معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

معرفی یک مسیر جدید در فروشگاه های آنلاین | فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

 

معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP : ایران جزء کشورهایی است که علی رغم برخورداری از خیل عظیم نیروی کار که قسمت بسیار بزرگی از آن را جوانان تحصیل کرده تشکیل می دهند و همچنین منابع عظیم خدادادی هنوز جزء کشورهای در حال توسعه محسوب می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران ، راهکار اساسی برای رفع معضل بیکاری که ایران با آن دست و پنجه نرم می کند ، ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک است. صنعت دام و طیور از جمله صنایعی است که ظرفیت بالایی برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط دارد و جوانان می توانند با فعالیت در این زمینه برای خود اشتغال ایجاد کنند.
جوجه کشی از پرندگان زینتی و معمولی یک گزینه بسیار مناسب برای ایجاد کسب و کار و اشتغال محسوب می شود. پرندگان زینتی مانند کاسکو ، طوطی ، عروس هلندی و مرغ عشق با قیمت بسیار بالایی در بازار خرید و فروش می شوند و جوجه کشی و پرورش این پرندگان سودآوری قابل ملاحظه ای دارد. همچنین پرورش سایر طیور مانند بلدرچین ، غاز ، بوقلمون و دیگر پرندگان اهلی نیز از جمله روش هایی است که برای کسب درآمد توسط بسیاری از افراد انجام می شود.

معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
معرفی فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

برای کسب درآمد از جوجه کشی پرندگان زینتی باید از دستگاه های جوجه کشی با کیفیت و دقیق استفاده کنید زیرا پرندگان زینتی و تخم های نطفه دار آن ها قیمت بسیار بالایی دارند و استفاده از دستگاه های جوجه کشی بی کیفیت می تواند منجر به از بین رفتن تخم ها و وارد شدن زیان سرسام آور اقتصادی به کسب و کار شما شود. همچنین به دلیل این که این پرندگان به تعداد دفعات کم و به صورت محدود تخم گذاری می کنند بهتر است از دستگاه های جوجه کشی خانگی استفاده کنید. اما اگر پرورش دهنده سایر پرندگان هستید و قصد دارید از تخم های نطفه دار این پرندگان با تعداد بالا جوجه کشی کنید ، بهتر است از دستگاه های جوجه کشی صنعتی استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP مفتخر است که با عرضه قدرتمندترین دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی ایرانی که مطابق با استانداردهای ایران و اروپا ساخته می شوند ، در راستای اشتغال زایی شما هم میهنان گرامی قدم بر می دارد. در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP می توانید باکیفیت ترین دستگاه های جوجه کشی حرفه ای ، اتوماتیک و تمام اتوماتیک را با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.

https://www.eig-shop.com/product-category/egg-incubators/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس