چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم

چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم | اطلاعات قبل از خرید

وقتی تصمیم به خرید دستگاه جوجه کشی داریم یکی از انتخاب های پیش رو محصول کمپانی کره ای آرکام می باشد ولی چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم ؟

چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم - نه به کالای خارجی
چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم – نه به کالای خارجی

دستگاه های جوجه کشی آرکام از دستگاه های جوجه درآوری مناسب هستند که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند. در ایران نیز این برند با خرید و فروش دستگاه خانگی کره ای آرکام کینگ سورو ۲۰ مطرح است. علی رغم کیفیت مناسب دستگاه های این برند ، خرید و فروش این دستگاه ها در ایران برای خریداران ایرانی دارای معایب متعددی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

– قیمت بالای دستگاه های جوجه کشی آرکام

قیمت بالایی که برای خرید این دستگاه ها می پردازید صرفا جهت کیفیت آن ها نیست. خرید و منتقل کردن ماشین های جوجه درآوری آرکام از خارج به داخل کشور دارای هزینه های سرسام آور ثبت سفارش ، حمل و نقل و مالیات و عوارض واردات است. این هزینه ها باعث افزایش قیمت این انکوباتورها برای خریداران ایرانی می شود.
همچنین افزایش نرخ ارز و دلار نیز ثمره ای به جز افزایش قیمت خرید این دستگاه ها برای خریداران ایرانی ندارد.از طرفی افراد سودجوی بسیاری هستند که از فرصت پیش آمده سوء استفاده کرده و محصول را به قیمتی حتی بیشتر به فروش می رسانند. با توجه به این مسائل توصیه ما به شما این است که به جای خرید ماشین های جوجه درآوری آرکام با قیمت بسیار بالا با پرداخت هزینه معقولانه ای دستگاه جوجه کشی باکیفیت ایرانی خریداری کنید.

– عدم ارائه خدمات پس از فروش به خریداران ایرانی

با تحریم های یک جانبه ایالات متحده آمریکا و برخی دیگر از کشورها علیه ایران ، شرکت های خارجی مانند آرکام نمی توانند خدمات پس از فروش برای خریداران ایرانی ارائه دهند. به همین دلیل با خراب شدن قطعات دستگاه های آرکام ، خریداران این دستگاه ها در تعویض این قطعات با مشکل مواجه می شوند و بایست با قیمت چند برابری قطعه مورد نظر را پیدا کنند و گاها دیده شده که حتی قطعه در کشور موجود نمی باشد.

– هزینه های جانبی مانند نصب

اقدامات راه اندازی دستگاه های جوجه کشی ایرانی مانند نصب توسط تکنسین های ماهر کارخانه های سازنده انجام می پذیرد. اما با خرید دستگاهی مانند آرکام برای نصب دستگاه باید از یک نصاب بخواهید که آن را برایتان نصب کند و متحمل هزینه اضافی خواهید شد.

– سخت بودن فروش مجدد

در مواقع بسیاری استفاده کنندگان از دستگاه های جوجه کشی تمایل به فروش دستگاه خود دارند. اگر تصمیم گرفته اید که دستگاه جوجه کشی آرکام بخرید ، باید توجه کنید که دستگاه های جوجه کشی دست دوم آرکام قیمت نسبتا بالایی در بازار دارند و از تقاضای کمتری برخوردارند. به همین دلیل خریداران به جای خرید دستگاه های دست دوم گران قیمت آرکام به خرید دستگاه های باکیفیت ایرانی با هزینه کمتر رغبت نشان می دهند.

– همایت از تولید ملی – دستگاه جوجه کشی ایرانی

فرای موارد گفته شده چه بهتر است از تولیدات داخلی و محصولی ایرانی همایت کرده و به تولید کننده ایرانی فرصت دهیم.البته همیشه بوده اند افرادی که سوء استفاده کننده بوده و به فکر منافع شخصی خود بوده اند.ولی می توان در بازار داخل نیز با قیمت مناسب محصولی با کیفیت و راندمان خوب پیدا کرد.

برخی از سخنان رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی در دیدار با مردم و مسئولان.

حمایت از تولید ملی, کالای داخلی

ما تکیه میکنیم روی تولید داخلی. بنده این‌همه تکیه کرده‌ام بر روی مصرف تولیدات داخلی. الان هم دارم به شما میگویم، به مردم عزیز کشورمان میگویم، بروید سراغ مصرف تولید داخلی، کارگر ایرانی را ترویج کنید، کار ایرانی را ترویج کنید. متأسّفانه واقعیّت قضیّه این‌جور نیست. در بخشهای مختلف -فرض کنید در وسائل زندگی منزل کارخانه‌های داخلی مشغول کارند، جنس مرغوب و خوب و برابر با جنس خارجی، گاهی هم بهتر از جنس خارجی، تولید میکنند امّا بازار که شما میروید، می‌بینید همه‌اش جنس خارجی است؛ چرا؟ اینها از کجا می‌آید؟ تأکید بنده بر روی اینکه جلوگیری از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، به‌خاطر این است؛ راه این است

می توانید تجربیات خود را در مورد استفاده از محصولات جوجه کشی آرکام و خرید این محصول با ما و دیگران در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

دانلود فایل PDF مطلب : چرا باید دستگاه جوجه کشی آرکام نخریم PDF

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋