شرکت در سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور استان گلستان

نمایشگاه دام و طیور استان گلستان

شرکت در سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور استان گلستان

گروه صنعتی اسکندری بزرگترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در خاور میانه این بار آخرین دست آورد های خود در زمینه ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی را این بار در استان گلستان به نمایش خواهد گذاشت. شرکت در این نمایشگاه که بصورت مشترک با نمایندگی فروش ماشین جوجه کشی در گرگان خواهد بود دومین نمایشگاه هی است که گروه صنعتی اسکندری در سال ۱۳۹۴ در آن حضور خواهد داشت.

گروه صنعتی اسکندری امسال از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در نمایشگاه بین مللی شیراز حضور خواهد داشت و به همراه نمایندگی انحصاری فروش دستگاه های جوجه کشی در شیراز و استان فارس به عنوان اولین مقصد نمایشگاهی برای معرفی دستگاه های جوجه کشی در این شهر حضور خواهد داشت.

و بلا فاصله بعد از آن در نمایشگاه بین الملی گلستان در شهر گرگان به معرفی پیش رفته ترین ماشین های جوجه کشی اتوماتیک و دیجیتال در شهرستان گرگان خواهد پرداخت.

منتظر دیدار مشتریان و علاقه مندان و فعالان صنعت دام و طیور و مخصوصا علاقه مندان به صنعت جوجه کشی و پرورش طیور در شهرستان گرگان و استان گلستان هستیم وعده ما ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ گرگان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرفه گروه صنعتی اسکندری EIG

افراد حاضر در نمایشگاه و شهر گرگان جهت معرفی دستگاه های جوجه کشی به علاقه مندان استان گلستان در این نمایشگاه :

مهندس توحید قصابی مدیریت کل فروش EIG

مهندس اشکان حیدری مسول امور نمایندگی ها و فروش بین الملل این شرکت

آقای حسین کریم زاده از فروشندگان با تجربه این شرکت که مسولیت مستقیم فروش دستگاه های جوجه کشی ساخت این شرکت به استان های شمالی کشور ( شامل مازندران ، گیلان ، گلستان ) را بر عهخده دارند.

و جناب آقای مهدی پور نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری در استان گلستان و شهر ستان گرگان

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با گروه فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

نمایشگاه جوجه کشی

 

جوجه کشی در گلستان

 

نمایشگاه جوجه کشی در گلستان

 

ماشین جوجه کشی در گلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس