رو نمایی از محصولات جدید گروه صنعتی اسکندری

رو نمایی از محصولات جدید گروه صنعتی اسکندری

بعد از یک سال کامل تلاش بی وقفه بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی اسکندری و بعد از آزمایشات مختلف و تلاش های بسیار و سرمایه گذاری های مضاعف بالاخره دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور به عنوان نسل جدید دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری آماده ورود به بازار گردید.

img_1187

این دستگاه های جوجه کشی مطابق با بالاترین تکنولوژی ساخته شده اند و قابل مقایسه  و رقابت با بهترین دستگاه های جوجه کشی جهان ساخت کشور های همچون ایتالیا و کره و هلند میباشند. از جمله مهمترین ویژگی های دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور میتوان موارد زیر را ذکر نمود:

  1. استفاده از sht sensirion به عنوان دقیق ترین سنسور دما و رطوبت در جهان که ساخت کشور سوئیس میباشد.
  2. سیستم سخنگو که همانند راهنمای ویندوز در کلیه مراحل جوجه کشی قدم به قدم شما را برای داشتن بک جوجه کشی موفق راهنمای می نماید. این سیستم سخن گو زمان ستر و زمان هچر امکان خرابی دستگاه شرایط وخیم محیطی و در واقع کلیه مشکلات احتمالی را به شما گزارش می نماید.
  3. بدنه پی وی سی که کاملا قابل شستشو و ضد پوسیدگی میباشد و بسیار ایده ال برای بدنه دستگاه جوجه کشی است.
  4. درب های پی وی سی با شیشه های از جنس پلی کربنات که مانع نفوذ اشعه های مضرر نور آفتاب به داخل دستگاه می شود.
  5. پروتکل کنترل دمای فازی ( کنترل دمای داخل دستگاه با هوش مصنوعی ) به نحوی که امکان تنظیم دمای داخل دستگاه حتی با درب باز را هم دارا میباشد.
  6. سیستم انتخاب پرنده به نحوی که برای جوجه کشی از برخی از پرندگان مانند بلدرچین ، بوقلمون ، غاز ، اردک ، مرغ و کبک فقط کافیست نام آن را وارد دستگاه نمایید.
  7. قابلیت کارکرد با سیستم برق اضطراری مخصوص جوجه کشی در شرایط قطع شدن برق
  8. و….

این دستگاه ها دارای ده ها ویژگی دیگر از جمله سیستم هوشمند کنترل خروجی های هیتر و رطوبت ساز ، تجهیز تمامی دستگاه ها به سیستم رطوبت ساز التراسونیک ، کنترل و نمایش دمای محیط ، منوی روز شمار و…. دیگر نیز میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



img_11187 img_113187

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس