چرا گروه صنعتی اسکندری انتخاب اول در خرید دستگاه جوجه کشی است

چرا گروه صنعتی اسکندری انتخاب اول در خرید دستگاه جوجه کشی است

وقتی صحبت از خرید یک ماشین جوجه کشی می شود بسیار فروشندگان هستند که تمایل دارند شما مشتری آنها باشید ولی چرا گروه صنعتی اسکندری ؟ در صنعت دستگاه های جوجه کشی شرکت های مختلفی در حال فعالیت هستند و محصولات خود را تحت برندهای گوناگون به فروش می رسانند.

در میان برندهای خارجی که در بازار ایران فروش دارند می توان به آرکام کره و سیمیتکا ترکیه اشاره کرد. دستگاه جوجه کشی کره ای برندی مانند آرکام اگرچه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما به دلیل برخی مسائل مانند قیمت بیشتر و عدم ارائه خدمات پس از فروش در درجات بعدی خرید دستگاه های جوجه کشی قرار دارند.
برندهای ایرانی نیز مانند گروه صنعتی اسکندری که با نام دستگاه جوجه کشی اسکندری شناخته میشود ، ایزی جیک ، کاکس ماشین و بلدرچین دماوند در داخل ایران فعال هستند.

نکته بسیار مهم در مورد ماشین های جوجه کشی ایرانی این است که با ارتقای فناوری به کار رفته در این دستگاه ها ، رفته رفته اختلاف کیفی آن ها با برندهای معتبر مانند آرکام در حال کاهش است به طوری که به راحتی می توان آن ها را این برندها مقایسه کرد.

در میان ماشین های جوجه درآوری ایرانی ، دستگاه های گروه صنعتی اسکندری از طرفداران بسیاری برخورداند. در این مقاله قصد داریم دلایل انتخاب ایزی باتورها و سوپرمینیاتورهای گروه صنعتی اسکندری را توسط مشتریان بررسی کنیم.

چرا گروه صنعتی اسکندری

  • سابقه تولید محصولات
  • کیفیت محصولات جوجه کشی
  • قیمت رقابتی
  • قطعات خارجی دستگاه جوجه کشی
  • تیراژ بالا در تولید ماشین جوجه کشی
  • محصولات متنوع تولیدی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • خرید آسان از طریق سایت های فروش و تلگرام

سابقه تولید محصولات

گروه صنعتی اسکندری با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید دستگاه های دام و طیور از پیشگامان این صنعت در ایران است. کارخانه دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری با بیش از ۶۰ نفر پرسنل و دارا بودن واحدهای تولید ، اداری و مالی ، مارکتینگ و تبلیغات ، تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش بزرگترین تولید کننده ماشین های جوجه درآوری در خاورمیانه است. این شرکت در سال ۹۵ مفتخر به عنوان واحد برتر صنعتی شمال غرب کشور شده است.

کیفیت محصولات جوجه کشی

محصولات گروه صنعتی اسکندری دارای قابلیت های متنوعی هستند که فقط در دستگاه های جوجه کشی با کیفیت روز دنیا مشاهده می شود. هوش مصنوعی نمونه ای از این قابلیت هاست. برد این دستگاه ها با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تنظیم دما و رطوبت حتی در صورت باز بودن درب محصول نیز می باشد.

در ساخت ایزی باتورها و سوپرمینیاتورهای این کارخانه از سنسورهای شناسنامه دار SHT استفاده می شود که در سوئیس کالیبره می شوند و نیازی به کالیبره کردن مجدد ندارند. همانند دستگاه های روز دنیا از سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای برای چرخش تخم ها استفاده می شود که راندمان دستگاه را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می دهند.

این قابلیت ها به همراه سایر قابلیت های بی نظیر باعث می شود که انکوباتورهای گروه صنعتی اسکندری کیفیت و راندمان بسیار بالایی داشته و انتخاب اول مشتریان در بازار ماشین های جوجه درآوری باشند.

قطعات خارجی دستگاه جوجه کشی

قطعات خارجی دستگاه جوجه کشی
قطعات خارجی دستگاه جوجه کشی

در ساخت ماشین های جوجه درآوری گروه صنعتی اسکندری از قطعات خارجی بسیار با کیفیت استفاده می شود. مثلا سنسورهای SHT SENSIRION سوئیس که فقط یک بار برای تمام طول عمرشان در سوئیس کالیبره می شوند. این سنسورها فقط در انکوباتورهای کارخانه های آرکام کره جنوبی و ویکتوریای ایتالیا استفاده می شوند.

از دیگر قطعات وارداتی این دستگاه ها می توان به موتورهای انحصاری ساخت مالزی اشاره کرد. این موتورها تحت برند اختصاصی EIG تولید می شوند و با ظرافت خاصی شانه ها را حرکت می دهند. روند کار این موتورها به قدری آرام است که با چشم غیرمسلح نمی توان فعالیت آن ها را مشاهده کرد.

تیراژ بالا در تولید ماشین جوجه کشی

به دلیل کیفیت بسیار بالایی که ماشین های جوجه درآوری EIG دارند ، دارای تقاضای بیشتری در بازار هستند و با تیراژ مناسبی تولید می شوند. گروه صنعتی اسکندری بیشترین سهم از بازار دستگاه های جوجه کشی را در ایران دارد.

محصولات متنوع تولیدی

محصولات متنوع تولیدی
محصولات متنوع تولیدی

دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری تنوع بسیار مناسبی دارند. سری دستگاه جوجه کشی خانگی EIG با برند ایزی باتور و ماشین های جوجه درآوری صنعتی این کارخانه با برند سوپرمینیاتور تولید می شوند.

همچنین این دستگاه ها را از لحاظ نحوه کارکرد می توان به دستگاه های حرفه ای و اتوماتیک تقسیم کرد. بنابراین تمامی علاقه مندان به جوجه کشی اعم از افراد بی تجربه و باتجربه و دارای اطلاعات فنی و بدون اطلاعات فنی می توانند از این دستگاه ها استفاده کنند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی به عنوان یکی از قدیمی ترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در کشور شناخته می شود. این گروه تولیدی با داشتن بیش از ۱۰۰ نمایندگی در اقصی نقاط کشور دارای بزرگترین شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش در ایران است.

کلیه دستگاه های جوجه کشی ساخت EIG با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

خرید آسان از طریق سایت های فروش و تلگرام

خرید آسان از طریق سایت های فروش و تلگرام
خرید آسان از طریق سایت های فروش و تلگرام

انکوباتورهای گروه صنعتی اسکندری به راحتی از طریق فروشندگان دفتر فروش و از طریق فروشگاه رسمی اینترنتی www.chicken-device.ir کارخانه قابل خرید هستند. ایزی باتورهای EIG به صورت کاملا رایگان به مشتریان در سراسر کشور ارسال می شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه
    بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋