ماشین جوجه کشی مناسب برای بوقلمون

گروه صنعتی اسکندری با بیش از ۲۰ سال صابقه فعالیت در زمینه جوجه کشی نسل جدید ماشین های جوجه کشی را با نام تجاری سوپر مینیاتور معرفی و روانه بازار نموده که در زیر به تشریح این دستگاه ها میپردازیم:

ماشین های جوجه کشی سری مینیاتور با بهره گیری از سیستم سخنگوی خودکار، برد کاملاً هوشمند ، ریز تراشه های ارتقاع یافته و ده ها امکانات دیگر توانسته رضایت مشتریان خود را بیش از پیش تامین نماید و خود را در رده بهترین دستگاه جوجه کشی خاورمیانه و همچنین یکی از بهترین ماشین های جوجه کشی جهان جای دهد.

سری سوپر مینیاتو اولین دستگاه های جوجه کشی سخنگو در ایران می باشند که شما را در تمامی مراحل جوجه کشی یاری نموده و همانند یک راهنما شما را به صورت شفاهی از تمامی مراحل جوجه کشی، خطرات احتمالی، یاد آوری زمان هچر،تمامی ایرادات سیستم و یا قطعات،مشکلات دمای محیط و…

مطلع میسازد بنابرین حتی اگر هیچ تجربه قبلی در این زمینه ندارید نگران نباشید با سوپر مینیاتور بالاترین راندمان جوجه کشی را با کمترین تلفات تجربه خواهید کرد.

speaker-volume-icon

دستگاه جوجه کشی 168 تایی
دستگاه جوجه کشی ۱۶۸ تایی
» بهترین ماشین جوجه کشی از بوقلمون
» دارای دو عدد سنسور SHT
» با قابلیت ستر و هچر همزمان
قیمت : ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قابلیت سخنگو بودن دستگاه جوجه کشی ۱۶۸ تایی

این دستگاه در کلیه مراحل جوجه کشی با سیستم سخنگوی هوشمند به زبان فارسی کلیه مشکلات و خطرات احتمالی برای تلفات ، زمان هچر وبه طور کلی میتوان گفت تمامی مراحل جوجه کشی را به صورت تمام و کمال برای شما عزیزان توضیح میدهد و در صورتی که در هر مرحله نیاز به کمک داشتید فقط کافیست دکمه Help  را فشار دهید و توضیحات مربوط به آن مرحله را شفاهاً بشنوید.

شما با استفاده از سیستم سخنگوی دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور یک جوجه کشی بی دردسر و راحت را تجربه خواهید کرد. سیستم سخنگو درصد خطا در جوجه کشی را به صفر میرساند چرا که از نصب و راه اندازی تا کاربرد دکمه ها و حتی دما و رطوبت مناسب برای جوجه کشی از هر پرنده را به شما میگوید به طوری که با راهنمایی های سیستم برای جوجه کشی نیاز به هیچ جیز دیگر ندارید.سنسور سویسی SHTسنسور سوییسی SHT SENSIRION

از دیگر امکانات سوپر مینیاتور ۱۶۸ تایی می توان به دقت بسیار زیاد در تنظیم دمای درون دستگاه اشاره کرد که البته این به واسطه سنسور فوق پیشرفته SHT SENSIRION  امکان پذیر میشود.

این سنسور ساخت کشور سوییس بوده و دقیق ترین سنسور رطوبت و دما در جهان میباشد که نیازی به کالیبره ندارد چرا که به صورت اورجینال دارای کالیبره بوده و به صورت اختصاصی توسط گروه صنعتی اسکندری برای ساخت دستگاه های جوجه کشی وارد ایران میشود.

از سنسور های SHT  بیشتر در مصارف پزشکی به دلیل دقت فوق العاده زیاد این محصول استفاده می شود و البته جزو گرانترین سنسور های  دما و رطوبت در جهان می باشد. شایان ذکر است که پرتکل سنسور به صورت اورجینال توسط گروه صنعتی اسکندری از کارخانه سازنده خریداری شده

گروه صنعتی اسکندری از سنسور SHT SENSIRION  در دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور برای تضمین راندمان جوجه کشی استفاده میکند. به طور کل ۳ کارخانه در جهان از این سنسور برای ساخت ماشین جوجه کشی استفاده میکنند:

  • گروه صنعتی اسکندری
  • آرکام کره
  • ویکتوریا ایتالیا

در صورت نیاز برای اطلاع از طرز کار و دقت سنسور های SHT SENSIRION اینجا کلیک کنید

 

سیستم تمام اتوماتیک انتخاب پرنده

جوجه کشی از تمامی پرندگان یکی دیگر از امکانات ماشین جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۶۸ تایی میباشد که میتوانید با استفاده از این امکان سوپر مینیاتور از پرندگان مرغ ، بلدرچین ، کبک ،  بوقلمون ، غاز و اردک فقط با فشردن دکمه مربوط به پرنده از لیست پرندگان دستگاه به طور اتوماتیک دما و رطوبت، طول دوره جوجه کشی،روزشمار و البته تمامی آیتم های لازم را برای جوجه کشی از پرنده انتخاب شده تنظیم میکند و میتوانید با خیالی راحت به جوجه کشی از آن پرنده بپردازید.

به طور مثال شما قصد جوجه کشی از مرغ را دارید فقط کافیست تا دکمه مربوط به آن پرنده را انتخاب کنید و تخم ها را داخل دستگاه قرار دهید سپس دستگاه تمام تنظیمات لازم مانند دما،رطوبت،زمان هچر،زمان ستر و غیره را مختص آن پرنده تغیر میدهد و به طور اتوماتیک به جوجه کشی می پردازد البته در دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور به دلیل وجود سیستم سخنگو در صورت وجود هرگونه مشکل دستگاه شما را از وجود آن مشکل آگاه خواهد کرد و راهنمایی های لازم را برای رفع مشکل در اختیار شما قرار خواهد داد.

سیستم جوجه کشی خودکار شامل مرغ ، بلدرچین ، کبک،غاز، اردک ، بوقلمون میباشد اما دستگاه در با تنظیم در حالت حرفه ای قادر به جوجه کشی از پرندگانی مانند طوطی ، کاسکو ، طاووس ، مرغ عشق ، فنج و سایر پرندگان زینتی و اهلی را میباشدبدنه-PVC-دستگاه-جوجه-کشی-126-تایی.jpgبدنه تمام PVC

یکی دیگر از ویژگی های بارز دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۶۸ تایی استفاده از PVC  در ساخت بدنه دستگاه میباشد از مزیت های PVC  برای استفاده در ماشین های جوجه کشی میتوان به وزن پایین دستگاه،عایق حرارتی برای جلوگیری از اتلاف انرژی و دقت بیشتر در تنظیم دمای مناسب برای جوجه کشی، افزایش مقاومت دستگاه، به صفر رساندن درصد احتمال تجمع قارچ، و مهمتر از باعث همه قابل شستشو شدن دستگاه میشود.

ایرادات دستگاه های جوجه کشی فلزی عبارتند از:

  • مشکل تهویه هوا و اکسیژن گیری
  • در ماشین های جوجه کشی فلزی به دلیل اختلاف دمای داخل دستگاه تلفات زیادی به بار می آید
  • غیر قابل شستشو بودن دستگاه های فلزی یکی دیگر از مشکلات این ماشین های جوجه کشی میباشد زیرا بعد یک یا دو بار شستشو آثار زنگ زدگی در دستگاه نمایان میشود
  • در ماشین های جوجه کشی فلزی به دلیل وجود یونولیت وهمچنین وجود شرایط مناسب جهت رشد قارچ و میکرب در بین لایه های فلزی دستگاه بعد از ۳ یا ۴ بار جوجه کشی قارچ ها و میکرب ها در داخل دستگاه رشد کرده و این باعث پایین آمدن رانمان جوجه کشی و تلف شدن تخم ها میشود

استفاده از بدنه پی وی سی در دستگاه های جوجه کشی ویژگی های زیر را به همراه دارد :

  • بدنه PVC ماشینهای جوجه کشی سری سوپر مینیاتور باعث کاهش مصرف انرژی با توجه ایزولاسیون قوی در این نوع بدنه تا ۷۰ درصد میشود. به عبارت صحیح تر یک دستگاه جوجه کشی با بدنه پی وی سی به اندازه یک سوم یک دستگاه جوجه کشی بدنه فلزی به دلیل جلوگیری از هدر رفت گرما و رطوبت مصرف برق دارد.این مورد در مدت زمان چند ماهه باعث صرفه جویی بسیاری می شود.
  • مواد به کار رفته در ساخت PVC به گونه ای می باشند که قابلیت شست و شوی بالایی دارند.این امر باعث می گردد که دستگاه را بتوان به صورت کامل ضد عفونی نمود و شست شو داد.این قابلیت تاثیر بسیاری در رفع آلودگی بدنه از باکتری ها در دوره های جوجه کشی خواهد داشت.
  • افزایش راندمان جوجه دهی به علت عدم انتقال گرما و یا سرمای پیرامون به داخل دستگاه جوجه کشی در دستگاههای بدنه فلزی معمولا تخم های نطفه داری که در لایه های کناری دستگاه جوجه کشی قرار گرفته اند دچار آسیب میشوند و این به دلیل سرما و گرمای بیرون دستگاه و انتقال این دما از طریق بدنه به داخل دستگاه می باشد ، این مشکل در سری PVC به کل رفع گردیده شده است.
  • کاهش خطر برق گرفتی با توجه به این که دستگاه های جوجه کشی رطوبت بسیار بالای در داخل خود داشته و فلز رسانای برق هست دستگاه های بدنه فلزی خطر برق گرفتگی بسیار بالای رو دارا می باشند در حالی که در ماشین های جوجه کشی با بدنه PVC خطر برق گرفتگی به مراتب کاهش می یابد.
  • به صفر رسیدن امکان وجود بیماری های باکتریای که در دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی ما بین دو جداره و داخل یونولیت ایجاد شده و باعث کاهش راندمان جوجه آوری می شد.
  • دستگاه های جوجه کشی با بدنه PVC به نسبت ماشین های بدنه فلزی دارای زیبایی ظاهری بیشتری بوده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند .

استفاده از شانه های همه کاره برای جوجه کشی از تمامی پرندگان

گروه صنعتی اسکندری برای اولین بار در ایران شانه های جوجه کشی همه کاره را با صرف هزینه سنگین تولید و بر روی دستگاه های سوپر مینیاتور ارائه میکند که یکی از پرکاربردترین و خاص ترین محصولات جوجه کشی میباشد.

ماشین های جوجه کشی دیگر موجود در بازار از شانه های قدیمی که می بایست برای هر پرنده شانه مخصوص آن پرنده خریداری میشد به طور مثال برای جوجه کشی از مرغ باید شانه مخصوص مرغ را تهیه کنند و یا برای جوجه کشی از بلدرچین باید شانه مخصوص بلدرچین را تهیه کنند که این عمل باعث هزینه های فراوان برای خریداری شانه ها میشد و نیاز به فضای زیادی هم داشت.

شانه های همه کاره:

شانه های همه کاره مشکلات هزینه و حمل و نقل را به کل حل نموده است به طوری که شما با خرید این شانه میتوانید با فقط یک مدل شانه از تمامی تخم پرندگان با هر اندازه و سایزی جوجه کشی کنید و دیگر نیازی به خرید شانه مخصوص هر پرنده را ندارید لازم به ذکر است که این مدل شانه ها بر روی دستگاه های جوجه کشی سری سوپر مینیاتور ارائه میگردد.

این شانه ها توسط مهندسان گروه صنعتی اسکندری با نمونه برداری از نمونه های خارجی و صرف هزینه های فراوان تولید و ارائه میشود

دستگاه اینورتر برق اضطراری دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور 168 تاییقابلیت اتصال دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور به برق اضطراری

تمامی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری قابلیت اتصال به برق اضطراری را دارا می باشند برای مثال در صورت قطعی برق شما میتوانید با اتصال اینورتر یا باطری ماشین و یا حتی برق اضطراری باعث جلوگیری از تلف شدن تخم ها شده و درصد خرابی را به حداقل برسانید. در واقع دستگاه با تبدیل برق باطری ماشین یا موتور به ۲۲۰ ولت شهری به کار خود ادامه میدهد.

توجه: در صورت سفارش اینورتر هزینه اینورتر به صورت جداگانه حساب خواهد شددستگاه جوجه کشی 168 تایی سوپر مینیاتوردرب PVC  با نور گیری پلی کربنات

یکی دیگر از مزیت های ماشین های جوجه کشی سری مینیاتور درب های PVC می باشد که شیشه آنها از جنس پلی کربنات می باشد که کاملاً نشکن بوده و مشکل شکستگی یا ترک خوردگی شیشه را ندارد و باعث جلوگیری از ورود اشعه های مضر که بر روی راندمان جوجه کشی تاثیر مستقیم دارد میگردد در اصل درب های PVC  با شیشه های پلی کربنات باعث میشود تا راندمان مراحل تبدیل تخم نطفه دار به جوجه افزایش یابد.

این درحالیست که در دستگاه های جوجه کشی فلزی که از شیشه استفاده میکنند و عموماً هم از راندمان جوجه آوری پایینی برخوردارند از درب های فلزی استفاده میکنند که بعد از مدتی آهن رباها و رابط بین درب و بدنه خاصیت خود را از دست داده و باعث اکسیژن گیری نادرست در ماشین های جوجه کشی فلزی میشود (رد و بدل شدن هوا از بین درب و بدنه به دلیل از دست دادن خاصیت آهن ربا و رابط) و این امر باعث میشود که بعد از چند دوره کوتاه جوجه کشی راندمان شما با افت شدیدی روبرو شود  این در صورتی است که هیچ یک از این مشکلات در درب های PVC  وجود نداردروز شمار دستگاه جوجه کشیسیستم روز شمار و نشانگر طول مدت جوجه کشی

ماشین های جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۶۸  تایی مجهز به نشانگر روز شمار می باشد که شما میتوانید روز های سپری شده از جوجه کشی ، روز های باقی مانده از جوجه کشی ، روز های باقی مانده به هچر ، روز های باقی مانده از ستر و… را مشاهده فرمائید با این امکان شما میتوانید کنترل تمام و کمال بر روی دوران جوجه کشی داشته باشید و بدین صورت با راندمان جوجه آوری بسیار بالایی روبرو خواهید شد.seo2بهینه سازی ماشین های جوجه کشی سوپر مینیاتور

  • دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور ۱۶۸ تایی به کل بهینه سازی شده به طوری که ارتفاع و طول و عرض دستگاه به کل بهینه شده و چرخش دما ، رطوبت گیری و اکسیژن گیری بهتر انجام میشود
  • برد های JDR 800 تبدیل به بردهای JDR 900 شده که بهترین نوع قطعات در آن استفاده شده است
  • بعد از تکمیل فرایند تولید دستگاه به طور کامل تست شده و تمامی قطعات عیب یابی میشوند
  • ماشین های جوجه کشی سوپر مینیاتور با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده به نحوی که قدرت تشخیص و یادگیری را داراست طور مثال وقتی هوای محیط سرد باشد ابتدا با توجه به پایین بودن دمای محیط تمامی قطعات را تست میکند تا خرابی از طرف دستگاه نباشد بعد از اینکه فهمید مشکلی در قطعات دستگاه وجود ندارد دمای هیتر ها را بالا میبرد و در صورتی که این گزینه هم جوابگو نبود تشخیص میدهد که دمای محیط پایین است و از طربق سیستم سخنگو اعلام میکند که دمای محیط پایین است
  • استفاده از ریز تراشه های فوق پیشرفته برای کنترل دقیق تر دما و رطوبت، قدرت پردازش این ریز تراشه ها بسیار ارتقاع یافته که قادر است حتی با درب باز هم دما رطوبت را در عرض چند ثانیه اندازه گیری کرده و اقدام به تنظیم دما با درب باز نماید
  • ماشین های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای بارکد ۹ رقمی بوده که بعد از تست کامل دستگاه و مهر کنترل کیفی بر روی دستگاه قرار میگیرد این بارکد نشان دهنده تاریخ ساخت دستگاه و تک تک قطعات استفاده شده در آن محصول است که با این بارکد تا ۱۰ سال ماشین جوجه کشی خریداری شده شامل خدمات پس از فروش میباشد.
  • در دستگاه های جدید جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری ستر هچر همزمان بوده و شما هر وقت که بخواهید میتوانید تخم پرنده مورد نظرتان را اضافه کنید
  • این دستگاه ها دارای ورودی کامپیوتر بوده و میتواند تمامی اطلاعات را اعم از دما ، رطوبت ، چرخش و به طور کلی تاریخچه دستگاه را از روز اول که استفاده شده در خود ذخیره میکند
  • پردازنده های SMD که بر روی دستگاه های جوجه کشی سری مینیاتور نصب شده و نسبت به نمونه های قبلی از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای قدرت پردازش بالاتری میباشد
⚠ هشدار : تمامی مطالب نوشته شده در این مقاله به منظور افزایش اطلاعات عمومی می باشد و نباید جایگزین نظر پزشک یا متخصص تلقی شود ⚠

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس