اشتغال زایی با دستگاه جوجه کشی سرمایه کم در منزل

اشتغال زایی با سرمایه کم در منزل

اشتغال زایی با سرمایه کم به کمک دستگاه جوجه کشی ( how to start an incubator )برای افرادی که شغل مناسبی ندارند و یا از درآمد کمی برخوردارند ، یک راه حل برای برون رفت از مشکلات مالی و اقتصادی است. شاید این مساله در کشور ما که بخش دولتی و خصوصی ظرفیت لازم برای ایجاد شغل ندارد و بسیاری از جوانان در پی راه حلی برای درآمد زایی هستند ، نمود بیشتری پیدا می کند. جوجه کشی و پرورش پرندگان اهلی یک روش مطمئن برای کسب درآمد است که بسیاری از کارشناسان آن را پیشنهاد می کنند.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای ۱۲ تایی
» مناسب برای جوجه کشی از طوطی سانان با راندمان بالا
» دارای روزشمار جوجه کشی
» دارای آموزش رایگان برای جوجه کشی هرچه بهتر
قیمت : ۴,۹۷۰,۰۰۰ تومان
 

اشتغال زایی از طریق جوجه کشی با دستگاه جوجه کشی چه فوایدی دارد؟

یکی از اصلی ترین ویژگی های جوجه کشی (Incubation) از تخم های نطفه دار پرندگان این است که علی رغم این که برای اشتغال زایی با آن به سرمایه کمی نیاز است اما بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی دارد. همچنین برای جوجه کشی مصنوعی از تخم های نطفه دار پرندگان به فضای کمی نیاز دارید.

بازدهی اقتصادی جوجه کشی مصنوعی

برای بررسی بازدهی جوجه کشی اقتصادی مصنوعی ، جوجه کشی از پرنده ای مانند غاز را در نظر بگیرید. تخم های نطفه دار این پرنده در حال حاضر با قیمت حدود ۴ تا ۶ هزار تومان به فروش می رسد. البته این تفاوت قیمتی بیشتر به دلیل نژادهای مختلف این پرنده است. همچنین قیمت در میان نژادهای تخم گذار و گوشتی متفاوت است.

اما جوجه های یک روزه این پرنده در بازار با قیمت حدود ۱۲ تا ۱۶ هزار تومان به فروش می رسند. اما این درحالی است که برای جوجه کشی نیاز به صرف هزینه آنچنانی نیست و تنها هزینه ای که صرف می کنید برای خرید تخم های نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است. البته فقط یک بار برای خرید دستگاه جوجه کشی هزینه می کنید و این جزء سرمایه های ثابت کسب و کار شما محسوب می شود.

بنابراین با این حساب جوجه کشی از تخم های نطفه دار غاز بازدهی بالای ۱۰۰ درصدی دارد و می توانید از آن برای کسب درآمد به صرفه اقتصادی بسیار بالا استفاده کنید.

سرمایه و فضای مورد نیاز برای شروع کسب و کار جوجه کشی

برای اشتغال زایی با سرمایه کم از طریق راه اندازی کسب و کار جوجه کشی پرندگان اهلی نیاز به یک دستگاه جوجه کشی خانگی یا صنعتی دارید. دستگاه های جوجه کشی با برندهای متفاوت و در ظرفیت های مختلف تولید می شوند و قیمت متفاوتی دارند. این دستگاه ها را می توانید در فضاهای کوچکی مانند یک اتاق ۴*۳ به کار ببرید.

بهترین برند ماشین های جوجه درآوری در ایران

دستگاه جوجه کشی اسکندری نمونه ای از دستگاه های قدرتمند و باکیفیت در ایران هستند که با بهترین قطعات دنیا مانند سنسور SHT SENSIRION ، موتور انحصاری طراحی و ساخت مالزی ، برد هوشمند ، سیستم برق اضطراری و فن دائم کار در خلا از راندمان بالای ۹۵ درصد در جوجه کشی از تخم های نطفه دار پرندگان اهلی برخوردارند.

دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی ایزی باتور ۲ ساخت گروه صنعتی اسکندری نمونه ای از این دستگاه های جوجه کشی است که تنها دستگاه جوجه کشی خانگی سترهچر همزمان در ایران است. برخورداری از این قابلیت باعث می شود که بتوانید تخم های نطفه دار تازه تخم گذاری شده را در کنار تخم های قدیمی در داخل دستگاه قرار داده و از کهنه شده تخم ها جلوگیری کنید. کهنه شدن تخم ها یکی از عوامل تاثیرگذار بر کاهش راندمان جوجه کشی است.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام برای شروع میشه از دستگاه های با ظرفیت کم شروع کرد؟ آیا به صرفه هست؟؟

  2. سلام ببخشید میشه با این دستگاه عروس هلندی پرورش داد
    مثلا من تخم نطفه دار بگیرم بزارم تو دستگاه؟

    1. سلام
      بله دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ گزینه ی بسیار مناسبی برای جوجه کشی از عروس هلندی هست
      با کارشناس ما در تماس باشید تا بهتر بتونن راهنماییتون کنن :
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ مهندس علیزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋