دستگاه جوجه کشی ۳۰۰۰ تایی

گروه صنعتی اسکندری از سال ۱۳۷۲ ساخت دستگاههای جوجه کشی خانگی را آغاز کرد در آن زمان تصور دستگاه های دیجیتال  در ذهن مردم نیز امکان پذیر نبود با گذشت سالهای زیاد و پیشرفت جامعه و شناخت مردم از تولیدات کشورهای پیشرفته باعث گردید در سال های ۱۳۸۳ به بعد واردات دستگاههای جوجه کشی دیجیتال از خارج از کشور به داخل امکان پذیر باشد و از آن به بعد گروه صنعتی اسکندری ساخت دستگاههای جوجه کشی دیجیتال  و تمام اتوماتیک خانگی و صنعتی را آغاز کرد دستگاههای جوجه کشی خانگی در اولویت تولید بودند  با گذشت چند ماه اولین دستگاه جوجه کشی دیجیتال تمام اتوماتیک در این کارخانه تولید گردید.

بعد از تست و گرفتن راندمان های بسیار خوب از پرندگان متفاوت مثل مرغ ، بوقلمون ، کبک ، بلدرچین  در خط تولید این کارخانه جای گرفت و بعد از آن تمامی دستگاههای جوجه کشی تولیدی این شرکت مجهز به برد دیجیتال و تمام اتوماتیک  شده اند در این میان بسیار از کسانی که تماس میگرفتند خریدار دستگاههای جوجه کشی صنعتی را  از قسمت فروش این شرکت خواستار میشدند آقای اسکندری مدیر عامل وقت گروه صنعتی اسکندری تصمیم گرفت با نوآوری در تولید دستگاه جوجه کشی صنعتی ۳۰۲۶ تایی صنعتی را برای اولین بار در میان تولیدات خود جای دهد و از این  رویا در سال ۱۳۸۶ به حقیقت پیوست و توانستیم  اولین دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک و دیجیتال صنعتی  ستر هچر همزمان را طراحی و تولید کنیم. ۴/۱ این دستگاه قابلیت هچر همزمان را داشت و  کسانی که نمی توانستند یکجا ۳۰۲۶ عدد تخم را دریک روز خریداری کنند یا جمع کنند و در داخل دستگاه بگذارند نیز مشکلشان حل شد دراین دستگاه جوجه کشی صنعتی  موتوانستند به صورت هفتگی تخم جمع کرده و در داخل ستر بگذارند و به صورت هفتگی هم می توانستند هچ کنند .

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی صنعتی ۳۰۲۶ تایی :

یک از قسمتهای مهم در امر تولید دستگاههای جوجه کشی بدنه آن است که باید طوری عایق کاری شود که از نوسانات دما و رطوبت جلوگیری نماید بدنه دستگاههای جوجه کشی صنعتی از سه لایه عایق تشکیل می شود دولایه دیواره از جنس ای بی اس و یک لایه  پلاستوفوم  فشرده با دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب  یا همان ( ساندویچ پانل ) می باشد .

یک از مهم ترین اجزا در تولید دستگاه جوجه کشی ، راک دستگاه جوجه کشی صنعتی است که باید از جنس گالوانیزه مرغوب ۵/۱ میل ساخته شود و با اتصالات پیچ و مهره به هم وصل می گردد و قابلیت باز و بسته شدن را دارد تمامی قطعات یا به صورت ورق های گالوانیزه و قسمتهای دیگر به صورت آبکاری گرم گالوانیزه می باشد تا از زنگ زدگی آن جلوگیری شود .

سیستم چرخش راک به صورت برقی توسط موتور گیربکس یا توسط سیستم پنوماتیک انجام می شود.

رطوبت دستگاه توسط نازل اسپری آب انجام می شود و در زمان کاهش رطوبت سیستم کنترلی فرمان به شیر برقی داده و باعث پاشش اسپری آب توسط نازل می شود این سیستم دقیق ترین و سریعترین و بهترین روش تامین رطوبت دستگاههای جوجه کشی صنعتی می باشد .

حرارت دستگاه توسط ۲المنت الکتریکی تامین می شود که یک عدد آن اصلی و دیگری کمکی می باشد این دستگاه صنعتی تکفاز می باشد .

گردش هوای دستگاه بوسیله فن های استاندارد و با برچسب انرژی ۱۴۰۰ دور در دقیقه در دستگاه قرار میگیرد ، گردش هوای که شامل رطوبت و دما و اکسیژن می باشد به صورت یکنواخت و مساوی بین تمام شانه ها تخم به حرکت در می آید .

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام ،چقدر سرمایه لازم است تا برای بار اول بصورت مبتدی شروع بکار کرد جدا از هزینه برق واب ومکان .ممنون از راهنمایهاتون

    1. از انجایی که راندمان دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری در تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه بسیار بالاست شما فقط نیاز به یک دستگاه جوجه کشی با راندمان بالا و تخم نطفه دار دارید. البته توصیه ما به شما که در این حیطه سابقه ای ندارید دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور را معرفی میکنیم که از جدیدترین سیستم های جوجه کشی بهره میبرد.

      1. سلام وعرض ادب خدمت محترمین من ۳عدد دستگاه خریدم ازنمایندگی قم اقای عوضی که هرکدا ۵۰۰عددتخم مرغ بود الان میخوام ۳عدد۳۰۰۰تای بگیرم قیمت کل چند میشه با تخفیف من افغانستان میبرم برای صنعت ممنون

        1. سلام و احترام دوست عزیز
          لطفا در این راستا با شماره درج شده تماس بگیرید
          ۰۹۱۲۶۳۴۲۲۶۲ آقای قصابی

  2. سلام
    اگه ممکن بفرماییداین دستگاه چندکیلووات درروزبرق مصرف میکند؟
    چندوات درساعت مصرف دارد؟

    1. نهایت روزانه ۵۰۰۰ وات معادل کارکرد یک لامپ ۲۰۰ وات بصورت دائم در خانه ، مصرف کلیه ماشین های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری بسیار پایین و در حد دستگاه های صادراتی می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋