بزرگترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در تبریز

   نمایشگاه جوجه کشی در تبریز

گروه صنعتی اسکندری ( اندیشه سبز ) بزرگترین سازنده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه، حضوری فعال در سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور تبریز داشت. این نمایشگاه که از ۲۸ مرداد تا یکم تیر ۱۳۹۴ در تبریز مرکز آذربایجان شرقی برگذار گردید بعد از نمایشگاه تهران تاثیر گذار ترین نمایشگاه دام و طیور کشور میباشد.

غرفه گروه صنعتی اسکندری ( اندیشه سبز ) که بزرگترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در خاور میانه میباشد علاوه بر این که مورد بازدید عموم علاقه مندان مشتریان و نمایندگان فروش قرار گرفت محل بازدید مسئولین ومقامات کشوری و لشگری بود. از جمله بازدید کننده گان از غرفه این شرکت آقای علی رضا منادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس سابق دانشگاه میزان تبریز و استاد یار دانشگاه بود ایشان که از اساتید سابق برخی از  پرسنل گروه فروش شرکت اندیشه سبز بودند با دیدن دانشجویان سابق خود در این مقام خوشحالی مضاعفی از خود ابراز نمودند.

از دیگر بازدید کننده  ویژه آقای دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی بودند که با اهدایی لوح یاد بود از خدمات گروه صنعتی اسکندری تقدیر و تشکر نموده و دقایقی را علاوه بر بازدید از غرفه دقایقی طولانی جویای برنامه ها و محصولات جدید شرکت بودند.آقای حبیب ماهوتی نیز همانند سالیان گذشته در کنار آقای رهبر صفا مدیران ارشد نمایشگاه تبریز و شرکت نمایشگاهی سان صفا نیز علاوه بر خوش بش با مدیران گروه صنعتی اسکندری با اهدای لوح تقدیر از سالان طولانی شرکت این مجتمع در نمایشگاه تبریز و همچنین از خدمات این شرکت تولیدی به صنعت دام و طیور تقدیر نمودند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و بسیاری از نمایندگان مجلس و سایر مقامات از جمله بازدید کننده گان ویژه غرفه اندیشه سبز ( اسکندری ) در تبریز بودند.

دستگاه جوجه کشی در تبریز

 

جوجه کشی در تبریز

نمایشگاه مرغداری در تبریز

 

گروه صنعتی اسکندری در تبریز

 

ماشین آلات جوجه کشی در تبریز

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید.آیا میشه نمایندگی محصول شما را در شهرستان خود اخذ کنیم.و اگه میشه لطفا راهنمایی بفرمائید با سپاس

    1. سلام
      لطفا با آقای مهندس حیدری ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸ مسئول امور نمایندگی تماس بگیرید.

        1. سلام
          برای دریافت نمایندگی لطفا با شماره ثابت شهر خودتون با ۰۹۱۴۳۸۸۳۱۸۸ مهندس حیدری تماس بگیرید.

    1. با سلام
      شما می تونید تمامی محصولات رو به صورت آنلاین سفارش بدید.
      در سیستم سفارش آنلاین مشکلی پیش آمده است برای شما؟

      1. سلام خسته نباشید اگر سفارش بدیم پول را موقع تحویل به پست میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋