آموزش عملی ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی – پکیج شماره یک

آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه _ آموزش اول پکیج شماره یک

بخش اول از ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه :

به عنوان یک تکنسین از گروه صنعتی هواباتور قصد دارم به صورت یک آموزش جامع و کامل آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه را به شما آموزش دهم.

در ابتدا باید توجه شما را به این امر مهم جلب کنم که دستگاه های جوجه کشی حساسیت بالای دارند . در داخل دستگاه باید شرایط دمایی و رطوبتی مناسب فراهم شود و دما و رطوبت یکی از مهمترین عوامل در جوجه کشی موفق می باشند.

شاید در نگاه اول ساخت یک دستگاه جوجه کشی اسان به نظر برسد و در  دیدگاه بیشتر اشخاص که تخصصی چندان و تجربه خوبی در جوجه کشی ندارند تنها نیاز به یک جعبه و لامپ دیده شود.اما بهتر است بدانید امروز برای ساخت دستگاه های جوجه کشی بیش از ۱۴۰ میلیون دلار هزینه تحقیقات و طراحی و بهینه سازی دستگاه ها می شود و متخصصان بسیاری در سراسر دنیا سعی در طراحی دستگاه های با بازده و کارایی بالا را دارند.

حال که یک دید کلی در مورد ساخت دستگاه های جوجه کشی در جهان در شما ایجاد شده است من  به عنوان یک از تکنسین های قدیمی  گروه صنعتی EIG  قصد دارم آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی را با شما به اشتراک بگذارم.

در این اموزش من قصد دارم ۳  پکیج را معرفی نمایم که هر یک بسته به شرایط شما کارامد خواهند بود.

پیکیج شماره یک :

۱- برد دستگاه :  برد دستگاه جوجه کشی به عنوان مغز کنترل کننده دستگاه که وظیفه کنترل دما و گردش تخم ها و راه اندازی موتور و تمامی اعمال دستگاه جوجه کشی خانگی ما را بر عهده خواهد داشت.قیمت برد ۶۵ هزار تومان

۲- موتور گیربکس دار و راک  : موتور گیربکس با اتصال به برد عمل گردش راک را بر عهده دارد و راک نیز محل قرار گرفتن تخم ها می باشد که راک ذکر شده در این پکیج برای تمام اندازه ها و تمامی پرندگان می باشد و می توان از تمامی پرندگان به جز شتر مرغ جوجه کشی به عمل آورد.قیمت موتور گیربکس به همراه راکس همه منظور ۷۵ هزار تومان.

۳- فن عنکبوتی و المنت : این دو قطعه در قالب یک قطعه یک پارچه می باشند.فن عنکبوتی به صورت سیمی به برد هوشمند وصل می شود و برد با سنجش منظم دما , فن را در صورت نیاز روشن و خاموش میکند و المنت را نیز درهمین قالب برای گرم کردن فضای داخلی دستگاه روشن و خاموش میکند.قیمت فن عنکبوتی و المنت ۴۵ هزار تومان.

۴- آداپتور : سیستم برق رسانی قطعات معرفی شده در این پکیج به برق ۱۲ ولت نیاز خواهند داشت.آداپتور وظیفه تامین نیرو را بر عهده خواهد داشت .آداپتور معرفی شده در این پکیج برق شهری را از ۲۲۰ ولت به ۱۲ ولت کاهش میدهد و با اتصال به برد برق قطعات را تامین می کند.قیمت آداپتور ۳۵ هزار تومان .

هزینه نهایی ۲۲۰ هزار تومان .

در این پکیج نیاز به ۴ قطعه اصلی برای ساخت دستگاه های جوجه کشی خواهیم داشت.

board-device-incubator

قطعه شماره اول برد دستگاه جوجه کشی : هر دستگاه الکتریکی نیاز به یک مغز و کنترل کننده دارد و مغز دستگاه جوجه کشی برد ان است.برد دستگاه جوجه کشی به عنوان کنترل کننده دما  به صورت کاملا حساس و دقیق عمل میکنند و عمل گردش موتور و راک و همچنین کنترل خطرات دستگاه و به صدا در اوردن آزیر خطر در شرایط خطر را بر عهده دارد.

برد دستگاه جوجه کشی با اتصال خود به موتور و راک دستگاه جوجه کشی عمل گردش منظم و اهسته دستگاه را بر عهده میگیرد که این عمل یکی دیگر از نکات بسیار مهم در موفقیت تکامل جوجه در داخل تخم می باشد.زیرا در صورتی که تخم به صورت منظم و با برنامه و اهسته گردش نکند زرده و سفیده تخم به هم چسبیده و جوجه از بین خواهد رفت.

وظیفه بعدی برد کنترل فن دستگاه و دمای داخل دستگاه جوجه کشی می باشد این عمل با استفاده از دماسنج و المنت تعبیه شده صورت میگیرد. برد دستگاه با کنترل مداوم دمای داخل دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک عمل تنظیم دما را با روشن و خاموش کردن المنت بر عهده دارد.

با این  تفاسیر روش است که برد قطعه حساس و لازم می باشد که موفقیت در جوجه کشی رابطه مستقیم با درست عمل کردن این قطعه دارد.

لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی

قطعه شماره دو موتور و راک : همان طور که در قسمت برد دستگاه جوجه کشی توضیح دادم موتور و راک نیز تاثیر مهمی در فرایند جوجه کشی دارند.این دو قطعه به هم متصل می باشند .موتور قطعه ای است که  با اتصال به صورت سیم به برد دستگاه فعالیت خود را شروع میکند.راک نیز عمل نگهداری تخم ها را بر عهده دارد.با گردش موتور راک به صورت ارام گردش میکند و تخم های داخل خود را می چرخاند تا سفیده و زرده به هم چسبیده نشوند این عمل بر خلاف اکثر دستگاه های جوجه کشی حال حاظر در ایران که به صورت یک باره صورت میگیرد و باعث پاره شدن پرده تخم می شود باید به صورت ارام باشد تا به پرده اسیب نرسد. من در این اموزش موتور و راکی را معرفی خواهم کرد که عمل گردش تخم ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و همچنین راک های معرفی شده در این اموزش توانای جوجه کشی از تخم تمامی پرندگان از طوطی تا مرغ و از غاز تا قرقاول را دارند به عبارتی به جز شتر مرع می توانید از هر نوع پرنده ای در خانه جوجه کشی نمایید.

راک های معرفی شده در پکیج شماره یک ظرفیتی به قرار زیر دارند.

ظرفیت برای جوجه کشی از  انواع مرغ ، قرقاول ، طاووس ،جغد و پرندگانی با تخم های متوسط :  ۹۶ عدد تخم نطفه دار

ظرفیت برای جوجه کشی از کبک ، بلدرچین ، طوطی ، فنج ، کاسکو ، پرستو ، کبوتر و سایر پرندگان با تخم ریز : ۲۴۰ عدد تخم نطفه دار

ظرفیت برای جوجه کشی از پرندگان با تخم های درشت مانند بوقلمون ، غاز ، اردک ، قو ، اردک مسکوی ، قوی سیاه ، فلاینگو ، لک لک و … : ۴۰ عدد تخم نطفه دار

 Hovabator7

قطعه شماره سه فن عنکبوتی و المنت : فن عنکبوتی یکی دیگر از قطعات مورد نیاز می باشد.این قطعه نیز با اتصال سیمی به برد فعایت خود را شروع میکند.فن دستگاه به صورت یک پارچه به المنت متصل است و هر دو قطعه یعنی فن و المنت در قالب یک قطعه اماده می باشد.برد با سنجش مداوم دما در صورت نیاز المنت و فن را روشن می کند و عمل روشن و و خاموش شدن فن و المنت کاملا خودکار می باشد.

adaptor

قطعه شماره چهار آداپتور : حال نوبت به معرفی قطعه دیگر که در ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه مورد نیاز است میرسد.

آداپتور وظیفه برق رسانی به دستگاه را بر عهده دارد این عمل با اتصال آداپتور به برد صورت میگیرد.برق لازم برای راه اندازی و فعالیت دستگاه ۱۲ ولت می باشد پس نیاز به ضعیف شدن برق شهری می باشد که این عمل در داخل آداپتور صورت میگیرد و برق ۱۲ ولت وارد دستگاه می شود.این عمل از چند جهت مهم است.از نظر ایمنی برق ۱۲ ولت خطر برق گرفتگی نداشته و ایمنی بالای دارد و همچنین امکان اتش سوزی نیز در ان وجود ندارد.از طرفی می توان دستگاه ساخته شده را با باتری نیز روشن نمود زیرا برق مورد نیاز تنها ۱۲ ولت میباشد یعنی کمتر از میزان مصرف یک لامپ خانگی.

حال که با تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت ماشین جوجه کشی در خانه آشنا شدید نوبت به ساخت آن میرسد پس با من همراه باشید.

build-home-incubator

ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه :

برای ساخت دستگاه جوجه کشی نیاز به جعبه می باشد.شما می توانید جعبه را از جنس MDF  یا ABS انتخاب نماید.

تنها نکنه مهم عایق بودن جعبه می باشد که بتواند به خوبی دما و رطوبت را در خود نگهداری کند.

سپس نیاز به قرار دادن قطعات روی جعبه خواهیم داشت.در ابتدا به سادگی اتصالات قطعات به برد را انجام دهید.سپس برد را در بیرون جعبه قرار دهید و حسگر دما سنج روی برد را داخل جعبه بگذارید.سپس راک را داخل جعبه در جای خود محکم کنید راک به موتور متصل است و موتور نیز به برد پس با گردش موتور راک نیز گردش خواهد کرد و تخم ها خواهند چرخید.در انتها فن عنکبوتی و المنت را نیز در مکانی مناسب قرار دهید تا برای فن امکان گردش هوا وجود داشته باشد و در انتها ,  تنها دو عمل باقی می ماند اولین عمل  سوراخ کردن دو طرف جعبه به اندازه مداد برای خروج و داخل شدن اکسیژن و اتصال آداپتور به برق .

بهتر است قبل از قرار دادن تخم ها ۲۴ ساعت قبل تر دستگاه را تنظیم و روشن نمایید تا از کار کردن و تنظیم بودن دستگاه مطمن شوید.

حال دستگاه آماده است از قسمت آموزش جوجه کشی سایت آموزش های جوجه کشی را دنبال کنید و شروع به جوجه کشی نمایید.

 

نوشته های مشابه

‫۷۶ دیدگاه ها

  1. باسلام من دستگاه جوجه کشی رو دروست کردم ولی رطوبت سنج ندارم

    1. سلام
      پس تنظیم رطوبتش رو با توکل به خدا برو جلو ! این مدل دستگاه استاندارد نیست

  2. سلام برای ساخت یک دستگاه خوب من باید چه کاری انجام بدم؟اگه لطف کنید شماره تماس بدید ممنون میشم؟

    1. توضیحات کافی هست
      شماره تماس برای خرید دستگاه موجوده برای ساختش توضیح دادیم خودتون باید درس کنید

  3. سلام من می‌خوام یک دستگاه جوجه کشی خانگی درست کنم و یکم نیاز به راهنمایی دارم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

  4. سلام من دستگاهم دست ساز بود تخم ومرغ گذاشتم ولی جوجه آخرین روزا مرد میشه بگین چرا من آخرین روزا مرد رفتیم یه جایی به پدرم گفتم آب بریز ی که یعنی برای آبه

    1. مردن جوجه می تونه دلایل مختلفی داشته باشه
      به علت زیاد رطوبت کم بوده و به علت سفت بودن پوسته تخم، جوجه نتونسته پوسته رو بشکنه
      یا هم جوجه کاملا رشد نکرده

  5. سلام من میخوام دستگاه جوجه کشی درست کنم اما میترسم کارنکنه یا خوب جواب نده یاهنگام کار بسوزه چیکارکنم میشه راهنماییم کنید

    1. سلام
      خوب عزیز شما که اینقدر میترسید بهتره درس نکنید ! بخرید !!
      درست کردن هر چیزی یعنی اختراع اون که تا اخر هم باید پای کارتون بمونید ! با این روحیه ی شما بهتره خرید کنید !

  6. سلام من یه دستگاه جوجه کشی ساختن بعد از ۱۸ روز وقتی از روی کنجکاوی اخم ها رو شکستم ولی توش هیچ نطفه ای نبود در حالی که از تخم نطفه دار استفاده کرده بودم و داخل تخم مرغ فقط اون قسمت سفیده تخم حالت شفافیت خودشو از دست داده بود و به رنگ سفید و ژله ای مانند در اومده بود و بوی گندیده هم می داد میشه راهنمایی کنید که مشکل چیه از دستگاهه یا از تخم ها لطفا سریع تر راهنمایی کنید.

    1. سلام
      از هر دو مورد هم میتونه باشه
      باید در مراحل مختلف جوجه کشی تخم هارو نطفه سنجی کنید و تخم های بدون نطفه رو از دستگاه خارج کنید
      دمای دستگاه رو به دقت کنترل کنید
      رطوبت رو هم اگه رطوبت سنچ داشتید کنترل کنید
      به دلیل اینکه دیتای خاصی از این موارد ندارید نمیشه گفت که مشکل از اونها هست یا خیر
      نطفه سنجی تنها راهی هست که مرحله به مرحله میشه تخم ها رو بررسی کرد
      آموزش نطفه سنجی

  7. سلام خسته نباشید
    ببخشید قیمت نهایی پکیج شما الان حدودا چند میشه؟
    چون قیمت ها تغییر کرده.

  8. سلام من دستگاه درست کردم ۱۰تا تخم بلدرچين ویک تخم مرغ منیاتو ی گذاشتم واشدن ولی منیاتو ی یک پاش فلج بود این یک مشکل ومشکل دوم که بار دوم که دستگاه رو راه انداختم از ۱۰ تا تخم مرغ ۳تادرست شده بود وبزرگ که باز نشد دلیلش چی ممنون میشم که جواب بدین

  9. سلام ببخش ی سوال داشتم من دستگاه جوجه کشی دستی درصد کردم هر کاری میکنم رطوبتش از ۸۰درصد کمتر نمیشه ایا اشکالی نداره همون ۸۰درصد باشه

    1. سلام
      خیر اشکال دارد.
      میزان آب ، ظرف اب را کم کنید.
      در دستگاه سوراخ های ایجاد کنید.

  10. آیا بردی که معرفی کردید همون برد دستگاه ایزی باتور۱ یا۴۸تایی هست؟آیا برد دستگاه ۴۸تایی با ۹۶تای فرق داره؟

    1. سلام
      خیر . ولی می تونید برد این محصول رو هم سفارش بدید.در مورد تفاوت خیر در ظاهر نه ولی در سیستم با هم متفاوت هستند.

  11. تامین رطوبت تو این دستگاهی که گفتید چطور انجام میشه ؟؟آیا بردی که معرفی کردید قابلیت سنجش رطوبت رو هم داره؟

    1. با استفاده از ظرف آب .
      بله برد قابلیت سنجش رطوبت رو داره ولی قیمت ها تغییر کرده و در این صفحه قیمت برد بروز نیست.

    2. سلام.یه دستگاه پدرم خریده که با برق شهری کار میکنه.آیا میشه با آدابتور به ۱۲ولت تبدیل بشه؟لطفا راهنمایی کنید سیم آدابتور رو چطوری باید به برد وصل کنیم.ممنون میشم که ایمیل کنید.چون در صورت لزوم میتونم عکس برد رو براتون ارسال کنم.سپاسگذارم

        1. سلام دمای دستگاه راچطوری تنظیم کنم وچرخش ۲۴ساعته باشه یا روزی سه بار

  12. سلام من میخوام یه یخچال را تبدیل به دستکاه جوجه کشی کنم آیا امکانش هست چه چیزهایی باید بخرم از کجا جنس مرغوب وبه چه قیمتی باید بخرم و در هردوره چند تا تخم مرغ میشه جا داد و بازده چند تا میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      بله با یخچال هم میشه ساخت ولی اصولی داره که باید رعایت کنید.
      بستگی داره چی میخواید بخرید.
      ظرفیت هم بستگی به سایز یخچال داره.

  13. سلام برای ساخت دستگاه جوجه کشی بدا شتد مرغ میتونین کمکم کنید تشکر

  14. باسلام لطفاراهنمایی کنیدواسه یخچال۱۲فوت براساخت، به چه تجهیزات ونکته هایی نیازهست لطفاراهنمایی کنیدبنده آماده خریداری تجهیزات وراهنمایی شماهستم خواهشامنونپیچونیدبه این کارشدیدانیازمندم سپاس فراوان

    1. با سلام
      لطفا برای خرید تجهیزات ساخت دستگاه جوجه کشی با شماره تماس ۰۴۴.۳۲۳۴۶۶۱۲ تماس بگیرید.
      روش های ساخت دستگاه جوجه کشی بسیار است و در هر روش به تجهیزات خاصی نیاز خواهید داشت

  15. باتشکر
    ازلطف شماکه این کسب وکاررابه مردم یادمیدهین بسیارعالی است…

    1. با تشکر از دیدگاه شما
      به زودی قابلیت خرید آنلاین محصولات ساخت دستگاه جوجه کشی به سایت اضافه می گردد.
      در حال حاضر می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.
      ۰۴۴.۳۲۳۴۶۶۱۲

  16. سلا لطفا بگید اگر ساعت تکان دادن تخم عوض شود مشکلی دارد؟

    1. سلام
      با تشکر از دیدگاه شما
      تخم ها باید به آهستگی چرخش داده شوند.
      تغییر ساعت چرخش تاثیر منفی ندارد.

  17. باسلام خواستم یه شماره تلفن از خود بگذارید تا بتوانیم اگه امکان داره در تلگرام مرا راهنمایی کنید در ساخت دستگاه

    1. متاسفانه به دلیل مشغله کاری بیش از حد شرکت امکان راهنمایی تلفنی در این مورد امکان پذیر نمیباشد.

  18. با سلام
    میخواستم بدونم الان اگه بخوایم یه دستگاه خودمون درست کنیم، مثلا با یخچال، هزینه تموم شدش حدودا چقد میشه
    واینکه با توجه به تعداد تخمی که توی یه جعبه یخچال مثلا ۹ فوت ،خریدن دستگاه آماده مقرون به صرفه تره یا درست کردنش؟؟
    با تشکر از شما و گروهتون

    1. با سلام لطفاً برای اطلاعات دقیق به آدرس forum.joojekeshi.com مراجعه فرمائید.

  19. سلام لطفا در مورد ساخت دئستگاه جوجه کشی توضیحات بیشتر بدین

  20. سلام لطفا راهنمایی کنین که این تجهیزات شما را باید از کجا گیر بیاریم و اینکه چجوری و کجای یک جعبه کارتن نصب کنیم مرسی

  21. سلام من توی خونه یه دستگاه با وسایلا رباتیک ساختم گردش خودکار و همه چی رو رعایت کردم ولی بعد از ۱۹ روز روز دوتا تخمی که داخلش بود رو شکوندم هیچ کدومشون اما فقط یه نقطه سیاه توش پیدا کردم همش زرد بود بنظرتون مشکل از دستگاه است یا مشکل تخما؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدین.

    1. با توجه به اینکه دستگاه جوجه کشی باید دقیقاً نسخه شبیه سازی شده ی مرغ مادر باشد بسیاری از المان ها و فاکتورها باید رعایت شود که در ساخت دستگاه جوجه گیری گروه صنعتی اسکندری تمامی این المان ها به صورت اتوماتیک طراحی شده است مشکل دستگاه شما میتواند هر کدام از این موارد باشد میزان غلظت اکسیژن، میزان دما ، میزان رطوبت ، اکسیژن گیری مناسب و…

  22. اقا چه شکلی باید بسازیم اینو لطفا بهم ایمیل بزنید روش ساختشو بگید باتشکر

    1. با سلام . دوست عزیز آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی به صورت کامل در وب سایت موجود هست

  23. سلام من تو استان گیلانم و به راک و موتور گیر بکس دار نیاز دارم . که مانند دستگاه ۴۸ عددی باشه اگه میشه شماره تماس خودتون یا اگه نمایندگی در استان گیلان دارید رو برام پیامک کنید ممنون از راهنمایی های ساخت دستگاه جوجه کشی واقعا مفید بودن ۰۹۳….. قربانپور

    1. در تک تک شهرستان های استان گیلان نمایندگی پخش و فروش دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات ساخت جوجه کشی داریم برای کسب اطلاعات تماس این نمایندگی ها با واحد فروش تماس حاصل فرمایید

  24. سلام
    این به هیچ عنوان آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی نبود بلکه یک کپی برداری از دستگاه شما و بعبارتی یک تبلیغ بود که بیائید از خودمون آماده شده ش رو بخرید.چون هزینه ساخت توسط ما از خرید خوددستگاه بیشتر خواهد شد.
    آموزش ساخت به چیزی گفته میشه که با قطعات مختلف و با خلاقیت ، ابتکار به خرج بدیم و دستگاهی دست ساز تهیه کنیم که طبیعتا با آزمون و خطا به راندمان دستگاه را بالا ببریم.
    من شخصا با یک یخچال اوراقی اقدام به ساخت دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰ تائی کرده ام و علی رغم اینکه فقط قطعات خریداری شده را نصب کرده ام تنها ۷۰۰هزار تومان هزینه در بر داشت و راندمان خوبی هم داشتم.که اگر کسی دانش الکترونیک داشته باشه این هزینه نصف خواهد شد.ناگفته نماند دقت و ظرافتی که من در تهیه دستگاه بخرج داده ام در هیچ دستگاه شرکتی وجود نداره. مثلا از بلبرینگ و چرخ دنده برای چرخش تخم هااستفاده کرده ام.از آلومینوم سبک وخمیده برای اسکلت راک ها استفاده کرده ام.از سه تا سنسور در سه جای مختلف استفاده کرده ام تا دمای کل فضا کنترل بشه.فن ها با الگوی خاصی نصب شده انده تا گردش هوا را یکنواخت کنند.در کل خیلی زحمت کشیدم اما لذت بخش بود.دستگاهی ساختم که قیمت میلیونی داره.
    یا حق.

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
      دوست عزیزم گروه صنعتی اسکندری e.i.g بزرگترین سازنده تجهیزات جوجه کشی در خاور میانه است و تنها سازنده ماشین جوجه کشی نیست بسیاری از تجهیزاتی که شما در ساخت همین یخچال جوجه کشی استفاده کرده اید ( به عنوان مثال شانه جوجه کشی ) به احتمال قریب به یقین ساخت این کارخانه میباشد. اما اگر منطقی به موضوع نگاه کنید در خواهید یافت که حتما دستگاه جوجه کشی که توسط یک شرکت که در یک کارخانه مجهز تولید میشه و دارای گروه طراحی حرفه ای متخصصین و دامپزشکان مجرب و با تجربه هست و صد البته دارای تجهیزاتی و ابزار دقیقی مانند اکسیژن متر ، آمونیاک سنج ، co2 متر و…. , مطمئنا از یک دستگاه دست ساز باکیفیت تر خواهد بود چرا که شما یک یا دو یا ده دستگاه جوجه کشی تا کنون ساخته اید و اینقدر تجربه دارید این در حالی است که شرکت ما سالانه ۷۰۰۰ دستگاه تولید میکند پس مطمئنا تجربه بسیار بیشتری نسبت به شما دارد.
      صد البته دستگاه های شرکتی اگر از یک برند خوب باشند کیفیت بالاتری دراند اما دستگاه های دست ساز هم اگر خوب طراحی شوند و از قطعات خوی در انها استفاده گردد متوانند هم تفریح خوبی باشند و هم صد البته راندمان خوبی داشته باشند
      موفق و پیروز و سربلند باشید

  25. درود من الان دو تا تخم قرقاول نطفه دار دارم
    بهترین پیشنهادی که می تونید به من بکنید چی هست؟

    1. نظراتی که در مورد ساخت دستگاه جوجه کشی از طرف بازدید کننده گان سایت داده شده به شما بسیار کمک خواهد کرد

  26. سلام

    بازدهی این کار چقدر هست؟ و می شه به صورت عملی با عکس نشون بدید؟

    خیلی ممنون

    1. متاسفانه ارسال عکس از طرف ما در بخش پاسخ به سوالات با محدودیت رو به رو است

  27. سلام ممنون از این همه راهنمایی مفیدتون

    آیا می شه با همین قطعات یک دستگاه ۵۰۰ تایی ساخت؟

    1. بله میشه ساخت ولی این که کیفیتش چقدر باشه بستگی به نحوه ساخت داره

  28. باسلام.

    اینجانب به ست کامل موتورگیربکس همراه راک آماده وسیستم کنترل کامل چرخش ودماورطوبت نیازدارم.اکنون هم ازماشین جوجه کشی۲۰۰تایی استفاده میکنم امانوع راک طبقه بندی شده رادوست ندارم.بلکه راک وموتورراهمانند۴۸تایی هواپاتورمیخواهم.وبه دیجیتال کامل که روی دستگاه قرارگیرد.به همراه فن مرغوب ومقاوم.درصورت امکان پکیج کاما وتصاویرراهمراه قیمت برایم ایمیل کنید.

    وچنانچه امکان داردشماره تلفنی جهت تماس ارسال کنید.چون دستگاه نزدبنده مرتب روشن است وهردوروزمقداری تخم گذاشته میشودبدیهی است که لوازم بادوام احتیاج دارم.خصوصاموتورگیربکس وراک بادوام.

    متشکرم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
      لطفا با شماره ۰۴۴.۳۲۳۴۶۶۱۲ تماس حاصل فرمایید تا فرمایشات شما را به دقت اجرا کنیم

  29. با تشکر از راهکار شما.
    برای شغل چقد بازدهی داره و چطور باشما تماس بگیره؟

    1. ۰۴۴.۳۲۳۴۶۶۱۲
      ۰۴۴.۳۲۳۴۱۷۹۶
      شماره تلفن های است که میتونه به شما کمک کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋