آموزش کار با دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۶ ( ۱۲ تایی )

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی خانگی

در ابتدا از اینکه دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۶ را انتخاب نموده اید از شما سپاسگذاریم. برای آن دسته از بازدیدکنندگانی که هنوز اقدام به خرید این محصول ننموده اند پیشنهاد میکنیم صفحه مربوط به توضیحات این محصول ( دستگاه جوجه کشی خانگی حرفه ای ایزی باتور شش ) را مطالعه نمایند.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12 تایی
دستگاه جوجه کشی حرفه ای ۱۲ تایی
» مناسب جوجه کشی از پرندگان زینتی
» دارای سنسور دما و رطوبت SHT
» مجهز به سیستم چرخش ۳۶۰ درجه ای
قیمت : ۴,۹۷۰,۰۰۰ تومان
 

بایست توجه داشته این بخش به صورت خلاصه وار آموزش نصب دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۶ می باشد.در ادامه هر قسمت از دستگاه را به تفکیک آموزش خواهیم داد. پس از باز کردن بسته بندی دستگاه و فعالسازی گارانتی ، دستگاه را بر روی یک میز قرار داده و درب آن را با رعایت احتیاط از کفه جدا می نمایید در کفه دستگاه محل قرار گیری شانه تخم ها، جداکننده ها و سبد هچ زیرین می باشد که آنها برداشته و بیرون از دستگاه گذاشته می شوند در کف دستگاه شیارها و محل هایی برای ریختن آب تعبیه شده است ( در مناطق بسیار خشک که امکان بالا رفتن رطوبت به علت خشکی بیش از حد هوا وجود ندارد و یا همچنین در زمان های هچر که رطوبت دستگاه بالا برده می شود، می توان در صورت لزوم با ریختن آب در شیارهای کف دستگاه رطوبت لازم را بدست آورد ).

توجه داشته باشید که در صورتی که از پمپ آب استفاده میکنید نیازی به افزودن آب به حوضچه های کف دستگاه نمی باشد. پس از آن به ترتیب سبد هچ زیرین را بروی آبگیر قرار داده و سپس شانه و محل قرارگیری تخم ها را بروی آن قرار دهید و پس از آن نوبت به گذاشتن درب دستگاه می رسد حتما باید توجه داشته باشید که لنگی آویزان شده از درب دستگاه دقیقا درون شیار تعبیه شده بروی محل قرارگیری تخم ها بیافتد.

پس از گذاشتن قطعات بروی هم نوبت به وصل کردن پمپ آب میرسد. توجه داشته باشید که سوکت برق پمپ آب حتما بایستی به خروجی ۱۲ ولت تعبیه شده بروی دستگاه وصل شود.

پمپ آب دارای دو شلنگ ورودی و خروجی آب می باشد که با عبارت های (IN) و (Out) مشخص شده است. توجه داشته باشید که حتما شلنگ مربوط به بخش ورودی (IN) درون یک بطری با مخزن آب قرار داده شود و شلنگ مربوط به بخش خروجی (out) پمپ آب به قسمت مخصوص ورودی شلنگ که در روی درب دستگاه تعبیه شده است، وصل می شود.

پس از آماده سازی دستگاه با رعایت احتیاط لازم کابل برق را به پریز برق مستقیم وصل کرده و دستگاه را روشن نماید. توجه داشته باشید: پس از روشن کردن دستگاه ابتدا دکمه pump را فشار داده و به مدت پنج تا هفت ثانیه نگه دارید و پس از شنیدن صدای بوق انگشت خود را از روی دکمه بردارید تا پمپ به صورت اتوماتیک و به مدت ۳۰ ثانیه شروع بکار کرده و آب داخل مخزن را به سمت داخل دستگاه هدایت کند.

توجه داشته باشید که جهت هواگیری اولیه شلنگ پمپ آب تکرار این عمل برای چهار الی پنج بار الزامی است و پس از هواگیری و جریان یافتن آب در داخل شلنگ دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به کنترل رطوبت خواهد کرد.

اتصال به برق شهری دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش
اتصال به برق شهری دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش

بعد از آنکه دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش را از بسته بندی خود خارج کردید.بدنه دستگاه را مشاهده خواهید نمود. دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش شامل دو قسمت درب و بدنه می باشد.

بر روی درب دستگاه تجهیزات الکترونیکی و کنترل دستگاه وجود دارد و در قسمت بدنه شاهد وجود شانه های جوجه کشی و محل قرار گیری تخم های نطفه دار پرندگان هستیم.

در قسمت درب دستگاه یک ورودی برق ۲۲۰ ولت برای اتصال برق دستگاه و یک خروجی ۱۲ ولت برای اتصال برق پمپ آب محصول تعبیه شده است.

توجه ویژه : در هنگام اتصال دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۶ به برق شهری توجه داشته باشید که نیازی به محافظ برق نمی باشد.بایست دستگاه را مستقیم بدون هیچ محافظی به برق شهری متصل نمایید.در داخل مدار برق این دستگاه فیوز و محافظ برق تعبیه گردیده است.

برای اینکه دستگاه ایزی باتور شش را بتوانید با باتری ماشین یا موتور سیکلت استفاده نمایید نیاز به تبدیل کننده برق شهری ( اینورتر ) می باشد.بعد از آنکه شرایط لازم برای اتصال دستگاه به برق شهری را آموختید بهتر است بدنه دستگاه و محل قرار گیری تخم های نطفه دار را توضیح دهیم.

تیغه های شانه همه کاره دستگاه جوجه کشی
تیغه های شانه همه کاره دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور شش یک کفی برای قرار گیری تخم های نطفه دار پرندگان دارد که بر روی این کفی شانه های جوجه کشی قرار گرفته است.

تخم های نطفه دار ایزی باتور شش
تخم های نطفه دار ایزی باتور شش
شانه جوجه کشی
شانه جوجه کشی

در بسته بندی این محصول ، شش عدد تیغه شانه جوجه کشی قرار داده شده است. این تغیه ها در یک چهار چوب قرار میگیرند.این چهار چوب به همراه تیغه ها بر روی کفی دستگاه قرار دارد.همان طور که در تصویر مشاهده میکنید این چهارچوب باید به حالت ریل مانند به آسانی و با کمترین فشار روی کفی دستگاه بتواند حرکت کند.

دوران هچر دستگاه جوجه کشی خانگی
دوران هچر دستگاه جوجه کشی خانگی

نکته طلایی جوجه کشی : دوران جوجه کشی از تخم نطفه دار به دو قسمت ستر و هچر تقسیم می گردد.برای مثال ۱۸ روز اول جوجه کشی از مرغ را دوران ستر و ۳ روز آخر را دوران هچر می نامند. در دوران هچر نیاز به رطوبت در جوجه کشی افزایش می یاد.

چیدن تخم های نطفه دار داخل دستگاه
چیدن تخم های نطفه دار داخل دستگاه

بعد از آنکه شانه های جوجه کشی را در داخل دستگاه به درستی قرار دادید نوبت به قرار دادن تخم های نطفه دار می رسد. توجه : بهتر است ۱۲ تا ۲۴ ساعت در اولین بار استفاده از دستگاه تمامی مراحل جوجه کشی را بدون قرار دادن تخم های نطفه دار انجام دهید تا از صحت عملکرد دستگاه مطئن شوید.

گروه صنعتی اسکندری دستگاه جوجه کشی ایزی باتور شش در چندین مرحله کنترل کیفی می نماید.ولی باز برای جلوگیری از هر گونه خسارت بر تخم های نطفه دار بهتر است ۱۲ تا ۲۴ ساعت بدون قرار دادن تخم ها دستگاه را به کار بگیرید. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور شش دارای ظرفیت جوجه کشی از پرندگان مختلف به جدول زیر می باشد:

ظرفیت برای جوجه کشی از مرغ۱۲ عدد تخم نطفه دار مرغ
ظرفیت برای جوجه کشی از بلدرچین۳۶ عدد تخم نطفه دار بلدرچین
ظرفیت برای جوجه کشی از بوقلمون۶ عدد تخم نطفه دار بوقلمون
ظرفیت برای جوجه کشی از کبک۳۰ عدد تخم نطفه دار کبک
ظرفیت برای جوجه کشی از غاز۶ عدد تخم نطفه دار غاز
ظرفیت برای جوجه کشی از اردک۹ عدد تخم نطفه دار اردک

 

توجه : برای دانستن ظرفیت سایر پرندگان میتوانید اندازه تخم هر پرنده را با لیست بالا مقایسه کنید.یا با واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل کنید.( ۰۴۴.۳۳۷۴۴۹۸۸ ) زمان پاسخگویی و شنیدن صدای مشتری : ۸ صبح تا ۵ ظهر بجز ایام تعطیل.

قرار دادن تخم های نطفه دار در دستگاه جوجه کشی
قرار دادن تخم های نطفه دار در دستگاه جوجه کشی

تخم های نطفه دار را بایست به پهلو بین تیغه های شانه همه کار دستگاه قرار دهید.نحوه چیدن تخم ها بایست به گونه ای باشند که هر تخم فضای کافی برای چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشد.

با توجه به حرکت ریلی دستگاه تخم های نطفه دار بایست بتوانند ۳۶۰ درجه گردش پیدا کنند. تخم های نطفه دار نباید به هم بچسبند یا روی هم قرار بگیرند.برای مثال در تخم نطفه دار مرغ در هر ردیف سه تخم نطفه دار مناسب می باشد.

محل قرار گیری لنگ موتور
محل قرار گیری لنگ موتور

بعد از آنکه تخم های نطفه دار را در داخل دستگاه جوجه کشی ایزی باتور شش چیدید نوبت به قرار دادن درب دستگاه روی بدنه می رسد. در اینکار نکته مهم این است که موتور رو به درستی در محل مناسب خودش قرار دهید.

بر روی شانه جوجه کشی یک محل برای قرار گرفتن لنگ موتور قرار دارد.همان طور که در تصویر مشاهده میکنید سر این قطعه از شانه باید به طرف داخل باشد.

قرار دادن درب دستگاه جوجه کشی خانگی
قرار دادن درب دستگاه جوجه کشی خانگی

برای قرار دادن درب دستگاه باید لنگ موتور به درستی در محل مورد نظر بنشیند.همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با قرار گرفتن لنگ موتور و اندک تکان دادن درب ، درب دستگاه به صورت کامل بر روی بدنه چفت میشود.

محل خروجی هوای دستگاه جوجه کشی
محل خروجی هوای دستگاه جوجه کشی

دریچه ورود و خروج هوا : حال نوبت به اعمال تنظیمات لازم برای جوجه کشی می رسد.بعد از آنکه درب دستگاه را قرار دادید دریچه خروج هوا را خواهید دید که در جلوی دستگاه بر روی درب قرار گرفته است. این دریچه برای خروج هوای کهنه و گاز های سمی داخل دستگاه می باشد.اگر توجه کرده باشید در زیر دستگاه ایزی باتور شش چهار دریچه برای ورود هوا قرار داده شده است.

این دریچه ها بنا به ارگونومی دستگاه و سیستم کارکرد محصول وظیفه ورود اکسیژن لازم را بر عهده دارند.با ورود هوا از این دریچه ها ، هوای کهنه و گاز های سمی از دریچه روی درب دستگاه خارج می گردد. بهتر است در دوران ستر به طور کامل این دریچه ها باز باشند.

نکته جوجه کشی : به دلیل اینکه جنین داخل تخم های نطفه دار نیاز به اکسیژن دارند ، اکسیژن از چهار دریچه زیرین دستگاه وارد محصول می گردد.پس استفاده کننده از محصول بایست توجه داشته باشد که دستگاه را در محلی قرار دهد که حداقل یک متر از زمین فاصله داشته باشد و هر چهار دریچه کاملا باز باشند و فرش یا قالیچه یا هر چیز دیگری مانع ورود اکسیژن نگردد.

سنسور دمای محیطی
سنسور دمای محیطی

سنسور محیطی دما : بر روی درب دستگاه جوجه کشی یک سنسور برای تشخیص دمای محیط قرار گرفته است.این سنسور وظیفه سنجش و اندازه گیری دمای محیط را بر عهده دارد.دمای اندازه گیری شده توسط این سنسور در اختیار مغز دستگاه ( برد جوجه کشی ) قرار میگیرد و این دما یکی از فاکتور های لازم برای تصمیم گیری درست دستگاه می باشد.

دمای محیطی مناسب برای جوجه کشی معمولا بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد.این سنسور با اندازه گیری دمای محیط تشخیص میدهد که آیا دما از حد مجاز بیشتر یا کمتر می باشد.در صورتی که دمای اندازه گیری شده مناسب برای جوجه کشی نباشد با نشان دادن درجه دما در نمایشگر روز شمار آلارم ( هشدار ) دستگاه به صدا در می آید.

نمایشگر دستگاه جوجه کشی
نمایشگر دستگاه جوجه کشی

نمایشگرهای دستگاه جوجه کشی : بر روی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ ، سه عدد نمایشگر قرار داده شده است.این نمایشگر های به ترتیب نمایشگر رطوبت ، نمایشگر دما و نمایشگر روز شمار به همراه دمای محطی می باشند. در طول دوران جوجه کشی این نمایشگر ها بسیار به ما کمک خواهند کرد.

پمپ آب دستگاه جوجه کشی
پمپ آب دستگاه جوجه کشی

نوبت به روشن کردن دستگاه جوجه کشی ایزی باتور شش می رسد.همان طور که قبلا گفته شد بهتر است قبل از قرار دادن تخم های نطفه دار داخل دستگاه ۱۲ تا ۲۴ ساعت بدون قرار دادن تخم دستگاه را استفاده کنید تا هم خودتون با دکمه ها و نحوه چرخش دستگاه آشنا شوید و هم دستگاه آماده سازی اولیه را طی کند.

ورودی و خروجی پمپ آب
ورودی و خروجی پمپ آب

ابتدا یک ظرف پر از آب ( یک تا یک و نیم لیتر کافی است ) را آماده کنید.یک بطری نوشابه نیز کفایت می کند.پمپ آب همراه دستگاه یک شلنگ دارد که از دو طرف وارد پمپ آب شده است.بر روی پمپ آب یک سمت کلمه IN و سمت دیگر کلمه OUT درج شده است.

اتصال به برق شهری دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش
اتصال به برق شهری دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور شش

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ را به برق شهری ۲۲۰ ولت وصل کنید و سیم برق پمپ آب را نیز به دستگاه در محل مورد نظر وصل کنید.

چرخش پمپ آب دستگاه جوجه کشی
چرخش پمپ آب دستگاه جوجه کشی

شلنگی که در سمت IN پمپ آب قرار دارد را وارد بطری آب کنید سپس قبل از اینکه تنظیمات لازم جوجه کشی را به دستگاه وارد کنید بایست پمپ آب را هواگیری کنید.ابتدا به مدت ۵ تا ۷ ثانیه دکمه پمپ روی دستگاه را فشار دهید و نگه دارید.

پمپ اب شروع به کار میکند و اگر از دریچه پمپ داخل را نگاه کنید خواهید دید که پمپ در حال چرخش است.

پمپ آب
پمپ آب

با نگهداشتن ۵ تا ۷ ثانیه دکمه پمپ ، پمپ آب ۳۰ ثانیه کار خواهد کرد .این عمل را ۵ بار انجام دهید تا هوای داخل شلنگ پمپ آب تخلیه شود و داخل شلنگ پر از آب شود.

بعد از این کار سمت دیگر شلنگ پمپ آب را ( OUT ) را به دستگاه ایزی باتور شش وصل کنید.همان طور که در تصویر می بینید این عمل به سادگی صورت میگیرد.

خروجی پمپ آب
خروجی پمپ آب
دکمه تنظیمات جوجه کشی
دکمه تنظیمات جوجه کشی

حال که درب دستگاه را قرار دادید و پمپ آب را هواگیری کرده و به درستی به دستگاه متصل نموده و دستگاه را نیز به برق وصل کرده اید.نوبت به اعمال تنظیمات لازم برای جوجه کشی می رسد. این تنظیمات در سه مرحله دما ، رطوبت و روز شمار می باشد که بایست به دستگاه وارد شود.

اصلا نگران نباشید زیرا به سادگی تمامی کار ها صورت می گیرد. در ابتدا با فشار دادن دکمه تنظیم ( Set ) نمایشگر دما فعال می گردد و سایر نمایشگر ها خاموش می شود.حال با دکمه های پایین و بالا دمای مورد نظر خود را وارد کنید.با هر بار فشار دادن دکمه پایین یک درجه دما کاهش می یابد و با هر بار فشار دادن دکمه بالا یک درجه دما افزایش می یابد.

بعد از آنکه دما را وارد کردید یک بار دیگر دکمه تنظیم ( Set ) را فشار دهید تا تنظیمات اعمال گردد.

توجه : تنظیمات دما ، رطوبت و روز شمار برای هر پرنده متفاوت می باشد.تنظیمات مورد نیاز برای هر پرنده را از مراجع معتبر یا با دانش و تجربه خود اعمال نمایید.

بعد از فشار دادن دکمه تنظیم ( Set ) نمایشگر دما خاموش شده و این بار نمایشگر رطوبت روشن می گردد.رطوبت مورد نیاز را نیز به همان روش توضیح داده شده وارد نمایید و در آخر دکمه تنظیم ( Set ) را فشار دهید.

بعد از تنظیم رطوبت نوبت به روز شمار می رسد.روز شمار را نیز به همان روش گفته شده وارد نمایید.دقت کنید اگر در روز اول جوجه کشی هستید عدد یک را وارد نمایید و اگر به هر دلیلی تخم های نطفه دار را از دستگاه جوجه کشی دیگری به این دستگاه انتقال داده اید روز جوجه کشی که در آن هستید را وارد نمایید.

مشاهده ویدیو تنظیمات ایزی باتور ۶

خرید دستگاه جوجه کشی خانگی

نوشته های مشابه

‫۵۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    وقتی سر دستگاه را رو به خودم میگیرم هیچ صدایی نداره ولی وقتی میخوام روی کفی دستگاه بزارم کمی صدا میده و دستگاه ویبره داره این طبیعیه

    1. سلام دوست عزیز
      درب دستگاه رو درست چفت نمیکنی

  2. دستکاه ایزی باتور ۶ رو دارم الان روز نوزدهم جوجه کشی هستم از مرغ هچو اینحرفاش چجوری باید چکار کنم

  3. سلام خوب هستین من مثلا امروز جوجه هام از تخم در آمدن و میخوام فردا دوباره جوجه کشی کنم همچین ۰چیزی با دستگاه مقدور است که انجام داد یا باید مثلا ۳ روز صبر کنی

    1. سلام نیازی به صبر و چیز دیگه نیست
      میتونید جوجه کشی کنید
      اما حتما دستگاه رو نظافت کنید بعد چون آلودگی میتونه تخم ها رو خراب کنه

  4. سلام من دستگاهم پمپش خراب شد میشه از اون کف که بر آمدگی داره استفاده کنم و اگه بله چجوری و هر چند وقت یه بار باید آب بریزم
    ممنون

    1. سلام
      بله حتما
      شرایط استفاده از این قسمت مثل دستگاه ایزی باتور ۵ هست
      فیلم های آموزشی این دستگاه ها رو نگاه کنید به صورت کامل توضیح دادیم (همه قسمت هارو نگاه کنید بسیار مفید هستن )
      آموزش استفاده از ایزی باتور ۶

  5. سلام
    وسایل جانبی دستگاه مانند پارچه آبی رطوبت گیر و سینی و شانه از کجا می تونم تهیه کنم؟

  6. سلام دستگاه همه چیش اوکیه فقط رطوبتو میزارم خودش میره تا ۵۹ یا ۶۰

  7. سلام.من‌دستگاه‌ایزی‌‌باتور‌۶‌خریدم‌به‌برق‌زدم‌وهر کاری‌میکنم‌رطوبت‌دستگاه‌میزان‌نمیشه‌‌.پمپ‌اب‌
    میکشم‌رطوبت‌پایین‌میاد‌وصل‌میکنم‌بالا‌میره‌تا‌۷۲‌‌میده
    چکار‌کنم‌میشه‌حواهشآ‌کمک‌کنید

    1. سلام
      باید شرایط محیط بررسی بشه
      با بخش خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  8. سلام دستگاه رو تخم گذاشتیم نیازی به نور هست که شبا برا دستگاه روشن کنیم یا خیر؟

  9. سلام پد سلولزی من به علت عدم اگاهی و استفاده نکردن از اب مقطر خراب شد از کجا تهیه کنم لطفاکمک کنید

  10. سلام وقتتون بخیر👋🏼
    خداقوت🌹
    میخواستم بدونم در این دستگاه نمیشه تخم های پرندگان رو بصورت عمودی در دستگاه قرار داد؟
    مشکلی برای چرخش ایجاد نمیشه؟ یا باید حتما خوابیده باشن تخم ها؟

    سوال دیگرم این بود که میشه از این دستگاه ۲ عدد خریداری کرد یکی را مختص دوران ستر و دیگری مختص هچر و هر زمان که لازم شد تخم با گونه های مختلف حتی به دستگاهی که مختص ستر هست اضافه کرد ؟؟؟
    و فقط تاریخ تخم مشخص باشه که هنگامی که به زمان هچر رسید در دستگاه دیگر که به هچر اختصاص یافته قرار داد و دایما دستگاه ها روشن باشند و تخم به ان ها اضافه کرد؟؟؟
    مشکلی ایجاد نمیشه اگر در دوران ستر درب دستگاه باز شود و تخم اضافه شود؟؟؟

    سوال اخر هم این بود که میتوان از دستگاه برای نگهداری طوطی در سنین کم و زمانیکه سرلاکی است استفاده کرد؟
    یعنی پمپ اب و موتور گردش تخم رو قطع کرد و فقط از دستگاه به عنوان مکان نگهداری گرم که دمای مورد نیاز جوجه ها رو تا در اوردن پر تامین کنه استفاده کرد و دمای لازم رو تنظیم کرد؟
    و فقط زمان سرلاک دادن درب دستگاه باز شود و جوجه ها تغذیه بشوند و دوباره در دستگاه قرار بگیرند؟؟؟؟
    برای اینکه مثلا در زمستان هوا سرد هستش و تغییرات دما زیاده میشه تا جون گرفتن جوجه از جوجه در همان محیط دستگاه نگهداری و مراقبت کرد و مشکلی ندارد؟

    خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدین🌹🙏🏼

    1. سلام
      خیر نمیشه به صورت عمودی گذاشت چون گردش به صورت ۳۶۰ درجه هست و در اون صورت تخم نمیتونه بچرخه . حتما باید خوابیده باشه.
      بله میشه ، این مورد با توجه به اینکه تنظیم دما و رطوبت در داخل دستگاه به صورت دستی انجام میگیره قابل انجام هست . میشه یک دستگاه کلا چرخشش متوقف بشه در اون صورت اون دستگاه همیشه به عنوان هچر قابل استفاده هست و مرتبط روشن باشه . مشکلی براش پیش نمیاد فقط در نظر بگیرید که مثلا اگه چندماه پشت سرهم دستگاه ۲۴ ساعته روشن باشه استهلاکش بالاتر از حالت عادی جوجه کشی دوره ای خواهد بود.
      بله ، اگه منظورتون اصطلاحا مادر مصنوعی کردن دستگاه هست بله میشه ، چون دما و رطوبت به هر میزان که بخواید قابل تنظیم هست . برای اینکار اما پیشنهاد من ساخت یک دستگاه دست ساز هست که تهویه بسیار مناسبی داشته باشه چرا که تهویه در دوره ی جوجه کشی با تهویه در دوره ی جوجه کشی کمی متفاوت هست و پیشنهاد میشه طیور همواره بهترین حالت تحویه رو در جوجگی داشته باشن.
      بله برای فصل زمستان انتخاب بسیار مناسبی برای کاربردی هست که در نظر دارید

    1. بستگی به رطوبت محیطی شما داره
      دستگاه رو روشن کنید و دما و رطوبت رو تنظیم کنید، پمپ خودش اب لازم رو میکشه کافیه شلنگ پمپ رو داخل یک بطری قرار بدید

      1. سلام امروز ۶/۲/۱۴۰۰ دستگاه ایزی باتور ۶ خریداری کردم نمیدونم چرا پمپ آب مکش نداره ولی کار میکنه

        1. سلام
          از آب مقطر استفاده کن
          ظرف آب رو بالاتر از پمپ قرار بده
          آموزش های سی دی رو هم ببین
          اگر مشکل حل نشد با خدمات پس از فروش تماس بگیر

  11. سلام برای دوران ستر و هچر می توان به صورت همزمان از این دستگاه استفاده کرده یا خیر اگه نمیشه جی کار باید کرد
    در دوران هچر می توان چرخش دستگاه را خاموش کرد یا خیر دما های ستر به صورت اتومات تبدیل به هچر میشود (دما و رطوبت به صورت خودکار کاهش یا افزایش پیدا می کنه یا خیر ) چند روز اخر در عروس هلندی هچر است

    1. سلام
      دستگاه ایزی باتور ۶ قابلیت ستر و هچر همزمان رو نداره
      وقتی که تخم ها به دوره هچر رسیدند، چرخش رو متوقف می کنید و دما و رطوبت رو برای دوره هچر تنظیم می کنید
      حتما باید تیغه بین تخم ها را بردارید و تخم ها رو به صورت افقی داخل سبد بگذارید.
      در دوره هچر اصلا درب دستگاه رو باز نکنید چون خروج رطوبت باعث سفت شدن پوسته تخم میشه
      سه روز اخر دوره جوجه کشی ، به دوره هچر اختصاص داره

  12. سلام من دستگاه ۱۲ تایی حرفه ای گرفتم برا عروس هلندی
    میخوام بدونم وقتی تخم ها جوجه شد میشه از خود دستگاه به عنوان دستگاه مادر برای نگهداری جوجه ها استفاده کرد؟

    1. سلام دوست عزیز
      منظورتون از اینکه از دستگاه به عنوان مادر استفاده کرد چیه ؟

  13. میانگین امتیاز ۴ از ۵
    توسطمحمددر تاریخ ۱۳۹۹-۰۳-۱۸

    سلام.خسته نباشید.می خوام بدونم توی اون فیلم آموزشی که داخل پک هست دما و رطوبت مناسب برای جوجه کشی انواع پرنده هارو توضیح داده؟

  14. سلام آیاچرخ دنده پمپ آب این دستگاه نیاز به روغن کاری داره گاهی اوقات پمپ اب گیر میکنه که با تکون دادن شروع به کار میکنه

  15. سلام خسته نباشید برای استفاده از ایزی باتور ۶

    به صورت مثال وقتی میخوایم تخم مرغ بذاریم عدد رو روی ۱۸ میذاریم برای این ک ستر تنظیم کنیم یا روی ۰۰ میذاریم ؟؟

  16. سلام
    برروی فن دستگاه من گردوغبار وجود دارد اگر تمیز نشود راندمان جوجه کشی پایین می آید

    1. بله با استفاده از پمپ باد یا جارو برقی تمیز کنید.

  17. ببخشید یک سوال اگر یک موقع پمپ آب یا موتور یا سنسور خراب شد باید از کجا تهیه کنیم

  18. با عرض سلام و خسته نباشین .میخواستم بپرسم با دستگاه جوجه کشی ۱۶۵تایی میشه تخم پرندگان زینتی جوجه کشی کرد

    1. برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰

  19. دستگاه ایزوباتور ۶ خریدم رطوبت تنظیم نمی شه از دستگاه پمپ آب بیرون می آید یعنی پمپ ایراد دارد

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  20. سلام من دستگاه ايزي باتو ٦خريداري كردم ميخوام بدونم رطوبتش رو چطوري بيارم پايين رطوبت دستگاه بالا با اين كه من فقط دوتا از خونه هاي كفي رو پر كردم

    1. سلام
      این محصول با پمپ آب کار میکنه و خودکار نیاز به کفی نداره

  21. سلام
    یه سوال داشتم خدمت شما
    میخواستم ببینم تخم نطفه دار پرندگان زینتی مانند طوطی سانان از کجا باید تهیه کنیم،

  22. سلام
    در دستگاه ۱۲ تایی تخم شترمرغ هم میشه قرار داد . در حد یک یا دو عدد .

    1. سلام
      خیر . به دلیل شرایط خاصی که تخم نطفه دار نیاز داره برای جوجه کشی بایست دستگاه مخصوص به جوجه کشی شترمرغ تهیه کنید.

  23. من یک دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی حرفه ای خریدم ۱۰ جفت پرنده دارم که پرنده ها همگی با هم تخم نمیگذارند در زمانی که تخم اول را گداشتم و نوبت هچر شد و هنوز تخم های دیگر در زمان ستر هستند باید با این دستگاه چگونه کار کنم

    1. دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی قابلیت ستر و هچر هم زمان رو نداره و بایست یا دستگاه جوجه کشی جدید خریداری کنید یا جوری تنظیم کنید که تخم های نطفه دار رو باهم قرار بدید داخل دستگاه

  24. آیا در قسمت هایی نظیر فن و… که دسترسی به آن امکانپذیر نیست پس از چند دوره جوجه کشی باکتری ها رشد نکرده و راندمان دستگاه پایین نمی آید؟برای ضد عفونی کردن این قسمت ها چه کاری باید انجام داد؟

      1. سلام.برای جوجه کشی خانگی پرندگان زینتی مثل طاووس و عروس هلندی و … کدوم دستگاه پیشنهاد میدید .با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس