ساخت دستگاه جوجه کشی با یخچال توسط جوان کلاله ای

ساخت دستگاه جوجه کشی با یخچال مستعمل و ترموستات | خلاقیت در خلق ایده ها

ساخت دستگاه جوجه کشی با یخچال : یک جوان گلستانی با استفاده از یخچال مستعمل و ترموستات موفق به ساخت دستگاه جوجه کشی شده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مرتضی تقی زاده جوان ۲۲ ساله کلاله ای و فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی با استفاده از یک یخچال مستعمل و ترموستات موفق به ساخت یک دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ عددی شده است.

این جوان خلاق کلاله ای که خود نیز فارغ التحصیل دانشگاهی است، هدف خود از ساخت این دستگاه را تشویق جوانان و تحصیل کردگان بیکار دانشگاهی به ایده پردازی و داشتن روحیه کارافرینی می داند و می گوید: بسیاری از جوانان به دنبال استخدام در ادارات دولتی هستند و همین امر باعث می شود که از ظرفیت ها و توانمندی های خود غافل شوند.

وی در رابطه با نحوه ساخت این دستگاه جوجه کشی می گوید: در ساخت این ماشین جوجه درآوری فقط از یک ترموستات و یخچال مستعمل بدون موتور استفاده شده است.

زیرا یخچال به دلیل دارا بودن بدنه فیبری و پشم شیشه، عایق بسیار خوبی برای گرما است و می تواند به خوبی وظیفه محفظه یک دستگاه جوجه کشی را ایفا کند.
تقی زاده در رابطه با مدت زمان ساخت این دستگاه جوجه کشی گفت: در صورت در درسترس بودن کلیه وسایل و تجهیزات لازم، ساخت این دستگاه جوجه ۵ تا ۷ روز طول می کشد.

این جوان کلاله ای در رابطه با صرفه اقتصادی ساخت این دستگاه می گوید: نمونه مشابه این ماشین جوجه کشی در بازار ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است در حالی که هزینه تهیه تجهیزات و ساخت وسیله مورد نظر، نصف قیمت دستگاه مشابه موجود در بازار است و صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد.

تقی زاده در آخر در توصیه ای به جوانان می گوید: همیشه در مقابل ایده ها مقاومت می شود اما نباید از ابراز ایده ها ترسید. باید ایده ها را روی کاغذ آورد و در تبدیل کردن آن ها به طرح تلاش کرد. همیشه قانع بودن به یک طرح مرگ ایده ها را به دنبال دارد.

ساخت ماشین جوجه کشی یخچالی
ساخت ماشین جوجه کشی یخچالی
ماشین جوجه کشی یخچالی در گیلان
ماشین جوجه کشی یخچالی در گیلان

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام میخوام با یخچال دستگاه جوجه کشی اتوماتیک بسازم با راندمان بالاتر چه لوازمی لازمه یا خودتون میسازن یا شماره تماس لطف کنین

    1. بهتر که یکی از دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری رو خریداری کنید و از ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید.
      برای خرید با یکی از شماره های انتهای سایت تماس بگیرید و یا مستقیما از خود سایت می تونید خرید کنید
      برای خرید دستگاه جوجه کشی کلیک کنید.

  2. سلام ببخشید سرعت فن داخل دستگاه دست ساز باید چقدر باشه که تخم هارو سرد نکنه؟

  3. وسایل های مورد نظر ساخت جوجه کشی با یخچال را از کجا پیدا میکنی تو کدوم فروشگاه ها هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋