سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

خدمات پس از فروش و گارانتی گروه صنعتی اسکندری

خدمات پس از فروش و گارانتی گروه صنعتی اسکندری

خدمات پس از فروش و گارانتی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری بعنوان پیشتاز در عرصه تولید انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه دارای واحد مستقل خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. به جرأت میتوان گفت که این کارخانه تنها تولیدکننده فعال در این صنف بوده که برای بخش خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی به محصولات خویش دپارتمان جداگانه با بودجه ویژه در نظر گرفته است. همچنین واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش اسکندری دارای کادری مجرب از افراد متخصص و کارشناسان فنی می باشد.

نحوه فعال سازی گارانتی محصولات اسکندری

گروه صنعتی اسکندری برای ارائه خدمات سریع و مطلوب از سامانه جامع و یکپارچه ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) نیز بهره می برد.

نحوه فعال سازی گارانتی محصولات اسکندری

با توجه به اینکه بخش های مختلف گروه صنعتی اسکندری برای ارائه خدمات بهتر به نرم افزار CRM مجهز می باشند، اطلاعات مورد نیاز خریدار از جمله، نام، نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، نوع و تعداد محصول خریداری شده در بانک اطلاعاتی این کارخانه ثبت و ذخیره میشوند. گارانتی محصولات اسکندری نیز در همان لحظه فروش به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت و فعال میشوند. لذا مشتریان گران قدر برای فعال سازی دستگاه های خریداری شده نیاز به اقدام خاصی ندارند.

مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اسکندری

تجهیزات مرغداری و دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری از 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. لذا به مدت یک سال اگر دستگاه خریداری شده به تعمیر و یا تعویض قطعه نیاز پیدا کند، بخش خدمات پس از فروش به صورت رایگان خدمات مرتبط را ارائه میدهد. ذکر این نکته نیز مهم است که خریدار فقط هزینه ارسال دستگاه را متحمل میشود.

مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات اسکندری

گروه صنعتی اسکندری برای پشتیبانی از محصولات خویش سرمایه گذاری های کلانی در زمینه خرید و واردات مواد اولیه نموده است. لذا بعد از اتمام گارانتی خریدار میتواند قطعات یدکی متناسب با دستگاه خود را به مدت 10 سال دیگر از بخش خدمات پس از فروش این کارخانه تهیه کند.

شماره تلفن واحد مرکزی خدمات پس از فروش اسکندری

خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری به شماره تلفن 87 77 38 32 – 044 دارای 10 خط بوده و به یک سیستم هوشمند نوبت دهی مجهز می باشد. این سیستم به صورت نوبتی و به محض اتمام ارتباط قبلی مشتریان را به اپراتور خدمات پس از فروش متصل میکند. بنابراین به صورت همزمان 10 نفر میتوانند برای دریافت خدمات و پاسخ به سوالات خود با بخش خدمات خود پس از فروش اسکندری تماس بگیرند.

ساعات پاسخگویی بخش خدمات پس از فروش اسکندری

با وجود اینکه زمان پاسخگویی بخش خدمات در این صنف حدودا 5 ساعت می باشد ولی گروه صنعتی اسکندری مدت زمان بسیار بیشتری برای ارائه خدمات به مشتریان خویش در نظر گرفته است.

ساعات پاسخگویی بخش خدمات پس از فروش اسکندری

بخش خدمات پس از فروش اسکندری همه روزه به استثناء روز جمعه از ساعت 8 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به مشتریان گران قدر می باشد.

با توجه به حساسیت فرایند جوجه کشی علاوه بر ساعات گفته شده، زمانیکه مشتری سوالی برایش پیش آید میتواند از ساعت 22 الی 23 هر شب نیز با بخش خدمات پس از فروش اسکندری تماس حاصل فرماید. در حقیقت بخش خدمات گروه صنعتی اسکندری هر شب به مدت یک ساعت نیز برای شرایط اضطراری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشد.

همچنین در روزهای جمعه نیز شما میتوانید از ساعت 14 الی 15 بعد از ظهر با خدمات پس از فروش اسکندری تماس بگیرید. مجموعه خدمات پس از فروش اسکندری در روزهای جمعه نیز به صورت شیفتی فعال بوده و برای پاسخ گویی به سوالات مشتریان حاضر می باشند.

آیا واحد خدمات پس از فروش اسکندری در تعطیلات رسمی دایر می باشد؟

لازم به ذکر است که واحد خدمات پس از فروش اسکندری به غیر از روزهای تاسوعا و عاشورا و تعطیلات عید نوروز در سایر روزهای تعطیل رسمی سال نیز در مرکز خدمات حضور داشته و شما میتوانید از ساعت 8 صبح الی 19 بعد از ظهر از خدمات این مرکز بهره ببرید.

گروه صنعتی اسکندری در چه استانهایی نمایندگی پس از فروش دارد؟

گروه صنعتی اسکندری زنجیره و شبکه خدمات پس از فروش بسیار گسترده ای به خود اختصاص داده است. واحد مرکزی خدمات پس از فروش اسکندری در شهرستان ارومیه واقع می باشد. علاوه بر آن یک دفتر مرکزی خدمات پس از فروش اسکندری در شهر تهران نیز دایر شده است.

گروه صنعتی اسکندری در چه استانهایی نمایندگی پس از فروش دارد

همچنین بیش از 82 نمایندگی خدمات پس از فروش اسکندری در شهرهای مختلف و تمامی استان ها، مراکز استان ها و شهرهای مهم ایران فعال می باشند. تمامی این مراکز خدمات و نمایندگی ها پلی برای ارتباط بین مشتری و گروه صنعتی اسکندری بوده تا مشتریان عزیز در نقاط مختلف کشور در اسرع وقت بتوانند از خدمات این کارخانه بهره مند شوند.

ناگفته نماند که اعطای نمایندگی خدمات پس از فروش اسکندی پس از احراز هویت و دریافت آموزش های لازم به عمل می انجامد و افراد پس از تأیید نهایی مدرک خدمات پس از فروش را دریافت میکنند و سپس میتوانند در شهر خویش به ارائه خدمات پس از فروش محصولات اسکندری مشغول شوند.

فرایند پاسخ گویی به مشتریان توسط بخش خدمات پس ار فروش اسکندری

در زمان خرید محصولات اسکندری از خریداران عزیز درخواست میشود که شماره موبایل جهت هماهنگی و ثبت نام در سایت ثبت کنند. زمانیکه مشتری با همین شماره تلفن با بخش خدمات تماس میگیرد، سیستم نرم افزاری پیشرفته بخش خدمات به صورت اتوماتیک اطلاعات آن شخص را در اختیار اپراتور قرار میدهد. بدین ترتیب اپراتور با سرعت بالا نیاز مشتری را تشخیص و جهت رفع آن اقدام میکند. البته خریدار با سایر خطوط نیز میتواند با بخش خدمات اسکندری تماس بگیرد.

تمامی مهندسین و افراد فعال در بخش خدمات پس از فروش اسکندری صرفا برای فعالیت در این بخش آموزش دیده اند. علاوه بر این تمامی آموزش های فنی و لازم توسط مهندسین مجرب گروه از قبل به مجموعه خدمات پس از فروش اسکندری تعلیم داده شده است.

فرایند پاسخ گویی به مشتریان توسط بخش خدمات پس ار فروش اسکندری

در زمان نیاز به خدمات فقط با بخش مرکزی تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید که مهندسین بخش خدمات پس از فروش مشکل شما را در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود. کارشناسان فنی مسئول در بخش خدمات در صورت لزوم تمامی راهنمایی های لازم برای رفع مشکل را به شما ارائه خواهند داد که در اکثر مواقع مشکل به صورت تلفنی حل میشود.

همچنین در صورت صلاحدید، مشکل دستگاه به نمایندگی خدمات پس از فروش استان شما ارجاع داده میشود. در موارد بسیار خاص نیز گاهی اوقات لازم است که دستگاه جهت تعمیر و رفع ایراد به محل کارخانه فرستاده شود. در این نوع شرایط خواهشمندیم همکاری های لازم با بخش خدمات پس از فروش را به عمل برسانید تا مشکل دستگاه شما حل شود. فراموش نکنید که تمام سعی و تلاش مجموعه خدمات پس از فروش جهت رضایت شما مشتریان عزیز و رفع مشکلات مربوط به دستگاه ها می باشد.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی اسکندری در میان تولیدکننده های مختلف کمترین درصد برگشت محصول به خدمات پس از فروش را دارد. بر اساس آمارهای گزارش شده از این واحد در سال 1398، درصد دستگاه های بازگشتی به بخش خدمات مابین 2.7 الی 3 درصد بود. این میزان بازگشت یک حالت کاملا استاندارد برای یک کارخانه تولیدی می باشد.

توصیه ای به مشتریان گران قدر به هنگام تماس با بخش خدمات پس از فروش اسکندری

سیستم نوبت دهی خدمات پس از فروش اسکندری به صورت کاملا هوشمند به شما نوبت میدهد. بنابراین شما در زمان مشخص و به محض آزاد شدن وقت اپرتور به آن وصل خواهید شد. لذا خواهشمندیم تا زمان رسیدن نوبت صبور و شکیبا باشید.

اگر مدت زمان انتظار شما در صف انتظار طولانی بود، جهت رفع مشکل با سایر بخش ها از جمله بخش فروش تماس نگیرید. چرا که کارشناسان بخش فروش نمیتوانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند و در نهایت باز هم شما به بخش خدمات ارجاع داده میشوید.

در زمان ارتباط با اپراتور بخش خدمات پس از فروش اسکندری خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید. در این صورت مهندسین بخش خدمات نیز بهتر میتوانند به سوالات شما پاسخ داده و دقیق ترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهند.

توجه داشته باشید پس از خرید محصولات اسکندری فقط در صورت داشتن هر گونه سوال فنی و یا غیر فنی در مورد دستگاه با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. لذا خواهشمندیم برای احترام به حقوق یکدیگر و عدم اشغال خط، جهت مشاوره برای خرید محصول با بخش فروش گروه صنعتی اسکندری تماس حاصل فرمایید.

تاثیر خدمات پس از فروش در جوجه کشی