خط تولید و تشکیلات منسجم باشد مطمئنا هر ساله باید در مهمترین آوردگاه های صنعت دام و طیور حضور فعال داشته باشد. باز هم دقت کنید که برخی وب سایتها که در واقع یک وب سایت با چند شماره تلفن و یک آدرس تقلبی هستند شما را نفریبند. پیشینه کارخانه در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهید.
  5. اگر قصد خرید دستگاهی گران قیمت دارید حتما از واقعی بودن آدرس کارخانه مطمئن شوید، تا جای امکان سعی کنید به صورت حضوری خرید کنید ولی اگر امکان حضور در کارخانه برای شما ممکن نیست، از آشنایان و دوستان خود در آن شهر بخواهید تا از وجود چنین آدرسی شما را مطمئن کنند.
  6. جهت اطمینان از وجود بخش خدمات پس از فروش، قبل از خرید تلفن و مشخصات بخش خدمات پس از فروش را بخواهید و چک کنید که حتما کارخانه دارای بخش خدمات پس از فروش قوی و مستقل باشد.
  7. فراموش نکنید هیچ ارزانی بی علت نیست ولی هر قیمت بالای نیز نشان دهنده کیفیت برتر محصول نیست باز هم تاکید میکنم جهت اطمینان در صورت امکان از نزدیک ترین نمایندگی کارخانه به شهر خود خرید کنید تا خیالی آسوده داشته و بهترین خدمات را دریافت نمایید.
  8. در خرید دستگاه دقت کنید که حتما دارای بدنه PVC باشد، چون دستگاه های بدنه فلزی و یا دستگاه های دست ساز به مرور زمان دچار پوسیدگی خواهند شد و با توجه به اینکه امکان شستشوی قسمت داخلی و بیرونی آن وجود ندارد، بنابراین مقادیر زیادی میکروب را در خود جمع خواهد کرد و راندمان جوجه کشی را در مراحل بعدی به شدت کاهش خواهد داد.
  9. سعی کنید دستگاهی تمام اتوماتیک خریداری کنید تا عملیات های جوجه کشی نظیر تامین و تنظیم دما و رطوبت، چرخش تخم ها و تهویه هوای دستگاه را بر عهده بگیرد و نیازی به حضور مداوم شما در کنار دستگاه نباشد.
  10. دستگاه مورد نظر حتما باید از سیستم برق اضطراری پشتیبانی کند تا در صورت قطع برق بتوانید آن را به باتری خودرو و یا UPS متصل کنید تا عملیات جوجه کشی بدون وارد آمدن هیچ تلفاتی به جوجه ها ادامه پیدا کند.
  11. قبل از خرید به کیفیت سنسور های دستگاه دقت کنید. استفاده از سنسور های بی کیفیت یعنی راندمان جوجه کشی پایین و نتیجه آن یعنی کاهش درآمد و متضرر شدن شما! سنسور های SHT در اولویت باشد.

بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی کیست؟

معرفی بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی : امروزه صنعت جوجه کشی و پرورش طیور به یک راه درآمدی مطمئن، زود بازده و پر سود مبدل شده است و هر کسی را مشتاق به این کار می کند. البته ناگفته نماند که تبلیغات فروشندگان دستگاه های جوجه کشی ، ملزومات جوجه کشی و پرورش طیور ، تخم های نطفه دار و … در گسترش این صنعت بی تاثیر نبوده است، بنابراین هر کسی می تواند در یک فضای 100 متری به جوجه کشی و پرورش طیور بپردازد و درآمد میلیونی کسب نماید.

به همین منظور تولید کنندگان مختلفی در امر تولید دستگاه ها و ملزومات جوجه کشی و پرورش طیور فعالیت دارند، برخی دارای سابقه چندین ساله و برخی نیز تازه وارد هستند، هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. در این مقاله از وب سایت چیکن دیوایس سعی داریم شما را با تمامی تولید کنندگان مطرح ایرانی و خارجی آشنا کنیم و در نهایت بهترین تولید کننده را به منطقی ترین و عادلانه ترین شکل ممکن خدمت تان معرفی نماییم، لطفا با ادامه مطلب همراه باشید.

1- آرکام (R-COM)

آرکام (R-COM) - چیکن دیوایس

در بحث بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی آرکام به عنوان یک تولید کننده برتر جهانی در کره فعالیت دارد و تولید کننده انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی می باشد. این سازنده دارای سابقه فعالیت 15 ساله می باشد. این دستگاه های جوجه کشی دارای بدنه ای فوق العاده محکم و شیشه های پلی کربناتی نشکن می باشد، موتور های با کیفیت، سیستم چرخش گهواره ای، سنسور سوئیسی SHT، تامین دما و رطوبت فازی، نمایشگر دیجیتالی و… از محاسن دستگاه های جوجه کشی آرکام می باشد.

سنسور SHT یکی از بهترین و بی نظیر ترین سنسور در جهان می باشد که به صورت همزمان دما و رطوبت را اندازه گیری می کند، از این سنسور ها در صنایع ابزار دقیق مانند testo و تجهیزات پزشکی استفاده می شود و دلیل محبوبیت برند آرکام نیز استفاده از همین سنسور است، هر سنسوری به جز SHT پس از مدتی از کالیبره خارج خواهد شد و برای تنظیم مجدد باید به کارخانه سازنده سنسور ارجاع داده شود.

گران قیمت بودن دستگاه ها، عدم دسترسی به گارانتی و خدمات پس از فروش سازنده و نبود قطعات آن در داخل کشور از معایب این دستگاه ها می باشد. البته گروه صنعتی اسکندری نیز برخی از دستگاه های جوجه کشی آرکام را با مسئولیت خودش به فروش می رساند.

برای مراجعه به فروشگاه رسمی آرکام می توانید به ادرس زیر مراجعه فرمایید.

http://www.r-com.co.kr

2- برینسه آ (Brinsea)

برینسه آ (Brinsea) - چیکن دیوایس

از جمله بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی می توان به این شرکت اشاره نمود. کارخانه سازنده برین سی در کشور آمریکا واقع شده است و دارای 20 سال سابقه فعالیت می باشد. این گروه تولیدی نیز دستگاه های جوجه کشی خود را در دو سطح خانگی و نیمه صنعتی تولید می کند. دستگاه های این کارخانه نیز دارای کیفیتی بالا می باشد و از سنسور SHT، سیستم تامین دما و رطوبت فازی، بدنه ABS، PVC و پلی کربنات و … در دستگاه استفاده شده است، ولی همانطور که گفته شد به دلیل عدم دسترسی مستقیم به گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات و دردسر های واردات، عملا فروش محصولات این کارخانه در ایران امکان پذیر نیست.

برای دیدن محصولات این کارخانه می توانید به ادرس مستیم آنها مراجعه فرمایید.

http://www.brinsea.co

3- گروه صنعتی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری - چیکن دیوایس

این تولید کننده ایرانی از سال 1372 در ارومیه شروع به فعالیت نموده و در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی فعالیت دارد و می توان گفت که قدیمی ترین شرکت تولید کننده محصولات جوجه کشی و بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در ایران است. محصولات این گروه تولیدی قابل رقابت با محصولات خارجی مانند آرکام و برینسه آ می باشد. از مزایای دستگاه های تولیدی گروه صنعتی اسکندری می توان به سنسور سوئیسی SHT لایسنس دار، بدنه ABS و PVC، تامین دما و رطوبت با هوش مصنوعی، امکان انتخاب پرنده، شانه های همه کاره و غلتکی، ستر و هچر همزمان و … اشاره نمود.

تمامی دستگاه های تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد های بین المللی ISO 9001 می باشد. تنها عیبی که دستگاه های این گروه صنعتی دارد مربوط به قیمت بالای آنها می باشد و می توان گفت که ناشی از قطعات گران قیمت به کار رفته در دستگاه می باشد. تمامی محصولات گروه صنعتی اسکندری دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش واقعی می باشد. برای مطالعه مقاله کامل تحلیل و بررسی گروه صنعتی اسکندری به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بررسی دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری

4- گروه صنعتی بلدرچین دماوند

گروه صنعتی بلدرچین دماوند - چیکن دیوایس

این گروه صنعتی از سال 1388 در تهران شروع به کار نموده و در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی فعالیت دارد، قیمت های دستگاه های این گروه تولیدی با گروه صنعتی اسکندری تقریبا برابری می کند، دستگاه های این گروه تولیدی دارای سیستم سخنگو و قابلیت کنترل از راه دور می باشد.

برای مطالعه توضیحات کامل در مورد ویژگی های محصولات گروه صنعتی بلدرچین دماوند به لینک زیر مراجعه فرمایید :

بررسی دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

5- کاکس ماشین

کاکس ماشین - چیکن دیوایس

تولید کننده ای است که دستگاه های جوجه کشی خانگی را در ایران مونتاژ می کند و برخی از قطعات مهم جوجه کشی مانند برد، موتور و برخی دیگر از قطعات را از کشورهای خارجی وارد می کند. 

برخی از دستگاه های تولید شده توسط کاکس ماشین دارای برد آنالوگ بوده و امکان تنظیم رطوبت اتوماتیک در آنها وجود ندارد و برخی دیگر تماما اتوماتیک می باشند.

6- دی کیو شاپ

دی کیو شاپ - چیکن دیوایس

این فروشگاه اینترنتی هیچ گونه فعالیت تولیدی ندارد و در واقع به کار خرید و فروش دستگاه ها و ملزومات جوجه کشی مشغول است. بنابراین مسئله بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی شامل این شرکت نمی شود و فقط قصد معرفی آن را داریم. دستگاه های قرار گرفته شده بر روی سایت مربوط به بلدرچین دماوند و کاکس ماشین می باشد و در بخش های فوق در مورد آنها توضیح داده شد. برای مطالعه مقاله نقد و بررسی دی کیو شاپ می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

بررسی فروشگاه اینترنتی dq1

7- ماشین طیور جویبار

ماشین طیور جویبار - چیکن دیوایس

این گروه صنعتی از جمله کارخانه هایی می باشد که به تولید دستگاه های جوجه کشی در شمال کشور مشغول می باشد.

آیا داشتن خدمات پس از فروش تاثیری در انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی دارد ؟

بله ، وجود خدمات پس از فروش واقعی خیال کاربر را از رفع مشکل دستگاه در آینده راحت خواهد کرد. . خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری ، بزرگترین شبکه خدماتی در حوزه ی دام و طیور را در داخل کشور در اختیار دارد.

چه زمانی میتوانیم بهترین دستگاه جوجه کشی ار انتخاب کنیم ؟

زمانی امکان خرید بهترین دستگاه جوجه کشی فراهم می شود که به دقت به مطالعه ی مشخصات دستگاه های مختلف پرداخته و ویژگی های شاخص آنها اعم از سنسورها، بدنه ، کنترلر و … را به دقت مقایسه کنید .

اگر شما نیز تجربه خرید ، استفاده و جوجه کشی از هر یک محصولات موجود در بازار را دارید ، تجربیات خود را در قسمت دیدگاه ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

222 thoughts on “بهترین کارخانه برای خرید دستگاه جوجه کشی کدام است

  1. شهروز از کرمانشاه گفت:

    سلام ببخشید کارخانه ای شما لوازمات دیگر مرتبط به لوازم مرغداری از قبیل فن یا هواکش دان خوری آب خوری هیتر گرمایی وکولریادستگاهی مانند کولر برای تولیدهوای خنک ویادماسنج مخصوص این حرفه مرغداری وهرنوع دستگاهی که لازمه این کار است تولید میکند تا بنده مزاحم شما بشوم وحضورن بیایم خدمتتان وان چه لازمه این کار است خرید کنم.با تشکر فراوان از همکاریتان

    1. Admin گفت:

      سلام جناب شهروز گرامی
      مراهم هستید در خدمتیم
      بله تمامی ابزارهای مرتبط با پرورش طیور شامل مواردی که فرمودید قابل عرضه می باشد . لطفا پیش از اقدام به مراجعه حضوری با کارشناس ما در ارتباط باشید تا موجودی موارد را بیان کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند :
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ مهندس علیزاده

  2. شهروز از کرمانشاه گفت:

    سلام تولید کننده محترم ببخشید شما نمایندگی استانهای کرمانشاه و یا استان هم جوار همدان را دارید تا بنده بتوانم دستگاه جوجه کشی صنعتی ۶۷۲تایی راخریداری کنم اگر لطف کند زودتر جوابم را بفرماید تاخریدزودترانجام بشود ممنون

    1. Admin گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای اطلاع از راه های دسترسی به نمایندگی فروش در شهرهای مدنظر خودتون لطفا با کارشناس امور نمایندگی ما در تماس باشید تا اطلاعات براتون ارسال بشه :
      ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸ مهندس حیدری

  3. رضآ کیهانفر گفت:

    من چندسال قبل از ماشین جوجه کشی اسکندری خریداری کردم که که عالی ست چون هرچه در تبلیغاتشون گفته بودن مصرف برق پائین راندمان بالا و دقت سنسورهای رطوبت و دما همه در حد خوب و طبق گفته تبلیغاتشون بود

    1. ادمین گفت:

      سلام جناب کیانفر عزیز
      خوشحالیم که از دستگاه راضی بودید
      موفق باشید

  4. امیر گفت:

    سلام
    واقعا الان چند ماهه همه شرکت هارو چک کردم و واقعا الان گیج شدم من شمال هستم و بازار فروش جوجه و پرورش برای من فراهمه و همچنین از تخم های نطفه دار باکیفیت میتونم تو دستگاه استفاده کنم یه دستگاه ۵۰۰ تایی میخوام بزنم تو این کار ولی میبینم که تو دیوار و شیپور دستگاهی رو میخرن ۱۰ ملیون بعد از ۲ ماه میفروشن ۶ملیون دلسرد میشم خب دلیلش رو نمیفهمم لطفا بگید که چرا اینطور هستن همه شرکت ها اینطور هست که مشتری ها بعد چند ماه دستگاه رو با قیمت پایین رد میکنن
    و یه سوال رلجب دستگاه ۲۵۲ تایی اسکندری دارم این دستگاه در ستر ۱۶۸ تل ظرفیت داره و در هچر ۸۴ تا یجا خوندم به سفارش مشتری بدون هزینه دستگاه رو تمام ستر میکنن و ستر رو میکنن تمام ۲۵۲ تا ایا میشه اینطوری سفارش داد ؟

    لطفا خواهش میکنم همینجا جواب بدید چون قبلا با واحد فروش تماس گرفتم کمکی نکرد

    1. ادمین گفت:

      سلام
      مورد اول اینکه ، دلیل این مورد که ما ارجاع میدیم به بخش فروش ، تخصصی بودن سوال ها می باشد. افرادی چون من که در سایت فعالیت می کنیم ، تخصصی در مورد فروش نداریم و متخصص it هستیم ، در گروه صنعتی اسکندری هر بخش متخصص خودش رو داره و اینجوری نیست که یه نفر از همه چیز سردربیاره و سر قسمت های مختلف قرار بگیره ! در نتیجه ما شما رو به بخش فروش ارجاع میدیم تا اگه مورد فنی خاصی بود اونها بتونن بهتر راهنمایی کنن !

      مورد دیوار و شیپور رو نمیدونم ، حداقل دستگاه های ما که با چنین شرایطی فروخته نمیشن مخصوصا الان ! ممکنه دستگاه های تولیدی ۴ ۵ سال پیش که بدنه ها و کنترلر های مختلفی داشتن این شرایط براشون پیش بیاد ولی به طور کلی در این مورد اطلاع دقیقی ندارم . پ

      بله امکان سفارش این مورد وجود داره که دستگاه بدون هزینه ی اضافی فقط ستر یا فقط هچر تولید بشه . این نوع سفارش باید از طریق بخش فروش انجام بگیره . میتونید با کارشناس ما در تماس باشید :
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰
      مهندس علیزاده
      براشون توضیح بدید کامل راهنماییتون میکنن . ساعات تماس ۸ تا ۱۹ می باشد .

    2. r.r گفت:

      سلام روزبخیر ادمین محترم خسته نباشید
      درمورددستگاه ایزی بایز۲میخاستم بدونم۹۶تایی میخام بگیرم چندین بارازخودکارخانه یانمایندگی پرسیدم هیچ نتیجه ای نگرفتم میخام بدونم خوب کاراییش گارانتی الکی نباشه.ممنون میشم

    3. Admin گفت:

      سلام دوست عزیز
      از چه شماره ای مربوط به کارخانه پرسیدید که پاسخ نگرفتید ؟
      این سایت ، سایت رسمی گروه صنعتی اسکندری هست و هر سوالی داشتید علاوه بر شماره ها اینجا هم میتونید بپرسید
      در مورد گارانتی ، ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش داریم. نزدیک به ۳۰ سال قدمت کارخانه هست و بیش از ۱۰۰ نمایندگی در اقصی نقاط کشور داریم
      بازم سوالی بود در خدمتیم

  5. محمد گفت:

    من دستگاه اسکندری داشتم واقعا عالی هست
    ممنون که دستگاه های خوب تولید میکنید
    کیفیت کارای اسکندری قابل مقایسه با سایر شرکت ها نیست
    ممنون که هستید

    1. ادمین گفت:

      موفق باشید

    2. ناشناس گفت:

      اگرممکنه صحبتی داشته باشیم مدیرفروش هستم شمارتونو داشته باشم ممنون میشم

    3. Admin گفت:

      سلام
      شماره ی کارشناسان کارخانه و همینطور مدیریت فروش در انتهای همین پست موجود هست
      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.