گروه صنعتی اسکندری ، بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما عزیزان می باشد …
لطفا درصورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی قبل از خرید تماس بگیرید:
♦ کارشناسان فروش
علیزاده : 09144485590
حنیفه : 09125326682
محمودی : 09126756145
♦ مدیر فروش : 09126342262
♦ تلفن کارشناسان فروش کارخانه
044-33744989 / 044-33744988 / 044-33744987
♦ دفتر تهران : 02126202460 – 02126202461
♦ همکاری در فروش و مسئول نمایندگان : 09144483188
» برای ارتباط با ما در تلگرام بر روی آیدی زیر کلیک کنید :
آدرس دفتر تهران : خیابان آفریقا ، خیابان شهید سیدرضا سعیدی ، پلاک ۱۰، ساختمان آپادانا، طبقه دوم واحد ( ۸ )
آدرس کارخانه : ارومیه ، مجتمع واحد های صنعتی ارومیه (شهرک صنعتی فاز 2 ) بعد از آتش نشانی واحد های 11، 19 ، 20
ایمیل : mahmodi@mehsaz.com
سامانه پیامکی : ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : اینستاگرام | تلگرام | فیسبوک
تعمیر گاه توی تهرا معرفی کنید
سلام
با شماره زیر تماس بگیرید تا راهنمایتون کنن.
۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام.برای شروع کار جهت جوجه کشی کدام دستگاه بخرم بهتره
سلام آقای شهاب
برای این که بگم کدوم دستگاه واسه شخص شما بهرت باید چنتا سوال ازتون ببپرسم.
ولی خب خودتونم می دونید توی کامنت یکم زمان بر هست پس خیلی بهتره که با شماره زیر تماس بگیرید تا کامل راهنمایتون بکنن.
۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰
سلام یک دستگاه ایزی باتور۱ دوشنبه دیروز خریداری کردم ولی گریبکس گرداننده تخم ها کار نمیکنه با اینکه سوکتهارو جابجا کردم باز نچرخید در ضمن برا بوقلمون خودکار تنظیم کردم دما از ۲۷ بالا تر نمیاد بالا
سلام آقای طالبی عزیز.
لطفا با شماره زیر تماس بگیرید تا کامل راهنمایتون بکنن، ممنون.
خدمات پس از فروش: ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام من ۳تاسوال داشتم من ایزی باتور ۶ خریدم پمپ ابش خراب شد مجبور شدم چند بار دستگاه رو باز کردم محیطم رطوبت نداشت آیا دیگه راندمانی ندارم
سوال دوم:میخواستم بدونم میشه با رطوبت سازهای ۲۰۰ت
رطوبت دما را تهمین کرد
سوال اخر: من میخوام بدونم در دوران هچر چقدر باید دریچه هوا را باز کنم
🌹خیلی از گروه صنعتی اسکندری متشکرم🌹
سلام آقای رحیمی لطفا
با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا کامل راهنمایتون بکنن.
۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام
دستگاه jdr700 دارم که مربوط به چند سال پیش هست ، تا الان کالیبره نکردم جدیداً با یک دماسنج تست کردم دما یک درجه اختلاف داره ونیز در بالا و در پایین دما یک درجه فرق میکنه و رطوبت ۸درصد اختلاف دارد ،اما با هچ غاز و مرغ مشکل ندارم و انجام میشه ، میخواستم بدونم خودم میتونم کالیبره کنم؟ و یا سنسورهای دستگاه موجود دارین ؟
سلام امید
اگه دستگاه دما سنج و رطوبت سنج حرفه ای داشته باشی بله میشه کالیبره کنی.
البته میتونید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا بهرت راهنمایتون بکنن.
سلام علیکم .
من دستگاه ایزی باتور ۳ رو خریداری کردم . ممکنه ویدیو آموزشی از این دستگاه قرار بدهید ؟
هرچی میگردم در اینترنت ویدیو آموزشی درباره این دستگاه پیدا نمی کنم . 😔
سلام آقای کریمی
لینک ویدیو رو پایین میزارم براتون. دستگاه ایزی باتور ۵ و۶ رو آموزش میده که برد دستگاه ایزی باترو ۳ هم مثل اوناس
ویدیو آموزشی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۳
سلام روی دستگاه که ماکیان را انتخاب میکنیم قسمت مرغ دستگاه من کار نمیکنه چیکار کنم؟
سلام
لطفا با بخش خدمات پس از فرش تماس بگیرید تا راهنمایتون بکنن.
سلام بابل استان مازندران نمایندگی دارید
سلام لطفا با بخش فروش تماس بگیرید تا راهنمایتون بکنن
سلام لطفا با شماره زیر تماس بگیرید تا راهنمایتون بکنن
۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰
سلام وقت بخیر برای شاهین دژ نمایندگی خدمات پس ازفروش نمیخواهید؟
سلام
لطفا برای کسب خدمات پس از فروش اول با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید :
۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام من یک دستگاه EIGدارم رطوبتش نمیره بالاعلتش چی میتونه باشه ؟؟سنسور رطوبتش خرابه؟؟ لطفا راهنماییم کنید..
سلام علی عزیز
نمیشه سریع گفت که سنسور خرابه
باید شرایط مختلف ، بخصوص رطوبت محیط بررسی بشه بعد
همچنین نوع دستگاه هم مهمه ، مثلا اگه ۴۸ و ۹۶ بود میتونید پلاک هواهای داخل جعبه رو بزارید و تست کنید ببینید رطوبت بالا میره یا نه
سلام وقت بخیر
ببخشید کانورتر دستگاه ام خراب شده میخواستم سفارش بدم ولی هرچی سرچ کردم نبود کانورتر برا فروش درفروشگاتون
آیا موجود دارید برای فروش یاخیر؟؟
سلام دوست عزیز
بله موجود هست ، لطفا با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید تا براتون ارسال کنن
با توجه به اینکه فصل جوجه کشی هست ، تماس های این بخش خیلی زیاده و کمی صبور باشید تا بهتون پاسخ بدن :
۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام.تعمیرات پمپ جوجه کشی ایزی باتور ۳ انجام می دید؟
سلام
بله
لطفا با بخش خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید : ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام وقت بخیر.دستگاه من از کالیبره افتاده چند بار هم با همکاراتون تماس گرفتم و راهنمایی گرفتم ازشون ولی درس نشد.چیکار باید بکنم؟
دستگاهمم تقریبا صفره دو سه بار بیشتر جوجه کشی نکردم.ولی تقریبا ۴ ساله خریدم
سلام حسین عزیز
اگر تماس بگیرید راهنماییتون میکنن که خودتون کالیبره کنید (بسته به دستگاه ممکنه فیلمشم موجود باشه ، نگفتید چه دستگاهی دارید)
اگرم خودتون نتونستید ، نزدیک ترین نمایندگی بهتون معرفی میشه تا کالیبرش کنید
اگر اونم نخواستید میتونید بفرستید اینجا خدمات پس از فروش تا براتون کالیبره کنن.
لطفا با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید : ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
سلام
من ایزی باتور ۲ دارم فن ۸ در ۸ ،۱۲ولت سفارش دادم فرستادید این فن ها ۴ رشته است اما از دستگاه من دو رشته چکار باید انجام بدم
سلام رضای عزیز
از کی خریداری کردید ؟ از ما ؟ اگر از ما خریداری کردید لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید پاسخ میدن
در تماس با این بخش ممنون میشم کمی حوصله به خرج بدید ، چون مراجعه کننده در این فصل بسیار زیاد هست و با صبوری باید به همه پاسخگو باشن
۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
پیروز باشید
سلام. وقت بخیر
آیا با دستگاه ایزی باتور ۲ میتوان جوجه کشی «شتر مرغ» انجام داد؟
ممنون
سلام خیر
برای شترمرغ باید دستگاه سیستم رطوبت گیری داشته باشه و نیاز به دستگاه مخصوص شترمرغ هست
سلام یه سفارش داشتم میخواستم لغوش کنید.
سفارش …
سلام دوست عزیز
سفارش هایی که پرداخت آنلاین ندارند، تا زمانی که کارشناسان ما با شما تماس نگرفتن ارسال نمیشن
در سفارش هایی که به صورت انلاین هزینش رو پرداخت کردید هم میتونید پس از سفارش در اولین روز کاری با کارشناسان ما در تماس باشید تا سفارش لغو بشه
پیروز باشید
سلام وقت بخیر…
تخم قوغاز گذاشته بودیم دستگاه
برق برای نیم ساعت رفت
دمای اتاق هم خوب بود
به نظر شما تخم ها سالم هستن یا از بین رفتن
سلام آقای فصیحی
به احتمال زیاد سالم هستن با نیم ساعت چیزی نمیشه
نگه این که شرایط خیلی بد باشه مثلا دما خیلی پایین یا خیلی بالا باشه.
البته میتونی بعد از چند روز نطفه سنجی کنی تا ببینی کدوم تخم ها نطفه دارن و قراره جوجه بشن.
قبل از این که داخل دستگاه بزاری نطفه سنجی کردی؟
ببخشید میتونید آدرس نمایندگی اردبیل خود را بفرستید
سلام
لطفا با مسئول نمایندگان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات نزدیک ترین نمایندگی فروش رو براتون ارسال کنن :
۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸