سیستم جدید گردش در دستگاه های جوجه کشی

20150913_182413

سیستم جدید گردش در دستگاه های جوجه کشی  گردش تخم ها داخل دستگاه جوجه کشی یکی از مهمترین قطعات در ساخت و تولید ماشین جوجه کشی میباشد. گروه صنعتی اسکندری بزرگترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در ایران در همین راستا اقدام به طراحی و ساخت قالب های تزریق پلاستیک و سرانجام تولید قطعه لنگی موتور از جنس ABS  نموده است این قطعه که برای اولین بار است که در ایران تولید میگردد باعث گردش یک نواخت تخم ها در داخل ماشین جوجه کشی میگردد.

با استفاده از این قطعات ( لنگی موتور ) زاویه مناسب چرخش دقیقا در دستگاه های جوجه سازی گروه صنعتی اسکندری رعایت شده و راندمان جوجه کشی افزایش می یابد. قدرت جوجه آوری دستگاه افزایش یافته و عمر مفید دستگاه نیز بالا می رود. این قطعه انحصارا توسط دستگاه ماشین سازی اسکندری طراحی و تولید گردیده و فقط در دستگاه های ساخت این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از دستگاه های آرکام کره الگو برداری گردیده است. با استفاده از این قطعه شما میتوانید از بازدهی ایده آل دستگاه و تبدیل شدن تخم نطفه دار خود داخل دستگاه جوجه کشی به جوجه یک روزه مطمئن شوید.

لنگ قدیم موتور دستگاه جوجه کشی 

20150913_182252

لینگ های جدید دستگاه جوجه کشی 

20150913_182413 20150913_184024

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید لنگ پلاستیکی سه سوراخه ی طرف چهار سوراخه از کجا میتونم تهیه کنم

  2. سلام و خسته نباشید. لطفا نحوه ی جا انداختن لنگی دستگاه ایزی باتور ۶ رو توضیح بدید چون قطعه ی یدگی نسبت به اهرم موتور سوراخش تنگ است. با تشکر

    1. سلام
      در این مورد با بخش خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  3. اگر دستگاه روطوبت ساز وصل کنیم به دستگاه جوجه کشی خانگی که درست کردیم دیگه نیازی هست ظرف آب هم بزاریم داخل دستگاه ؟

    1. شما برای این کار می توانید از دو نوع رطوبت ساز التراسونیک و یا اتومایز بهره گیری نمایید . البته باید به این نکته توجه کنید که التراسونیک به دلیل تولید بخار سرد و وارد کردن شوک دمایی به تخم ها از دور خارج شده و بیشتر شرکت های پیشرفته از ان بهره گیری نمی کنند . رطوبت ساز اتومایز بهترین نوع است که آب را ابتدا گرم کرده و سپس در دمای ۳۷ درجه به بخار تبدیل می کند. برای استفاده از اتومایز تنها کافیست مخزن ان را پر از آب کنید و تنظیمات لازم را اعمال کنید تا فرایند تولید رطوبت را شروع کند.

  4. سلام خسته نباشید
    لطفا قیمت این سر موتور ها رو به من اطلاع بدید
    ….
    برای موتور zheng یک دور در دقیقه ۱۴ وات میخوام
    آیا برای موتور فر هم قابل استفاده است؟
    تشکر

    1. سلام
      لطفا شماره تماس خودتون رو ارسال بفرمایید تا با شما تماس گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋