دانلود صدای قناری برای آموزش حرف زدن

آیا قصد سخنگو کردن قناری خود را دارید؟ از اینکه چگونه میتوان با صدای ضبط شده قناری را سخنگو کرد اطلاع کافی ندارید و نمیدانید چه نوع صدایی برای حرف زدن قناری شما مناسب است؟ با ما تا انتهای این مقاله از چیکن دیوایس همراه باشید تا در این رابطه مطالب مختلفی ارائه شود.

دانلود صدای ضبط شده برای قناری

قناری نیز همانند اکثر پرندگان دیگر با تکرار و تمرین و پخش صداهای مختلف می تواند سخنگو شود که در این راستا می توانید برای آموزش هرچه بهتر حرف زدن قناری خود از صوت های زیر استفاده کنید.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
دستگاه جوجه کشی حرفه ای ۱۲ تایی
» مناسب برای جوجه کشی از قناری
» تجهیز شده به سنسور کنترل دمای محیط
» برخورداری از سنسور SHT نسل چهار
قیمت : ۴,۹۷۰,۰۰۰ تومان
 

صدای قناری نر

قناری های نر نیز همانند سایر پرنده های نر از حالت موزیکالی برخوردارند و صداها و آوازهای دلنشینی را می توانند از خود تولید کنند. شما می توانید از سنین پایین آموزش های خود را شروع کنید تا آنها به خوبی تمرینات را فرا گیرند در صوت زیر می توانید صدای زیبای قناری نر را بشنوید.

صدای قناری ماده 

هرچند پرنده های ماده به سختی امکان سخنگو شدنشان فراهم می شود و پرورش دهنده باید زمان زیادی را برای آموزش به آنها سپری کند اما استثنا هایی  هم در این راستا وجود دارد و با تکرار و تمرین شما قناری ماده نیز می تواند به پرنده آواز خوان ماهری تبدیل شود که در ادامه نمونه ای از صدای قناری ماده درج شده است.

صدای قناری نر مست

قناری های نر نیز به هنگام مستی اصوات مختلفی را از خود نشان میدهند برای آشنایی با صدای مستی قناری نر به فایل صوتی درج شده گوش دهید که میتوانید برای تحریک پرنده ماده خود نیز از این صوت استفاده کنید.

صدای قناری ماده مست

قناری های ماده نیز همانند نرها هنگامی که مست شده اند صدای بخصوصی را از خود بروز میدهند که در ادامه نمونه ای از این صدا آورده شده است که شما میتوانید برای تحریک پرنده نر خود نیز از این صدا استفاده کنید.

صدای قناری ماده برای تحریک نر

همانطور که پیش تر گفته شد شما میتوانید از صوت های درج شده در قسمت صدای قناری نر و ماده مست را دانلود کرده و برای تحریک آنها ساعاتی از روز به پرنده خود پخش کنید.

صدای قناری برای آموزش جوجه قناری

اگر قصد آموزش دادن به جوجه قناری خود را دارید میتوانید از فایل صوتی زیر استفاده کنید جوجه قناری ها نیز صدای بخصوصی دارند که شنیدن آن میتواند برای شما دل انگیز باشد.

صدای قناری قرص خوان

قناری هایی که آواز خود را با صدایی بلند و رسا میخوانند در اصطلاح به آنها قناری های قرص خوان گفته میشود در ادامه نمونه ای از این صدا را خواهید شنید.

صدای قناری خوش صدا

هر صدایی که از قناری ها به گوش میرسد زیباست اما در این میان قناری های آوازخوان قهاری وجود دارد که خوش صدایی آنها تبدیل به صوتی دل انگیز شده است برای شنیدن صدای این قناری خوش صدا کلیک کنید.

صدای قناری ریزه خوان

اگر مایل به شنیدن صدای جوجه قناری هایی که آواز کامل را فرا نگرفته اند هستید صوت زیر مختص قناری های ریزه خوانی است که تمرین آوازخوانی میکنند.

صدای اهنگ خوانی قناری

اگر علاقمند به نگهداری و پرورش قناری در خانه هستید شنیدن صدای آهنگ خوانی آنها می تواند شما را به وجد آورد برای لذت بردن از آواز آهنگ خوانی قناری به صوت زیر گوش فرا دهید.

چگونه صدای ضبط شده برای قناری پخش کنیم؟

شما میتوانید صوت های لازم را از این مقاله دانلود کرده و روزانه در  ساعات معینی برای قناری خود پخش کنید. اگر تایم کافی و یا حوصله تکرار کلمات را به صورت مداوم برای فراگیری قناری ندارید بهتر است کلمات مد نظر خود را ضبط کرده و در ساعاتی که پرنده از شادابی و سرحالی کافی برخوردار است پخش کنید ذکر این نکته ضروری است که درگیر کردن پرنده در کل روز برای آموزش و حرف زدن آن را خسته و دلزده خواهد بنابراین بهتر است روزانه ۱۵ دقیقه در سه بازه ۵ دقیقه ای اقدام به این کار کنید تا حوصله پرنده شما سر نرود و با اشتیاق کامل موارد ضبط شده را فرا گیرد. با یادگیری یک کلمه می توانید سراغ کلمه بعدی برای آموزش بروید در انجام و یادگیری خوب قناری عامل اصلی صبوری و مداومت شما بر این کار می باشد. به یاد داشته باشید در برخی مواقع هنگام آموزش با ضبط، تلویزیون و … پرنده امکان دارد تمایلی به گفت و گوی رو در رو نشان ندهد.

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با انواع صدای قناری و نحوه پخش آن برای عروس هلندی شما مطالبی درج شده است که شما میتوانید برای آموزش دادن به قناری خود از این صوت ها استفاده کنید. شما برای تنظیم صحیح تایم خود میتوانید ۹ صبح اقدام به آموزش کرده و در سه بازه زمانی ۵ دقیقه ای آموزش روزانه خود را خاتمه دهید  تا پرنده کلافه نشده و استراحت کافی داشته باشد.

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. سلام یکی ازدوستان یک جوجه قناری یک هفته‌ای دادبه من فکرشانمی کردم زنده بماندامابه خواست خداوندماندحدود۲سالشه ولی نمیدونم نره ی آماده بعضی وقتهامیخواندامابیشتروقتهامشغول درست کردن لانه یاکف قفس میخوابدبایدچکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. سلام وقت بخیر قناری من ۱سال و نیمشه فقط ریز میخونه کامل نمیخونه اصلا چکارش کنم قرص بشه بخونه نر هستش

    1. سلام دوست عزیز
      می تونی براش آوز قناری های دیگه رو پخش کنی و یا براش یه جفت تهیه کنی تا برای جلب توجه اون آواز بخونه

  3. سلام چرا هر کاریمیکنم غناری تخم نمیزاره جفت گیری نمیکنه

    1. سلام دوست عزیز
      از جنسیتشون مطمئنی که نر و مادن؟

  4. سلام وقت بخیر
    من قناری دارم و می‌خوام دستی کنمش
    ولی بلد نیستم
    گفتم میتوانید منو راهنمایی کنید
    من دست می برم جلوی قناری گاز میگیره

  5. سلام وقت بخیر
    میگم قناری نر که ریز خونی میکنع
    چیکارش کنم ک مست بشه
    دهن بزنع

    1. سلام دوست عزیز
      چند سالشه قناریت؟

  6. اگر چند کناری ماده را دریک قفس نگهداری کنید امکان مست شدن وجود دارد یا خیر؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله امکان مست شدن وجود داره
      اما نگهداری همشون در کنار هم به تعداد زیاد امکان ابتلا به بیماری رو زیاد میکنه بهتره که تو قفس های جداگونه نگهداری بشن

  7. سلام وقت بخیر استاد . قناری هام جفت شدن بلاخره
    نمی‌دونم مشکل شون چیه امروز سر زدم به قناریا تخم گذاشته بودن اولین تخم . نمی‌دونم چرا تو دانخوری تخم گذاشته. و قناری ماده لانه گذاری کرده و دمای اتاق ۲۰تا۲۵درجه گرما یه اتاقه . منم تخم رو برداشتم گذاشتم داخل لانه لطفاً راهنمایی کنید چکار باید انجام بدم. لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      یا لونه استاندارد نیس
      یا پرنده اونو نمی پسنده
      یا هم لونه رو برای تخم گذاری امن نمیدونه
      که باید عوضش کنی و یه لونه ی دیگه بذاری براشون
      چون تخمو دستکاری کردی و جابجاش کردی ممکنه دیگه روش نخوابن و یا تخم دیگه ای نذاره پرندت چون استرس وارد میشه بهشون

  8. سلام خواهش میکنم لطفاً جواب سوال منو بدید🙏🙏🙏من یه قناری نر دارم که چند روز پیش میخوند با صدای بلند بعداً یه قناری ماده خریدم مست بود و آماده جفت گیری حتی برآمدگی زیر شکمش کامل مشخص هستش . یه روز رو به رو هم بودن تو قفس جدا . روز دوم قناری ها رو کنار هم گذاشتم تو قفس جدا
    الان قناری نر از خوندن افتاده فقط جیک جیک می‌کنه . قناری ماده رو گذاشتم پیش نر . قناری ماده حالت تهاجمی نشان میده و از این ور به اون ور میپره قناری نر . قناری ماده میره کنارش اونم فرار می‌کنه .
    گفتم از هم جدا شون کنم ماده رو جدا کردم قناری نر بیتابی میکرد جیک جیک میکرد میپرید رو میله نشینمن بعد به قفس می‌چسبید خیلی بیتابی میکرد و ناگفته نماند قناری ماده پر رو دهانش می‌گرفت و بال بال میزد و رقص .
    الان قناری نر اصلا نمی‌خونه مشکل شون چیه لطفاً کمکم کنید و لونه هم گذاشتم واسه شون

    الان تو یه قفس هستن

    1. سلام دوست عزیز
      یه روز مدت زمان کمیه که به هم عادت کنن و بخوان جفت بشن
      حداقل یه هفته باید زمان میدادی بهشون
      احتمالا به قناری نرت استرس وارد شده و برا همین نمی خونه
      دیگه چه علائمی داره؟ علائمی از بیماری نشون نمیده که؟

      1. سلام وقت بخیر. هم قناری نر و ماده رو بردم پیش دکتر معاینه شدن و از فضله پرنده آزمایش گرفتن . و این دارو هارو واسم نوشت همراه با دستور مصرف به قناریا.
        پودر لوامیزول ۵ گرمی( داروخانه دامپزشکی)

        یک پنجم پودر در ۱۰ لیتر اب حل شود و ۲۴ ساعت از این محلول در ابخوری مصرف شود

        مترونیدازول ۲۵۰

        بک قرص در یک لیتر اب حل شود و به مدت ۳ روز از محلول حاصل در ابخوری استفاده شود

        .و برنامه غذایی مناسب تو فصل زمستان واسم نوشت .سفیده یه تخم مرغ ، بیسکویت مادر و هویچ رنده شده ۱/۳ هفته‌ای دو بار.
        میوه هفته ای دو بار
        هفت تخم دو قاشق چایخوری هفت تخم ایام هفته
        بعد شربت A+D Drops با شربت B+Komplex 10قطره در آبخوری هفته ای دو بار.
        و A+D Drops 10قطره هفته‌ای دوبار در آب خوری .

        1. سلام دوست عزیز
          بسیار عالی
          همونجوری که دامپزشک صلاح دیده دارو ها و مکمل هاشو استفاده کن تا زمانی که دوره ش تکمیل بشه
          وسط قطعشون نکن
          اینطوری نتیجه میگیری

  9. سلام ببخشید قناری نرازجوجگی دارم الان نزدیک سه سالشه هرکاری میکنم ماده برایش گرفتم جدا انداختم بعدازیکماه توقفس ماده انداختم اولش سوارشد ولی خبری نشد حالا باماده مثل دوتا رفیق عمل میکنهدهیچ احساسی نداره دوتا ماده دیگه خریدم اصلا بخار یوخدی چکارش کنم یک نر بزرگ ازنسل کوپال گرفتم حالا جدا انداختم تاببینم چی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس