دستگاه جوجه کشی ایرانی | نکاتی که بهتر است درخرید خود به آن توجه کنیم

چرا بهتر است دستگاه جوجه کشی ایرانی بخریم

دستگاه جوجه کشی ایرانی : صنعت دستگاه های جوجه کشی در حال حاضر از از پیشرفت های قابل توجهی برخوردار است. برندهای قدرتمندی مانند ویکتوریای ایتالیا و برینسئای بریتانیا در صنعت دستگاه های جوجه کشی در جهان عرض اندام می کنند و با ارتقای فناوری و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه ها ، این صنعت را متحول کرده اند.

در ایران نیز گروه صنعتی اسکندری (EIG) با بهره گیری از فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی و فناوری نانو تولید کننده محصولات بسیار باکیفیت در حد و  اندازه های برندهای معتبر جهان است. در این مقاله قصد داریم به مزایا و نکات خرید دستگاه های جوجه کشی ایرانی اشاره کنیم.

دستگاه جوجه کشی ایرانی
دستگاه جوجه کشی ایرانی

مزایای خرید دستگاه های جوجه کشی ایرانی

کیفیت محصولات جوجه کشی ایرانی

علی رغم ذهنیت منفی که برخی افراد دارند ، دستگاه جوجه کشی ایرانی نه در همه موارد ولی در برخی موارد از کیفیت مناسبی برخوردارند.بنده به عنوان یک کارشناس در امر جوجه کشی بارها شاهد کلاه برداری های کوچک و درشتی در این صنعتی بوده ام ، این کلاه برداری می تواند در کیفیت دستگاه جوجه کشی مورد فروش باشد یا در فروش تخم نطفه دار ، بی نطفه.ولی بهتر است در هنگام خرید اندکی بیشتر تحقیق کنیم.

امروزه برخی تولید کنندگان ایرانی نیز سعی در تولید محصولات داخلی با کیفیت دارند.در صنعتی جوجه کشی ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری می باشد.این کارخانه تولیدی محصولات خود را علاوه بر ایران در سطح منطقه نیز توضیح می نماید.

نگاه نزدیک به برخی امکانات

اگر بخواهیم منطقی باشیم ، دستگاه های تولیدی این کارخانه به دلیل استفاده از سنسورهای نسل سوم سنسیریون سوئیس و بردهای هوشمند JDR900 دقت بالایی در تنظیم دما و رطوبت دارند. همچنین استفاده از مواد ای بی اس در ساخت قطعات داخلی سری انکوباتورهای خانگی و بدنه PVC در سری دستگاه جوجه کشی صنعتی باعث افزایش راندمان آن ها می شود.

محفظه دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری از مواد پی وی سی ، ای بی اس صنعتی و کریستال نشکن ضد UV ساخته می شود که مواردی همچون عایق بودن مناسب برای دما و رطوبت ، عدم متصاعد شدن گاز  و حفاظت تخم های نطفه دار در برابر اشعه های مضر نور خورشید از مزایای اصلی این مواد است که کیفیت بسیار بالایی را به انکوباتور می بخشند.همه این موارد باعث میشود یک محصول با کیفیت روانه بازار شود ، اگر بخواهیم صادق باشیم درست است شاید هنوز در تمامی محصولات نتوان گروه صنعتی اسکندری را برابر با نمونه های خارجی نامید ولی به سادگی نیز نمی توان از کنار تولیدات داخلی گذشت.

برای نمونه دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور شش یک نمونه به تمام معنی محصول جوجه کشی با کیفیت است که از بسیاری دستگاه های جوجه کشی خارجی نیز راندمان بیشتری داشته و قابل اطمینان تر می باشد.

این ماشین جوجه کشی مناسب برای جوجه کشی از انواع پرندگان مانند طوطی ، طاووس ، کبک ، بلدرچین ، اردک ، غاز  ، مرغ و … می باشد. لازم به توضیح است که قیمت یک دستگاه جوجه کشی با ظرفیت ۵۰۰ عدد تخم نطفه دار مرغ خارجی شاید نزدیک به ۴ برابر نمونه داخلی باشد.

قیمت دستگاه جوجه کشی ایرانی
قیمت دستگاه جوجه کشی ایرانی

قیمت دستگاه جوجه کشی ایرانی

دستگاه جوجه کشی ایرانی در قیاس با دستگاه جوجه کشی خارجی قیمت بسیار پایینی دارند. قیمت بالای دستگاه های جوجه کشی خارجی سوای از کیفیت آن ها به دلیل مواردی همچون افزایش قیمت دلار ، عوارض و مالیات واردات ، هزینه های ثبت سفارش و هزینه های حمل و نقل است. با خرید دستگاه های جوجه کشی با کیفیت ایرانی می توانید از پرداخت هزینه های اضافی برای این موارد صرفه جویی کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه های جوجه کشی ایرانی مانند انکوباتورهای EIG دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. این مورد از مزایای اصلی دستگاه های جوجه کشی ایرانی نسبت به نمونه های مشابه خارجی است زیرا کارخانه های دستگاه های جوجه کشی خارجی فعال در بازار داخلی به دلیل اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران قادر به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیستند. در صورت خرید این دستگاه ها با معیوب شدن قطعات با مشکلات عدیده ای در خرید آن ها مواجه خواهید شد.

ویژگی های خاص دستگاه های جوجه کشی ایرانی

برخی از تولیدکنندگان ایرانی مانند گروه صنعتی اسکندری دستگاه های جوجه کشی را با ویژگی های خاص تولید و به بازار عرضه می کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • هوش مصنوعی و منطق فازی

کنترلرهای دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری مجهز به هوش مصنوعی و منطق فازی هستند. این ویژگی باعث می شود که کنترلرها قابلیت یادگیری پیدا کنند و از دقت بسیار بالایی در کنترل المان های دستگاه برخوردار باشند به نحوی که با باز بودن درب و محفظه دستگاه نیز امکان تنظیم دما و رطوبت را دارند.

  • پمپ آب و پد سلولزی

ایزی باتور ۶ به عنوان دستگاه جوجه کشی خانگی قدرتمند از پد سلولزی و پمپ آب برای تامین رطوبت جوجه کشی بهره می گیرد. پد سلولزی به کار رفته در این دستگاه با بکارگیری فناوری نانو ساخته می شود و قادر است که آب را ۱۰ برابر حجم خود ذخیره کند.

  • فناوری التراسونیک

دستگاه های جوجه کشی صنعتی گروه صنعتی اسکندری یا سوپرمینیاتورها از فناوری التراسونیک برای تامین رطوبت استفاده می کنند. در فناوری التراسونیک با استفاده از بلندگوهای قدرتمند امواج صوتی با فرکانس بالای ۲۰ هزار هرتز ایجاد می شود که به راحتی ساختار مولکولی آب را می شکنند و با ایجاد بخار سرد ، رطوبت مورد نیاز دستگاه را تامین می کنند.

  • بردهای سخنگو

بردهای به کار رفته در سوپرمینیاتورها سحنگو هستند. این قابلیت که در جهان فقط در دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری موجود است ، باعث می شود که کاربران مبتدی نیز که اطلاعات لازم برای جوجه کشی را ندارند ، بتوانند از تخم های نطفه دار جوجه کشی کنند و حتی اطلاعات جوجه کشی را از دستگاه بیاموزند.

نکات خرید دستگاه جوجه کشی

در خرید دستگاه جوجه کشی ایرانی حتما به برند دستگاه و قطعات استفاده شده در آن ها توجه کنید. زیرا برخی از دستگاه ها با قطعات تمام چینی ساخته می شوند و در اصل دستگاه چینی هستند که با برند ایرانی به فروش می رسند. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش از نکات بسیار مهم است که در خرید دستگاه جوجه کشی باید به آن توجه کنید.

کلیه دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری با ربع قرن سابقه فعالیت درخشان در عرصه تولید دستگاه های جوجه کشی و واحد برگزیده خانه صنعت در سال ۹۵ ، دارای یک سال گارانتی و ۱۲ سال خدمات پس از فروش هستند. گروه صنعتی EIG به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه های جوجه کشی در خاورمیانه ، با داشتن بیش از ۱۰۰ نمایندگی خرید و فروش دستگاه جوجه کشی در کشور گسترده ترین زنجیره فروش و شبکه خدمات پس از فروش انکوباتور در ایران را دارد.

برای خرید محصولات این کارخانه می توانید به فروشگاه گروه صنعتی اسکندری مراجعه نمایید.ما افتخار می کنیم که تولید کننده دستگاه جوجه کشی ایرانی برای کاربر ایرانی هستیم.

دانلود فایل PDF محتوای مطلب : پی دی اف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋