حضور گروه صنعتی اسکندری نمایشگاه دام ، طیور و صنایع وابسته ایران – تهران

حضور گروه صنعتی اسکندری نمایشگاه دام ، طیور و صنایع وابسته ایران – تهران

دستگاه جوجه کشی در تهران : گروه صنعتی اسکندری سازنده و مخترع دستگاه های جوجه کشی هوشمند و سخنگو در پانزدهیم دور از نمایشگاه دام و طیور و فراورده های لبنی و صنایع وابسته تهران ۹۵ حضور به عمل آورد.در این نمایشگاه که بسیاری از علاقه مندان این صنعت از تهران و سایر شهرستان ها حضور داشتند گروه صنعتی اسکندری توانست از محصولات جدید خود در یک غرفه مجلل رونمایی نماید.محصولات جدید از دستگاه های جوجه کشی خانگی گرفته تا ماشین های جوجه کشی سخنگو از محصولاتی بودند که در این نمایشگاه در برابر دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه در گروه کالایی مختلف نظیر خوراک ، دارویی ، تجهیزات و فرآورده های لبنی برگذار گردید که گروه صنعتی اسکندری به مانند دوره های قبل یکی از غرفه های پر بازدید در زمینه طیور و تجهیزات مرغداری واقع شد.

گروه صنعتی اسکندری برترین تولید کننده و مخترع دستگاه های جوجه کشی هوشمند و سخنگو در خاورمیانه می باشد.امید از شاهد پیشرفت بیش از پیش دانش و علم در کشور عزیزمان باشیم.

دستگاه جوجه کشی در تهران
دستگاه جوجه کشی در تهران
⚠ هشدار : تمامی مطالب نوشته شده در این مقاله به منظور افزایش اطلاعات عمومی می باشد و نباید جایگزین نظر پزشک یا متخصص تلقی شود ⚠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس