صادرات گسترده دستگاه جوجه کشی به عراق

پرسنل خدمات پس از فروش نمایندگی انحصاری فروش دستگاه های جوجه کشی در عراق آموزش مقدماتی و تکمیلی خود را در محل کارخانه e.i.g  پشت سر گذاشتند. یک تیم دونفره شامل یک مهندس و یک تکنسین توسط گروه صنعتی اسکندری جهت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان این شرکت مستقر در اقلیم کردستان عراق تعلیم داده شد.

از این پس مشتریان این شرکت در شهرهای اربیل ، سلیمانه ، کرکوک و کل اقلیم کردستان عراق میتوانند همانند مشتریان این شرکت در سرتاسر ایران به راحتی از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند گردند.

گروه صنعتی اسکندری  بزرگترین سازنده ماشین جوجه کشی در خاور میانه دارای بزرگترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در ایران بوده و در نظر دارد در طی تابستان ۱۳۹۴ سطح علمی  پرسنل خدمات پس از فروش نمایندگی های خود در عراق ، آذربایجان ، افغانستان ، ارمنستان ،ترکیه ، امارات و آسیای میانه را افزایش دهد و برای هریک از این نمایندگی ها کلاس های آموزش تکمیلی برگذار نماید.

SAM_9241SAM_923711

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام به نظرم اگه بتوان روابط کاری درخصوص خریدو فروش جوجه انواع طیور به خه خصوص جوجه اردک مسکویی که تولیدش کم هست میتواند بهانه ای برای گسترش درزمینه فعالیت طیور باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋