دستگاه جوجه کشی در افغانستان

فروش دستگاه جوجه کشی در افغانستان

په افغانستان کې د هګۍ اچونکی پلورل

دستگاه جوجه کشی در افغانستان : این نوشته مخصوص افرادی است که قصد خرید دستگاه جوجه کشی در افغانستان را دارند و انتخاب آنها محصولات گروه صنعتی اسکندری می باشد.

دستگاه جوجه کشی 96 عددی ایزی باتور 2
دستگاه جوجه کشی ۹۶ عددی ایزی باتور ۲
» مناسب برای جوجه کشی از پرندگان زینتی و بومی
» دارای سیستم انتخاب پرنده
» قابلیت کارکرد با باتری ۱۲ ولت
قیمت : ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان

 

ماشین جوجه کشی در افغانستان

ماشین جوجه کشی در افغانستان

گروه صنعتی اسکندری با بیش از دو دهه تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی آماده ارائه مستقیم محصولات خود به تمامی استان های و شهرستان های کشور افغانستان می باشد. کلیه دستگاه ها دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و نمایندگی معتبر اسکندری در کابل آماده ارائه خدمات مشاوره ، تعمیر و نگهداری ، گارانتی و … می باشد، بنابراین فرد خریدار نباید از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها هیچ گونه نگرانی داشته باشد.

کیفیت بالای محصولات ، قیمت مناسب ، سابقه و تجربه تجهیز و ارسال محصولات جوجه کشی و مرغداری مخصوص به شهروندان افغانی طی سالیان سال باعث گردیده است علاقه مندان بیشتری روزانه تمایل به استفاده از محصولات اسکندری داشته باشند. صادرات دستگاه جوجه کشی به افغانستان در سال گذشته و صادرات دستگاه های جوجه کشی ۷۰.۰۰۰ عددی به افغانستان از جمله ی صدها سفارش صورت گرفته توسط گروه صنعتی اسکندری می باشد که می توانند قابل اتکاء باشند.

برای خرید دستگاه جوجه کشی در افغانستان چه اقداماتی لازم است؟

برای بسیاری از علاقه مندان افغانی این سوال پیش می آید که چطور می توانیم از افغانستان محصولی را سفارش دهیم ، چطور مبلغ آن را پرداخت کنیم ؟ چطور سفارش برای ما ارسال می گردد و از این قبیل سوالات دیگر. شخص خریدار در هر نقطه از افغانستان که باشد، از طریق تماس با کارشناسان فروش اسکندری مشاوره رایگان را در مورد دستگاه های جوجه کشی اسکندری دریافت خواهد نمود. هم چنین تمامی توضیحات محصولات همراه با تصاویر و ویدیو های با کیفیت بر روی وب سایت موجود می باشد. در صورتی که قصد خرید محصولات اسکندری را دارید می توانید به دو روش زیر عمل کنید:

روش اول : تماس با کارشناسان فروش اسکندری، ارائه مشخصات کامل و دریافت شماره حساب بانک ملی
پس از دریافت شماره حساب بانک ملی لازم است تا به بانک ملی شعبه کابل مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ دستگاه بنمایید، پس از پرداخت مبلغ مورد نظر باید شماره رسید فیش بانکی را به کارشناسان اسکندری اعلام بنمایید تا دستگاه در اسرع وقت از طریق باربری برای شما ارسال گردد.

روش دوم : خرید حضوری از نماینده گروه صنعتی اسکندری در کابل
در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید می توانید به نماینده گروه صنعتی اسکندری واقع در کابل مراجعه نموده و دستگاه مورد نظر خود را تحویل بگیرید، برای دریافت آدرس و شماره نمایندگی کابل با کارشناسان بخش نمایندگی تماس بگیرید.

تلفن ثابت : ۰۴۴.۳۲۳۸۷۱۳۰ – ۰۴۴.۳۲۳۸۷۱۳۱
تلفن همراه : ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸
ایمیل : Heidari@mehsaz.com
اسکایپ : Heidari@hovabator.ir
وایبر : ۹۸۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸+

تلگرام : @Heidari_eig

واتس آپ : @Heidari-eig

راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی در افغانستان
دستگاه جوجه کشی در افغانستان

دستگاه های جوجه کشی اسکندری چه ویژگی هایی دارند؟

  1. بدنه PVC و ABS کاملا مقاوم در برابر ضربه ، این ویژگی در هیچ یک از دستگاه های جوجه کشی رقیب وجود ندارد.
  2. دارای شاسی های آلومینیومی به منظور افزایش استحکام دستگاه ها در برابر ضربه و افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی
  3. ایزولاسیون ۱۰۰% : به کمک بدنه PVC و سایر اقدامات ایزوله سازی دستگاه کاملا اماده جوجه کشی بوده و با کمترین میزان مصرف برق قادر به جوجه کشی خواهد بود.
  4.  امکان جوجه کشی از انواع پرنده های زینتی و اهلی : کافیست تا دما و رطوبت لازم برای جوجه کشی از پرنده مورد نظر خودتان را تنظیم نمایید و اجازه جوجه کشی خودکار را به دستگاه بدهید.
  5. سنسور فوق العاده دقیق و پیشرفته سنجش دما و رطوبت، به کمک این سنسور برخلاف نمونه های چینی نیازی به کالیبره مجدد نداشته و با دقت صدم درجه قادر به نمایش دما و رطوبت درون دستگاه خواهد بود.
  6. وجود سیستم سخنگو، به وسیله سیستم سخنگو هیچ وقت در جوجه کشی اشتباه نخواهید کرد، سیستم سخنگو شما را به صورت مرحله به مرحله راهنمایی خواهد نمود.
  7.  امکان انتخاب پرنده مورد نظر، در صورتی که قصد جوجه کشی از پرنده هایی مانند مرغ، بوقلمون، غاز، اردک، کبک و بلدرچین را داشته باشید، می توانید با روشن کردن چراغ پرنده مورد نظر فرایند جوجه کشی از تخم همان پرنده را به دستگاه بسپارید.
  8. دارای سیستم ستر و هچر همزمان، برخلاف نمونه های مشابه داخلی همزمان با قرار دادن تخم های جدید درون دستگاه می توانید تخم های قدیمی را نیز درون سبد هچر قرار دهید تا تبدیل به جوجه شوند، یعنی کلیه دستگاه ها هم برای دوران ستر و هم برای دوران هچر طراحی شده اند.

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

    1. نیاز به برق ۲۲۰ ولت دارد اگر از طریق سولار می توانید این برق رو تامین کنید، بله میشه

    2. سلام
      قیمت آن چند است ؟
      آیا با برق ، سولر و گاز هم کار میکند یا خیر ؟
      همچنان با چی تعداد ظرفیت دارد ؟
      ۱۰۰۰ دانه ای آنرا چند میدهید ؟
      نماینده گی تا در افغانستان کدام ولایت است ؟
      شماره تماس نماینده تان را بدهید .

      1. سلام
        برای کسب اطلاعات از نمایندگی با این شماره در تماس باشید :
        +۹۸۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸

        واتس اپ هم دارن

  1. سلام لطفا در مورد جوجه،ماشین،تخم و دون جوجه کشی معلومات دهید.
    منتتظری همکاریشما هستیم

    1. سلام
      تمامی اطلاعات مورد نیاز در وبسایت درج شده است ، در صورت نیاز با شماره درج شده در این برگه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      1. با عرض سلام خدمت شما
        قیمت در افغانستان را میشه بگویید لطفن

        1. با واتس اپ یکی از شماره های زیر تماس بگیرید
          ۰۹۱۴۳۴۰۳۴۶۳ | ۰۹۱۴۳۸۸۳۳۸۰ | ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ | ۰۹۱۲۶۷۵۶۱۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس