راه حل نهایی برای بازار ایران

ماشین جوجه کشی جدید

منتظر نسل جدید دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی باشید.

گروه صنعتی اسکندری بزرگترین سازنده ماشین های جوجه کشی در خاور میانه در نظر دارد نسل جدید دستگاه های جوجه کشی خود را وارد بازار ایران نماید این نسل از دستگاه های جوجه کشی که چه از نظر سیستم کارکرد و چه از نظر مکانیزم تولید متفاوت از دستگاه های گذشته خواهند بود تکلیف بازار ایران را در زمینه عرضه دستگاه های جوجه کشی کوچک و بزرگ مشخص خواهد نمود. همچنین انتظار میرود تفاوتی را در نظم بازار جهانی دستگاه های جوجه کشی کوچک نیز ایجاد نماید!!!!!!!!!

گروه فنی شرکت برای تولید این محصول به بررسی کارکرد ۲۰ شرکت اروپایی و آسیایی نموده است!! ولی در عین حال به تولید محصولی کاملا متفاوت پرداخته است!

این دستگاه ها که با بالغ بردو و نیم  میلیار تومان سرمایه گذاری در مراحل میانی تولید قرار دارند در فاز اول  شامل یک کلکسیون ۵ تایی از انواع دستگاه های جوجه کشی کوچک و بزرگ خواهند بود.، که انقلابی را در قیمت و کیفیت ایجاد خواهند نمود.

گروه صنعتی اسکندری بزرگترین سازنده ماشین های جوجه کشی در خاور میانه در نظر دارد با ارائه این سری از دستگاه های جوجه کشی خیال تمامی تولید کننده گان و مصرف کننده گان و واردکننده گان این محصول را برای همیشه راحت کند.

با استفاده از روش های جدید تولید کیفیت ده ها برابر و قیمت فروش بیش از ۳۰۰ درصد کاهش خواهد یافت!!!!!!!!!!!

منتظر سری جدید محصولات  این شرکت باشید تا به صحت تک تک کلمات بالا گواهی دهید!!؟؟

دستگاه جوجه کشی مدرن

ماشین های جوجه کشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋