خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

هوباتور2-در-حال-تست هواباتور2درحال-ساخت

خط تولید هواباتور ۲ در کارخانه EIG

به حول و قوه الهی و با تلاش مضاعف همکاران بخش تحقیق و توسعه و بخش تولید گروه صنعتی اسکندری خط جدید منتاژ ماشین جوجه کشی هواباتور۲  ، ماشین جوجه کشی ۹۶ تایی در پایان سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نمود.با شروع به کار این خط تولید علاوه بر اشتغال زائی مستقیم برای ۵ نفر و اشتغال زائی غیر مستقیم برای ۱۵ نفر ظرفیت تولید ماشین های جوجه کشی در این شرکت به بیش از ۷۰۰۰ دستگاه در سال رسید.

با وجود تقاضای داخلی بسیار بالا , در مرحله اول تامین سفارشات خارجی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و در اولین مرحله منتاژ و ۶۰۰ دستگاه هواباتور دو به سفارش شرکت اس اس الکترونیک ترکیه در دستور کار قرار گرفت.

با فعال شدن این خط منتاژ برخی از نارضایتی های مشتریان در رابطه با تحویل دیر هنگام کالا توسط این شرکت برطرف خواهد شد و امید آن است تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان فراهم گردد.

هواباتور2

خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

عکس-هواباتور-2

خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

سالن-ساخت-هواباتور2

خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

خط-تولید-هواباتور2

خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

آزمایش-ماشین-جوجه-کشی-هواباتور2

خط تولید هواباتور۲ در کارخانه EIG

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. سلام آقا امیر شماره تلفن نمایندگی اهواز آقای شیشه گر ۰۹۱۶۱۱۸۳۱۰۴ را براتون نوشتم

  1. با سلام چند سوال داشتم:۱- چگونه مطمئن شویم پولی که واریز می کنیم حتما دستگاه ارسال می شود.۲- اگه بخو اهیم نمایندگی در شهرستان بزنیم چکار کنیم۳- شهر نجف اباد استان اصفهان نمایندگی د ارید یا نه؟

    1. با سلام و عرض ادب
      هیچ روش عملی برای اینکه مطمئن شوید دستگاه برای شما ارسال خواهد شد وجود ندارد فقط شاید حجم انبوه گردش مالی شرکت در شماره حساب های شرکت که در سایت ذکر گردید است و از طریق هر بانکی قابل استعلام است باعث ایجاد اعتماد در جناب عالی گردد چرا که اکنون بیش از ۲۰ سال است که روزانه مبالغ قابل توجهی وجه رایج مملکت به این حساب ها واریز می گردد و در قبال آن کالا ارسال میشود حال اگر حساب ها به جای یک شرکت معتبر متعلق به یک شخص کلاه بردار بود احتمالا صد ها بار این حساب ها بر اثر شکایات مردم در این چندین ساله مسدود شده بود.
      اگر این جواب شما را قانع نمی کند شاید حدود ۴۰ نمایندگی معتبر که در سطح ایران کالاهای این شرکت را توزیع و پخش می کنند شما را قانع کند که به این شرکت اعتماد کنید.چراکه هیچ کس با یک کلاه بردار همکاری نمی کند.خصوصا همکاری طولانی مدت چرا که برخی از نمایندگی های شرکت بیش از ۲۰ سال است که همکار این شرکت می باشند.
      شاید وجود چندین آدرس و ده ها تلفن دائمی و معتبر مطعلق به شرکت ماشین سازی اسکندری که در وبسایت های ما آمده است اندکی به اعتماد شما به ما کمک کند.چرا که در حال حاضر ما چندین دفتر و فروشگاه و کارخانه در تملک کامل شرکت داریم و بیش از ۱۰۰ تلفن ثابت و بیش از ۲۰ خط موبایل دائمی همراه اول در تملک شرکت می باشد.آیا تمامی این دارای ها برای اعتماد شما جهت واریز ۳۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان به حساب این شرکت کافی نیست؟
      برای برخی از شهرستان های بزرگ مانند اصفهان , کرج,تهران,ساری,رشت,شیراز ,اهواز ,کرمانشاه , تبریز , مشهد ,اردبیل ,استارا و … گروه صنعتی اسکندری قرار دادی با باربری پیشتاز بندر منعقد نموده است که امکان پرداخت وجه کالا را هنگام تحویل به مشتری فراهم می نماید البته هزینه حمل را اندکی بالاتر می برد که پرداخت این هزینه بر عهده خود شماست .با گروه فروش شرکت تماس حاصل فرمایید شاید این امکان برای شهر شما هم وجود داشته باشد.
      اگر این جواب هم شما را قانع نمی کند بایستی عرض کنم چرا از نمایندگی اصفهان ما خریداری نمی کند اقای مهندس فرامرزی از فعالین معتبر و معتمد صنایع دام و طیور استان اصفهان سال هاست که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ما را بر عهده دارد تصدیق بفرمایید که نجف آباد اصفهان شهر کوچکی است و در عمل شرکتی با شرایط شرکت ما نمی تواند در شهر های کوچک نمایندگی فروش داشته باشد.می توانید تا اصفهان رفته و در مرکز استانتان بدون دغدغه کالای مورد نیاز خود را روئیت نموده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋