نسل جدید دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی – نیو مینیاتور ۷۵۰

همان طور که وعده داده شده بود نسل جدید دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی نیز با نام تجاری new miniator از طرف گروه تحقیق و توسعه گروه صنعتی اسکندری تحویل مسولین خط تولید و منتاژ گردید. این دستگاه نیز که نمونه ایرانی آن وجود ندارد و مطابق با دانش روز دنیا طراحی و تولید گردیده است دارای امکان ستر و هچر هم زمان میباشد.

روش های اکسیژن گیری و تحلیه دی اکسید کربن در این دستگاه به کل تغییر کرده و بهینه سازی شده است ضریب طول به عرض دستگاه نیز بصورت بگونه ای مهندسی شده که برای جوجه کشی از پرندگان مختلف مناسب باشد. این دستگاه دارای بالاترین راندمان جوجه دهی در بین دستگاه های جوجه کشی ساخت این شرکت میباشد و تمامی سیستم های تظیم دما و رطوبت و گردش و اکسیژن گیری در دستگاه بصورت هوشمند میباشد.

این دستگاه دارای سیستم ستر و هچر هم زمان میباشد و شما را از ذخیره کردن تخم کاملا بی نیاز میکند و شما میتوانید به راحتی تخم ها را در داخل دستگاه جوجه کشی بدون نیاز به ذخیره سازی بگذارید. به عبارت ساده تر لازم نیست تخم ها را ذخیره کرده و بصورت یک جا در داخل دستگاه بگذارید و سپس بصورت یکجا از دستگاه خارج کنید بلکه می توانید به راحتی هر روز و یا هر هفته هر در هر بازه زمانی که تخم ها را جمع اوری میکنید برای تبدیل شده به جوجه بدون نیاز به استاندارد خاصی داخل دستگاه بگذارید تا به جوجه تبدیل شود!!!!!!!!!!!!

اهمیت این نکته زمانی بیشتر و بیشتر مشخص میگردد که بدانید پیرو آخرین تحقیقاتی که گروه خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری انجام داده است بیشترین دلیل یک جوجه کشی ناموفق ذخیره سازی و کهنه شدن تخم ها قبل از قرار گرفتن در داخل دستگاه جوجه کشی میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  به لینک دستگاه جوجه کشی ۷۵۰ عددی   مراجعه نمایید.

incubator

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس