دستگاه جوجه کشی دست دوم

دستگاه جوجه کشی دست دوم – دستگاه جوجه کشی دست دوم فروشی

اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید احتمالا قصد خرید یک دستگاه جوجه کشی دست دوم را دارید.

دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک 48 تایی
دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک ۴۸ تایی
» دارای قابلیت انتخاب پرنده
» قابل اتصال مستقیم به باتری ۱۲ ولت
» دارای سیستم روزشمار جوجه کشی
قیمت : ۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان

در کشور ایران شرکت های مختلفی محصولات جوجه کشی را عرضه می کنند و نمونه های خارجی و همچنین نمونه های دست ساز نیز در بازار یافت میشود.

اگر شما در بین این همه گزینه به دنبال خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را دنبال کنید. این ویدیو تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دستگاه جوجه کشی دست دوم نخرید

در ابتدا قصد من این است که به شما بگویم به دلایل زیر دستگاه جوجه کشی دست دوم نخرید :

یک دستگاه جوجه کشی کارکرده مشکلاتی را به همراه خود دارد :

ممکن است دستگاه خریداری شده از بهداشت مناسبی برخوردار نباشد که این خود باعث ورود میکروب به درون تخم و از بین رفتن نطفه ها میشود، دقت کنید که کف دستگاه، بدنه، شانه های جوجه کشی و راک آن تمیز و بدون آسیب دیدگی باشند.

جدای از بهداشت، در دستگاه جوجه کشی کارکرده، قطعات به مرور زمان مستهلک شده و تعویض مکرر آنها میتواند هزینه های بالایی را در بر داشته باشد.

همچنین سنسور های دستگاه جوجه کشی بسیار حساس بوده و در صورت نگهداری نامناسب آسیب می بینند، این خود باعث کاهش طول عمر دستگاه و از همه مهمتر کاهش شدید راندمان جوجه کشی می باشد.

احتمال خرابی یا استهلاک فن این گونه دستگاه ها بسیار بالا بوده و معمولا خریدار دستگاه جوجه کشی دسته دوم، مجبور به تعویض مجدد این فن خواهد بود. انبار کردن نامناسب سبب آسیب جدی فن، المنت ها، عایق بندی، بدنه و طول عمر صحیح دستگاه جوجه کشی میشود. کیفیت ضعیف هر کدام از این قطعات تاثیر مستقیم بر روند جوجه کشی داشته و راندمان کار را به شدت کاهش می دهد.

یکی دیگر از معایب خرید دستگاه دسته دوم، تعمیر و تعویض قطعات آن توسط افراد نا بلد است، گاه دیده شده قطعات تعویضی دستگاه با ساز و کار آن هم خوانی نداشته و تنظیمات دقیق جوجه کشی را بهم میزند. در صورت دستکاری دستگاه جوجه کشی توسط افراد متفرقه، احتمال عدم تعویض و تعمیر قطعات آن نیز وجود دارد.

از نکات اصلی که خریداران به آن دقت نمی کنند، گارانتی و خدمات پس از فروش  دستگاه می باشد، شما به عنوان خریدار دوم دستگاه، شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش رایگانی از سمت کارخانه سازنده نمیشوید.

در صورتی که قصد جوجه کشی از تعداد کمی تخم نطفه دار دارید، بهتر است از دستگاه جوجه کشی ارزان استفاده کنید و چنانچه باز هم به خرید دستگاه دست دوم علاقه دارید، در ادامه راهنمایی های لازم برای خرید این وسیله برای شما گفته شده است.

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

در ابتدای امر سعی کنید، دستگاهی را خریداری کنید که از برند های معتبر بوده و کم کارکرد باشد.

شکل ظاهری 

به شکل ظاهری دستگاه جوجه کشی به خوبی دقت کنید ، دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی راندمان پایینی دارند و اگر دستگاه جوجه کشی بدنه فلزی دست دوم خریداری می کنید وضعیت بدتر هم خواهد شد.

بدنه دستگاه جوجه کشی نباید زنگ زده باشد.

اگر دستگاه جوجه کشی بدنه فلزی خریداری کردید مطمئن شوید بدنه آن زنگ نزده و دچار پوسیدگی نشده باشد.

عایق بندی 

به عایق بندی دستگاه دقت کنید، هر گونه آسیب، پوسیدگی و چفت نشدن مناسب درب، باعث خروج دما و رطوبت از دستگاه و خرابی تخم های نطفه دار خواهد شد.

قبل از خرید حتما دستگاه جوجه کشی را روشن کنید و دما و رطوبت آن را تنظیم کنید و بعد با استفاده از یک دماسنج و رطوبت سنج دقیق ، به صورت مرتب هر چند ساعت یک بار دما و رطوبت را در طی ۲۴ ساعت تست کنید تا از سلامت سنسور های ماشین جوجه کشی و سلامت بدنه و درز گیرها مطمئن شوید.

بدنه دستگاه جوجه کشی کارکرده

بدنه دستگاه جوجه کشی کارکرده - چیکن دیوایسدستگاه های جوجه کشی بدنه PVC کیفیت بهتری داشته و توصیه میشود حتما در صورت امکان دستگاه جوجه کشی خریداری نمایید که بدنه آن پی وی سی باشد زیرا هم دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمیشود و هم طول عمر بالایی دارد و نظافت و رعایت بهداشت جوجه کشی در آن بسیار آسان تر است.

برد و سیستم چرخشی دستگاه

برد دستگاه جوجه کشی را به خوبی تست کنید و دما و رطوبت و سایر امکانات که بسته به هر برد جوجه کشی متغییر است را در نظر بگیرید و تنظیم نمایید و صحت عملکرد آن آگاه شوید.

برد و سیستم چرخشی دستگاه - چیکن دیوایسبعد از آنکه دستگاه را روشن کردید دست خود را بر روی راک های آن قرار دهید و ایجاد فشار کنید و از سلامت راک ها مطمئن شوید.

سپس با استفاده از سیستم چرخش دستی ، راک ها را بچرخانید در حالی که فشار را با دست خود به راک ها وارد می کنید.

با این کار به موتور چرخان جوجه کشی فشار وارد شده  و در صورت خرابی و بروز مشکل، این موارد قبل از خرید مشخص خواهد شد.

در نهایت فن های گردش هوا را نیز تست کنید و از سلامت آنها آگاه شوید.

لوازم جانبی دستگاه جوجه کشی در برخی مدل ها اهمیت بسیار دارند و هزینه بالایی را در صورت نداشتن آنها باید برای خرید بپردازید.

از کجا دستگاه جوجه کشی دست دوم بخریم

اگر علاقه مند به خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم هستید میتوانید از انجمن جوجه کشی فارسی استفاده کنید به آدرس خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم و همنین اگر فروشنده دستگاه جوجه کشی دست دوم هستید باز می توانید دستگاه جوجه کشی خود را در فروش دستگاه جوجه کشی دست دوم ثبت کنید تا خریداران در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.

ویدیو جالب دستگاه جوجه کشی دست ساز

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. ارزان ترین دستگاه جوجه کشی برای جوجه کشی تخم مرغ قیمتش چنده

  2. سلام‌اگه‌دستگاه‌جوجه‌کشی‌کوچک‌سراغ‌دارید‌لطفاسریع‌تماس‌بگیرید
    ۰۹۱۳۱۳۱۴۴۰۲

  3. با سلام خدكت مير عزيز سايت كه با كلمات بسيار ساده ولي شيرين همي چيز را به راحتي بصورت مفيد توضيح داده اند
    نياز به يك دستگاه جوجه كشي بزرگ دسته دوم دارم لطفا چنانچه اطلاعاتي داريد با اين شماره تماس بگيريد

    1. سلام
      بسیار خرسندیم که مورد رضایت شما بوده.
      به زودی با شما تماس گرفته میشود.

  4. مطلب جالبی بوده.
    برای کسایی که می خوان خرید کنند می تونه انتقال تجربه خوبی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس