فروش دستگاه جوجه کشی به سپاه پاسداران و جهاد سازندگی اردبیل

دستگاه جوجه کشی در اردبیل

تعداد ۹ دستگاه ماشین جوجه کشی مینیاتور ۵۸۸ تولید EIG  تحویل سپاه پاسداران و جهاد اردبیل گردید. گروه صنعتی اسکندری وابسته به ماشین سازی EIG به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی واحد های توان بخشی جهاد کشاورزی سپاه های فتح و عاشورا و کلیه زیر مجموعه های سپاه پاسداران اسلامی می باشد. در همین راستا در طول سال ۱۳۹۳ بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع دستگاه جوجه کشی هواباتور به زیر مجموعه های سپاه پاسداران فروخته شده است.

با توجه به اینکه مسولین خرید سپاه پاسداران قبل از هر نوع خرید از واحد های تولیدی بازدید به عمل می آوردند و سپس اقدام به خرید مینمایند با توجه به کیفیت برتر محصولات و سطح بالای خدمات پس از فروش و کنترل کیفی در شرکت هواباتور  ۹۵ درصد خرید این نهاد دولتی از این شرکت صورت می گیرد.

مطمنا اگر امکان بازدید تک تک خریداران دستگاه های جوجه کشی در سطح ایران از کارخانه هواباتور EIG   وجود داشت و آنان نیز روش تولید و تکنولوژی به کار رفته در محصولات EIG  ملاحضه می نمودند هیچ شرکتی توان فروش دستگاه جوجه کشی را به جز EIG  در ایران نداشت .

عکس های زیر نشان دهنده آموزش روش استفاده از ماشین جوجه کشی به مدد جویان سپاه در اردبیل توسط کارشناسان خدمات پس از فروش EIG را نشان می دهد .

ارسال شده توسط مدیر سایت مورخ ۹۳/۱۲/۹

دستگاه جوجه کشی در اردبیل ماشین جوجه کشی در اردبیل فروش دستگاه جوجه کشی در اردبیل جوجه کشی در اردبیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋