چرا دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی مناسب جوجه کشی خانگی می باشد؟

دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی مناسب برای جوجه کشی

گروه صنعتی اسکندری به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در سطح خاورمیانه همیشه ادعا داشته است که دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی یکی از نمونه های مناسب دستگاه جوجه کشی برای مصارف خانگی می باشد. در این نوشته از وبسایت چکین دیوایس میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی مناسب جوجه کشی خانگی می باشد؟

دستگاه جوجه کشی ۹۶ عددی ایزی باتور ۲
» برخورداری از قابلیت انتخاب نوع پرنده برای جوجه کشی
» دارای ستر و هچر همزمان
» با برق مصرفی ۱۲ ولت
قیمت : ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
 

 

دستگاه جوجه کشی 96 تایی
دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی

دستگاه های جوجه کشی به طور کلی در هر نام و برند، ابعاد و اندازه ای که باشند، کارکرد یکسانی دارند و همگی با یک هدف طراحی و تولید می شوند. هدف همگی آنها تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه می باشد، منتها برخی از آنها کارایی خوبی دارند و تعداد جوجه های بیشتری به شما می دهد و برخی نیز ناکارا می باشد و سرمایه شما را بر باد می دهد.
دستگاه های جوجه کشی عمدتاً در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شوند، دستگاه های جوجه کشی خانگی بدین دلیل خانگی نامیده می شوند که می توانند بدون ایجاد کمترین خطری در خانه و یا در هر مکان قابل سکونت دیگری کار کنند.
در این نوشته نیز میخواهیم دلایل منطقی و قابل اثباتی را در مورد دلیل استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی در منزل برای شما بیان خواهیم کرد. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کلی دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی

دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی یکی از محصولات تولیدی گروه صنعتی اسکندری می باشد که از بدنه ای بسیار مقاوم، سنسور هوشمند دما و رطوبت، سیستم انتخاب پرنده، سیستم روز شمار و… برخوردار است که از عوامل برتری آن نسبت به سایر دستگاه های جوجه کشی خانگی می باشد. قابل توجه است که کلیه محصولات گروه صنعتی اسکندری از یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
سنسور به کار رفته در دستگاه ساخت کشور سوئیس و کمپانی SHT SENSIRION بوده که نیازی به کالیبره مجدد ندارند هم چنین قطعات الکترونیکی به کار رفته در دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی ساخت کشور مالزی می باشند.
تمامی سیستم های حیاتی و لازم برای یک دستگاه جوجه کشی مانند سیستم تهویه، سیستم تامین دما و رطوبت و سیستم چرخش تخم ها در دستگاه موجود بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند که با مراجعه به صفحه توضیحات محصول می توانید از کیفیت آنها اطمینان حاصل نمایید.
این دستگاه به دلیل دقت بالایی که در تنظیم و نمایش دما و رطوبت را دارد، امکان جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی را برای شما فراهم می کند. و شما بدون کمترین نگرانی در مورد کارکرد دستگاه می توانید در منزل و یا هر جای دیگری جوجه کشی از هر نوع تخمی را شروع کنید. در ادامه شما را با دلایل مهمی آشنا می کنیم که باعث شده دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی، خانگی تلقی شود.


معرفی دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی

 

 


۸ دلیلی که دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی را مناسب جوجه کشی در خانه می نماید.

در این قسمت از نوشته می خواهیم شما را با ۸ دلیل منطقی و قابل درک در مورد دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی آشنا سازیم تا شما را برای استفاده از این دستگاه در خانه مشتاق تر نماییم.

۱- بدنه ABS

جنس بدنه دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی از Abs بوده که بسیار مقاوم است و محتوای داخلی دستگاه را در برابر هر گونه ضربه احتمالی ایمن می سازد. بنابراین اگر آن را در دسترس کودکان نیز قرار دهید آنها نمی توانند کاری با دستگاه بکنند .
از پلاستیک فشرده Abs در صنعت ماشین سازی و انواع لوازم خانگی استفاده می شود.
علاوه بر آن در قسمت داخلی دستگاه از یونولیت فشرده می باشد که در برابر دما و صدا عایق بسیار خوبی می باشد و همین موضوع باعث شده تا دستگاه را در برابر هر گونه آلودگی صوتی و فشار سرما یا گرما محافظت می نماید.

۲- سیستم انتخاب پرنده

در دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی یک سیستم فوق العاده وجود دارد که امکان استفاده از این دستگاه را برای هر کسی فراهم می نماید. بنابراین افراد کم سواد نیز بدون نیاز به کمترین تخصص و یا تجربه ای می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

۳- اندازه کوچک و وزن سبک

این دستگاه به دلیل وزن سبک و قابل حملی که دارد امکان جابه جایی راحت را برای شما در هر زمان و مکانی را فراهم می کند. و علاوه بر آن اندازه کوچک دستگاه امکان استفاده از ان را در هر مکانی می دهد.

۴- قابلیت کار با باتری ماشین

از مزایای خوب این دستگاه قابلیت کار با ولتاژ ۱۲ ولت باتری ماشین می باشد. این کار باعث می شود که با قطع شدن برق شهری شما بلافاصله دستگاه را به باتری خودرو متصل نمایید و از تلفات جوجه ها جلوگیری کنید.

۵- وجود اداپتور کاهنده ولتاژ

به منظور تامین برق دستگاه باید آن را به آداپتور مخصوص دستگاه و سپس به پریز برق متصل نمایید. وجود این آداپتور به بی خطر شدن دستگاه کمک کرده و از وقوع هر گونه برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری می نماید. بنابراین می توان گفت که این مورد یکی از دلایل مهم خانگی شدن دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی می باشد.

۶- کارکرد ۲۴ ساعته بدون ایجاد کمترین صدا

این دستگاه به دلیل طراحی خاص و فوق العاده خود قابلیت کار در هر مکانی را بدون ایجاد کمترین آلودگی صدا دارد و کوچک ترین آزار و اذیتی را برای شما ایجاد نخواهد نمود. این گزینه نیز از دلایل مهم خانگی شدن دستگاه می باشد.

۷- کارکرد بدون ایجاد بو

از موارد مهمی که باعث خانگی شدن دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی شده است، امکان جوجه کشی در خانه بدون ایجاد بوی نا مطبوع و زننده می باشد. سیستم های موجود در دستگاه طوری طراحی شده اند که هیچ گونه بوی نامطبوعی مانند بوی سوختگی و … ایجاد نمی کند و در صورت وجود هرگونه بویی، فیلتر های موجود در دستگاه ، این بوی نامطبوع را جذب خود می نماید.

در نتیجه : اگر قصد جوجه کشی از پرندگان زینتی مانند طوطی، مرغ عشق، قناری، فنچ و … را دارید، دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی بهترین گزینه برای شروع خواهد بود. هم چنین اگر مکان کوچکی را مناسب پرورش بلدرچین، کبک یا مرغ خانگی در نظر گرفته اید. می توانید از این دستگاه به منظور جوجه کشی از پرندگان فوق استفاده کنید.
دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی بر خلاف اندازه کوچک و وزن کم خود ، تعداد بیشتری تخم نطفه دار در خود جای می دهد و شما پس از هر دوره جوجه کشی ۹۰ الی ۱۰۰ عدد جوجه مرغ و یا ۲۰۰ الی ۲۲۰ عدد جوجه بلدرچین خواهید داشت.

[row]

[column width=”33%”][/column]

[column width=”33%”]

دستگاه جوجه کشی خانگی 96 تایی ایزی باتور 2

 

بررسی و خرید دستگاه جوجه کشی خانگی ۹۶ تایی

[/column]

[column width=”33%”][/column]

[/row]

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. ایادستگاه یاماشین اسکندری ایزی باتور ۲ را می توانید به افغانستان بفرستد؟

    1. سلام جناب حبیب بزرگوار
      ارسال داریم بله و از طریق نمایندگی هم میتونید به راحتی خرید کنید

  2. سلام من دستگاه ایزی باتور ۲ رو خریداری کردم چطور بفهمم روی ستر وهچر همزمان هست یا اینکه چطور بزارمش روی کامل ستر یا کامل هچر باتشکر

    1. برای دریافت راهنمایی دقیق در این مورد حتما با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا با حوصله کامل جواب سوالتون رو بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋