عیب یابی دستگاههای جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری E.I.G

عیب یابی دستگاههای جوجه کشی | در این نوشته که از دفترچه راهنمای دستگاههای جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری برگرفته شده است به سوالات متداول و مشکلات پر تکراری که خریداران دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری با آن مواجه شده اند پرداخته شده است.

در ادامه به ۱۱ سوال شما عزیزان پاسخ داده ایم ، سوالاتی هر چند ساده ولی بسیار کاربردی برای شخصی که از دستگاه جوجه کشی استفاده می کند می باشد.

برای دانلود نسخه کامل دفترچه راهنمای دستگاههای جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری می توانید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

دانلود دفترچه راهنمای دستگاههای جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری E.I.G

عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال اول – ۱ ) در صورتی که پس از وصل کردن کابل برق دستگاه جوجه کشی به پریز برق ، برد کنترل دستگاه و قطعات آن شروع به کار نکرده و دستگاه خاموش بماند چه اقداماتی باید صورت بگیرد؟

در مواجه با این مشکل ابتدا اقدام به کنترل وصل بودن برق ماشین جوجه کشی از طریق چک کردن پریز یا دوشاخه موجود در محیط جوجه کشی که دستگاه به آن وصل می شود ، میکنیم در صورت سالم و درست کارکردن پریز ، از وصل بودن کابل برق ورودی به کنترلر اطمینان حاصل می کنیم.

در بیشتر مواقع مشاهده شده است که جدا شدن سیم کابل در جابجایی ها از سوکت کنترلر عامل اصلی این مشکل می باشد.

درصورت حل نشدن این مشکل و تست کامل جریان ورودی لطفا با بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری تماس حاصل فرمائید.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال دوم – ۲ ) اگر در هنگام کار کردن دستگاه جوجه کشی نمایشگرهای دستگاه شروع به نشان دادن عدد صفر و چشمک زدن متوالی کرده و دستگاه آلارم به صدا در آورد اقدامات لازم زیر را انجام دهید؟

در چنین حالتی یکبار اقدام به روشن و خاموش کردن دستگاه کرده و در صورت ادامه این روند چشمک زدن و عدم نمایش دما و رطوبت بایستی نسبت به تعمیر برد دیجیتال دستگاه اقدام کرده و با بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری تماس حاصل نمایید.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال سوم – ۳ ) چنانچه در هنگام لمس دستگاه یا قطعات آن با وجود برق یا الکتریسیته باردار در آن مواجه شدید موارد زیر را رعایت فرمائید :

باتوجه به نوع ساختار دستگاه جوجه کشی و با توجه به وجود برد کنترل ، موتور گردان ، فن و… بدنه دستگاه جوجه کشی در قسمت های پرچ و راک ها و… دارای یک نوع الکتریسیته ساکن یا القایی می باشد که با وصل کردن سیم ارت دستگاه به سیستم ارتینگ محل جوجه کشی نسبت به خنثی سازی این نوع برق القایی اقدام می شود.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال چهارم – ۴ ) اگر در هنگام راه اندازی دستگاه و یا در طول دوره جوجه کشی دستگاه دچار نوسان دما و رطوبت شود باید به نکات زیر توجه کرد :

پس از روشن کردن دستگاه دما و رطوبت کم کم افزایش یافته و دستگاه شروع به آلارم زدن خواهد کرد.

ممکن است ابتدا دما یا رطوبت دستگاه تا حدودی بالاتر از حالت تنظیم شده و یا پایین تر از آن نواسان داشته باشد که این نوسانات در هنگام شروع کار دستگاه کاملا طبیعی بوده و به مرور زمان از شدت آن کاسته میشود.

اما چنانچه این نواسانات در طول دوران جوجه کشی از حالت طبیعی خود خارج شود و در طول مدت استفاده از دستگاه ، اپراتور جوجه کش شاهد نوسان دمایی در رنج ۳ الی ۴ درجه ای و یا نوسان رطوبتی ۱۵ الی ۳۰ درصدی باشد در این حالت بایستی جهت رفع ایراد و کنترل بهتر دستگاه با بخش خدمات تماس حاصل نماید.

“حتما توجه داشته باشید که دما و رطوبت محیط بیشترین احتمال ایجاد نواسانات حرارتی و رطوبتی در دستگاه را دارند بنابراین بایستی توجه شود که محیط دارای دمای مابین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی گراد و رطوبت متناسب باشد.”


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال پنجم – ۵ ) در صورت عدم نمایش دما و رطوبت در مدار کنترل و یا نشان دادن اعداد غیر واقعی و غیر طبیعی دما و رطوبت بایستی اقدامات زیر صورت بگیرد :

در صورت عدم نمایش دما و رطوبت بروی کنترلر بایستی ابتدا دستگاه را خاموش کرده و پس از آن سوکت سنسور دما و رطوبت را از جای خود در آورده و پس از کنترل بدون ایراد و سالم بودن سیم و سوکت سنسور ، آن را دوباره به سوکت نری وصل کرده و اقدام به روشن کردن دستگاه نمود پس از گذشت زمان کوتاهی باید اعداد به صورت قابل قبول نمایش داده شود.

درصورت نمایش اعداد دما و رطوبت به صورت غیر طبیعی به عنوان مثال دمای کمتر از ۰/۲ درجه و یا رطوبت بالای ۱۰۰ درصدی ، بایستی نسبت به تعویض سنسور دستگام اقدام کرده و با رعایت شرایط ایمنی و همکاری مهندسین بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری اقدامات لازم به عمل آید.

همچنین توجه داشته باشید در پاره ای از مواقع علت بالا رفتن بیش از حد رطوبت ، جمع شدن قطرات آب بروی سنسور و یا به اصطلاح شبنم زدن آن می باشد که در چنین حالتی بایستی با رعایت احتیاط کامل و بعد از قطع کردن برق دستگاه ، اقدام به خشک کردن سنسور نمود.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال ششم – ۶ ) در صورت بالا رفتن بیش از حد پارامترهای دما و رطوبت به صورت صعودی و عدم نمایش درست دما و رطوبت در نمایشگرهای دستگاه باید به روش زیر عمل کرد :

در مرحله اول سنسور رطوبت را به صورت کامل کنترل می نمائیم تا شکستگی یا هرگونه اختلال دیگر نظیر پارگی یا زدگی در سیم و… در ظاهر برد و سنسور وجود نداشته باشد و پس از آن به سراغ سوکت نری و مادگی سنسور با برد رفته و پس از خاموش کردن دستگاه ، سنسور رطوبت را از سوکت خود جدا کرده بار دیگر محکمتر و با دقت تر وارد سوکت مینمائید.

پس از راه اندازی و روشن شدن دوباره دستگاه اگر رطوبت نشان داده شده مابین ۰ الی ۱۰۰ درصد باشد عملکرد سنسور قابل قبول است در غیر این صورت بایستی نسبت به خرید یا گارانتی کردن سنسور اقدام و پس از تعویض سنسور جهت انجام کالیبره با خدمات پس از فروش تماس حاصل نمائید.

همچنین در صورت بروز مشکل ، بالا رفتن بیش از ۳الی۴ درجه ای دما درصورتی که محیط جوجه کشی دارای دمای مناسب ۲۰ الی ۲۵ درجه ای باشد.

دماسنج آنالوگ استاندارد را داخل دستگاه گذاشته و نسبت به سنجش دمای واقعی داخل دستگاه اقدام نمائید.

درصورت بالا بودن دمای داخل دستگاه باید در اسرع وقت با بخش خدمات تماس گرفته و نسبت به تعمیر خروجی هیتر بروی برد کنترل اقدام شود.

توجه داشته باشید که سنسورهای دستگاه دارای عمر مصرفی بوده لذا بایستی با در نظر گرفتن میزان استفاده از دستگاه نسبت به تعویض سنسورها اقدام نموده و حتما با بخش خدمات پس از فروش تماس حاصل نمائید.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال هفتم – ۷ ) هنگام بخار بستن شیشه دستگاه و دیده شدن بخار و قطره های آب بروی شیشه دستگاه به نکات مهم زیر توجه داشته باشید :

هر دستگاه جوجه کشی از آب برای تولید بخار و رطوبت استفاده میکند ، چنانچه حجم بخار داخل دستگاه بیش از حد نرمال محفظه باشد شیشه و بدنه دستگاه شروع به بخار بستن خواهد کرد.

در صورت مواجه با این مشکل حتما در نظر داشته باشید که دمای محیط شما پایین تر از حد نرمال بوده و نسبت به گرم کردن نسبی دمای محیط خود اقدام نمائید.

در صورت برطرف نشدن مشکل جهت جلوگیری از خراب شدن سنسورها و سایر قطعات دستگاه ، بعد از قطع کردن برق دستگاه ، درب دستگاه را باز کرده و با پارچه ای نرم و لطیف شیشه و بدنه دستگاه را خشک می نمائیم.

پس از آن با کم کردن حجم آب یا یا کم کردن دور ولوم بخارساز نسبت به رفع مشکل عمل کنید. باید توجه داشته باشید که دما و رطوبت محیط نیز در بخار زدن شیشه دستگاه دخیل است.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال هشتم – ۸ ) با توجه به الزامی بودن کنترل دما و رطوبت داخل دستگاه و محیط جوجه کشی بوسیله دما سنج و رطوبت سنج های استاندارد در هنگام مواجه با اختلاف در دما سنج و رطوبت سنج داخلی دستگاه با نمایشگرهای دستگاه طبق اصول زیر رفتار نمایید:

در دستگاههای جوجه کشی باتوجه به حساسیت زیاد کنترل دما و رطوبت داخل دستگاه ، بایستی هر اپراتور جوجه کش نسبت به تهیه دماسنج و رطوبت سنج استاندارد برای کنترل هرچه بیشتر دما و رطوبت داخل دستگاه ، اقدام نماید.

پس از تهیه دماسنج و رطوبت سنج استاندارد و قرار دادن آن در داخل دستگاه بایستی اقدام به سنجش اختلاف موجود میان عدد دماسنج و رطوبت سنج تهیه شده با نمایشگرهای دستگاه صورت بگیرد و در صورت وجود اختلاف آن را یادداشت کرده و پس از آن با بخش خدمات تماس حاصل فرمائید تا با راهنمایی مهندسین گروه صنعتی اسکندری اقدام به کالیبره دستگاه نمائید.

“توجه : رطوبت سنج یا دماسنج آنالوگ بایستی در نزدیکی سنسورهای مربوطه داخل دستگاه قرار بگیرند”

“دما سنج و رطوبت سنج های استاندارد به دما سنج و رطوبت سنج های میله ای و یا آنالوگی گفته می شود که بصورت دقیق و در شرایط استاندارد و آزمایشگاهی کشورهای پیشرفته همچون فرانسه ، آلمان و…تولید و استاندارد سازی شده و با مارک همین کشورها ارائه بازار می شود”


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال نهم – ۹ ) در صورت نچرخیدن و یا رد کردن موتور گردان دستگاه به نکات زیر توجه داشته باشید :

در گام اول توجه داشته باشید در صورت فشار دادن دکمه چرخش بایستی چراغ LED موتور بروی برد کنترل دستگاه روشن شود در غیر این صورت دکمه یا سوئیچینگ چرخش بروی برد کنترل خراب میباشد.

در صورت سالم بودن دکمه و روشن شدن چراغ LED موتور بروی برد توجه داشته باشید که با فشار دادن دکمه چرخش و نگه داشتن آن بایستی موتور به گردش در آمده و با برداشتن دست خود از روی دکمه چرخش ، چرخش موتور نیز متوقف شود در غیر اینصورت اپراتور جوجه کش بایستی ابتدا از عدم گیر کردن موتور یا اهرم و..

اطمینان لازم را بدست اورد و پس از آن با وارد کردن نیروی عمودی در جهت حرکت موتور سعی در رفع مشکل نماید اگر هنگام وارد کردن نیرو با شل بودن اهرم چرخاننده و یا به راحتی چرخیدن شفت موتور روبرو شود در این صورت وارد شدن نیروهای عمودی خلاف جهت حرکت موتور ناشی از گیرکردن سبدها ، راک ها و یا… همچنین عدم چینش صحیح سبد ها و شانه ها باعث شکستگی چرخدنده ها شده است.

در این صورت بایستی اپراتور جوجه کش نسبت به تهیه موتور چرخشی اقدام نماید.

باید توجه شود که در صورت چرخش شفت موتور و عدم چرخش یا شل بودن اهرم پلاستیکی سر موتور بایستی نسبت به تعویض اهرم پلاستیکی اقدام نمائید.

“توجه : در دستگاههای سایز بزرگتر شکستگی در چرخدنده های موتور گردشی عمدتا ناشی از عدم چینش صحیح شانه ها و یا سبدها در راک ها می باشد.

بایستی دقت شود که هنگام چینش شانه ها ظرافت و علم لازم جهت خنثی سازی بار اضافی صورت بگیرد.”

 


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال دهم – ۱۰ ) هنگام مواجه شدن با کار نکردن فن ها و یا کند شدن حرکت فن ها اقدامات لازم زیر را انجام دهید :

درصورت عدم کار کردن هرکدام از فن ها ،ابتدا دستگاه را خاموش کرده وپس از آن اپراتور جوجه کش بایستی از اتصالات الکترونیکی فن ها و وصل بودن مناسب و محکم سوکت ها و سیم ها اطمینان حاصل کند و در صورت عدم کار کردن دوباره فن اقدام به تهیه آن نماید.

اما در صورت کند شدن حرکت فن ها یا شنیده شدن صداهای ناهنجار از فن هنگام کار کردن آن بایستی ابتدا دستگاه را خاموش کرده و پس از آن با استفاده از دستمال نرم و مرطوب اقدام به پاک کردن آهک ها و جرم بندی های دور شفت و پروانه فن نمود و هرگونه گردوخاک و جرم بندی ها را از بوش ها و موتور گردشی فن پاک کرد.

هشدار : قبل از انجام هرگرنه اقدامی حتما دستگاه را خاموش نمائید.


عیب یابی دستگاههای جوجه کشی

سوال یازدهم – ۱۱ ) در صورت مشاهده چکیدن قطرات آب و نمناک شدن گوشه های زیرین دستگاه میتوان به روش زیر عمل کرد :

در فصول سرما و در صورت برودت هوا و کاهش دمای محیط با توجه به اصول حرکتی گرما از طرف منبع گرم(داخل دستگاه) به منبع سرد(بیرون دستگاه) گرما و رطوبت موجود در داخل دستگاه با برخورد به بدنه دستگاه و با توجه به سرد بودن محیط اطراف فرایند میعان رخ داده و قطرات آب تشکیل میشود و این قطرات آب از طریق شیار های موجود در لابلای ورق ها و …

دستگاه به بیرون هدایت میشوند در چنین حالتی میتوان با گرم کردن محیط به حالت استاندارد از ریزش آن جلوگیری نمود در صورت تشدید مکرر این پدیده نیز میتوان بوسیله کمی موم درزگیرهای مختلف نسبت به مسدود کردن راه و مسیر ریزش آب اقدام کرد.


هشـــــــــــدارها :

با توجه به خطر برق گرفتگی زیاد قبل از هر اقدام تعمیری ، چک کردن و یا رفع نقص فنی حتما دستگاه را از پریز برق جدا کرده و خاموش نمائید.

با توجه به کارکرد دستگاه با برق شهری و وجود اتصالات در سوکت ها و…امکان برق گرفتگی بسیار زیاد می باشد.

لطفا از متصل بودن سیم ارت اطمینان لازم را حاصل کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل فنی دیگر ابتدا دستگاه را خاموش کرده و اتصالات الکتریکی آن را جدا نمائید و بلافاصله با بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری تماس حاصل نمائید.

بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری همه روزه از ساعت ۸الی ۱۷ (بغیر از ایام تعطیل)پاسخگوی شما می باشد.

لطفا در هنگام پیشامدهای خرابی و یا…در صورت تماس با بخش خدمات گروه صنعتی اسکندری تمرکز و آرامش لازم را جهت داشتن ارتباط مثبت و سریع را حفظ نمائید.

پس از خرید دستگاه و در صورت داشتن هرگونه سوال فنی یا غیر فنی در مورد دستگاه های تولیدی گروه صنعتی اسکندری خواهشمندیم فقط با مهندسین بخش خدمات پس از فروش E.I.G تماس حاصل نموده و از هرگونه تماس با سایر بخش های این گروه اجتناب فرمائید.

نوشته های مشابه

‫۱۵۷ دیدگاه ها

  1. سلام دستگاه من نه رطوبت میده نه چراغ رطوبت روشن میشه چکار کنم

  2. با سلام خدمت شما؟ دستگاه جوجه کشی ۲۵۲ تایی اسکندر دارم خواستم بگم چرا زمانی که دوشاخه برق رطوبت ساز را به دپریز برق دستگاه وصل میکنم بعد از چند ساعت دستگاه خاموش وفیوزش میسوزد

    1. سلام دوست عزیز
      به هیچ عنوان به سه راه متصل نکنی دستگاه رو مستقیم بزن به برق کابل رطوبت ساز رو هم بزن مستقیم به خود دستگاه
      کابل رو محکم جای جک پاور چفت کن اگه لقی داشته باشه و کیپ نکرده باشی این اتفاق میفته و فیوزت میسوزه
      اگه از رطوبت ساز گرم استفاده میکنید حواستون باشه از آب تصفیه شده و یا مقطر استفاده کنید

  3. سلام،من ایزی باتور ۲ دارم
    هر چی نگاه میکنم شانه ها صاف هستن انگار نمیچرخن یا نمیدونم شاید با چشم دیده نمیشن
    بنظرتون چرخشش درست هست؟

  4. مشکل من چشمک زدن چراغ سبزبالای نمایشگردماهستش.چراغ رطوبت و روزشمارثابت هستند.دمای اتاق هم ۲۷ ورطوبت اتاق ۴۰است.علت چشمک زدن اون چراغ رو میخوام بدونم.طبیعی است یا مشکلی داره؟

  5. سلام .من دستگاه ایزی باتور۶دارم.چراغ سبزدماچشمک میزنه .ایاطبیعی است؟

      1. سلام .بله دما رو نشون میده .فقط یک چراغ سبزداره که چشمک میزنه

        1. سلام دوست عزیز
          اون باید چشمک بزنه مشکلی نیس

  6. سلام دستگاه ایزی باتور یک گرفتم اما صداش قطع و وصل میشه
    علتش چیه

  7. سلام وقتتون بخیر من دستگارو طبق کلیپ روشن و تنظیم دردم ولی بعد تایید رطوبت از ۹۰ ب ۷۳ رسید ک گفتین اشکال نداره جاهای ک سرد و رطوبطی باشه اینجوره ولی نمیدونم چرا ۲۱ روز رو بعد از تایید روز ۲ رو نشون داد

    1. سلام دوست عزیز
      با خدمات پس از فروش تماس بگیرید دقیق راهنمایی میکنن

  8. سلام فن دستگاه ایزی باتور۱ قطع ووصل میشه ۲۸روزنشده دستگاه روشنه

    1. سلام دوست عزیز
      با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید راهنمایی میکنن
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

      1. سلام دستگاه ایزی باتور۲دارم برای بار دوم که روشنش کردم روز شمارش صفر نمیشه یعنی از روز اول عدد ۱۵ رو نشون میده.(رو حالت اتوماتیک).

    2. با سلام.دستگاه بعد از هشت روز کارکرد وبا توجه به اینکه مانیتور روشن هستش اما ولی دستگاه کار نمیکنه علتش چی هستش

      1. سلام دوست عزیز
        دستگاهتون چیه؟
        با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  9. سلام وقت بخیر من دستگاه ایزو باتور ۱ خریدم رطوبت ۶۰ برای مرغ ولی نمیدونم چرا هیتر روشن وخاموش میشه علتش از چیست

  10. سلام آقا ی دستگاه بلدرچین دماوند ۵۲۰تای داریم المنتش کار نمیکنه بعد حرکت راک شم یسره شده

    1. سلام دوست عزیز
      اونو باید با نمایندگی و یا خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیری

  11. سلام دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی … دارم بعد دماش ۳۸ و رطوبت ۷۱ هست خواستم ببینم برای تخم مرغ ها مشکل نداره این دما و رطوبت ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. سلام
      دستگاه های تولیدی فروشنده های دیگر رو بهتر است که از خودشون بپرسید ، ممکنه ساختارشون متفاوت باشه

  12. سلام ببخشید یه دستگاه ایزی باتور ۵ دارن درجه رو که رو ۳۷/۵تنظیم کردم روز اول خیلی زمان برد تا برسه ولی روز دوم از ۳۵ بالاتر نمیره ممنون میشم راهنمایی بکنین

    1. سلام دمای محیطتتون خیلی پایینه دمای محیط باید حدودای۲۰ تا ۲۵ درجه باشه .

  13. سلام دستگاه ایزی باتور ۲ دارم بعد از انتقال تخم ها ب سبد در روز نوزدهم ب محض اینکه سوکت رو جدا میکنیم نشانگر رطوبت درست کار نمیکنه هر چقد اب میریزیم از ۶۳ بالاتر نمیره این دومین باره این اتفاق افتاده مشکلش از کجاس .همه شرایط رو هم درست. تنظیم کردیم ؟

    1. سلام
      شرایط رطوبتی نامناسب محیط میتونه عامل این مشکل باشه یا اشتباه در جا زدن سوکت و اسیب به سوکت
      پلاک هایی که همراه با دستگاه ارسال شده رو بزار روی سوراخ هایی که در درب قرار داره
      اگه مشکل رفع نشد با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیر

  14. سلام آداپتور دستگاه جوجه کشی ایزی باتور۲ من خیلی داغ میکنه لطفا به گید چیکار کنم تخم نطفه دارم گذاشتم توی دستگاه

    1. سلام آدابتور معمولا بعد کار کردن گرم شدن رو داره و طبیعیه اما اگر فکر میکنید خیلی داغ میشه بهتره با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا بررسی علت بکنن
      ۱. فن های کناری و مخصوصا فن و المنت های وسط شیشه دستگاه را یه پمپ باد بگیرید تا اگر گردخاک بسته تمیز بشه شاید جریان زیاد ازش کشیده میشه و داغ میکنه
      ۲.سوکت نر و مادگی آدابتور رو نگاه کنید که شل نباشه(کاملا چفت بشه سوکت آدابتور رو زمان انداختن در مادگیش برای روشن کردن دستگاه باید کامل فشار بدید تا چفت بشه) اگر اون دوتا سوکت هم گشاد یا شل باشن میتونه آمپر بکشه
      تماس بگیرید اگر نیاز باشه براتون تعویض میکنن

  15. سلام وقت بخیر
    دلیل اختلاف دما و رطوبت درطبقه بالاو پایین ایزی باتور ۲ چی هست چیکار کنم
    دما سنج گذاشتم
    مثلا ۳۷.۷بالا
    پایین ۳۵.۹ نشون میده

  16. سلام من یک دستگاه ایزی باتور ۹۶ تایی گرفتم و یک بار با دستگاه جوجه کشی کردم و بعد دفه ی دوم که تخم هارو گزاشتم سنسر دما ۳۸ و بعضی وقتا ۲/ ۳۸ نشون میده
    برا تخمها مشکلی ایجاد نمیکنه

  17. سلام من دستگاه EIG تازه راه اندازی کردم چراغ های چشمک زن به رنگ قرمز روشن شدن سبز نیست بعد کد خطا ۲و۱ نشان میده چه کارباید بکنیم

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا مشکل شما رو حل کنن

  18. سلام وقت بخیر
    من دستگاه ایزی باتور ۳ دارم نمایشگرش دمای ۳۷/۷ هست.
    من دو تا دماسنج داخل دستگاه گذاشتم دمای ۳۵ رو نشون میدن.
    مشکلش چیه نیاز به کالیبره داره ؟ چجوری میشه ؟

    1. دماسنج شما دقیق نیست
      باید از دماسنج دقیق تستو یا کیمو استفاده کنید

  19. سلام من یک دستگاه ایزی باتور ۲ دارم، بعد از تنظیم روز وقتی دکمه ست رو میزنم به جای نشان دادن روز off نشنان می‌دهد.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  20. سلام من دستگاه ایزی باتور۲ رو خالی گذاشتم کار کرده الان روز شمارش شد یک روز بعد تخم مرغ هارو گذاشتم ۱۲ساعت گشته روز شمار شده ۲مگه نباید ۲۴ساعت بگزره روز شمار بشه ۲لطفا راهنمای کنید ممنون

  21. سلام دستگاه من حالت دستی روز دوم هست راه انداختم امارطوبت سنج ۷۸ رانشان می دهد ایزی باتور یک هست

  22. سلام بنده یک دستگاه جوجه کشی اسکندری ایزو باتری ۲ ، ۹۶تایی گرفتم فن بزرگ کار نمیکنه ، سوکت فن کوچک رو با بزرگه عوض کردم فن بزرگه کار کرد و کوچکه ن ، ای طبیعیه یا ایراد داره
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. یکی از فن ها برای تهویه هستش و فقط زمانی که نیاز به تهویه باشه کار میکنه
      اما اون یکی فن سیرکوله است و به صورت مداوم کار میکنه
      دستگاه مشکلی نداره ، حتما قبل از انجام هر کاری با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا مشکلی برای جوجه کشی پیش نیاد

  23. سلام من دستگاه جوجه کشی ۹۶تایی دارم که یک بار جوجه کشیدم موفق بود ولی الان میخوام روز شمارش رو روی صفر بیارم که بدونم روی چندمین روز هستم ولی تنظیمات که میرم از ۱۰ پایین تر نمیاد و اوکی رو میزنم ولی باز روز شمار هیچ تغییری نمیکند چرا؟؟؟؟؟؟

  24. من دستگاه ایزی باتور ۳دارم دستگاه رو ریست کردم آیا از کالیبراسیون خارج شده چون هیچ جوجه ای بهم نمیده ۱۰بار تخم نطفه دار گذاشتم داخلش ولی تا روز ۹بیشتر رشد نکردن

    1. حتما حتما قبل از ریست کردن دستگاه با خدمات پس از فروش هماهنگ بشید
      برای دریافت راهنمای با بخش خدمات تماس بگیرید

  25. سلام من یک دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۳دارم تقریبا ۹بار اقدام به جوجه کشی از تخم مرغ کردم ولی همیشه جوجه ها در رو نهم تلف میشن از سلامت تخمها مطمئن هستم چون از همونها زیر مرغ گذاشتم همشون در اومدن

    1. احتمالا محیط جوجه کشی دما و رطوبت مناسبی نداره
      برای دریافت راهنمایی دقیق با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  26. سلام وقت بخیر
    دستگاه ای آی جی دارم ۱۶۸تایی که دستم خورد موقع تخم چیندن به فن عقب ویک پره شکسته که موقع کار میلرزه وصدا میکنه
    خاستم ببینم چطور میتون عوضش کنم فنش رو از کجا تهیه کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  27.  

    سلام تایمر روز شمار کار نمیکند
    Ero1 نشان میدهد
    چکار کنم
    ولی بقیه دستگاه بدون مشگل هست
    دستگاه EiG

    1. سلام
      با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
      خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  28. سلام من یگ دسگاه جوجه کشی ۹۶ تایی گرفتم و یک بار با دیگاه جوجه کشی کردم و بعد دفه ی دووم که تخم هارو گزاشتم سنسر دما را ۳۸ نشون میداد که من ۳۷٫۷ تنزیم کرده بودم و به سنسور دست زدم لق بود

    1. سلام
      مقدار ۳ دهم که مشکلی ایجاد نمیکنه !
      دس به تنظیمات دستگاه و همینطور قطعات نزن و فقط دمای محیط رو کم کن

  29. سلام
    کد ۹ رقمی برای فعال کردن گارانتی کجا نوشته شده ؟
    وصل کردن باتری به دستگاه چگونه است ؟

    1. سلام
      کد نمیخواد ، زمان خرید دستگاه به نام شما و شماره ی تماستون گارانتی میشه
      وصل کردن باطری به چه دستگاهی ؟

  30. سلام من دستگاه ایزی باتور ۵ دارم لنگی موتور دستگاه شکسته چطور میتونم تهیه کنم خدمات پس از فروش هم جواب نمیده

    1. دوباره تماس بگیرید حتما جواب میدن
      باید در نوبت انتظار بمونید چند دقیقه

  31. سلام من ۳ساله که دستگاه ایزی باتور ۲ دارم،الان در حین روشن بودن در هفته اول دستگاه خاموش روشن میشه،مشکل از کابل برق نبوده،خاموش وروشن کردم درست نشده،چیکار کنم

    1. سلام
      باید دستگاه بررسی بشه
      با بخش خدماتت پس از فروش ما در تماس باشید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  32. من هر وقت رطوبت دستگاه جوجه بالا نمیره آب داغ رو داخل دستگاه اسپری میکنم به طوری که روی تخم مرغ ها پاشیده نشه جکیا تو ظرف آب دستگاه جوجه کشی آب جوش میریزم به راحتی رطوبت دستگاه بالا میره

  33. سلام خسته نباشید من دستگاه ایزی باتور ۵ رو خریوم از اونجایی که باید دستی تنظیم کنم از شب تا صبح رطوبت ۲۰ درصد کاهش میابه چه باید بکنم

    1. حتما آب ظرف کم میشه
      باید شب قبل از خواب ظرف آب رو پر کنید تا با رسیدن به ضبح رطوبتش کم نشه
      هم چنین اتاقی که در دستگاه در ان قرار دارد باید از رطوبت ۵۰ الی ۶۰ درصدی برخوردار باشد تا محیط رطوبت داخل دستگاه رو به خودش جذب نکنه
      برای این منظور می تونید از رطوبت ساز التراسونیک در محیط استفاده کنید.

  34. سلام و عرض ادب بنده یک دستگاه ایزی باتور ۲ خریدم اول راک هاش نسبتا کار میکرد
    بعد که شانه های یک راکشو تغییر دادم دیگه کار نمیکنه
    تو یکی از راک ها که کار نمیکنه ۳ تا شانه بزرگ بستم و دوتا شانه متوسط
    الانن که کار نمیکنه من باید چیکار کنم

    1. سلام
      شما شانه ها به درستی جا ننداختید ، قبل از اینکه فشار و مشکلی برای موتور بوجود بیاد با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنن
      در فیلم اموزشی هم این موارد گفته شده
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  35. سلام روز بخیر من دستگاه جوجه کشی دستی درست کردم لامپ رو به ترمستات وصل کردم و وقتی دما به اون حدی که من داخل ترمستات تعریف کردم میرسه خاموش میشه لامپ و باز دما میاد پایین روشن میشه لامپ من میخاستم بپرسم ایا این کار مانعی در باز شدن جوجه ها ایجاد نمیشه دما داخل جعبه به وسیله دما سنج اندازه گیری میکنم دمای داخل جعبه ۳۸ درجه ثابته ولی خوب خاموش روشن میشه لامپ ایا مشکلی پیش میاد با خاموش روشن شدن لامپ راهی برای درست شدنش هست راهنمایی کنید لطفا.
    با تشکر از ادمین سایت

    1. سلام
      مقدار رنج خاموش روشن کردن لامپ رو پایین بزارید تا زیاد نوسان نکنه دما
      در این صورت مشکلی وجود نداره و عمر لامپ هم افزایش خواهد داشت

  36. من یه دستگاه دارم بعد دماش درسته و رطوبتش هم همینطور
    ولی نمیدونم چرا توش پر آپ میشه و همیشه بخار میزنه توش
    لطفا جواب بدین🙏

    1. بخار زدن کاملا طبیعی هستش، این به دلیل سرد بودن محیط بیرون است
      شما باید دمای اتاق رو ببرید بالا تا شیشه های دستگاه بخار نزنن
      معمولا دمای بین ۲۳ الی ۲۷ درجه برای محیط جوجه کشی مناسب هستش

  37. سلام
    لطفاً جواب بدین خیلی ضروریه
    حدوداً ۲ساله دارم از دستگاه بدون هیچگونه ایرادی استفاده میکنم
    اما الان که در روز ۱۶ هستم راک دستگاه تکان نمی‌خورد
    هنگامی که خودم دکمه رو فشار میدم بالا و پایین میاد اما اتومات خیر لطفاً راهنمایی کنید 🙏🙏

    1. سلام
      امکان بهم خوردگی در تنظیمات دستگاه وجود داره ، با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید راهنمایی کنن :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  38. سلام ببخشید دستگاه من دمای محیط رو۳۱نشون میده و دماسنج۲۷بنظرتون دمای محیطی زیاد باعث اسیب دستگاه میشود

    1. سلام
      دما باید بین ۲۳ الی ۲۶ درجه سانتی گراد باشه

  39. سلام .دستگاه ایزی باتور ۲ ..۴۸ تایی ام …روزشمارش کار نمیکنه باید چکار کنم؟

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیر تا راهنمایی کنن

  40. سلام من ترموستارت دما را روی ۳۷.۷تنضیم کردم وقتی وما به ۳۷.۷ میرسه المنت را قت میکنه ولی دما از ۳۷.۷ پایین میاد المنت را وصل نمی کند

    1. سلام
      ممکنه در تنظیمش درست عمل نکرده باشید
      در مورد دستگاه های گروه صنعتی اسکندری فقط با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، بهترین راهنمایی رو اونها براتون خواهند کرد :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  41. سلام من دستگاهم پشت سر هم اتومات میکنه و یا داره خروجی دماش کار میکنه یا میخواد دما رو بالا ببره البته دما رو خیلی دقیق نگه داشته اما این اتفاق مثل ثانیه شمار قطع و وصل میشه اتومات کردنش میخوام بدونم طبیعیه

    1. سلام
      برای دریافت راهنمایی با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  42. سلام‎
    من یک ماشین جوجه کشی ۸۴ تایی دارم متاسفانه قبلا بر اساس یک اشتبا قطعات کنترلر دستگاه را از هم باز کردم ولی ‏الان طریقه اتصال این قطعات کنترلر را نمی دونم اگر اجاز می دهید و مقدور است من لیست قطعات و عکسشون را بدهم ‏شما بفرمایید که چگونه این ها به هم وصل کنم و اگر قطعه ای کم وکسری داشت زحمت حضرتعالی هم مزد و هم منت ‏برایمان بفرستید سپاسگزارم

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید راهنمایی می کنند شما رو
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  43. سلام چرا من تخم مرغ را گذاشتم بعد ۶ روز نور بینی کردم ولی الان ۸ روزه توربینی میکنم همون اندازست هیچ تغییر ی نکرده

    1. باید رگ های خونی را در داخل تخم مشاهده کنید. در غیر اینصورت تخم بدون نطفه است و جوجه کشی از ان بی فایده خواهد بود.

  44. سلام سنسور رطوبت دستگاه من از کار افتاده چطور می تونم تهیه کنم؟
    برد دستگاه dic600هستش.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام
      لطفا با شماره ی زیر تماس بگیرید تا توضیحات لازم خدمتتون ارائه بشه :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

      1. سلام دستگاه من jdr900هستش هفته اول دمارو دقیق نشون میداد از شروع هفته دوم جوجه کشی برای مثال دما روی ۳۷.۷ تنظیم کردم برای تخم غاز دما به ۳۷.۵ میفته مثلا سه چهار دقیقه زمان میبره تا برسه به ۳۷.۷

        1. سلام
          این مورد رو با بخش خدمات پس از فروش هماهنگ کنید
          ۲ دهم درجه مشکلی ایجاد نمیکنه ولی این مورد ممکنه به دلیل وجود اختلاف دمایی در محیط نگهداری دستگاه بوجود بیاد
          محیط هم باید دماش تنظیم باشه

    1. سلام
      برای اطلاع از روش های حل مشکلات فنی با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  45. با سلام و خسته نباشید
    دستگاه من ارور air میده بعد کلا از کار می‌افته.مشکلش چیه بنظرتون؟

    1. سلام
      مشکل به نظر از شرایط نامناسب محل نگهداری هست
      با شماره ی بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید تا توضیحات کامل داده بشه و راه نمایی های لازم انجا بشه :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  46. سلام خسته نباشید.من یه مشکلی دارم در قسمت تهویه دستگاه.تهویه خیلی خوب میچرخه ولی دما تغییری نمیکنه.میخاستم بدونم هنگام کار کرد فن باد باید به کدوم سمت جریان داشته باشه.فن دستگاه من رو به داخل باد میزنه.ینی فن داره برعکس میچرخه؟؟

    1. سلام
      اگه از دستگاه های جوجه کشی اسکندری خریداری کردید با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید راهنمایی میکننن
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  47. سلام ، من یە دستگاه easy bator 2 دارم و بە صورت اوتوماتیک میزنم روی مرغ زمان جوجە کشی رو ٢٣ روز نشون میدە کە بایستی ٢١ روز باشە
    ایا دلیلش چیە؟ و میشە کنترلر ریست کرد بە حالت اولیە

  48. سلام من یه دستگاه ایزی باتور ۶ دارم پمپ ابش خراب شد
    البته اومدم خونه دیدم دما رو۳۷.۷ ولی رطوبت رو۳۰درجه س حالا اب کف دستگاه ریختم ولی حدودا یه سه ساعتی روی اون رطوبت بوده بنظرتون تخما خراب شده
    تخما روز۱۵شونه

  49. من ایزی باتور۲ تازه گرفتم واولین دفعه هس تودستگاه تخم بوقلمون گذاشتم بعد۸روز چراغ نشان دهنده رطوبت وقتی از۶۶ردمیشه شروع به چشمک زدن میکند علتش چیست یک وقتی تخماخراب نشن

  50. سلام خسته نباشید دستگاه من ایزی باتور ۶ هست اهرم دستگاه من کار میکنه ولی هر چن ساعت یک بار جدا میشه دایم باید سر کشی کنم به دستگاه

  51. باسلام چرا تخم های من یکمیشون جوجه هاش دراومدن یکمیون هنوز زردشون نصفش مونده هنوز کامل نشدن همشونم تو یک روز گذاشتم

  52. باسلام من دوباره تخم بوقلمون میزارم‌ دستگاه تخم های بالای راک سروقتش جوجه درمیاره ولی راکهای پایین از۲۵یکی دوتا درمیاد یاجوجه ها داخلش مردن یامیشکنی میبینی هنوز نصف زرده شون مونده هنوز کامل نشده دلیل چیست ایا به انها رطوبت سازمیزنه برای اون یامشکلش چیه لطفا زود جواب بدین ممنون

  53. سلام
    من تو سه دوره است که با مشکلی روبرو شدم
    بعد ااز بیرون آوردن اولین سری جوجه ها با این که تعداد زیادی از تخمها نوک زده و سوراخ هستند از آن به بعد جوجه ها بیرون نمی آیند
    دما و رطوبت محیط بیرون رو هم در حد نرمال نگهداشتم یعنی فقط چند درجه پایینتر بود هم دما و هم رطوبت
    عیب و مشکل از چیست؟
    در هر سه دوره جوجه کشی همین اتفاق افتاد

  54. سلام وقتی که دکمه های برد رابرای تنظیم فشار میدی کار نمی کنه ودیگر برای تنظیم مجدد ارور می دهد چکار کنم که دکمه بردکار کنه جواب بدهید با تشکر.

  55. من رطوبت سنج رو ۵۴ ثبت کردم الان رطوبت بالای ۶۴میره چشمک میزنه مشکل کجاست لطفا راهنمایی کنید به هر شماره ای هم زنگ میزنم کسی جواب درستی بهم نمیده ‌. قبلا تا ۷۰هم میرفت چشمک نمیزد

  56. سلام من برد ۹۵۰ دارم هر چند دقیقه یک بار روی قسمت نشان دهنده دما عدد۳۱ ظاهر میشه و دستگاه بوق ممتد میزنه مشکل چی هست ؟

  57. سلام من یک دستگاه ۹۶ تایی ایزی باتور۲ خریداری کم الان روز ۱۵ جوجه کشی از بلدرچین رطوبت دستگاهم از ۷۲ بالاتر نمیره اب هم پره چیکارکنم؟

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید راهنمایی میکنند

  58. من یه دستگاه جوجه کشی کوچک(۴۰عرض۶۰طول و۴۰ارتفاع)درست کردم الان برق رفت وتقریبا ۳۰دقیقه بعد برق اومد دما رو نگاه کردم دیدم شده۳۴آیا تخما خراب میشن
    امروز روز۵امه که تخما رو گذاشتم.ممنون میشم که جوابمو زود بدید💝

    1. اگر تغییرات دما شدید نباشد و یا برق به مدت طولانی تری قطع نشده باشد، مشکل خاصی برای تخم ها به وجود نمی آید

  59. سلام
    من یک دستگاه ۱۶۸ دارم. روی دما ۳۷.۷ تنظیم کردم. مداوم بین ۳۷.۳ تا ۳۸.۱ بالا و پایین میرود. دمای بیرون ۲۸ هست. این طبیعی است؟ به تخم ها آسیب نمی رساند؟

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، راهنمایی می کنند شما رو

  60. سلام نحوه کالیبره کردن سنسور داخل با نمایشگر چطوره میشه بدون بردن به خدمات پس از فروس۱

    1. باید با خدمات پس از فروش هماهنگ شوید . انجام خودسرانه کالیبره پیشنهاد نمیشه

  61. لطفا سایت واحد خدمات پس از فروش رو بزارید تا ما سوال های خودمان را از ایشان بپرسیم
    ممنون

    1. سلام
      لطفا با شماره زیر تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  62. سلام رطوبت ساز دستگاه من اتومات نمیزنه و وقتی که دستگاه رطوبت ساز رو خاموش کرد باز هم روشن میمانه علت چیه؟

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  63. سلام من سنسور sht رو گرفتم برد دستگاه dgr 900هست چطوری اقدام به تعویض سنسور کنم

    1. لطفا قبل از اقدام با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  64. چطوری بفهمیم که دی حالت کار دستگاه موتور ۲ ساعت یکبار میچرخد؟؟ لطفا اگه میشه زود جواب بدید

    1. سرعت چرخش راک ها قابل تنظیم است .
      برای دریافت راهنمایی کامل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  65. سلام دستگاه ۹۶تایی دارم رطوبت با وجود کم کردن اب باز هم پایین نمیاد و تا ۷۰میرسه چطور میشه کاهش داد رطوبت را ؟

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  66. سلام ببخشید دمای ستر برای جوجه کشی از مرغ ۳۷.۶ و رطوبت ۶۳ خوبه
    یا خیلی زیاده

    1. سلام من یه دستگاه ایز باتور۱ گرفتم تخم بوغلمو گذاشتم گزینه بوغلمو را انتخاب کردم از صبح رطوبت ۸۱ هست چه کار باید کنم بیارم پایین یا همین خوبه

  67. سلام ببخشید ایزی باتور۴کی وارد بازارمیشه حداقل یه زمان تغریبی هم بگین کفایت میکنه

  68. سلام.یک دستگاه ۱۶۸از شما خرید کردم با برد ۹۵۰
    موقع روشن کردن صدای دستگاه انگار نامتعارف هست و بنظر میاد از طرف المنت صدا بیشتره
    آیا این صدا طبیعیه؟کلا دستگاه دارای صدا خفیف یا نسبتا زیاده موقع کارکرد؟تشکر

  69. سلام .دستگاه جوجه کشی با برد JDR900 دارم مشکل دستگاه بالا نرفتن رطوبت هست دما دستگاه برای مرغ تنظیم شده ۳۷.۸ و رطوبت ۶۰ هست ولی یه دفعه رطوبت دستگاه بین ۳ درجه بیشتر نمیشه ولی دما دستگاه تغییر نکرده مشکل از کجا هست . با تشکر

    1. سلام
      احتمال داره مشکل پیش آمده از سنسور باشه ، لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  70. سلام من یک دستگاه جوجه کشی ساختم میخواستم بدانم چگونه بفهمم دستگاه جوجه کشی من بازمیکندیانه

    1. سلام من ایزی باتور ۶ دارم
      جدیدا موتور گرداننده تخم، به صدا افتاده و صدای (درررررر دررر دررر) میکنه
      ولی با این حال تخم ها رو میچرخونه، ایا مشکل قابل حله یا باید موتور تعویض بشه؟

      1. سلام من دستگاه ایزی باتور ۲ خریداری نمودم.روز شمارش کار نمیکنه.لطفا راهمایی میکنید منون.

        1. سلام
          تنظیمش رو درست انجام ندادید
          با بخش خدمات پس از فروش ما در تماس باشید :

          ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

        2. سلام من دستگاه ایزی باتور ۲ دارم روز شماری دستگاه بروی صفر نمیاد خاموش نشان میدهد

        3. سلام. تو چنین حالتی یبار دستگاه رو روشن خاموش بکنید درست نشد با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

        1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋