نمایندگی ایلام برای فروش دستگاه جوجه کشی

آقای صیادی به عنوان یکی از فعالین صنعت دام و طیور در شهرستان ایلام مرکز استان ایلام به عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری در شهرستان ایلام  عقد قرار داد نمودند به این ترتیب تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی و خارجی در این استان توسط آقای مهندس صیادی به فروش خواهد رسید.

وجود نمایندگی انحصاری فروش در این استان این امکان را به وجود خواهد آورد تا تمای علاقه مندان به جوجه کشی از پرندگان بصورت صنعتی و خانگی به راحتی بیشتری و خیالی آسوده تر ماشین های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری را خریداری نمایند.

گروه صنعتی اسکندری در نظر دارد تا حجم سرمایه گذاری خود را بر روی تولید دستگاه های جوجه کشی با کیفیت افزایش داده و با پخش مویرگی در سرتاسر ایران امکان  بهره مندی از فروش و خدمات پس از فروش راحت تر را برای مشتریان خود فراهم نماید.

داشتن نمایندگی فعال در سطح شهر و استان های مختلف کشور یکی از نشانه های اصالت و درست کاری شرکت های تولیدی بوده و میزان اعتبار شرکت ها بیان میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های فروش دستگاه جوجه کشی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور به اینک زیر مراجعه کنید.

کلیک کنید

۲۰۱۵۰۴۲۶_۱۱۰۱۴۹

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. سلام
      لطفا با شماره ثابت شهر خودتون با شماره مسئول امور نمایندگی گروه صنعتی اسکندری

      ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸

      تماس بگیرید.

        1. سلام دوست عزیز
          شماره مسئول نمایندگان خدمت شما
          ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس