کنترل کیفی دقیق محصولات جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری

کنترل کیفی محصولات تولیدی یکی از مهمترین مواردی می باشد که گروه صنعتی اسکندری خود را موظف به اجرای دقیق و برنامه ریزی شده آن میداند. در صورتی که کنترل کیفی به درستی انجام گیرد ، تعداد اندک دستگاه هایی که در خط تولید دچار مشکلاتی شده اند به بازار عرضه نشده و در نتیجه میزان رضایت کاربران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

در کارخانه EIG به عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین جوجه کشی در خاور میانه سالانه بیش از 20 هزار دستگاه جوجه کشی در سایز های کوچک و بزرگ تولید و به بازار فروش ارائه میگردد، کنترل کیفی دقیق و اصولی به عنوان مهمترین و اصلی ترین دغدغه مدیریت این مجموعه مطرح میباشد و در همین راستا قویترین تیم و سیستم کنترل کیفی برای خط تولید ماشین های جوجه کشی در نظر گرفته شده است.

کنترل کیفی در گروه صنعتی اسکندری در دو فاز انجام میگیرد. در فاز اول قطعاتی که خریداری میشوند ، پیش از خرید و پس از تامین قطعه تست شده تا از کیفیت انها اطمینان حاصل شود. مرحله ی دوم پس از تولید و نهایی شدن دستگاه می باشد که دستگاه ها به صورت کامل کنترل میشوند تا مشکلی از نظر کارکرد نداشته باشند.

کنترل کیفی قطعات خریداری شده :

تامین قطعه در گروه صنعتی اسکندری ، برخلاف تولید کنندگان خرد (زیر پله ای) به صورت عمده و عموما از تامین کنندگان مطرح خارجی می باشد. به منظور خرید بهترین محصول ، مجموعه ای از محصولات مشابه با برند متفاوت به صورت تکی خریداری شده و توسط بخش آزمایشگاه گروه صنعتی اسکندری تست میشوند.

در این بخش موتورها از نظر نوع چرخش ، عدم ضربه زنی ، چرخش بدون لرزش ، تحمل بار و … چک خواهند شد. فن های جوجه کشی از نظر سرعت چرخش ، میزان باد تولیدی ، میزان انرژی مصرفی و … تست میشوند. همچنین سنسورها و قطعات دیگر نیز به همین منوال کنترل میشوند.

پس از انتخاب بهترین نمونه ، نمونه ها در شرایط تست واقعی داخل دستگاه نیز تست میشوند. سپس سفارش ارسال شده و خریداری به صورت عمده و چند میلیاردی انجام میگیرد. پس از ترانزیت کالا، به صورت رندم چند عدد از قطعات انتخاب شده و تست میشوند.

کنترل کیفی محصولات پس از خروج از خط تولید :

تمامی دستگاه های جوجه کشی تولیدی اسکندری ، چهار مرحله تست و کنترل کیفی دقیق را پشت سر میگذارد تا آماده ارسال به مشتری گردد این مراحل عبارت است :

1. برد کنترلر(یا همان مدار الکترونیکی) یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین قطعات ماشین جوجه کشی میباشد. خود این قطعه در کارگاه الکترونیک ماشین سازی EIG مونتاژ میگردد و در دو مرحله کنترل کیفی دقیق توسط دستگاه های مختلف و توسط مهندسین مجرب، قطعات تست شده و برچسب کنترل کیفی دریافت میگردد.

در این برگه های کنترل کیفی شماره سریال دستگاه و تاریخ و ساعت و نام مهندس کنترل کننده روی دستگاه ثبت میگردد تا در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت دقیقا متوجه مهندس کنترل کننده قطعه باشد.

2. در دومین مرحله از کنترل کیفی، بعد از اتمام منتاژ دستگاه جوجه کشی دستگاه توسط مسئول کنترل کیفی خط تولید، در محل سالن مونتاژ تست و کنترل شده و در صورتی که هیچ گونه ایراد و اشکال فنی نداشته باشد به اتاق تست کارخانه منتقل میگردد.

3. مرحله سوم و نهایی کنترل کیفی ماشین های جوجه کشی اسکندری، توسط متخصین کنترل کیفی کارخانه صورت میگیرد. در این مرحله تمامی قطعات دیجیتالی ، الکترونیکی ، الکترونیکی ، مکانیکی و قطعات بدنه و درب و سیستم های اکسیژن گیری و.. توسط مهندسین مجرب و تیم طراح قطعه به قطعه تست و از صحت کارکرد آنها اطمینان حاصل میگردد

4. در مرحله چهارم از مراحل کنترل کیفی در EIG به صورت رندوم از هر ده دستگاه جوجه کشی دو دستگاه به صورت اتفاقی انتخاب شده و با جای گذاری تخم نطفه دار مطمن در آن قدرت جوجه آوری دستگاه ها تست میگردد تا اطمینان حاصل کنیم که شما بهترین ماشین های جوجه کشی ممکن را تهیه می فرمایید. این مرحله در آزمایشگاه تخصصی جوجه کشی اسکندری انجام میگیرد.

در تمامی مراحل کنترل کیفی نام ، و مشخصات مهندسین تست کننده روی سیستم کامپیوتری کارخانه و حسب شماره سریال دستگاه ثبت و ضبط میگردد.

کنترل بسته بندی و ارسال :

در مرحله ی پایانی ، کارشناس بارگیری مجموعه ، بسته بندی کالا را بررسی کرده و سپس نسبت به بارگیری صحیح محصول نظارت های لازم را انجام میدهد .

سخ پایانی :

گروه صنعتی اسکندری سابقه ای نزدیک به 30 سال درطراحی و تولید تجهیزات صنعتی بخصوص دستگاه های جوجه کشی داشته است و در این سالها ، هر ساله در صدد افزایش کیفی محصولات تولیدی و خدمات خود بوده است. هدف نهایی تمامی اقدامات انجام گرفته ، رضایت کاربر از خدمات و دستگاهش می باشد که همین یک مورد میتواند افتخاری بزرگ برای مجموعه ی ما محسوب شود.

2 thoughts on “کنترل کیفی دقیق دستگاه جوجه کشی

  1. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید من یه دستگاه دارم میخوام بیارم اونجابررسی کنید یه سری مشکلات داره باید بر طرف بشه

    1. ادمین گفت:

      سلام
      لطفا پیش از اقدام به مراجعه ، با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید و زمان مراجعه رو هماهنگ کنید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.