آموزش جوجه کشی : نحوه استفاده از ماشین جوجه کشی

آموزش جوجه کشی : نحوه استفاده از ماشین جوجه کشی

شما می توانید تخم را حتی بدون وجود مرغ با استفاده از ماشین جوجه کشی تبدیل به جوجه کنید. ماشین های جوجه کشی تکثیر تخم ها را با شرط بارور بودن آنها مانند یک مرغ کرچ با درجه حرارت مناسب، رطوبت و میزان تهویه تجربه می کنند. برای موفقیت تخم در یک ماشین جوجه کشی، شما نیازمند مدرج کردن مناسب ماشین جوجه کشی و توانایی در ثابت نگه داشتن تنظیمات در طول دوره جوجه کشی هستید. ماشین جوجه کشی روش مصنوعی برای جوجه کشی تخم است.
روش ۱ از ۲: آماده سازی برای استفاده از ماشین جوجه کشی
جست و جوی ماشین جوجه کشی به استفاده از تخم بستگی دارد. شما به نوع و مدل خاص با توجه به برنامه ای که دارید نیازمندید.
• به شماره سریال ماشین جوجه کشی و نام کارخانه سازنده توجه کنید. برای این کار به وب سایت کارخانه سازنده مراجعه کنید و یا اگر استفاده از ماشین جوجه کشی نوشته نشده است با بخش خدمات به مشتریان این شرکت از طریق تلفن یا ایمیل برای به دست آوردن راهنمایی تماس حاصل فرمایید.

آموزش استفاده از دستگاه جوجه کشی

آموزش جوجه کشی : نحوه استفاده از ماشین جوجه کشی

۲.ماشین جوجه کشی باید در محلی بدون کوچکترین نوسان درجه حرارت قرار گیرد. از قرار دادن ماشین جوجه کشی در نزدیکی یک پنجره یا دریچه هوا و یا هر منطقه ای که هواکش آزمایش شده در آن نباشد خودداری کنید.

ماشین جوجه کشی

۳.دو شاخه سیم اتصال ماشین جوجه کشی را به یک پریز الکتریکی قابل اعتماد وصل کنید. از اینکه سیم به راحتی از پریز جدا می شود و دور از دسترس اطفال برای در آوردن سیم باشد اطمینان حاصل کنید.

جوجه کشی - دستگاه جوجه کشی
۴ . آب گرم را به ظرف رطوبت ماشین جوجه کشی اضافه کنید. با در نظر گرفتن دستورالعمل های ماشین جوجه کشی، اضافه کردن مقدار مناسب آب را بررسی کنید.

جوجه کشی - استفاده از ماشین جوجه کشی

۵ .باید ماشین جوجه کشی را درجه بندی کنید. شما باید از سطح درجه حرارت مناسب و پایدار حداقل ۲۴ ساعت قبل از قرار دادن تخم ها در ماشین جوجه کشی اطمینان حاصل کنید.

• از تنظیم دماسنج ماشین جوجه کشی اطمینان حاصل کنید چنان که اندازه دمای اطراف و مرکز تخم در ماشین به اندازه دمای ماشین جوجه کشی برسد.
• تنظیم منبع تولید گرما تا خواندن دما بین ۹۹ و ۱۰۲ درجه فارنهایت (۳۷.۲ و ۳۸.۹ درجه سانتیگراد) می باشد. دمای صحیح ماشین جوجه کشی بسیار مهم است به عنوان مثال درجه حرارت پایین می تواند جنین را از رشد باز دارد و درجه حرارت بیش از حد می تواند جنین را از بین ببرد و باعث ناهنجاری جنین شود.
• ۲۴ ساعت صبر کنید و دوباره خواندن دما را بررسی کنید. درجه حرارت هنوزباید در محدوده مورد نظر باشد. اگر درجه حرارت تا خارج از حد نرمال کنترل در نوسان بوده تخم ها را اضافه نکنید زیرا باعث می شود تخم ها به درستی به جوجه تبدیل نشوند.

 

نحوه دستگاه ماشین جوجه کشی

۶.تخم بارور را برای جوجه ریزی فراهم کنید. شما به جوجه کشی تخم ها ۷ تا ۱۰ روز پس از گذاشتن اقدام می کنید. بنابراین تغییر در سن تخم ها افزایش می یابد.

• در نظر بگیرید که چگونه تعداد زیادی از تخم را می خواهید جوجه کشی کنید. به خاطر داشته باشید بسیار نادر است که همه تخم ها تبدیل به جوجه شوند و نوع خاص دارای طول عمر بالاترنسبت به دیگران هستند پس در هنگام خریداری تعداد زیادی تخم برای جوجه کشی به نوع پرنده دقت کنید.
• محل تخمگذاری یا کشاورزانی که در منطقه خود به فروش تخم برای جوجه ریزی می پردازند تعیین کنید. شما نیاز به تخم هایی دارید که توسط مرغ درگروه پرندگان با یک پرنده نر تولید می شوند. در غیر این صورت تخم ها ممکن است بارور نشوند.
• اگر شما برای دریافت منبع تخم مشکل داشتید با دفتر توسعه کشاورزی محلی خود تماس بگیرید. دفتر ممکن است توصیه هایی برای کشاورزان مرغ محلی داشته باشد.
• ذخیره تخم ها در کارتن در ۴۰ تا ۷۰ درجه فارنهایت (۴.۵-۲۱.۱ درجه سانتی گراد) انجام می شود. چرخش تخم ها از هر دو طرف کارتن یا با دقت بیشتر در تمام تخم های کارتن انجام شود.

روش ۲ از ۲: جوجه کشی تخم ها

How to use incubator machine

۱.گرما دمای تخم ها را به دمای اتاق می رساند. اجازه دهید وقتی تخم ها اضافه می شوند مقدار و نوسان دما کاهش پیدا کند.

How to use incubator machine - استفاده از ماشین جوجه کشی۲. هر طرف تخم ها را با یک نماد علامت گذاری کنید. بسیاری از مردم از X و O در هر طرف تخم استفاده می کنند.
• توسط یک مداد در یک طرف تخم یکی از نمادها و در طرف دیگر نماد دیگر را استفاده کنید.

آموزش کار با ماشین جوجه کشی

۳. تخم ها را را با دقت در ماشین جوجه کشی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که تخم ها روی یک طرف خوابانده شده اند. انتهای پهن تخم باید کمی بالاتر از انتهای نوک دار آن
باشد. این مهم است زیرا ممکن است جنین ناهنجار شود و اگر انتهای نوک دار بالاتر باشد ممکن است جنین به سختی از تخم خارج شود یا زمانیکه از تخم بیرون می آید از میان پوسته ها تیکه شود.

راه اندازی ماشین جوجه کشی

۴. اجازه دهید درجه حرارت بعد از اضافه کردن تخم ها کاهش یابد. درجه حرارت به طور موقت پس از اضافه کردن تخم به ماشین جوجه کشی کاهش می یابد اما باید تنظیم درجه بندی ماشین جوجه کشی را به درستی انجام دهید.
• درجه حرارت برای جبران این نوسانات نباید افزایش یابد زیرا ممکن است به جنین آسیب برسد یا جنین از بین برود.

راه اندازی دستگاه جوجه کشی۵. روز و تعداد تخم های اضافه شده به ماشین جوجه کشی را ثبت کنید. شما باید قادر به تخمین تاریخ تخم بر اساس متوسط زمان جوجه کشی برای تخم گونه های مختلف پرنده ها باشید به عنوان مثال جوجه کشی تخم های جوجه ۲۱ روز در حالی که بسیاری از گونه های اردک و طاووس ممکن است ۲۸ روز طول بکشند.

راه اندازی دستگاه و ماشین جوجه کشی

۶.تخم ها را روزانه بچرخانید. چرخاندن تخم ها و تغییر موقعیت آنها تاثیر تفاوت درجه حرارت در داخل ماشین جوجه کشی را کم می کند و مانند رفتارمرغ کرچ عمل می کند.

• تخم ها را در روزهای فرد بچرخانید. به این ترتیب، علامتگذاری تخم ها هر روز پس از چرخش تخم ها تغییر خواهد کرد و این کار دیدن اینکه تخم ها روزانه چرخیده شده اند را آسان می کند.
• تخم ها را در موقعیت های مختلف ماشین جوجه کشی جابه جا کنید.
• چرخش تخم ها در طول ۳ روز قبل از جوجه کشی که در این مرحله تخم ها کم کم از تخم خارج می شوند لازم نیست.

ماشین جوجه کشی - دستگاه جوجه کشی

۷.رطوبت را در ماشین جوجه کشی تنظیم کنید. رطوبت در طول جوجه کشی باید حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد باشد، به جز در طول ۳ روز قبل از جوجه کشی که باید به ۶۵ درصد برسد. شما بسته به نوع تخمی که استفاده می کنید ممکن است نیاز به رطوبت بالاتر یا پایین تر خواهید داشت. برای جوجه کشی نوع خاص پرنده ای که مد نظر دارید از مقالات در دسترس جوجه ریزی کمک بگیرید.
• آب ظرف را به طور منظم پر کنید زیرا اگر رها کنید رطوبت بیش از حد کم خواهد شد. همیشه آب گرم اضافه کنید.
• اگر نیاز به افزایش رطوبت دارید یک اسفنج به ظرف آب اضافه کنید.
• اندازه گیری سطح رطوبت در ماشین جوجه کشی با استفاده از یک دماسنج حباب مرطوب انجام می شود. با دماسنج حباب مرطوب بخوانید و درجه حرارت در ماشین جوجه کشی در هر زمان ثبت کنید. با یک جدول یا نمودار هوش سنجی آنلاین و یا یک کتاب، رطوبت نسبی را از رابطه بین حباب مرطوب و حباب خشک پیدا کنید.

کار با دستگاه جوجه کشی

۸. از تهویه داشتن ماشین جوجه کشی اطمینان حاصل کنید. دریچه در دو طرف و بالای ماشین جوجه کشی باید وجود داشته باشد تا اجازه دهد گردش هوا بررسی شود مطمئن شوید که دریچه ها حداقل نیمه باز باشند. شما نیاز به افزایش میزان تهویه دریکبار خارج شدن جوجه از تخم دارید.

نگهداری ماشین جوجه کشی

۹. تخم را پس از ۷ تا ۱۰ روز با شمع بررسی کنید. بررسی با نور شمع یا یک منبع برای مشاهده این است که جنین چه فضایی از تخم را اشغال کرده است. پس از ۷ تا ۱۰ روز شما باید رشد جنین را ببینید. بازبینی با نور شمع کمک می کند تا تخم هایی که برای باروری مقاوم نیستند را خارج کنیم.
• یک قوطی یا یک جعبه می تواند با یک لامپ مناسب مشاهده شود.
• سوراخی با قطر کوچکتر از تخم در جعبه یا قوطی ایجاد کنید.
• لامپ را روشن کنید.
• یکی از تخم های ماشین جوجه کشی را کنار سوراخ نگه دارید. اگر تخم ها روشن به نظر برسد، جنین رشد نمی کند و یا هرگز بارور نمی شود. شما باید یک توده ابری ببینید که نشان دهنده رشد جنین است. جنین تا زمان خارج شدن از تخم رشد می کند.
• تخم هایی که رشد جنین را نشان نمی دهند از ماشین جوجه کشی حذف کنید.

نگهداری از ماشین جوجه کشی

۱۰.وقتی جنین ها برای خارج شدن از تخم آماده اند چرخش تخم ها را ۳ روز قبل از خارج شدن جنین ها متوقف کنید. اکثر جوجه ها در یک دوره ۲۴ ساعت پس از خارج شدن از تخم زنده می مانند.
• صافی سینی را زیرتخم قبل از خارج شدن جوجه ها از تخم قرار دهید. صافی سینی باعث می شود پوسته ها و دیگر مواد در طول جوجه کشی در آن قرار بگیرند.
• افزایش سطح رطوبت در ماشین جوجه کشی با اضافه کردن آب و یا یک اسفنج انجام می شود.
• اجازه دهید تا زمانیکه همه ی جوجه ها از تخم بیرون بیایند ماشین جوجه کشی بسته باشد.

جوجه کشی در ماشین جو.جه کشی

۱۱. جو جه های خشک رابه یک منطقه آماده شده انتقال دهید. همچنین می توانید جوجه های خارج شده از تخم را تا ۱ یا ۲ روز اضافه تر در ماشین جوجه کشی قرار دهید اما درجه حرارت را تا ۹۵ درجه فارنهایت (۳۵ درجه سانتی گراد) کم کنید.

نوشته های مشابه

‫۶۲ دیدگاه ها

  1. سلام ماشین جوجه کشی … خریدیم میخواستم بدونم هنگام رفتن برق چیکار باید کرد

  2. سلام
    من یه دستگاه جوجه کشی ساختم و تخم مرغها را داخل سبد میوه روی هم گذاشتم ، سنسور ترموستات سام وان را روی لبه سبد که تو هوا معلق باشه و منبع گرمایی جلو فن که وصل به رله ترموستات کار گذاشتم . مقدار ۲۵ % جوجه آوری داشتم جوجه ها داخل تخم در روز های مختلف مرده بودن حتی چندتا پوسته را سوراخ کردن ولی نتوانستن بیان بیرون . حدس خودم اینکه دما بالا بوده و سنسور ترموستات مکان مناسبی نصب نشده و دما را درست نشان نمیداده . میخوام دوبار تخم مرغ تو دستگاه بذار ممنون میشم راهنمایم کنید . ۱آیا از سبد میوه جوجه آوری را پایین میاره؟ ۲ آیادر زمان ستر میشه از توری فلزی استفاده کرد ؟ ۳ بهتره سنسور ترموستات کجا قرار بگیره ؟۴ اگر تخم مرغها به بغل خوابیده باشه یا رو به بالا فرقی داره ؟ ۵ یک شی زیر سبد میذاشتم تا به یک طرف کج شده و عمل چرخش انجام شود

  3. سلام دما و رطوبت تخم عروس هلندی در ستر و هچر چند هست؟؟!!

  4. ببخشید دما و رطوبت عروس هلندی هر کدام در ستر و ه
    هچر چند هست؟؟

  5. ببخشید دما و رطوبت عروس هلندی هر کدام در ستر و ه
    هچر چند هست

  6. سلام.خدمت‌گروه‌خوب‌آقای‌اسکندری‌و دوستان….
    آیادستگاه‌های‌خریداری‌شده.بعدازثبت‌‌وتحویل‌درگارانتی‌ثبت‌شده‌اند‌یاباید‌دوباره‌درسایت‌ثبت‌گارانتی‌کنییم؟
    اگربایدخودمان‌ثبت‌گارانتی‌کنیم‌لطف‌میکنید‌آدرس‌ثبت‌گارانتی‌رابگین؟
    وسوال‌بعدی‌اینکه‌.ازچه‌نوع‌محافظ‌جان‌در‌دستگاه‌جوجه‌کش‌باید‌استفاده‌کرد؟راهنمای‌سخنگوی‌دستگاه‌میگوید‌از‌محافظ‌یخچال‌استفاده‌نکنید.میشه‌راهنمایی‌کنیین.لطف‌میکنید.
    وسوال‌بعدیم‌این‌بود‌که‌درفظای‌ده‌متر‌مربع‌ازچه‌اندازه‌هواکش‌باید‌استفاده‌کرد.وچندهواکش‌برای‌ده‌مترمربع‌لازم‌است.؟
    واینکه‌از‌چه‌نوع‌بخاری‌برای‌تامین‌دما‌ی‌مکان‌دستگاه‌باید‌استفاده‌کرد؟واز‌چه‌وسیله‌ای‌برای‌رطوبت‌مکان‌دستگاه‌باید‌استفاده‌کرد؟
    ممنون‌از‌گروه‌خوب‌وباتجربه‌ی‌آقای‌اسکندری‌وهمکاران‌گرامی…

    1. سلام
      برای فعال سازی گارانتی لطفا با واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید.
      به محافظ جان خاصی نیاز ندارید ، تنها کافیست و بهتر است از محافظ جان فیوز استفاده کنید که توصیه میشود در هر منزلی این قطعه استفاده شود.
      برای تهویه از دو فن ۱۲ در ۱۲ می توانید برای ایجاد جریان هوا استفاده کنید.یکی در پایین و دیگری در بالا به صورت برعکس برای ورودی و خروجی هوا.
      برای بخاری حالت بهتر استفاده از بخاری برفی می باشد.
      برای رطوبت هم مورد خاصی نیاز نیست در صورت نیاز از کتری آب جوش هم می توانید برای رطوبت محیط استفاده کنید.

  7. با عرض سلام و خسته نباشید من از شما یک دستگاه ۹۶ تایی ۲ سال پیش خریدم فراموش کردم زمانی که ستر و هچر همزمان با هم است باید فن کوچیکه که اسمش و نمی دونم روشن باشه یا خاموش؟ و دما و رطوبت باید الان چقدر باشد ؟جواب فوری لطفا الان در مرحله هچ هستم.با تشکر

  8. سلام ببخشید دما و رطوبت تخم مرغ لاری با تخم مرغ معمولی متفاوت هست؟؟؟

    1. سلام
      تقریبا بله . دما نه ولی رطوبت بهتر است ۵ درجه بالا باشد.

  9. سلام خسته نباشید من دستگاه جوجه کشی ۹۶تایی دارم اولین بارم ۴۰ تخم مرغ گذاشتم ۱۱تادراومد اونم دوتاش فلج بقیه جوجه بودن اما داخل تخم مرغ مرده بودن .علت

    1. سلام
      هیچ دلیل منطقی نداره در یک محیط کوچک و یکسان دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی ، دستگاه برخی تخم ها رو تبدیل به جوجه کنه و برخی دیگر رو نکنه.
      شرایط یکسان برای تمامی تخم های داخل دستگاه ایجاد میشه ، اینکه برخی تبدیل به جوجه نشده اند نشان دهنده ضعیف بودن نطفه های آنها می باشد.
      ابتدا به دقت نطفه سنجی نمایید و سپس اگر باز شک به دستگاه دارید از یک دما سنج استاندارد استفاده کنید و دمای داخل دستگاه را با دمای سنسور های دستگاه مقایسه کنید ببینید اختلاف دارند یا خیر.

  10. سلام خسته نباشید
    جناب جوجه کشی دوره آموزشیم داره چطوری کامل یاد بگیریم

    1. سلام
      از داخل سایت مطالب مختلفی و آموزش های خوبی رو می تونید مطالعه کنید ، لطفا به قسمت مقالات سایت سر بزنید.

  11. سلام خسته نباشید جناب من یه دستگاه جوجه کشی ۹۶تایی میخوام برای خریدن دستگاه باید به کجا مراجعه کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. سلام
      برای خرید محصولات گروه صنعتی اسکندری می تونید به صورت آنلاین و مستقیم از کارخانه از درگاه پرداخت بانک ملت اقدام به خرید کنید.
      برای اینکار لطفا به صفحه دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی در همین سایت برید و دکمه برای خرید این محصول کلیک کنید را لمس کنید تا فرم دریافت مشخصات و واریز وجه برای شما نمایش داده بشه.
      https://chicken-device.ir/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C/

  12. سلام من یک دستگاه جوجه کشی دارم که حدود ۲۳ سال است که پدرم با آن جوجه کشی میکرد که من پارسال آن را بازسازی کردم وتخم بلدرچین و مرغ گذاشتم الحمدالله همه به خوبه تبدیل به جوجه شده اند حالا نیز میخواهم آنرا بو ار بندازم ضمنا دستگاه چون قدیمی هست باید تخم مرغ را با دست صبح یک بار و عصر یکبار بهم زد

    1. سلام
      متوجه منظورتون نشدم ، ولی چقدر عالی میشه تجربه خودتون و پدرتون رو برامون ارسال کنید تا به اسم خودتون رو سایت قرار بگیره و دیگران استفاده کنند.

  13. س.ببخشید تخم غاز دماش چند باشه بهتره من دستگاه جوجه کشی مارک maxدارم

  14. با سلام و خدا قوت خدمت پرسنل مجرب محصولات اسکندری
    من ی دستگاه ۱۲تایی حرفه ای خریدم از شرکتتون
    میخواستم بدونم دما و رطوبت مرغ بلدرچین و پرنده های زینتی مثل عروس هلندی چقدراست ک با دستگاه تنظیم کنم ک ب مشکلی برنخورم و نتیجه بگیرم
    چون هرپرنده دما و رطوبت مشخص ب خودش رو داره ممنون میشم راهنمایی کنید
    اگر سایتی هم هست ک مشخصات کلی درمورد دما و رطوبت پرندگان توضیح داده باشه بهم معرفی کنید ممنون

    1. سلام ببخشید راهنمایی میخوام دستگاه جوجه کشی دارم خاستم راه اندازی کنم چطور تنظیمات انجام بدم با تشکر دستگاه اسکندری مدل DIC600

      1. با سلام
        لطفا با واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید.

        1. مهندس اشرفی ۰۴۴٫۳۳۷۴۴۹۸۸ ۰۹۱۰۴۴۲۳۴۰۵

        2. شماره خدمات پس از فروش اگه میشه بدین ممنون

        3. مهندس اشرفی ۰۴۴٫۳۳۷۴۴۹۸۸ ۰۹۱۰۴۴۲۳۴۰۵

  15. سلام ،میخواستم بدونم ،من باید رطوبت و دما دستگاه رو روی چند تنظیم کنم ؟؟

    ویک سوال دیگر دستگاه من باید با دست تخمارو برگردون ،من باید چند وقت یک بار و چگونه برگردون

    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. با سلام
      هر پرنده دما و رطوبت مخصوص به خودش را مطلبه.
      شما از چه پرنده ای جوجه کشی میکنید؟
      در حالت گردش دستی ، هر ۴ ساعت یک بار کفایت میکنه

  16. میشه دوره های واکسن جوجه گیرو بگید،و اینکه کسی رو تو قم نمیشناسید که تخم نقطه دار بفرشه

    1. با سلام
      بهتر است با یک دامپزشک مشورت کنید.
      متاسفانه فروشنده تخم نطفه دار کسی را سراغ نداریم.

  17. تقریبی گفتم دیگه مثلا تخم مرغ معمولی تخم رو دونه ای۶۰۰مثلابخری حالادرتعدادکم حساب کنیم مثلادستگاهی پنجاه تایی شد۳۰هزارتومان پول تخم ظاهرا جوجه هم بعده ۲۱روزمیشه حالاتقریبی تجربه کردید دیگه ازپنجاه تا چندتاش جوجه میشه و اون جوجه یک روزه رو چندمیخرن مثلا۲هزارتومن که میخرن؟ وکجاهامیفروشید

  18. سلام توی خونه مثلاپارکینگ میشه به دستگاه جوجه کشی مثل یه شغل درآمد باشه؟منظورم درآمدش چقده شماهاکه توی این کارهستیدمثلا یه دستگاه۴۸تایی مثلا ۴۸تخم نطفه داررا چندمیخرید وازاینا متوسط چندتاش جوجه میشه ودرچه مدتی بعد اون جوجه ها رو دونه ای چندمیفروشیدوبه کجاهامیفروشیداگه مبشه یکی پاسخ بده میخام بدونم درآمدش چقده

    1. با سلام
      سوال شما بسیار کلی هست و پاسخ درستی نمیشه بهش داد چرا که بستگی به این داره که از چه پرنده ای جوجه کشی میکنید و از کجا تخم میخرید و چه موقع جوجه ها رو میفروشید و به کی میفروشن ، در کل این کار و بسیاری از کار ها مثل سپرده گذاری در بانک نیست که بشه دقیقا مشخص کرد روزانه چقدر سود داده.

  19. سلام من یک دستگاه جوجه کشی ۱۲۶تایی خریدم،که سیستم تنظیم حرارت وتهویه مناسبی داره ولی متاسفانه سیستم تامین رطوبت درآن کارگذاشته نشده،ورطوبت سنج هم نداره،لطفاراهنمایی ام کنید،چگونه رطوبت دستگاه روبه نحوقابل قبولی تامین کنم،درضمن دستگاه من ازمدل یخچالی درب دارهست باتشکرازشماعزیزان

    1. با سلام. چنانچه این دستگاه را از گروه صنعتی اسکندری خریداری کرده اید. تمامی مواردی مانند رطوبت سنج و سیستم تامین رطوبت به نحو احسنت رعایت شده است و در صورت خرابی میتوانید با بخش پشتیبانی به شماره تماس مهندس اشرفی ۰۴۴.۳۳۷۴۴۹۸۸ در ارتباط باشید و در صورتی که دستگاه متعلق به شرکت دیگری باشد میتوانید یکی از رطوبت سنج های EIG را جهت سنجش رطوبت و یک عدد دستگاه التراسونیک جهت تامین رطبت از وب سایت تهیه فرمائید.

  20. سلام، خسته نباشید من یک دستگاه ۴۸تایی خریدم درموقع جوجه کشی آب کم میشه ورطوبت پایین میاد آیا میتونم روی بدنه دستگاه سوراخ کوچکی ایجاد کنم وباشیلنگ سرم کار آبرسانی به دستگاه روانجام بدم ممنونم

  21. سلام وقت به خیر من یک دستگاه جوجه کشی خانگی دارم تا چه مدتی برق قطع شود مشکلی برای تخم ها به وجود نمیاد،باتشکر

    1. سلام، خسته نباشید من یک دستگاه ۴۸تایی خریدم درموقع جوجه کشی آب کم میشه ورطوبت پایین میاد آیا میتونم روی بدنه دستگاه سوراخ کوچکی ایجاد کنم وباشیلنگ سرم کار آبرسانی به دستگاه روانجام بدم ممنونم

      1. با سلام
        چرا از سینی رطوبت استفاده نمی کنید؟
        شما با استفاده از سینی رطوبت باز هم رطوبت کم میارید؟

    1. با تشکر از دیدگاه شما.
      رطوبت بستگی به نوع پرنده داره ، مثلا در تخم مرغ نیاز به رطوبت کمتری نسبت به بلدرچین و اردک هستش.
      به طور معمول رطوبت مورد نیاز بین ۵۰ تا ۶۰ هستش.

  22. سلام ببخشین برای تامین رطوبت دستگاه در اواسط جوجه کشی باید درب بالایی رو برداریم آب بریزیم؟؟یا روش دیگری هست؟

    1. با تشکر از دیدگاه شما.
      اگر دستگاه جوجه کشی شما از مدل های خانگی ۴۸ و ۹۶ تایی می باشد.بله برای تامین رطوبت نیاز به برداشتن درب دستگاه می باشد.
      در مدل های جدید که به زودی وارد بازار می گردد سیستم تامین رطوبت به صورت حرفه ای و اتوماتیک با پمپ آب می باشد که بدون نیاز به باز کردن درب و بدون نیاز به کار خاصی رطوبت توسط پمپ اب تامین می گردد.

  23. سلام
    به من یک دستگاه جوجه کشی مدل روستا۱۲۶تایی جایزه دادن الان دو تا فن داره ولی یکی از فن هاش کار میکنند میخوام بدونم که هردوتاش باید کار کنند یا فقط یکی لطفا پاسخ بدهید

  24. سلام من یک دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی خریداری نموده ام ولی فقط اسمش ۱۲۶ تایی میباشد چرا بیش از ۶۰عدد تخم مرغ جا نمیگیرد

    1. با سلام . احتمالاً به ویدئو جایگذاری تخم ها توجه نکزده اید لطفاً با شماره تماس ۰۹۱۰۴۴۲۳۴۰۵ در ارتباط باشید.

  25. سلام ببخشید من یه دستگاه دارم که تو روز چهارم خبر نداشتم که یکی چرخش دستگاهو انداخته بود رو هر ۳ دقیقه یک بار حدود ۵ یا ۶ ساعت دستگاه هر ۳ دقیقه یک بار تخم هارو چرخش داده بود خواستم بدونم احتمال داره ک تخم ها خراب شده باشه

    1. بله احتمالش هست اما خیلی ناچیزه که خراب بشن ، البته اگر با دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری جوجه کشی میفرمائید و به این مشکل برخوردید ۱۰۰% اطمینیان داشته باشید که تخم ها کاملاً سالم هستند در این حالت هم زیرا این ماشین های جوجه کشی از حرکت راک بدون ضربه بهره میبرند که برای تخم های نطفه دار بی خطر میباشد.

  26. سلام

    من یک دستگاه جوجه کشی دارم که این دستگاه حدود ۲۹سال که داریم که پدرم قبلا بان کار مکرد که حالا نیز من این دستگاه را باز سازی کردم و حدود ۸ روز که تخم مرغ داخل ان گذاشتم که الحمدالله طبق ازمایشی که انجام دادم بایک چراغ داخل تخممرغ مشخصه که سیاه شده

  27. سلام میتونم پرسم علت اینکه تخم هایی که درداخل دستگاه هستند ودر روزپایانی جوجه کشی(۲۱روز)چرا۵۰درصدازانها خراب(جوجه درداخل تخم خفه شده)میشوند

    1. با عرض سلام خسته نباشید دستگاه های جوجه کشی تولیدی گروه صنعتی اسکندری کاملاً مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. امکان خفگی تخم ها در دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری نزدیک به صفر میباشد

    2. ۲۲روز گذشته هنوز اثری ازجوجه نیست فقط گاه گاهی صدای جوجه از داخل تخم میآید

  28. ضمن اسلام به مسولین  محترم سایت وبا تشکر فراوان از مطالب مفید علمی شماها خیلی خوب استفاذه کردیم

    1. سلام ممنونم از شما که از سایت ما دیدن کردید و خوشحالم که مطالب ما توانست رضایت شما عزیزان رو جلب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋