قیمت انواع دستگاه های جوجه کشی غاز همراه با مشخصات + ویدیو

آشنایی با انواع دستگاه های جوجه کشی غاز + ویدیو نحوه کار دستگاه

جوجه کشی از تخم های نطفه دار غاز درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت به شرطی که از دستگاه های جوجه کشی با کیفیت و استاندارد استفاده کنید. تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی (به جز دستگاه های شترمرغی) برای تخم غاز مناسب هستند. اما باید به امکانات و نوع قطعات به کار رفته در آنها توجه کنید. در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی می توانید انواع آنها را همراه با قیمت مشاهده کنید.

در ادامه این نوشته از چیکن دیوایس به انواع دستگاه های جوجه کشی مناسب برای جوجه کشی تخم نطفه دار غاز همراه با قیمت و مشخصات اشاره خواهد شد تا به صورت آگاهانه و با دیدی باز جهت خرید دستگاه و شروع این کسب و کار قدم بردارید. 

دستگاه جوجه کشی حرفه ای ۱۲ تایی
» مناسب برای جوجه کشی از تخم غاز و سایر طیور
» دارای بدنه ی ضد زنگ و عایق دما و رطوبت
» مجهز به دو سنسور پیشرفته برای تنظیم دقیق دما و رطوبت
قیمت : ۴,۹۷۰,۰۰۰ تومان

دستگاه های مناسب برای جوجه کشی غاز در خانه

اگر تعداد کمی تخم نطفه دار دارید و یا می خواهید برای اولین بار جوجه کشی از تخم غاز را انجام دهید، دستگاه جوجه کشی خانگی را برای شروع کار توصیه می کنیم.

دستگاه های مناسب برای جوجه کشی غاز در خانه - چیکن دیوایساین دستگاه ها قیمت کمی داشته و حدود ۱۰ الی ۲۰ تخم نطفه دار غاز را در خود جای می دهند. در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهد شد :

الف – ایزی باتور ۵

این دستگاه ارزان ترین محصول گروه صنعتی اسکندری است که توانایی جوجه کشی از تخم پرندگان اهلی و خانگی مانند غاز، بوقلمون، اردک، مرغ، بلدرچین، کبک و … را دارد. به دلیل حذف شدن امکانات اضافی مانند پمپ رطوبت ، نمایشگر روز شمار و سنسور محیطی، قیمت پایین تری نسبت به بقیه دستگاه ها دارد. در صفحه ایزی باتور ۵ می توانید قیمت و مشخصات آن را مشاهده کنید. ظرفیت جوجه کشی از ۶ تخم غاز را دارد.

ب – ایزی باتور ۱ 

ظرفیت جوجه کشی از تخم غاز در این دستگاه ۱۸ عدد است و با قابلیت انتخاب پرنده خود امکان جوجه کشی راحت را برای شما فراهم خواهد آورد. این دستگاه همانند تمام دستگاه های گروه صنعتی اسکندری دارای سنسور sht جهت سنجش همزمان و دقیق دما و رطوبت می باشد. امکان جوجه کشی از تخم سایر پرنده های بومی نیز وجود دارد. همراه با دستگاه ، شانه های مخصوص پرنده های مختلف و آداپتور ۲۲۰ به ۱۲ ارسال خواهد شد. در صورت قطعی برق می توانید از باتری خودرو نیز جهت تامین موقت برق استفاده کنید. برای مشاهده قیمت و خرید به صفحه ایزی باتور ۱ مراجعه کنید. 

سایر دستگاه های جوجه کشی خانگی مناسب برای غاز را در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی می توانید مشاهده کنید.

ج – ایزی باتور ۲ (در صورت نیاز به ستر و هچر همزمان)

اگر جزو پرورش دهنده هایی هستید که غازهای مولد شما دائما تخم نطفه دار تولید می کنند و نمی خواهید تخم ها را برای مدت طولانی ذخیره کنید، می توانید از دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۲ استفاده کنید تا یک جوجه کشی مداوم و بدون وقفه را تجربه کنید. با استفاده از این دستگاه در هر زمانی می توانید تخم ها را داخل دستگاه قرار داده و تخم های رسیده به دوران هچر را به قسمت زیرین انتقال دهید تا به جوجه تبدیل شوند. 

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار با محصول را در دفترچه و سی دی آموزشی همراه محصول می توانید مشاهده فرمایید. 

دستگاه های مناسب برای جوجه کشی غاز در سالن و سطح تجاری 

در صورتی که در پرورش غاز تجربه و مهارت کافی دارید و توانایی مدیریت تعداد بالایی از این پرنده ها را دارد، با خرید یکی از دستگاه های جوجه کشی بزرگ و صنعتی و جوجه کشی از تعداد زیادی تخم نطفه دار غاز، کسب و کار خود را توسعه دهید، طبیعتا به درآمد بسیار بالاتری نیز خواهید رسید چرا که تعداد جوجه های تولید شده از این طریق به مراتب بیشتر است.

دستگاه های مناسب برای جوجه کشی غاز در سالن و سطح تجاری  - چیکن دیوایس 

دقت کنید که غاز ها نسبت به سایر پرنده ها مقاومت بدنی بالایی دارند، بنابراین احتمال ضرر در این کسب و کار بسیار پایین تر از سایر پرندگان خواهد بود. در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی به انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی مناسب برای جوجه کشی غاز اشاره شده است. اما در ادامه به چند نمونه مناسب و پرفروش نیز اشاره خواهد شد.

۱- دستگاه صنعتی ۱۲۶ تایی

در این دستگاه جوجه کشی ظرفیت قرارگیری ۵۰ عدد تخم غاز در حالت ستر، ۲۵ تخم غاز در حالت هچر و ۷۵ تخم غاز در حالت ستر و هچر همزمان وجود دارد که برای تامین جوجه های یک سالن کوچک مناسب خواهد بود. بدنه درز بندی شده و ضد پوسیدگی با قابلیت شستشو، وجود سنسور اصلی sht و سنسور جایگزین، برد جوجه کشی jdr950، شانه های همه کاره ، گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش از ویژگی های مهم این دستگاه می باشد که در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی می توانید اطلاعات کامل همراه با مشخصات و ویدیو مشاهده کنید. 

۲- دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی 

قسمت ستر این دستگاه ظرفیت قرار گیری ۱۰۰ تخم غاز و قسمت هچر آن ظرفیت ۵۰ تخم را دارد که جمعا در حالت ستر و هچر همزمان ۱۵۰ تخم نطفه دار غاز را در خود جای خواهد داد. وجود قابلیت ستر و هچر همزمان شما را از خرید دستگاه جوجه کشی مجزا بی نیاز خواهد کرد یعنی به صورت همزمان امکان قرارگیری تخم های جدید و امکان انتقال تخم های قدیمی به قسمت هچر وجود دارد. 

در صورتی که سالن متوسط پرورش غاز  دارید، این دستگاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود و نیازی به خرید غازهای مولد جهت خوابیدن بر روی تخم ها نیست، می توانید تخم های نطفه دار غاز را از سایر گله ها تهیه کرده و با تبدیل کردن آنها به غازهای گوشتی و فروش آنها، درآمد بالایی را برای خود ایجاد کنید.

این محصول نیز دارای برد جوجه کشی قدرتمند jdr950 ، دو سنسور همزمان فعال ، بدنه محکم و عایق بندی شده ، سیستم تامین حرارت و رطوبت دقیق و خودکار، سیستم چرخش گهواره ای تخم ، گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله است که آن را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز نموده است.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ویدیو و قیمت محصول می توانید به صفحه دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی مراجعه کنید. 

۳- دستگاه جوجه کشی درنا ۲

اگر به دنبال یک جوجه کشی حرفه ای و با راندمان بسیار بالا هستید، دستگاه های جوجه کشی سری درنا را به شما پیشنهاد می کنیم، با خرید این دستگاه ها نیازی به خرید هیچ لوازم جانبی اضافی نیست، حتی رطوبت ساز لازم برای تامین رطوبت نیز در داخل دستگاه تعبیه شده است. سنسورهای اصلی sht، سنسور جایگزین lm35، شانه های همه کاره ، سیستم ستر و هچر همزمان ، برد جوجه کشی فوق العاده دقیق jdr970 ، سیستم های تامین دما و رطوبت بسیار دقیق و لحظه ای ، چرخش گهواره ای و گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله از ویژگی دستگاه های سری درنا می باشد. 

جوجه کشی حرفه ای برای غاز - چیکن دیوایسدر دستگاه جوجه کشی درنا ۲ ، امکان جوجه کشی از ۱۵۰ تخم غاز در حالت ستر و ۲۰۰ تخم غاز در حالت ستر و هچر همزمان وجود دارد. ضمن امکان مشاهده قیمت دستگاه در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی، در صفحه دستگاه جوجه کشی درنا ۲ می توانید مشخصات کامل همراه با ویدیوی محصول را مشاهده فرمایید. 

سخن کلی از دستگاه جوجه کشی مخصوص غاز 

انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی موجود در بازار برای جوجه کشی تخم غاز مناسب هستند. اما کیفیت جوجه کشی و میزان بازدهی دستگاه ، بستگی به کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در آن دارد. بنابراین اگر می خواهید در کار خود موفق شوید و حداکثر تعداد تخم ها را به جوجه تبدیل کنید، از دستگاه های استاندارد معرفی شده در این نوشته استفاده کنید. 

لازم به ذکر است که دستگاه های جوجه کشی اسکندری جزو پرفروش ترین و بهترین محصولات در ایران و کشورهای همسایه می باشد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با کسی از شماره های درج شده در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید. 

در ادامه توجه شما را به چند نمونه از جوجه کشی موفق غاز با استفاده از دستگاه های جوجه کشی اسکندری جذب می کنیم.


 

خروج جوجه غاز از تخم در ماشین جوجه کشی اسکندری

ویدیو بسیار زیبا از جوجه کشی غاز در دستگاه جوجه کشی

 

ویدیو دیگر از خروج جوجه غاز از تخم در ماشین جوجه کشی اسکندری

 

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشی،بنده سه عدد غاز تخم گذار دارم،یه دستگاه میخاستم هر ۲۴ ساعت بتوانم تخم غاز داخل دستگاه بگذارم آیا همچین دستگاهی دارید قیمت لطفا..

    1. سلام دوست عزیز
      دستگاه هایی که ستر و هچر همزمان دارن براتون بهترین گزینه هستن
      و متناسب با تعداد تخمی که میخوایین بذارید باید ظرفیتش رو انتخاب کنید

      1. سلام شما دستگاه هچر وستر اندازه ۶۰ تا ۷۰ برای تخم غاز دارید؟

        1. منظورتون از اندازه ظرفیت جایگیری ۶۰ الی ۷۰ تخم غاز هست؟

  2. من دستگاه چهار روز روشن بود بعد چهار روز یه مقدار تخم از یه پرنده دیگه وارد دستگاه کردم ، برای اینکه تخم رو بزارم داخل چرخش رو قطع کردم ولی یادم رفت روشن کن دقیقا سه روز خاموش بود به نظر شما جنین به بدنه تخم میچسبه ، تخم اروک و مرغ بوده

    1. سلام دوست عزیز
      به احتمال زیاد میچسبه
      مال اردک رو هم باید آب پاشی کنی حواست باشه

  3. با سلام خدمت شما سروران
    من تخم ـ قوغاز ـ داخل دستگاه گذاشتم آیا اطلاع دارید که شرایط ستر و هچر قوغاز با غاز فرق داره یا همون دما و رطوبت

  4. سلام من یک دستگاه واسه تخم غاز که حدودا ۱۰۰تا تخم جا بگیره قیمتش چند میشه.از میاندوآب

  5. سلام عالی بود از شما راهنمایی خرید دستگاه حداکثر ۴۰ عدد تخم غاز خواهشمندم راهنماییم کنید تجربه ای ندارم جز عشق این کار دنیایی از سپاس از رشت

    1. با کارشناسان فروش کارخانه در تماس باشید راهنمایی تون می کنند.
      ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰
      ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳

  6. سلام ایا با دستگاه غاز میتوان از پرندگان دیگه هم جوجه کشی کرد

    1. سلام
      در مورد دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری بله همینطور میتونید از سایر پرندگان هم جوجه کشی کنید.( به جز شترمرغ )

    2. بی زحمت عکس چندتا دستگاه جوجه کشی غاز اسکندری برام بفرستید ممنون میشم اگه بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋