آموزش استفاده از برد کنترلر جوجه کشی JDR 950

آموزش برد جوجه کشی JDR 950 : کنترلر JDR 950 از جدیدترین سیستم هوشمند کنترل فرایند جوجه کشی در دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری میباشد که بر روی تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری قابل نصب خواهد بود. این کنترلر نسبت به نمونه های قبلی خود یعنی JDR 900 , JDR 800 , JDR 700 دارای مزیت های فوق العاده بالایی می باشد، از جمله اینکه می توان گفت که در این کنترلر علاوه بر سنسور SHT SENSIRION از یک نوع سنسور دما و رطوبت سنج مجزا نیز به عنوان سنسور زاپاس استفاده شده که در صورت ایجاد اختلال در سنسور اصلی، سنسور فرعی شروع به کار خواهد نمود و بدین ترتیب درصد هچ به طور شگفت انگیزی افزایش خواهد یافت.

این کنترلر اولین سیستمی می باشد که در آن از چهار سنسور همزمان استفاده شده است، سنسور اصلی SHT ساخت کشور سوئیس کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و سنسور ثانویه LM35 داخل دستگاه نیز زمانی فعال خواهد شد که سنسور SHT بنا به هر دلیلی غیر فعال شود، سنسور دوم بلافاصله و بدون هیچ گونه اقدامی یا فشار دادن دکمه ای فعال خواهد شد و فرایند جوجه کشی را به دست خواهد گرفت.

علاوه بر آن سنسور محیطی به کار رفته در دستگاه نیز پیوسته دمای محیط را کنترل می کند و مطابق با دمای محیط اقدام به تولید گرما و رطوبت در داخل دستگاه می کند و منطق فازی دستگاه بر همین سنسور استوار است. سنسور چهارم قابل استفاده در دستگاه سنسور سنجش میزان دی اکسید کربن داخل دستگاه جوجه کشی می باشد که با هزینه 100 دلار ( بنا به سفارش مشتری ) قابل نصب خواهد بود، این سنسور نیز میزان CO2 داخل دستگاه را کنترل خواهد نمود و بر طبق ان کنترل تهویه دستگاه را به دست خواهد گرفت.

ویدیو آموزش برد جوجه کشی JDR 950

 مشاهده در سرویس اشتراک ویدیو EIG-SHOP

 


دسترسی سریع به محتوا :

 

JDR 950 برد جوجه کشی

JDR 950 برد جوجه کشی

علاوه بر آن یک نوع سنسور محیطی نیز از نوع 35 LM نیز بر روی برد دستگاه تعبیه شده که هر لحظه دمای محیط را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را به هوش مصنوعی کنترلر اطلاع خواهد داد تا بر مبنای دمای محیط میزان دما و رطوبت درون دستگاه را تنظیم نماید بدین ترتیب می توان گفت که دستگاه با درب باز نیز قادر به جوجه کشی با راندمان بالا خواهد بود.

 

آموزش برد جوجه کشی JDR 950

آموزش برد جوجه کشی JDR 950 chicken-device.ir

بر روی کنترلر جوجه کشی جی دی آر۹۵۰ چهار دکمه کار گذاشته شده که به ترتیب از سمت چپ دکمه های down , up , set و hatch هستند و دو نمایشگر نیز بر روی آن طراحی شده که نمایشگر سمت چپ نمایانگر دمای داخل کابین دستگاه می باشد که به صورت اعشاری دمای داخل دستگاه را نشان می دهد و نمایشگر دوم نیز رطوبت داخل کابین دستگاه جوجه کشی را به صورت درصدی نمایش می دهد، توجه کنید وقتی که دستگاه را روشن و راه‌اندازی کردیم، دما و رطوبت زمان عادی نمایش داده خواهد شد و می توانید با نگه داشتن یا زدن هر یک از دکمه های فوق نسبت به تغییرات این نمایشگرها یک سری اقدام ها را انجام دهیم.

برای مثال زمانی که دکمه set را به مدت 3 ثانیه نگه می دارید دستگاه برای تنظیم دما به حالت چشمک زن در می آید و اگر دوباره دکمه set را بزنید دما ذخیره شده و نمایشگر رطوبت به منظور تنظیم رطوبت به حالت پالس یا همان چشمک زن در خواهد آمد. به عنوان مثالی دیگر از امکانات دستگاه می توان گفت وقتی که دکمه up را نگه میدارید نمایشگر رطوبت به جای نمایش رطوبت داخل دستگاه، دمای محیط اطراف دستگاه جوجه کشی را نشان خواهد داد، سایر امکانات برد 950 در ادامه توضیح داده خواهد شد.

دکمه های کنترلی برد

دکمه های کنترلی برد

لازم به ذکر است که کنترلر 950 دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی هست که تمامی این امکانات و ویژگی ها از قبل در بخش طراحی کارخانه بر روی کنترلر نصب شده، بنابراین برای کار با دستگاه نیازی به کالیبره نمودن سنسور ها و هیچگونه تغییرات اساسی دیگری نیست و اگر نیازی برای تغییرات احساس شود قاعدتا باید با بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری تماس بگیرید و با مشاوره و راهنمایی همکاران بخش خدمات پس از فروش اقدام به انجام تغییرات در این منو ها بکنید.

خروجی جایگزین در کنترلر JDR 950

به منظور جلوگیری از ایجاد هر گونه اخلال در روند جوجه کشی، علاوه بر استفاده از سنسور جایگزین یا زاپاس، یک درگاه خروجی زاپاس نیز بر روی برد نصب شده است که در صورت خرابی هر یک از خروجی ها به سرعت جایگزین خواهد شد و کنترل ادامه کار را به دست خواهد گرفت. همانطور که می دانید در برد JDR 950 چندین خروجی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند.

به عنوان مثال خروجی فن اضطراری برای تامین برق فن های درون دستگاه تعبیه شده، خروجی هیتر برای تامین برق المنت ها و … که در صورت خرابی هر یک از درگاه های مربوطه ، برق آن قسمت به صورت خودکار و بدون هیچ گونه اقدامی بر روی درگاه جایگزین منتقل خواهد شد.

 

نحوه اعمال تنظیمات در کنترلر JDR 950

نحوه اعمال تنظیمات در کنترلر JDR 950

نحوه اعمال تنظیمات در کنترلر JDR 950

دقت کنید در هر جوجه کشی تنظیم دما ، تنظیم رطوبت و تنظیم تایم برای چرخش اولویت دارد و میدانیم که برای کار کردن با هر کنترلر جوجه کشی طبیعتاً دما، رطوبت و تایم چرخش تخمها باید به صورت احسنت کنترل شود و به بهترین شکل ممکن این تنظیمات باید رعایت شود. برای آموزش نحوه تنظیم دما ، رطوبت و چرخش لطفا اموزش های این مطلب را به صورت گام به گام دنبال کنید.

نکته اصلی اینجاست که شما برای تنظیم دما و رطوبت پرنده مورد نظرتان حتما باید به دفترچه راهنما، اینترنت، کتب و جدول بندی های مختلف دما و رطوبت نژاد های مختلف پرندگان مراجعه کنید و دما و رطوبت و تایم چرخش جوجه کشی مناسب با پرنده خودتان را انتخاب و تنظیم کنید.

برای شروع به تنظیم باید دکمه set یا تنظیم را به مدت 3 ثانیه نگه داشته و پس از شنیدن صدای بوق دستتان را از روی دکمه برمی دارید، در این حالت نمایشگر دما به حالت چشمک زن در خواهد آمد و با زدن دکمه های بالا و پایین می توانید دمای مورد نظر پرنده خودتان را با دقت صدم درجه تنظیم نمایید.

پس از اینکه دمای مورد نظر خودتان را تنظیم نمودید، یک بار دیگر دکمه set را می زنید تا دمای مورد نظر ذخیره شده و نمایشگر رطوبت به حالت چشمک زن در خواهد آمد که همانند مرحله قبل می توانید با کمک دو دکمه بالا و پایین می توانید رطوبت مورد نیاز پرنده را تنظیم کنید، پس از انجام تنظیمات لازم دوباره دکمه set را می زنید تا رطوبت تنظيم شده نیز ذخیره گردد و بدین ترتیب تنظیمات دما و رطوبت به پایان میرسد.

استفاده از دکمه Hatch

استفاده از دکمه Hatch

استفاده از دکمه Hatch

دکمه چهارمی که بر روی برد JDR 950 نصب شده دکمه هچ می باشد که برای تعیین دوره هچر یا ستر استفاده می شود، زمانی که شما دکمه هچ را فشار میدهید، دستگاه وارد تنظیمات تایم چرخش خواهد شد و با زدن دکمه های بالا و پایین زمان چرخش راک ها بر روی نمایشگر دما قابل تنظیم خواهد بود. زمانی که شما عدد 60 را انتخاب می کنید راک ها هر 1 ساعت یک دور کامل خواهد چرخید و هنگامی که عدد 120 را انتخاب می کنید راک ها هر دو ساعت یکبار یک دور کامل خواهند چرخید که این تایم چرخش برای پرندگان مختلف متفاوت خواهد بود.

اما نکته اصلی در مورد تنظیم دوره هچر می باشد که شما باید به کمک دکمه پایین (Down) آن را تنظیم کنید. اگر به نمایشگر رطوبت دقت کنید مشاهده خواهید کرد که المنت ها در حال چرخش هستند و این یعنی اینکه دستگاه در دوره ستر قرار دارد و وقتی که نمایشگر دما را بر روی عدد صفر قرار می دهید به صورت همزمان نیز نمایشگر رطوبت المنت های ثابتی را نشان خواهد داد که نشان می دهد دستگاه وارد دوره هچر شده و چرخش را متوقف خواهد ساخت.

کاربرد سوم دکمه Hatch برای زمانی خواهد بود که شما نیاز به بازدید از راک ها و تخم ها دارید ولی سمت راک ها به طرف دیگر است و شما قادر به دیدن تخم های درون شانه ها نیستید، برای این کار باید دکمه هچ را به مدت 3 و یا حتی بیشتر نگه دارید تا راک ها کاملا چرخیده شوند و تا زمانی که به صورت کامل و راحت به تخم ها دسترسی داشته باشید می توانید دستتان را از روی دکمه هچ بردارید و بدین ترتیب چرخش راک ها متوقف خواهد شد.

کالیبره نمودن سنسور محیطی با کمک دکمه UP

کالیبره نمودن سنسور محیطی با کمک دکمه UP

کالیبره نمودن سنسور محیطی با کمک دکمه UP

گاهی اوقات ممکن است که سنسور 35 LM محیطی به کار رفته در دستگاه در اثر افزایش طول عمر از کالیبره خارج شود، به عنوان مثال ممکن است دمای محیط 13.5 درجه باشد ولی سنسور محیطی عدد 13 را نشان دهد که در این صورت با کمک دکمه بالا(UP) میتوانید سنسور را کالیبره نمایید. بدیهی است که برای به دست آوردن دمای واقعی محیط باید از دماسنج های جیوه ای یا دماسنج های دیجیتالی و یا ابزارهای دقیق تستو استفاده نمایید.

برای این کار کافیست به مدت 20 ثانیه دکمه UP را نگه دارید، نمایشگر رطوبت در چند ثانیه اول دمای محیط را نشان خواهد داد و به محض رسیدن زمان به 20 ثانیه نمایشگر رطوبت مقدار C1 را نشان خواهد داد و نمایشگر دما نیز به صورت دو صفر چشمک زن در خواهد آمد که با کمک دو دکمه بالا و پایین می توانید دمای واقعی محیط را به سنسور بدهید و با زدن دکمه set اطلاعات مورد نظر ذخیره خواهد شد و سنسور نیز کالیبره خواهد شد.

امکانات جالب دکمه Down

امکانــات جالـــب دکمـــه Down

امکانــات جالـــب دکمـــه Down

وقتی که شما دکمه پایین یا DOWN را به مدت چند ثانیه نگه می دارید در مرحله اول دما و رطوبت تنظیم شده توسط شما را به شما نشان خواهد داد، در مرحله دوم که چند ثانیه بعد اتفاق خواهد افتاد ماکزیمم (حداکثر) دما و رطوبت در طول 24 ساعت گذشته و در مرحله سوم مینیمم (حداقل) دما و رطوبت در طول 24 ساعت گذشته برای شما نشان داده خواهد شد و در مرحله چهارم نیز میزان خطا و ارور های طول 24 ساعت گذشته برای شما به نمایش در خواهد آمد.

این امکان بسیار جالبی می باشد که شما با کمک آن می توانید وضعیت دستگاه را در طول 24 ساعت گذشته رصد کنید و تمامی اطلاعات تا 60 روز بر روی حافظه برد ذخیره خواهد شد.

موارد استفاده از دکمه set

موارد استفاده از دکمه set

موارد استفاده از دکمه set

نکته جالب و حائز اهمیتی که وجود دارد پشت دکمه set یا دکمه تنظیم است، قبلا نیز اشاره کردیم که زمانی که شما دکمه تنظیم را به مدت ۳ تا ۴ ثانیه فشار میدید و نگه می دارید سیستم مقادیر مورد نیاز جهت تنظیم دما و رطوبت را از شما می خواهد و شما باید دما و رطوبت مورد نظر خود را مشخص کنید. اما اگر زمانی که دکمه ست را فشار داده و نگه داشتید و انگشتتان را به مدت ۳۰ ثانیه یا ۳۵ ثانیه بر روی دکمه نگه دارید سیستم گرمایش دستگاه انتخاب خواهد شد.

همانطور که می دانید برای گرم شدن تخمها و برای اینکه دمای تخم در داخل دستگاه جوجه کشی بالا برود باید دمای تخم و دستگاه همزمان با یکدیگر بالا برود یعنی وقتی که تخم مورد نظر را از دمای محیط ۲۰ و ۲۵ درجه به داخل دستگاه انتقال میدهید داخل دستگاه به هیچ وجه نباید گرم باشد چون باعث تعریق سطحی پوسته تخم شده و به شدت برای تخم زیان آور خواهد بود. بنابراین دمای داخل کابین دستگاه باید بسیار بسیار آهسته بالا برود یعنی ابتدا دمای داخل کابین باید در دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه محیط باشد و برای رسیدن به دمای ۳۷ و ۳۸ سانتیگراد که دمای مناسب برای جوجه کشی از عمده پرنده گان است، تنظیم دما باید حول و حوش 5 الی 6 ساعت و گاها نیز تا ۷ ساعت طول بکشد.

اما سیستم کنترلی JDR 950 طوری طراحی شده که در حالت اسپید یک یا در حالت گرمایش آهسته دما با سرعت کمتری بالا برود. اما در بعضی مواقع بعضی از کارشناسان یا بعضی از افراد اپراتور جوجه کش می خواهند که فرایند کنترل و تامین دما حالت شدتی داشته باشد و دمای دستگاه بسیار با سرعت بالا برود تا داخل کابین را سریعتر گرم کند. در چنین حالتی شما میتونید با نگه داشتن دکمه ست سوئیچ کنید به حالت اسپید ۲ و دستگاه را در حالت گرمایش تند قرار دهید برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید دکمه ست را فشار داده و به مدت 30 الی 35 ثانیه نگه دارید تا کلمه 1SP- یا 2SP- بر روی نمایشگر دما نشان داده شود.

پس از اینکه دکمه را فشار دادید پس از 3 الی 4 ثانیه صدای بوقی را خواهید شنید که به منظور تنظیم دما و رطوبت می باشد ولی شما هم چنان باید انگشت تان را بر روی دکمه مورد نظر نگه دارید تا بوق ممتدی را بشنوید و همزمان با آن نیز کلمه های 1SP- یا 2SP- را بر روی نمایشگر مشاهده خواهید نمود. اگر دستگاه در حالت اسپید 1 باشد به حالت اسپید 2 منتقل خواهد شود و کلمه 2SP- را خواهید دید و اگر دستگاه در حالت اسپید 2 باشد به حالت اسپید 1 منتقل خواهد شد که کلمه 1SP- را نمایش خواهد داد.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در JDR 950
بازگشت به تنظیمات کارخانه در JDR 950

بازگشت به تنظیمات کارخانه در JDR 950

ممکن است در پاره ای از مواقع کنترلر دستگاه دچار مشکل شود یا زمانی که شما به عنوان اپراتور جوجه کشی وارد منوی مخفی تنظیمات دستگاه می شوید، این امکان وجود دارد که تنظیمات دستگاه را دستکاری کنید و بخواهید دوباره کنترلر را به حالت اولیه برگردانید.

برای اینکار باید دستگاه رو ریست کنید و به حالت کارخانه برگردانید که اصطلاحا ریست فکتوری نامیده می شود، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که ریست فکتوری را تنها و تنها با نظر کارشناسان بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری انجام دهید، چرا که زمانی که شما دستگاه را ریست فکتوری میکنید تمامی تنظیمات چه از قبیل کالیبره برای سنسور ها که از قبیل تنظیمات دما و رطوبت و … به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه برخواهد گشت و این ممکن است که تلورانس یا رفع خطای دستگاه شما را به هم بزند و نیاز به کنترل اساسی روی دستگاه وجود داشته باشد.

بنابراین حتماً با مشورت با کارشناسان بخش خدمات پس از فروش اقدام ریست فکتوری کنید کما اینکه نحوه ریست کردن در ادامه آموزش داده خواهد شد.

برای که دستگاه را ریست فکتوری کنید باید حتما دستگاه را خاموش کنید و سعی کنید زمانی این کار را انجام دهید که هیچ تخمی درون دستگاه وجود نداشته باشد، برای خاموش‌ کردن دستگاه، سیم پاور برق را از دستگاه جدا نموده و قبل از اینکه بخواهید دستگاه را روشن کنید دکمه DOWN و دکمه SET را به صورت همزمان فشار داده و نگه میدارید و با دست دیگر نیز سیم پاور را به دستگاه متصل می کنید، پس از 2 الی 3 ثانیه بوق ممتدی را خواهید شنید و همزمان با آن نیز کلمه های FAC و rES را بر روی نمایشگر های دما و رطوبت خواهید دید که این به معنای موفقیت آمیز بودن عملیات بازگشت به کارخانه می باشد.

دانلود-فایل-PDF-آموزش-برد-جوجه-کشی-jdr-950

دانلود فایل PDF آموزش نصب و راه اندازی برد جوجه کشی JDR 950

 


در نهایت نیز ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه انتقاد یا پیشنهاد از طریق نظرات با مسئولین EIG در میان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار مفید و ارزنده می باشد و در ارائه محصولی بهتر و خدماتی ایده آل تر بسیار کمک کننده خواهد بود.

85 thoughts on “آموزش راه اندازی و نحوه کار با برد جوجه کشی JDR 950

  1. مرتضی گفت:

    با سلام من بصورت آزمایشی دستگاه جوجه کشی ۱۶۸تاییرا امتحان کردم ولی متاسفانه وقتی دکمه چهارمی که مربوط به چرخش هست میزنم OFFمیاورد ویک ذخیره ۶۰ دارد ولی هیچگونه چرخشی ندارد مشکل چیست

    1. Admin گفت:

      سلام مرتضی عزیز
      مشکل اینجاست که شما فیلم آموزشی رو با هزاران بار تاکید ما مشاهده نکردید !
      این مقدار رو که میزنید دستگاه چرخش رو off میکنه ! و میره روی حالت هچر (یعنی چرخش بسته میشه) ، شما باید انگشتتون رو ۳ ثانیه روی این دکمه نگه دارید تا صدای بوق بده ! چرخش هم به گونه ای هست که با چشم قابل تشخیص نیست چون هر ۱ ساعت یا هر ۲ ساعت یک دور خواهد زد ! اینجوری نمیشه تشخیصش داد ولی اینکه هر بار اونو میزنی استپ میزنه از رو علامت استپ روی دکمه هم مشخصه.
      لطفا بدون دیدن کامل فیلم زیر اقدام به استفاده از دستگاه نکنید :

      ۳ قسمته ، به هزینه ای که پرداخت کردید و هزینه ای که برای تخم ها پرداخت کردید می ارزه که این ۱.۵ ۲ ساعت فیلم رو مشاهده کنید

      https://chicken-device.ir/eig73/359/

  2. محمدرضا گفت:

    سلام وخسته نباشید دستگاه ۱۶۸ خیلی عالی البته همزمان سوال خدمت شما این بود زمان هچ اکه راک تابت بشه تنطم دستی انجام شود مشکلی نیست

    1. Admin گفت:

      سلام
      توضیحات کامل در فیلم آموزشی این دستگاه وجود داره
      اصولا در دوره هچ باید با تنظیم دستی راک ها رو ثابت کنید و این مورد مشکلی ایجاد نخواهد کرد

  3. Mohammad گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید شبتونم خوش
    من یک دستگاه ۳۳۶ تایی اسکندری دارم اولین دورهم هست که باهاش کار میکنم اول اینکه من هروز به دستگاه سر میزنم و صبح که دکمه دان رو نگه داشتم ۰و۰ رو نشون داد که خوب بود ولی الان نگه داشتم عدد صفر ۱وصفر۲ رو نشون داده میشه بگید باید چیکار کنم؟بعد یک سوال دیگه راهی هست که این چرخش راک ها اروم تر بشه چون الان چندین بار موقع اب پاشی تخم ها دیدم که برخی تخم ها ترک برداشتن و حتی شکستن لطفاهردو سوال رو توضیح بدین

    1. Admin گفت:

      سلام
      پیش از استفاده از دستگاه به صورت کامل ویدیوهای آموزشی این دستگاه رو مشاهده کنید و بعد اقدام به استفاده از اون کنید.
      سرعت کم بشه ؟ سرعت که قابل تغییر هست ولی شما تخم ها رو فیکس نکردید مگه ؟ عزیز تخم ها باید کامل فیکس بشه به هیچ وجه نباید داخل شانه حرکت کنه ! مشخصه که حرکت کنه میشکنه تخم ! حتما حتما فیلم رو ببینید و نحوه ی فیکس کردن تخم ها داخل شانه رو یاد بگیرید
      الانم دیر نیست ببینید مفیده، سه قسمته همه رو ببینید

      آموزش ویدیویی کار با دستگاه جوجه کشی ۳۳۶ تایی اسکندری

  4. ابراهیم گفت:

    سلامم در مورد دستگاه ۱۶۸که ستر و هچر مزمان هم بهش اضاف شده با حالت معمولیش چه فرقی داره

    1. Admin گفت:

      سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به ویدیوی موجود در لینک زیر مراجعه کنید :

      ستر هچر همزمان چیست ؟

  5. .... گفت:

    سلام در نمایشگر دما چمک میزند یه عدد میاد اون نشانگر چی است
    دستگاه۵۰۴تایی

    1. ادمین گفت:

      سلام
      ویدیوی زیر رو ببینید :

      https://chicken-device.ir/eig73/446/

      ۳ قسمت هست کامل ببینید

  6. احمد گفت:

    سلام من دوتا دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۸ خریدم ی …

    1. ادمین گفت:

      سلام
      در وحله ی اول فیلم های اموزشی دستگاه خودتون رو مشاهده کنید :

      فیلم های آموزشی دستگاه ۱۰۰۸ تایی اسکندری : قسمت اول ، قسمت دوم ، قسمت سوم

      داخل فیلم فیوز و نحوه ی تعویض اون هم هست ولی فیلمهارو کامل ببینید حتما

      اگرم حل نشد به هیچ عنوان دستگاه رو دستکاری نکنید و مستقیما با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید (بدون مشاهده ی ویدیو با خدمات تماس نگیرید ، ویدیو کامل همه چی رو شرح داده)
      شماره تماس هم روی برگ گارانتی شما موجود هست

  7. علیرضا گفت:

    سلام.دمای دستگاه رو روی ۳۶.۵ تنظیم میکنم ست رو که میزنم باز برمیگرده ۲۴

    1. ادمین گفت:

      سلام
      وقتی دما رو تنظیم کردید و ست رو زدید ، دمای داخل دستگاه نشون داده میشه ! و دستگاه شروع میکنه به افزایش دمای خودش تا برسه به دمایی که شما تنظیم کردید که این مورد بسته به دمای محیط زمانش متفاوت خواهد بود .

      پیش از استفاده از دستگاه ، حتما حتما حتما آموزش مربوط به دستگاه خودتون رو ببینید . همه ی این موارد در ساعت ها اموزش ویدیویی برای شما توضیح داده شدن. برای اینکار روی لینک زیر کلیک کنید :

      مشاهده ی فیلم آموزشی دستگاه اسکندری

  8. امیر گفت:

    با سلام دستگاه ۱۲۶ تایی دارم فن پشتی یه سره کار میکنه مشکل داره یا باید کار کنه

    1. ادمین گفت:

      سلام
      فن تهویه هست باید کار کنه
      قبل از استفاده از دستگاه حتما ویدیوهای اموزشی این دستگاه رو نگاه کنید :

      ویدیوهای اموزشی دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی

  9. اصغر گفت:

    سلام من دستگاه مدلJDR950 خریدام دمای داخل کابین بادمایی که سنسور نشان میدهد فرق می‌کنه الان دما سنسور ۴۰هست ولی دمای داخل کابین ۳۶.۸ هست چطور میتونم تنظیم کنم توی راهنما فقط برای دمای بیرون توضیح داده شده است

    1. ادمین گفت:

      سلام
      برند دماسنجی که دمای داخل رو باهاش اندازه میگیرید چی هست ؟

    2. اصغر گفت:

      دماسنج معتبر است دیجیتال هست …

    3. ادمین گفت:

      لطفا برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیقتر با بخش خدمات پس از فروش در تماس باشید . دماسنج های معتبر شامل دماسنج های شرکت تستو می باشد که این سنسورها با استفاده از اونها در کارخانه سنسورین کالیبره شدن . این دماسنج ها قیمتی بالاتر از ۱۰۰ ۱۵۰ دلار دارن . ممکن است که تنظیمات کنترلر دچار مشکل شده باشد. با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید راهنمایی های لازم انجام خواهد شد و مشکلتان حل شود :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  10. هادی گفت:

    سلام یک سوال در رابطه با بوردهای مدل۹۵۰از خدمتتون داشتم مصرف برق این بردها به چه صورته از ترانس واسه کاهش مصرف در این بردها استفاده شوده؟ اگر شوده چند چند ولت وچند آمپر ؟

    1. ادمین گفت:

      سلام
      برای اطلاع از این مورد با کارشناس ما در تماس باشید :
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ مهندس علیزاده
      برخی از پرسش ها هم پرسش های فنی هست که بهتره تشریف ببرید در محل نمایندگی و از نمایندگی ها بپرسید

    2. رضا گفت:

      سلام لطفا تایم مورد نیاز برای چرخش راک در پرندگان رو بیان کنید

    3. Admin گفت:

      پاسخ داده شد

    4. حسین گفت:

      سلام لطفا تایم مورد نیاز برای چرخش راک در پرندگان رو بیان کنید

    5. Admin گفت:

      مرغ و قرقاول ۱۲۰ ( تخم های در سایز متوسط )
      بلدرچین و کبک ۶۰ ( تخم های سایز کوچک )

  11. Amin گفت:

    سلام ببخشید دستگاه ۳۳۶تایی با برد ۹۵۰ خریداری کردم میخاستم بدونم آیا میشه تعداد ۲۵۰ عدد تخم مرغ رو بصورت یکجا در داخل دستگاه قرار داد و بعد از ۱۸ روز که ستر تموم شد چرخش دستگاه رو متوقف کرد و دما رو برای هچر تنظیم کرد در همان محل هچر انجام شود. باتشکر

    1. ادمین گفت:

      سلام
      بله امکان پذیر هست
      امکان قرار دادن ۲۵۲ عدد تخم نطفه دار در مرحله ی ستر وجود داره و در پایان ستر هم میتونید با توقف چرخش و انتقال تخم ها به داخل سبد ها هچر رو شروع کنید

  12. Farshadabedi گفت:

    باسلام
    بنده یک دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۸تایی اسکندری خریدم دفترچه راهنما نداشت بدای تنظیمات دریچه ها هم فایل pdfاگر موجودهست راهنمایی کنید ممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام
      در زمان فروش حتما بسته آموزشی تحویل مشتری داده میشه ، اگه دستگاه رو صفر از نمایندگی یا انلاین خریداری کردید حتما با خدمات پس از فروش ما در تماس باشید برای راهنما ها و در صورتی که دسته دوم خریداری کردید حتما از خریدار قبلی بگیرید که لازم میشه.

      برای اطلاع از عملکرد ونتیلاتور ها اموزش مجزایی متاسفانه نداریم میتونید به پست های اینستاگرام رسمی ما مراجعه کنید. اونجا کارشناس فنی ما در اینباره به صورت کامل توضیحاتی رو در داخل آموزش های دیگه ارائه دادن که میتونید استفاده کنید.
      https://instagram.com/eskandari_eig/

      اگرم مشکل چیز دیگه ای بود حتما با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  13. Marya گفت:

    سلام صبح بیدار شدم و دیدم دستگاه خاموش شده الان چطور باید روشنش کنم؟ دکمه power کجاست؟ اونو باید بزنم برای روشن کردنش؟

    1. ادمین گفت:

      سلام
      اول اتصالات دستگاه رو چک کنید بعد دکمه استارت رو بزنید

  14. عباسعلی گفت:

    اقا در مورد برد دستگاه ونحوه کارکرد دستگاه توضیح دادید ولی نحوه نصب رطوبت ساز توضیحی داده نشده . کجای دستگاه نصب میشه دستگاه ۳۳۶ تایی .

    1. ادمین گفت:

      سلام
      داخل دفترچه و همینطور فیلم ارسالی در این مورد توضیح داده شده . شما باید دوشاخه ی رطوبت ساز رو به پریزی که در پشت کنترلر قرار داره وصل کنید و لوله رطوبت ساز رو داخل دستگاه قرار بدید (از روزنه ای که به این منظور قرار داده شده )

  15. ناشناس گفت:

    یک سوال بسیار مهم چرا این کنترلر هوشمند سه تا رله داره به عبارتی رله فن استراری نداره ومن اصلا ندیدم فن بالای دستگاه عمل کنه
    لطفا راهنمایی کنید

    1. ادمین گفت:

      سلام
      این موارد تخصصی و فنی هست ، مشخصا متصل هست ولی به شیوه ای دیگر
      اون فن های مورد اشاره ی شما ، فن های تهویه ی دستگاه هستن و زمانی که دما بالا میره شروع به کار میکنن .هر چقدر که هوای محیط گرم تر بشه بیشتر شاهد کار این فن ها خواهید بود ، صبور باشید

  16. عبدالخالق گفت:

    باسلام دستگاه ۱۶۸ تایی خریدم

    1. ادمین گفت:

      سلام
      با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  17. وحید گفت:

    سلام من دستگاه ۱۶۸ تایی دارم بردش jdr_950هست توی خونه گذاشتم صدای بوق رو چطور میتونم رو سایلنت بزارم خونه ما کوچیک هست صداش نمیزاره شب بخوام یا اصلا نمیشه صداش رو قطع کنم لطفا راهنمایی کنید🙏

    1. ادمین گفت:

      سلام
      برای اطلاع در این مورد با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید راهنماییتون میکنن :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.