سنسور دما STS3x برای دستگاه جوجه کشی

سنسور دما STS3x به کار رفته در دستگاه جوجه کشی

سنسور دما STS3x به عنوان یکی از دقیق ترین سنسور های دمایی سری دیجیتال ساخته شده توسط شرکت بزرگ Sensirion می باشد. این محصول بر پایه تکنولوژی تایید شده CMOSens طراحی و ساخته شده که نسبت به بسیاری از نمونه های هوشمند موجود در بازار برتری دارد.

شرکت Sensirion هر یک از سنسورهای STS3x را از صفر تا صد بررسی و تست کرده است. برای بالا بردن کیفیت کار، این سنسور با استفاده از یک سنسور بسیار دقیق به نام NIST در خود لابراتوار کارخانه توسط مهندسین و کادر مجرب به صورت ISO/IEC 17025 کالیبره شده است؛ باید توجه داشت که این امر باعث شده تا سنسور نام برده تحت هیچ شرایطی از حالت کالیبراسیون خارج نشود.

سنسور STS3x با اتکا بر پردازشگر ارتقا یافته سیگنال، دو عدد ۱۲C آدرس و سرعت ارتباط تا ۱ MHz کار می کنند. بهره گیری از تکنولوژی بروز و مونتاز فشرده باعث شده تا کاربران بتوانند از این محصول در برنامه ها، دستگاه ها و تجهیزات مختلفی بهره گیری کنند.

جالب است بدانید که سنسور STS3x در با توجه به سفارش کاربر در انواع مختلف تولید می شود که هر کدام در بازه دمایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد، که در ادامه هر کدام به صورت خلاصه بررسی و تحلیل می شود.

سنسور STS 31 از دقت اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و شرکت گارانتی می کند خطای اندازه گیری آن ۰.۲ درجه در بازه دمایی ۰ تا ۹۰ درجه می باشد. این در حالیست که مدل مقرو به صرفه تر آن یعنی سنسور STS30 با همین دقت و خطای اندازه گیری در دمای بین ۰ تا ۶۵ درجه مورد استفاده قرار می گیرد.آخرین نسخه تولید شده از سری سنسور STS3x تحت عنوان STS 35 به بازار عرضه می گردد که با ۰.۱ درجه خطای اندازه گیری در دمای ۲۰ تا ۶۰ درجه بهره گیری می شود.

سنسور های نام برده برای تولید انبوه در نظر گرفته شده که از سیستم پردازش بسیار قوی و پایداری طولانی مدت برخوردار است.

بررسی اجمالی نسخه های STS3x

محصولدما (° C)محدوده VDD (V)رابط
STS30-DIS±۰.۲ @۰-۶۵ °C۲.۱۵ to 5.5I2C
STS30A-DIS±۰.۳ @۰-۶۵ °C۲.۴ to 5.5I2C
STS31-DIS±۰.۲ @۰-۹۰ °C۲.۱۵ to 5.5I2C
STS31A-DIS±۰.۳ @-۴۰-۹۰ °C۲.۴ to 5.5I2C
STS35-DIS±۰.۱ @۲۰-۶۰ °C۲.۱۵ to 5.5I2C

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس