چرا دستگاه جوجه کشی بخریم

چرا دستگاه جوجه کشی بخریم

با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توان تخم های بارور را به جوجه تبدیل کرد. تبدیل کردن تخم های نطفه دار به جوجه علاوه بر این که یک فعالیت سرگرم کننده محسوب می شود می تواند به عنوان منبع درآمد نیز در نظر گرفته شود.

افراد مختلف مانند محققین، دانشجویان ، کارآفرینان یا علاقه مندان به جوجه کشی و یا افرادی که فرزند در خانه دارند می توانند با خرید ماشین جوجه درآوری از تخم های پرندگان جوجه کشی کنند.در ادامه به سوال چرا دستگاه جوجه کشی بخریم از نگاه های مختلف پاسخ خواهیم داد.

استفاده کودکان از دستگاه جوجه کشی

کودکان علاقه زیادی به بازی و سرگرمی دارند. جوجه کشی و پرورش پرندگان می تواند رفاه و شادی فراوانی برای آن ها به ارمغان بیاورد. اگر شما هم کودک و نوجوان در خانه دارید با خرید دستگاه جوجه کشی علاوه بر ایجاد تفریح برای فرزندتان می توانید شیوه جوجه کشی و پرورش پرندگان را به او آموزش دهید.

استفاده علاقه مندان از دستگاه جوجه کشی

پرندگان زینتی مانند کاسکو، مرغ عشق، عروس هلندی و طوطی طرفداران بسیاری دارند و علاقه مندان با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توانند از تخم های نطفه دار این پرندگان جوجه کشی کنند.

دانش آموزان و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه

از بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان خواسته می شود که به عنوان پروژه از تخم های نطفه دار جوجه کشی کنند. اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید می توانید با خرید یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت پروژه خود را به راحتی تحول دهید.

استفاده محققین و اساتید از ماشین جوجه کشی

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اساتید دانشگاه و محققین در زمینه جوجه درآوری نیز برای انجام فعالیت های تحقیقاتی خود به دستگاه جوجه کشی نیاز دارند.

اشتغال در خانه یا شغل کوچک با استفاده از محصولات جوجه کشی

یکی از مهم ترین عوامل در خرید دستگاه جوجه کشی پرورش پرندگانی مانند بلدرچین از سودآوری قابل ملاحظه ای برخوردار است. بنابراین بسیاری از افراد برای ایجاد مشاغل کوچک و خانگی به جوجه درآوری و پرورش بلدرچین روی می آورند.

همچنین جوجه کشی و پرورش پرندگان تزئینی مانند کاسکو، طوطی، مرغ عشق و عروس هلندی به دلیل قیمت بالایی که این پرندگان دارند از سودآوری بالایی برخوردار است. بنابراین با خرید دستگاه جوجه کشی نیز می توانید کسب و کار کوچک یا خانگی راه بیندازید.

همچنین اشتغال های متوسط و بزرگ تامین غذای مورد نیاز انسان ها در جوامع مختلف از برنامه های سازمان های بین المللی و دولت ها است.

دولت ها برای عدم برخورد مردم با مشکلات غذایی و جلوگیری از قطحی از سرمایه گذاری های بزرگ در حوزه غذا حمایت می کنند. برای همین دستگاه های جوجه کشی نیز در ظرفیت های هزاران تخم تولید و به بازار عرضه می شوند.

اگر شما هم علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه هستید می توانید با خرید دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی در زمینه تولید جوجه های یک روزه فعالیت کنید.

چرا دستگاه جوجه کشی بخریم

برندهای معتبر دستگاه های جوجه کشی

در تولید دستگاه های جوجه کشی در دنیا کارخانه های معتبری فعالیت دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود:

آرکام: کارخانه آرکام به عنوان یکی از قوی ترین برندهای تولیدکننده دستگاه های جوجه کشی خانگی و نیمه صنعتی در کره جنوبی واقع است. این کارخانه در ایران به دلیل دستگاه های جوجه کشی خانگی قدرتمند مانند آرکام کینگ سورو ۲۰ شناخته شده است.

ویکتوریا: کارخانه ماشین های جوجه درآوری ویکتوریا به عنوان تولیدکننده انکوباتورهای صنعتی در ایتالیا قرار دارد.

برینسئا : برینسئا نیز از کارخانه های معتبر در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی است که در بریتانیا واقع است. محصولات این کارخانه فعلا در ایران به فروش نمی رسد.

جیمزوی : کارخانه محصولات جیمزوی به عنوان معدود تولیدکننده دستگاه های جوجه کشی صنعتی در جهان در کانادا واقع است.

پیترسام : این کارخانه به همراه جیمزوی و ویکتوریا تنها تولید کننده دستگاه های جوجه کشی صنعتی با ظرفیت هزاران تخم در جهان است.

 – گروه صنعتی اسکندری : کارخانه گروه صنعتی اسکندری به عنوان بزرگترین واحد تولیدی دستگاه های جوجه کشی در خاورمیانه در ایران واقع است. گروه صنعتی اسکندری به همراه جیمزوی و آرکام تنها تولیدکنندگانی هستند که در ساخت محصولات خود از سنسورهای SHT کالیبره شده در سوئیس استفاده می کنند که کاربرد نظامی و پزشکی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋