آموزش کار با دستگاه جوجه کشی

چگونه از دستگاه جوجه کشی استفاده کنیم

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی  : ماشین جوجه کشی وسیله ای جالب برای جوجه کشی از تخم نطفه دار انواع پرندگان و خزندگان می باشد، اما برای اینکه بتوانید جوجه کشی موفق و کارایی داشته باشید باید آموزش های لازم را در مورد نحوه کار با دستگاه جوجه کشی ببینید و از شرایط مناسب برای جوجه کشی از پرندگان مختلف مطلع باشید.

دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک 48 تایی
دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک ۴۸ تایی
» مناسب برای جوجه کشی از انواع پرندگان
» دارای قابلیت انتخاب پرنده
» دارای سیستم روزشمار جوجه کشی
قیمت : ۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان

در این آموزش سعی خواهیم نمود نحوه جوجه کشی با استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی اسکندری را به شما عزیزان آموزش دهی. با ما همراه باشید با ، طریقه استفاده از دستگاه جوجه کشی .

لازم به ذکر است در مطلب جداگانه به صورت کامل به تشریح و توضیح موضوع ” راهنمای کلی کار با دستگاه جوجه کشی اسکندری ” پرداخته ایم و همچنین می توانید  دفترچه راهنمای محصولات جوجه کشی اسکندری را در صفحه معرفی شده دانلود نمایید.
نکات مهم قبل از شروع کار با دستگاه جوجه کشی

قبل از اینکه بخواهید جوجه کشی از تخم نطفه دار پرنده مورد نظرتان را شروع کنید، بهتر است نکات زیر را مد نظر قرار دهید، رعایت نکات زیر تاثیر به سزایی در افزایش راندمان جوجه کشی خواهد داشت :

قبل از شروع کار با دستگاه جوجه کشی
قبل از شروع کار با دستگاه جوجه کشی
  1. برای خرید تخم نطفه دار هیچگاه عجله نکنید، تحقیقات لازم را در مورد فروشنده های مختلف تخم نطفه دار انجام دهید و سابقه آنها را به دست آورید.
  2. هیچ گاه اقدام به خرید غیر حضوری و یا اینترنتی تخم نطفه دار نکنید، زیرا معلوم نیست تخم های چند روزه تحویل می گیرید. اگر یک هفته از زمان تولد تخم بگذرد احتمال جوجه شدن آن بسیار کاهش خواهد یافت، زیرا نطفه درون تخم در اثر شرایط مناسب آب و هوایی از بین می رود.
  3. تا حد اماکن سعی کنید از خود پرورش دهنده خریداری نمایید تا تخم هایی تازه متولد شده تحویل شما دهد، هنگام خرید تخم نیز به وجود گله نر در سالن پرورش دقت کنید، زیرا اگر پرنده نر در محیط وجود نداشته باشد، تخم ها نطفه دار نخواهند شد.
  4. هنگام خرید تخم نطفه دار ( آموزش نطفه سنجی )، تعداد تخم های خریداری شده را با تعداد پرنده های ماده موجود در سالن مقایسه کنید، اگر تخم ها خیلی بیشتر از پرنده های ماده بود، پس باید به قدیمی بودن تخم ها شک کنید.
  5. تغذیه صحیح و کامل گله تخم گذار تاثیر زیادی در کیفیت تخم ها و نطفه ا خواهد داشت، اگر پرورش دهنده ای فقط با استفاده از نان خیس و پسماند غذایی اقدام به تغذیه پرنده ها می کند، تخم ها کم کیفیت خواهند بود. اما اگر پرورش دهنده ای جیره مخصوص پرنده های تخم گذار را تهیه کرده باشد و از آبخوری ها و دانخوری های مخصوص برای تغذیه آنها استفاده کند می توان گفت که تخم ها کیفیت لازم برای جوجه کشی را دارند.
  6. از خرید تخم های ترک خورده، دایره ای، دو زرده، زیاد بزرگ و زیاد کوچک، آغشته به خون یا فضله، با پوسته نرم و … خودداری کنید چون تبدیل به جوجه نخواهند شد.
  7. پس از خرید تخم ها، تا زمانی که آنها را داخل دستگاه جوجه کشی قرار نداده اید باید در دمای ۱۵ درجه و در محیطی مرطوب نگهداری کنید. اگر تعداد تخم های خریداری شده در حد ۱۰۰ الی ۲۰۰ عدد است، می توانید آنها را به صورت موقت درون یخچال نگهداری کنید، دمای یخچال را روی ۱۵ درجه تنظیم کنید و به منظور ایجاد رطوبت درون یخچال ظرفی آبی را داخل ان قرار دهید. تخم ها را در قسمت پایینی یخچال قرار دهید و به کمک دماسنج دمای داخل یخچال را بسنجید.
  8. اگر تعداد تخم های خریداری شده شما در حد ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ عدد می باشد باید آنها را درون انباری خنک قرار دهید، در اگر در فصول گرم سال و یا منطقه ای گرمسیر قرار دارید، به منظور خنک نمودن انباری از کولر آبی استفاده کنید. حتما تخم ها را در کف انبار بگذارید (چون خنک تر است) و از یک یا چند اولتراسونیک به منظور تولید بخار سرد استفاده کنید.
  9. قبل از قرار دادن تخم ها داخل دستگاه جوجه کشی باید آنها را تمیز و ضدعفونی کنید، برای تمیز کردن تخم ها از یک ابر، مسواک و یا پارچه ای زبر و خشک استفاده کنید، هرگز آنها را با آب سرد نشویید زیرا لایه محافظ تخم ها را از بین برده و موجب نفوذ باکتری ها به درون تخم می شود. به جای اینکار تخم ها را درون محفظه ای قرار داده و با استفاده از ترکیب پرمنگنات پتاسیم و مایع فرمالدهید آنها را ضدعفونی کنید، گاز فرمالین ساطح شده از ترکیب این دو ماده باعث ضدعفونی پوسته تخم ها خواهد شد. از آنجایی که گاز فرمالین برای سلامتی مضر می باشد، حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.
  10. مکانی که دستگاه جوجه کشی در آن قرار دارد، باید دمایی بین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتی گراد را داشته باشد، از فن های تهویه برخوردار باشد و دارای سیستم برق اضطراری (مانند موتور برق و باتری ماشین) باشد.
  11. مکانی که دستگاه جوجه کشی در آن قرار دارد باید دارای آب، برق و گاز شهری باشد.
 

چهار عمل اصلی در دستگاه جوجه کشی

چهار عمل در دستگاه جوجه کشی
چهار عمل در دستگاه جوجه کشی

هر دستگاه جوجه کشی باید چهار عمل اصلی زیر را به شکل صحیحی انجام دهد، تا حداکثر تخم ها را تبدیل به جوجه بکند :

  1. تامین دما
  2. تامین رطوبت
  3. چرخش تخم ها
  4.  تهویه هوا

در دستگاه های جوجه کشی اسکندری تامین دما به وسیله المنت های نسوز صورت می گیرد و پروسه تولید گرما به وسیله هوش مصنوعی دستگاه انجام می پذیرد، کافیست شما دمای مورد نظر خود را به دستگاه بدهید، تا سنسور ها با سنجش دمای داخل دستگاه و مقایسه آن با مقدار دمای مورد نظر، میزان حرارت تولیدی المنت ها را محاسبه کند، با توجه به اینکه تخم ها از یک محیط سرد وارد یک محیط گرم خواهند شد، بنابراین پروسه تولید گرما به آرامی صورت خواهد گرفت تا به نطفه ها آسیبی نرسد، بنابراین برای رسیدن به دمای مورد نظر خود اصلا عجله نکنید.

تامین رطوبت در ایزی باتور ۱ و ۲ و ۵ به وسیله ظرف آب تعبیه شده در کف دستگاه صورت خواهد گرفت، یعنی کافیست شما آب کافی را در ظرف مورد نظر بریزید و میزان رطوبت داخل دستگاه را مشخص نمایید. تا سیستم هوش مصنوعی دستگاه در مواقع لازم اقدام به تبخیر آب بنماید. اما در ایزی باتور ۶ تولید رطوبت به وسیله پد سلولزی و پمپ آب صورت می گیرد و در این مورد نیز کافیست شما آب کافی را درون پمپ ریخته و رطوبت داخل دستگاه را مشخص نمایید، هوش مصنوعی دستگاه در مواقع نیاز رطوبت لازم را وارد دستگاه خواهد نمود.

فرایند سنجش و کنترل دما و رطوبت در تمامی دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری به وسیله سنسور فوق العاده پیشرفته SHT صورت می گیرد و سیستم های منطق فازی و هوش مصنوعی دستگاه پروسه تولید گرما و رطوبت را بر عهده دارد و نیازی به دخالت کاربر نخواهد بود. هم چنین چرخش تخم ها و تهویه هوا نیز به کمک هوش مصنوعی دستگاه انجام خواهد گرفت، بنابراین نباید از لحاظ این دو مورد نگران بود.

چرخش تخم ها در ایزی باتور ۱ و ۲ و دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی به صورت ۴۵ درجه می باشد، یعنی ۴۵ درجه به راست و ۴۵ درجه به چپ که موتور های چرخاننده به صورت خودکار این عمل را انجام خواهند داد.

اما در ایزی باتور ۵ و ۶ چرخش تخم ها به صورت ۳۶۰ درجه است که راندمان جوجه کشی را به شدت افزایش خواهد داد. در ایزی باتور ۳ و ۴ نیز که در آینده به بازار ارائه خواهد شد، چرخش تخم ها با استفاده از غلتک بوده و نیازی به استفاده از شانه نخواهد بود و از همان غلتک ها به عنوان هچر نیز می توان استفاده نمود.

آشنایی با مفهوم ستر و هچر

آشنایی با مفهوم ستر و هچر
آشنایی با مفهوم ستر و هچر

قبل از اینکه نحوه کار با دستگاه های جوجه کشی را به شما آموزش دهیم، لازم است شما را با مفهوم ستر و هچر آشنا کنیم.
دوره جوجه کشی هر پرنده ای شامل دو دوره خواهد بود که به نام های دوره ستر و دوره هچر شناخته شده اند.

در دوره ستر چرخش تخم ها باید به صورت مداوم انجام پذیرد تا جوجه از تمامی قسمت های زرده تغذیه کنند و به دیواره تخم نچسبند زیرا در صورت عدم چرخش احتمال ناقص و فلج بودن آنها وجود خواهد داشت.

دوره هچر نیز به ۳ روز آخر هر دوره جوجه کشی گفته می شود، در دوره هچر چرخش تخم ها باید متوقف شود، برای این منظور یا باید سیستم چرخش تخم ها را متوقف نمود و یا باید تخم های در آستانه هچ را به سبد هچر منتقل نمود.

دوره جوجه کشی پرنده های مختلف همراه با دما و رطوبت دوران ستر و هچر در جدول زیر آمده است :

نوع پرندهدوره جوجه کشیتعداد روز های سترتعداد روز های هچردمای ستررطوبت ستردمای هچررطوبت هچر
مرغ۲۱ روز۱۸ روز۳ روز۳۷.۷۶۰۳۷.۲۷۰
بلدرچین۱۸ روز۱۵ روز۳ روز۳۷.۷۶۵۳۷.۲۷۵
بوقلمون۲۸ روز۲۵ روز۳ روز۳۸۶۰۳۷.۵۷۰
اردک۲۸ روز۲۵ روز۳ روز۳۸۷۰۳۷.۵۸۰
غاز۳۵ روز۳۲ روز۳ روز۳۸۷۵۳۷.۵۸۵
کبک۲۴ روز۲۱ روز۳ روز۳۷.۵۶۰۳۷۷۵
قرقاول۲۵ روز۲۲ روز۳ روز۳۶.۶۶۵۳۷.۲۸۰
شترمرغ۴۲ روز۳۹ روز۳ روز۳۶.۳۲۵۳۶.۶۳۰

 

آموزش کار با دستگاه های جوجه کشی خانگی

دستگاه های جوجه کشی خانگی اسکندری در حال حاضر شامل ایزی باتور ۱، ایزی باتور ۲، ایزی باتور ۵ و ایزی باتور ۶ می باشند که هر کدام دارای مزیت ها و معایب مختص به خودشان هستند، پس از اینکه تخم های نطفه دار پرنده مورد نظر خود را تهیه نمودید، باید آنها را قبل از قرار دادن داخل دستگاه ضد عفونی کنید، روش ضد عفونی کردن تخم ها در نکات بالا توضیح داده شد.

آموزش کار با ایزی باتور ۱ و ۲

دستگاه جوجه کشی 48 تایی ایزی باتور یک
دستگاه جوجه کشی ۴۸ تایی ایزی باتور یک

اگر از دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۱ یا ایزی باتور ۲ ( دستگاه جوجه کشی ۴۸ یا ۹۶ تایی ) استفاده می کنید، باید شانه های مخصوص تخم هر پرنده را تهیه نمایید، اگر از تخم مرغ یا تخم قرقاول جوجه کشی خواهید کرد، شانه های سایز متوسط ، اگر از تخم اردک و غاز جوجه کشی خواهید کرد، شانه های سایز بزرگ و اگر از تخم بلدرچین یا کبک یا کبوتر جوجه کشی خواهید کرد، شانه های سایز کوچک را تهیه فرمایید.

دستگاه های جوجه کشی خانگی قادر به جوجه کشی از تخم شترمرغ ها نخواهد بود.لطفا دقت فرمایید که فقط ایزی باتور ۲ قابلیت ستر و هچر همزمان دارد، بنابراین اگر از ایزی باتور ۱ استفاده می کنید، باید منتظر بمانید تا تمامی تخم ها به دوره هچر برسند و سپس همگی را با هم به سبد هچر منتقل کنید. ولی با توجه به اینکه ایزی باتور ۲ دارای دو شانه می باشد، بنابراین از یک شانه به عنوان ستر می توانید استفاده کنید و به جای شانه دوم نیز می توانید سبد هچر را قرار دهید.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی ایزی باتور دو
دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی ایزی باتور دو

برای شروع جوجه کشی ابتدا باید دستگاه را به مدت ۲۴ ساعت تست نمایید تا از کارکرد صحیح آن مطمئن شوید، برای روشن نمودن دستگاه ابتدا باید ظرف آب درون دستگاه را پر از آب نموده و درون دستگاه قرار دهید و شانه ها را نیز در جای خودشان قرار دهید، یادتان باشد این یک عملیات تستی است و نباید هیچ تخمی درون دستگاه قرار دهید.

سپس سوکت مربوط به شانه ها را به برد دستگاه متصل خواهید نمود، درب دستگاه را بسته و کابل برق را به درگاه تعبیه شده روی برد متصل نمایید، سپس نمایشگر های دستگاه روشن خواهد شد و شما می توانید با استفاده از دکمه SET و دکمه های بالا و پایین اقدام به انتخاب پرنده مورد نظر خود می نمایید و اگر هم می خواهید دما و رطوبت را به صورت دستی انتخاب کنید باید گزینه دستی را انتخاب نمایید، پس از انتخاب پرنده مورد نظر و زدن دکمه SET نوبت به انتخاب تعداد روزهای جوجه کشی خواهد بود که به صورت پیشفرض باید را روی صفر باشد.

پس از گذشت ۲۴ ساعت در صورتی که دما و رطوبت مقدار تعیین شده توسط شما را نشان داد، پس دستگاه سالم بوده و اماده جوجه کشی می باشد، اما اگر در نمایش اعداد دما و رطوبت دچار خطا شده باشد باید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرد تا راهنمایی های لازم صورت بگیرد، در صورت موفق بودن عملیات تست می توانید تخم های مورد نظر را درون شانه ها گذاشته و دستگاه را بر روی پرنده مورد نظر و روز جوجه کشی صفر انتخاب نمایید تا عملیات جوجه کشی آغاز شود.

تخم نطفه دار در شانه جوجه کشی
تخم نطفه دار در شانه جوجه کشی

لطفا توجه نمایید آداپتور تعبیه شده در دستگاه به منظور امنیت دستگاه می باشد، بنابراین نیازی به استفاده از محافظ برق نیست و با خیال راحت می توانید آداپتور را به برق ۲۲۰ ولت متصل نمایید. در صورت قطع شدن برق شهری می توانید از باتری ماشین به منظور برق رسانی به دستگاه استفاده کنید.

شانه جوجه کشی دو طبقه ای ایزی باتور 2
شانه جوجه کشی دو طبقه ای ایزی باتور ۲

در ایزی باتور ۱ با توجه به اینکه یک شانه وجود دارد، بنابراین شما باید همه تخم ها را به یکباره درون دستگاه بگذارید و با رسیدن به روز هچر باید همه تخم ها را با هم از شانه ها بیرون آورده و درون سبد هچر قرار دهید، اما در ایزی باتور ۲ با توجه به اینکه ۲ شانه وجود دارد، شما می توانید تخم ها را در ۲ دوره مختلف داخل دستگاه قرار دهید و تخم های شانه اول که به دوره هچر رسید می توانید آنها را درون سبد هچر قرار داده و شانه دوم را نیز روی سبد هچر قرار دهید، با توجه به اینکه در قسمت پایین دستگاه رطوبت بیشتر و دمای کمتر وجود دارد، بنابراین نیازی به تنظیم مجدد دما و رطوبت در دوره هچر نخواهد بود و جوجه ها با دما و رطوبت دوره ستر نیز قادر به بیرون آمدن از تخم خواهند بود.

آموزش کار با ایزی باتور ۵ و ۶

دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور 5
دستگاه جوجه کشی ارزان ایزی باتور ۵

دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور ۵ و ۶ ظرفیت قرارگیری ۱۲ تخم مرغ را دارند، بنابراین برای کسانی که قصد نگهداری از پرندگان بومی و زینتی را دارند بسیار مناسب خواهد بود، علاوه بر این شانه های این دستگاه ها به صورت همه کاره بوده و نیازی به خرید چند شانه مختلف نخواهد بود و با استفاده از همان شانه قادر به جوجه کشی از تخم انواع پرندگان خواهید بود.

برای شروع کار همانند مرحله قبل باید ابتدا دستگاه را تست نمایید، با توجه به اینکه ایزی باتور ۵ فقط دارای یک نمایشگر است، بنابراین برای تنظیم دما باید دکمه ست یا تنظیم را زده و با استفاده از دکمه های بالا و پایین دمای مورد نظر خود را تنظیم خواهید نمود و با توجه به اینکه ایزی باتور ۵ دارای کارکرد ساده ای می باشد بنابراین نیازی به تنظیم رطوبت و چرخش و روز شمار نخواهد بود، رطوبت دستگاه با استفاده از ظرف آب تامین خواهد شد و چرخش دستگاه نیز به صورت خودکار انجام می گیرد.

اما در این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه ها از سنسور فوق العاده دقیق SHT استفاده شده است و این بدین معنی نباشد که دستگاه بی کیفیت است، بلکه برای کسانی طراحی شده که می خواهند جوجه کشی را در مدارس و آزمایشگاه ها انجام بدهند.

دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور 6
دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور ۶

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۶ نسخه پیشرفته تر دارد و امکان تنظیم دما، رطوبت و روز شمار وجود خواهد داشت، برای شروع به کار بایستی پمپ آب را پر از آب نموده و به دستگاه متصل نمایید، سپس کابل برق ورودی را متصل نموده و دستگاه بلافاصله با صدای بوق روشن خواهد شد، در صورت فشار دادن دکمه set قادر به تنظیم دما و رطوبت و روز جوجه کشی خواهید بود، دما و رطوبت مورد نظر خود را وارد نموده و اجازه بدهید تا دستگاه به مدت ۲۴ ساعت به کار خود ادامه دهد، در صورت نرمال بودن شرایط می توانید تخم های مورد نظر خود را درون دستگاه قرار دهید و روز شمار آن را صفر کنید تا عملیات جوجه کشی آغاز شود.

ایزی باتور ۵ و ۶ ستر و هچر همزمان ندارد، بنابراین شما باید تمام تخم ها را به یکباره درون دستگاه قرار دهید و برای تبدیل نمودن ستر به هچر نیز کافیست شانه های بین تخم ها را بردارید و اجازه بیرون آمدن را به جوجه ها بدهید. جوجه ها پس از بیرون آمدن از تخم باید به مدت ۲۴ ساعت داخل دستگاه بمانند تا انرژی و توانایی کافی برای حرکت و غذا خوردن را به دست بیاورد.

 

آموزش کار با دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری

دستگاه جوجه کشی صنعتی اسکندری
دستگاه جوجه کشی صنعتی اسکندری

این دستگاه ها از بدنه pvc برخوردار بوده و قابلیت ستر و هچر همزمان را دارند، هم چنین برای جوجه کشی از تخم انواع پرندگان اهلی و ماکیان مناسب می باشد. برخی از این دستگاه ها با برد jdr 800 وارد بازار شده و نسخه های پیشرفته تر با jdr900 وارد بازار شده اند، هم چنین دستگاه های جوجه کشی صنعتی نسل جدید نیز با jdr950 وارد بازار شده اند که هر کدام دارای امکانات و عملکرد های بخصوصی هستند که نحوه کار با برد ها در آموزش های جداگانه خدمت شما خریداران گرامی ارائه شده است.

تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری دارای سیستم و کارکرد مشابهی می باشند و تنها تفاوت در تعداد شانه ها و راک های جوجه کشی، ابعاد دستگاه، موتور و سایر قطعات خواهد بود. بنابراین نحوه کار تمامی دستگاه ها مشابه یکدیگر خواهد بود و این مورد را به صورت کلی توضیح خواهیم داد.

قبل از اقدام به جوجه کشی باید دستگاه را تست نمایید، برای این منظور ابتدا ظرف آب مورد در دستگاه و یا اولتراسونیک ارسال شده همراه دستگاه را پر آب نموده و به دستگاه متصل نمایید، سپس پاور دستگاه را به برق ۲۲۰ ولت خانگی متصل خواهید نمود، پس از اتصال برق صدای بوق ممتدی را خواهید شنید و تمام نمایشگر های دستگاه روشن خواهد شد، انگشت خود را ۳ ثانیه بر روی دکمه تنظیم نگه دارید تا امکان تنظیم دما و رطوبت و روز های جوجه کشی وجود داشته باشد، اما اگر می خواهید از سیستم انتخاب پرنده استفاده کنید، می توانید دکمه انتخاب پرنده را به صورت متوالی بزنید تا پرنده مورد نظر شما انتخاب شود، پس از انتخاب شدن پرنده، دما و رطوبت به صورت خودکار برای ان پرنده تنظیم خواهد شد و عملیات جوجه کشی آغاز خواهد شد، سیستم چرخش و سیستم تهویه دستگاه به صورت خودکار انجام خواهد گرفت.

در صورت موفقیت آمیز بودن فرایند تست، می توانید تخم های نطفه دار مورد نظر خود را درون دستگاه بگذارید، لطفا توجه فرمایید که چون شما تخم ها را در یک محیط سرد با درجه دمایی ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری کرده بودید و دمای داخل دستگاه نیز ۳۷ درجه سانتی گراد می باشد، بنابراین در صورت انتقال ناگهانی تخم ها، به آنها شک دمایی وارد خواهد شد و نطفه های درون تخم از بین خواهند رفت، بنابراین پیشنهاد می شود حتما آنها را به مدت ۱ ساعت در دمای ۲۵ الی ۳۰ درجه قرار دهید تا کاملا اماده جوجه کشی شوند.

لطفا توجه فرمایید که شانه های جوجه کشی تمامی دستگاه ها به صورت همه کاره بوده و کافیست تا تخم ها را به صورت افقی یا به پهلو داخل شانه ها قرار دهید و ما بین هر ردیف از تخم ها نیز جداکننده ها را قرار دهید تا هنگام چرخش راک ها تخم ها دچار ضرب دیدگی و شکستگی نشوند.

با توجه به اینکه تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی اسکندری از سیستم ستر و هچر همزمان برخوردارند، بنابراین شما هر هفته می توانید تخم های جدید داخل دستگاه قرار دهید و از طرف دیگر نیز تخم های در آستانه هچ را در قسمت پایینی دستگاه قرار دهید بدون اینکه آنها را از سبد خارج نمایید تنها کاری که هنگام انتقال تخم ها از ستر به هچر لازم است انجام دهید، برداشتن جداکننده ها می باشد.
 
با توجه به اینکه امکان قرار داشتن همزمان تخم ها در راک ها و قسمت هچر وجود خواهد داشت، بنابراین نیازی به تغییر دما و رطوبت هنگام انتقال تخم ها به قسمت هچر نیست زیرا طراحی دستگاه به گونه ای است که دمای قسمت بالایی دستگاه بیشتر از قسمت پایین بوده و رطوبت دستگاه نیز در قسمت پایین بیشتر از قسمت بالا می باشد، پس داخل دستگاه شرایط برای ستر و هچر به صورت همزمان فراهم خواهد بود.

نکات قابل توجه پس از جوجه کشی

نکات قابل توجه بعد از جوجه کشی
نکات قابل توجه بعد از جوجه کشی

پس از اینکه تخم ها با موفقیت هچ شدند، لازم است تا شرایط و محیط مناسب آنها را فراهم سازید، آنها باید تا ۲۴ ساعت داخل دستگاه جوجه کشی بمانند تا نیروی لازم برای حرکت و تغذیه را به دست بیاورند و پس از گذشت ۲۴ ساعت می توانید آنها را به بستر مخصوص شان منتقل کنید، به منظور حفظ سلامت جوجه ها حتما از لامپ مادر مصنوعی استفاده کنید زیرا علاوه بر مصرف پایین برق، محیط جوجه ها را نیز ضدعفونی نموده و نور قرمز ساطع شده از آن اصلا برای جوجه ها مضر نمی باشد، هم چنین کف بیشتر را با پوشال های نرم و یا خاک اره بپوشانید تا به پای جوجه ها آسیبی نرسد.

دانخوری و آبخوری و غذای مخصوص جوجه ها را از مکان های معتبر تهیه فرمایید، مولتی ویتامین ها و واکسن های لازم را در زمان مقرر به جوجه ها تزریق کنید.

بررسی دستگاه جوجه کشی اسکندری

نوشته های مشابه

‫۴۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشی دستکاه روشن کردم ۲بار جوجه گرفتم از اتاق بردم بیرون دستگاهرو تخم غاز گذاشتم.رطوبت به ۶۳ آمد چنددقیقه بعد نمایش گر oHاین نشان میده چیکار کنما

    1. سلام دوست عزیز
      این هشدار over heat هست که نشون میده دمای دستگاهت مناسب نیس
      می تونه مشکل توی المنت گرمایشی باشه و یا اینکه دریچه های هوا بسته شدن
      برای اطلاعات دقیق تر با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیر

    1. سلام دوست عزیز
      باید اول رطوبت محیطت رو بالا ببری تا حداقل به ۵۰ درصد برسه رطوبتش برای این کار میتونی از بخارساز استفاده کنی
      برای افزایش رطوبت دستگاه هم باید آب ظرف رو بیشتر کنی

    2. سلام برا تخم غاز تایمر گردش راک روی چند باید باشه که بتونه در شبانه روز ۶ دور بچرخه ممنون میشم زود جواب بدین

  2. سلام برای ٢روز آخر برای دستگاه جوجه کشی چکار باید کردروز ١٩

  3. سلام من دستگاه ۵۰۶تایی دارم و امروز تایمر رو روی صفر گذاشتم وستر. فقط باید دریگه های موجود در اطراف رو باز یا بسته بذارم

      1. سلام دستگاه ایزی باتور ۲دارم تایمر رو تنظیم کردم آخر سر دیدم نوشته off چطور روشنش کنم؟

    1. سلام خسته نباشید من فن سیر کوله همون که کوچک هست رو خاموش نگه میدارم تو دوران ستر و تو هچ روشن میکنم خواستم ببینم اشکال داره یا نه دستگاه هم ایزی باتور ۲ هست

      1. سلام دوست عزیز
        این ابتکارات برای چیه
        سیرکوله هوات بدون فن میخوای چجوری انجام بشه؟؟

  4. سلام دستگاه جوجه کشی رو همین امروز راه انداختم
    سوالم اینه که فضله های چسبیده به تخم مرغ ها رو با دستمال خشک آرام کندم مشکلی ندارد؟
    یکی از تخم ها یک ترک بسیار کوچک داره اوه بسته هست مشکلی نداره ؟
    و اینکه دستگاه رطوبت سنج عدد ۵۰ رو نشون میده درز گیری هم کردم و اشعه لامپ رو با آلومینیوم به سمت آب فرستادم با این حال خیلی اثر نداشت و از ۴۵ رسید به ۵۰
    چه کاری کنم ؟؟؟؟

    1. تخم ترک دار رو داخل دستگاه نزارین حتی اگه ترک مویی باشه. با دستمال خشک مشکلی نداره . آب رو تو ظرفی بزارین که کمی مسطح تر باشه تا گرما به سطح بیشتری از آب برسه

  5. سلام من دستگاه جوجه کشی ۹۶تایی دارم
    ولی چرخش نداره چطور بصورت دستی بچرخونم ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. از ترنر جوجه کشی استفاده کن
      با کارشناسان فروش تماس بگیری تا راهنماییت کنن

  6. سلام
    من ایزی باتور دو دارم
    روز ۱۸ برای مرغ هستم. دستگاه فقط شانه قرمز داره، سبد هچر کجاست و چجوری تخم مرغ ها به اون سبد منتقل میشه؟

  7. سلام من تخم های مرغ رو بر عکس روی شونه گذاشتم یعنی تیزی به سمت پایین آیا چسبندگی نطفه میگیرن همه الانم روز ۱۹ هستیم ولی نمیدونم چجوری چراغ هچر روشن کنم دستگاه ایزی باتور ۴۸ تایی هست راهنماییم کنید

    1. تخم ها رو درست گذاشتید، اصلش همینه که تیزی به سمت پایین باشه
      نگران نباشید، اونا رو وارد دوران هچر کنید تا به جوجه تبدیل بشن
      اموزش هاش رو از ادرس زیر می تونید مشاهده کنید
      اموزش دستگاه ۴۸ تایی

    1. یه روز زودتر مشکل داره
      ولی دیرتر مشکلی ایجاد نمیکنه

  8. سلام خسته نباشید من تو دستگاه ۴۰۰تخم بوقلمون گذاشتم و توحیاط خونه دستگاه رو روشن کردم دور تا دور دستگاه رو هم با چادر پوشوندم مثله یه اتاقک اولین دوره دارم تو حیاط روشن میکنم مشکلی نداره

    1. بهتر بود که یک اتاق باشه تا دما و رطوبت ثابت بشه
      توی چادر بالاخره هوا رد و بدل میشه و ثابت موندن دما و رطوبت محیط سخته و این کار جوجه کشی رو برای دستگاه مشکل میکنه

  9. سلام من در دستگاه تخم غاز گذاشتم وآب پاشی نکردم و روز ۲۸ هست و آژیر می کشد

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا علت آژیر کشیدن رو توضیح بدن

  10. سلام من یه دستگاه جوجه کشی دست ساز دارم که همه چیش عالیه فقط رطوبتش از ۵۰به بالا نمیره چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنین ممنون میشم تخم غاز گذاشتم

    1. دریچه ها و سوراخ های دستگاه رو کمتر کنید و رطوبت محل قرارگیری دستگاه رو بالا ببرید
      یا اینکه از ظرف اب پهن تری استفاده کنید.

  11. سلام ببخشید من یک دستگاهی دارم که زاویه ۴۵درجه رو به طور متناوب تکرار میکنه و این چرخش کند نیست ولی سرعتشم بالا هم نیست (در طول روز تعداد چرخشش زیاده) می خواستم بپرسم مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. هر ۴ ساعت یک دور کامل
      اگر زودتر از این باشه برای جوجه ها مشکل پیش میاد

  12. سلام من دست گاه جوجه کشی ایری باتور ۲ رو خریدم و روی تنظیمات اتوماتیک مرغ قرار دادم و طبق دفترچه و ویدیو همراه دست گاه بخش روز دستگاه رو صفر زدم ولی بعد از ذخیره شدن اطلاعات و راه اندازی دستگاه هنوز بعددو روز بخش زور رو OFFمینویسه دلیلش چیه؟
    و چرا فن سیرکوله کار نمی کنه؟

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا کامل راهنمایی تون کنن
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  13. سلام من میخوام دستگاه جوجه کشی بخرم چه مارکی بخرم و چه چیز برای خرید راعایت کنم

  14. سلام من تخم مرغ گذاشتم
    میخواستم ببینم بعد ۲۱ روز باید دستگاه رو خاموش کنم یا ن ؟
    چون داخل دفترچه نوشته بود شاید به دنیا اومدن جوجه ها ی چند روزی طول بکشد

    1. نه خاموش نکنید
      تا زمانی که همه جوجه ها به دنیا نیومدن نباید دستگاه رو خاموش کنید حتی شاید تا روز ۲۵ هم روشن بمونه بعضی از تخم ها دیر میان بیرون

  15. سلام ببخشید من دستگاه ایزی باتور یک دارم روز ۱۸ تموم شده و شانه تخم مرغ رو هم عوض کردم دستگاه روی اتوماتیک هست ولی دما پایین نمیاد باید چیکار کنم؟

  16. سلام و خسته نباشید من میخوام یه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۲ بخرم ولی پمپ اب وپد سلولزی نداره میخواستم بدونم میتونم پمپ اب رو بخرم و روی دستگاه نصب کنم ممنون میشم زودتر جواب بدید

    1. ایزی باتور ۲ قابلیت کار با پمپ رو نداره
      بهتر که ایزی باتور ۶ خریداری کنید و یا با بخش فروش تماس بگیرید تا راهنمایی کنن

  17. با سلام و خسته نباشید من دستگاه جوجه کشی دست ساز دارم و می‌خواهم تخم کبک بزارم تو دستگاه دمای یادرجه کبک باید روی ۳۷/۵باشه
    دستگاه چرخششو داره ولی ب ۳۷/۵میرسه چرخش خودکار متوقف میشه واسه تخم کبک هر یک ساعت باید چرخش داشته باشه اما دما یا همون درجه رو۳۷/۵ ک میرسه چرخش کاملا ثابت میمونه باید چیکار کنم ممنون میشم از راهنمای شما

    1. سلام
      چرخش ۱ ساعت رو میتونی بکنی هر ۴ ساعت یکبار ، ۱ ساعت بیشتر در دستگاه هایی استفاده میشه که چرخش ۳۶۰ درجه باشه و موتور آروم سیستم رو بچرخونه به طوری که هر ۱ ساعت یک دور بزنه

      اینکه چرخش با رسیدن به دمای ۳۷.۵ متوقف میشه به سیستم کنترل دما و چرخش شما بستگی داره ، باید مشکل رو ببری پیش که الکترونیک دان ! تا برات رفع کنه ، من اطلاعی در مورد این نوع از سیستم ها ندارم متاسفانه

  18. سلام ببخشید علت اینکه جوجه داخل تخم تا ۱۲روز بیشتر رشد نمیکنه چیه؟؟

    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. علت های مختلفی می تونه داشته باشه
      یا دما و رطوبت دستگاه شما دقیق نیست
      یا تخم ها نطفه ضعیف و بیماری دارند که در میانه راه از بین می روند
      و یا اینکه تخم ها و دستگاه را قبل از جوجه کشی به خوبی تمیز و ضد عفونی نمی کنید.

  19. سلام خسته نباشید
    من یک دستگاه ایزی باتور۱ دارم که هنگام تعویض فن متوجه جهت پرتاب باد فن نبودم ، میشه لطفا بگید جهت پرتاب باد فن این دستگاه به سمت بالا هست یا پایین؟ مرسی

    1. سلام
      لطفا با خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

      عکسهای دستگاههم نگاه کنید شاید مشخص بشه

  20. سلام فن سیر کوله رو خاموش کردم الان دوباره تخم داخل دستگاه گذاشتم
    چطوری باید فن سیرکوله رو روشن کنم؟

    1. سلام
      چه دستگاهی هست ؟ دستگاه در حال ستر هچر همزمان هست ؟
      همه ی این موارد داخل فیلم اموزشی و دفترچه همراه توضیح داده شده

  21. سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید اگر یک دستگاه خانگی در ست کنیم ودستگاه اتو ماتیک نباشد و با دستمان تخم ها را بچرخانیم چند درجه تخم باید بچر خد چون منابع اینترنتی زیادی را مشا هده کرده بودم ولی گفته بودند تخم را ۴۵ درجه بچرخانیم ویک سوال دیگر اگر ما خوابیم و دستگاه اتو ما تیک نباشد چه کسی تخم هارا بچرخاند ممنون از گروه اسکندری

    1. سلام
      ۴۵ درجه چرخش مناسب هست ، روزی ۴ تا ۶ بار که ۶ بار بهترین حالتش هست
      خوب خودتون باید تخم ها رو بچرخونید ، یه جایی برای تخم ها درس کنید و تخم رو به صورت عمودی طوری که نوک تیز به سمت پایین باشه قرار بدید داخلش
      بعد ۴۵ درجه به راست و بعد ۴ ساعت ۴۵ درجه به جای اول حرکت بدید و دوباره ۴ ساعت بعد ۴۵ درجه به چپ جرکت بدید .
      این بهترین حالت هست
      گاها هم دوستان تخم نطفه دار را به صورت افقی قرار میدن و حرکتش میدن، اونم میشه انجام داد

    2. ایزی بارتور دو هستش
      واسه ی ستر وهچر همزمان روشن کردم الان دوباره تخم داخلش گذاشتم ولی نمیدونم چطوری فن سیر کوله رو روشن کنم

      1. چندتا کاغذ همراه دستگاه ارسال میشه
        انتهای اون کاغذ ها یه تصویر هست که داخل توضیح داده شده که با نگه داشتن پیغام Off رو نمایشگر میاد و فن خاموش میشه (دکمه down باید باشه)
        همونو اجرا کنه تا فن روشن بشه
        دقت کنید که بهتره چنین مسائلی رو با بخش خدمات پس از فروش ما در میان بزارید ، اطلاعات اونها بسیار کاملتر هست و مسئول پاسخ گویی به چنین مواردی هستن .

  22. سلام و وقت بخير
    من ۸ روز قبل چند تخم عروس هلندي رو توي دستگاه ايزي باتور ۶ گذاشتم. الان كه كندلينگ (نطفه سنجي) رو انجام دادم، داخل يكي از تخم ها به راحتي ديده نميشه و اگر با نور خيلي زياد هم نگه كنم داخل تخم هاله قرمز ديده ميشه، اين نشونه چي مي تونه باشه؟ چه كار بايد بكنم؟ نگهش دارم يا خارجش كنم؟

    1. سلام
      به نظر جوجه کم کم داخلش در حال تشکیله ، هر چند زودتر از موعد ، مخصوصا اگه هاله ی سیاه داشته باشه
      نگه دارید و صبور باشید

  23. سلام ایزی باتور ۲
    یه بار دستگاه رو تنظیم کردم ، الان میخوام اونو حذف کنم دوباره تنظیم کنم ، باید چی کار کنم ؟
    شمال کشور هستم ، رطوبت بالاست ، چطور بیارم پایین رطوبت رو ؟
    کارکرد پلاک هوا چیه؟
    ممنون

    1. بهتر که با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، راهنمایی خواهند کرد.
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

      1. سلام من تخم گذاشتم تو دستگاه ایزی باتور دو
        سه روز آخره دما و رطوبت رو چند تنظیم کنم

  24. سلام خدا قوت
    از دستگاه ایزی باتور یک استفاده میکنم تنظیمات دستگاه روی جوجه کشی غاز بود ۳۰ روز ولی جوجه هام روز ۲۸ ام کاملا از تخم در اومدن بنده هم دستگاه رو خاموش کردم الان روشن کردم رو تنظیم دستی گذاشتم دستگاه رو روز شمارش هنوز رو روز ۲۹ ام هستش و از روز اول شروع نمیشه مجددا میخوام جوجه کشی کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      برای چنین مواردی با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  25. سلام تخم مرغ گذاشتم تو ایزیباتور یک چطور فردا باید هچ بشن چطور دما رو بیارم رو ۳۷ درجه ؟

  26. سلام وقت بخیر یه دستگاه ۴۰ تایی خریدم مشکلی که دارم سروعت راک برای تخم بلدرچین نمی دونم باید چند باشه توی فیلم میگن باید هر ۱ ساعت دور بخور باید سرعت بالا باشه بخش خدمات پس فروش میگه باید سروعت پایین باشه گیج شدم لطفا راهنمایم کنید

    1. سرعت دستگاه را روی حالت استاندارد بذارید تا اهسته بچرخه و به توصیه های خدمات پس از فروش گوش بدید

  27. سلام و عرض ادب
    ببخشید من دستگاه ایزی باتور ۲ رو گرفتم به صورت اتوماتیک رو مرغ گذاشتم اما متاسفانه دمای آن ۷ روز از ۳۷.۷ تا ۳۷.۹ متغیر و رطوبت هم ۶۰ بود تا اینکه امروز تنظیم دستی کردم و دما رو روی ۳۷.۵ و رطوبت رو ۵۵ تنظیم کردم آیا مشکلی به وجود میاد ؟

    1. سلام
      تغییر دما ممکنه به دلیل تغییر در دمای محیط بوده باشه. باید دمای محیط نگهداری رو تنظیم کنید تا به دستگاه هم فشار نیاد .
      رطوبت ستر مرغ ۶۰ هست ، ۵۵ نکنید .

  28. سلام
    خسته نباشید
    اگه توان برق مصرفی دستگاه رو روی برد یا قسمتی از بدنه بزنید خیلی عالی میشه اینجوری راحت تر میشه یو پی اس یا هر گونه برق اضطراری تهیه کرد
    با سپاس از مطالب خوبتون

    1. برای اگاهی از توان مصرفی هر دستگاه می تونید با خدمات پس از فروش در ارتباط باشید
      توجه داشته باشید که توان مصرفی دستگاه در لحظه های مختلف فرق میکنه ، به عنوان مثال در ابتدای راه اندازی که نیاز به تامین حرارت و رطوبت است، برقی زیادی مصرف می کند و پس از گذشت یک ساعت و تامین شدن دما و رطوبت لازم ، میزان برق مصرفی نیز کاهش می یابد و برای همین رقم دقیقی را نمی توان برای دستگاه در نظر گرفت.

      1. سلام
        ممنون از لطفت
        ببخشید یکی دوتا سوال دیگه داشتم
        یکی این که دمای دستگاه رو روی ۳۷/۷ گذاشتم ولی دما تا ۳۷/۴ میاد پاین دوباره میره بالا این موضوع مشکلی ایجا نمیکنه
        سوال دوم در مورد سبدهای همه کاره وقتی تخم میچینم داخل سبد ها بیشتر تخم ها یه لقی دارن چجوری میشه مهارشون کرد یه ویدئویی در این مورد دارید معرفی کنید ممنون میشم

        1. باید دما رو به خوبی تنظیم کنید و یا در صورت نیاز با خدمات تماس بگیرید تا راهنمایی کنند
          برای حل مشکل لقی می تونید یک تکه فیبر یونولیت رو کنار تخم بذارید

  29. سلام من ایزی باتور ۶ رو تهیه کردم قسمت پشتیبانی گفتن روزی ۲ ساعت روز شمار میره جلو میخواستم ببینم من باید طبق روز شمار که رسید به ۱۸ روز دوره هچر رو شروع کنم یا دستگاه خودش به صورت خودکار میره رو هچ.ممنون میشم اگه سریعتر جوابمو بدین

    1. نه خودتون باید تخم ها رو وارد سبد هچ کنید و دکمه هچ رو بزنید.
      برای راهنمای بیشتر حتما با خدمات پس از فروش در تماس باشید.

  30. سلام من ایزیباتور ۱دارم دما بین ۳۷/۸تا۳۷/۹نوسان می‌کنه مشکلی نداره؟

  31. سلام از ۹۴ تخمی که داخل دستگاه ایزی باتور ۲ گذاشتم ۱۶ عدد بدون نطفه درامد. آیا این روند طبیعی است یا نه؟ گله ای که من دارم ۲۴ ماکیان همراه ۳ خروس هستند. آیا تعداد خروس ها کافی است یا باید افزایش بدم؟ تشکر

    1. سلام دوست عزیز ۲۴ مرغ با ۲ تا خروس ؟ همینکه ۱۶ تا فقط نطفه نداشته واقعا جای شکرش باقیه
      تعداد خروس کمه
      افزایش بدید ، اگه ۲ تا اضافه بشه بهترین جواب رو میگیرید
      تغذیه رو هم بازبینی کنید

  32. سلام. من دستگاه ایزی باتور ۲ دارم. ابتدا طبقه پایین را پر از تخم نمودم. بعد از ۶ روز طبقه بالا را هم پر از تخم نمودم. حالا زمان آن رسیده که تخم های طبقه پایین به مرحله هچ داخل بشن. آنها را داخل سبد گذاشتم و کلید داون را برای سه ثانیه فشار دادم فن سیرکوله خاموش شد و رطوبت و حرارت تغییری نکرد. لطفا توضیح دهید که چطور دستگاه را برای ستر و هچر همزمان تنظیم کنم. تشکر.

    1. سلام
      مشکلی وجود نداره ، دستگاه به گونه ای طراحی شده که با فشردن دکمه ی مرطوبه ، سیستم سترهچر همزمان فعال میشه و فن خاموش میشه ، در نتیجه در قسمت پایینی رطوبت افزایش پیدا میکنه و شرایط برای هچر مهیا میشه .
      اون دما و رطوبتی که هم نشون میده برای تخم های بالایی و دوره ی ستر هست و درسته مشکلی نداره .
      در صورتی که سوال بیشتری داشتید میتونید با بخش خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  33. سلام من ی دستگاه ایزی باتور ۵ دارم تخم غاز توشه بد دمای رطوبت ۶۹ پاینتر نمیاد چیکار کنم دماش بیاد پایین
    یا مشکلی نداره؟

    1. مقدار رطوبت خوبه
      اب پاشی دوره ای تخم ها یادتون نره

  34. باسلام
    من ایزی باتور ۴دارم که در طبقه زیرش اردک و بعد از یکهفته طبقه بالا مرغ گزاشتم سوالم اینه که بهترین عدد رطوبت که هم مناسب اردک باشه و هم مرغ چنده و آیا اردک نیاز به آب پاشی داره چون نوش مرغ گزاشتم شوک دمایی وارد نمیشه بهش که هرشب این کارو انجام بدم
    ضمنا دما شو روی ۳۷.۵و رطوبت ۶۵ گزاشتم به نظرتون خوبه؟؟؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. چون این دو پرنده دما و رطوبت و شرایط جوجه کشی متفاوتی دارند، قطعا راندمان کمتری را خواهید گرفت.
      برای راهنمایی تخصصی و دقیق در این مورد حتما با خدمات پس از فروش مشاوره کنید.

  35. سلام خسته نباشید
    ببخشید من دوتا دستگاه ۲۰۱۶ عددی اسکندری دارم
    سوال اول: دستگاه و میزنم تو برق ۳ تا فن کار میکنه ایا این عادیه
    سوال دوم:دریچه های هوا چه وقتایی باید باز و چه وقتایی باید بسته بشه
    سوال سوم :نطفه سنجی ۲۰۰۰ عدد تخم یکم مشکله دونه دونه نگاه کنی زمان زیادی میبره اگه میشه راهنمایی کنید
    سوال چهارم ::قیمت ups انلاین چنده

    من چندین بار با خدمات پس از فروش تماس گرفتم ولی جواب درستی بهم ندادن خودشون میگن کسی که دستگاه گرفته شمارش بصورت سیستمی بالا میاد وقتی زنگ میزنی کارخونه ولی من چون از کارخونه نگرفتم از دست گرفتم خودم احساس میکنم بخاطر اونه که زیاد پیگیر حرفای من نبودن یا شاید دلایلی دیگر ولی بهرحال دوعدد از دستگاه های اسکندری الان دست منه

    1. سلام
      ۱ : مشکلی نیست ، فن های دستگاه با توجه به شرایط تهویه ای دستگاه و دمای داخل دستگاه به صورت اتوماتیک توسط کنترلر تنظیم میشن و زمانی همه ی فن ها کار میکنن که دمای دستگاه بیش از حد بره بالا. روشن شدن ۳ فن در ابتدا مشکلی رو ایجاد نخواهد کرد.
      ۲: دریچه هوا در دوره ستر به مقدار باید باز باشه (۴۵ درجه ) و در هچر به صورت کامل باز بشه چون نطفه داخل تخم بزرگ شده و نیاز به اکسیژن بیشتری داره .
      ۳: این مورد اگه کارتون حرفه ای هست میتونید ابزارهای مخصوصی تهیه کنید که با سرعت بالایی نطفه سنجی رو انجام میدن ، در غیر این صورت راه در رویی نداره واقعا . ابزارهای مخصوص دارای لامپهای ال ای دی مخصوص بزرگی هستن که با قدرت بالایی تابیده شده و یک جا امکان مشخص کردن نطفه و بدون نطفه رو مشخص میکنن. در ایران ندیدم به صورت خرده فروشی این نوع دستگاه ها فروخته بشه ، باید از پرورش دهنده ها پیگیر خرید اون باشید.
      ۴ : قیمت این ابزارهارو باید از تولید کننده های اونها بپرسید . دی جی کالا هم داره، ما چون یو پی اس تولید نمیکنیم قیمت نداریم.

      این مورد که میگید “خودشون میگن کسی که دستگاه گرفته شمارش بصورت سیستمی بالا میاد وقتی زنگ میزنی کارخونه” برای فردی هست که گارانتی دستگاه به نام اون زده شده ! اگه گارانتی به نام شما زده بشه، تماس که بگیرید اسمتون رو میگن بهتون، اگه دست دوم دستگاه رو خریدید گارانتی به نام فردی خواهد بود که اول دستگاه رو خریده ! این بحث گارانتی هست و ارتباطی با خدمات پس از فروش نداره ، گارانتی هم نداشته باشید خدمات پاسخ گوی سوال شما خواهد بود .

      خدمات روزانه تماس های زیادی دریافت میکنه ، در نتیجه باید سوالاتتون مشخص و دقیقا مرتبط با دستگاه باشه ، گزینه ی ۳ و ۴ رو مشخصا بهتون پاسخ نمیدن چون ارتباطی با دستگاه نداره و اگه به این دو پاسخ بدن حق دیگر مشتریان عزیزی که پشت خط هستند ضایع خواهد شد. در مورد قسمت اول و دوم هم اگه خوب پاسخ ندادن ، لطفا شرح کامل تماس رو در بخش زیر برامون ارسال کنید تا بتونیم از این ببعد خدمت دهی مناسبی داشته باشیم (توجه کنید که تمامی تماس ها ضبط هم میشوند) :

      انتقادات و پیشنهادات گروه صنعتی اسکندری

      1. سلام خسته نباشید من اصلا اون سوایی که به شما گفتم به اونا نگفتم مشکل من موتور دستگاه مشکل داشت بخاطر اون به شرکت زنگ زدم وگرنه بقیه مشکل ها با خواندن نظرهای همین سایت برطرف میشه

        1. جناب ایوب ، لطف کنید بازخورد خودتون از تماس با خدمات پس از فروش رو در لینکی که براتون ارسال شد برامون بنویسد تا هم پیگیر مشکل شما باشیم و هم اینکه بتونیم خدماتمون رو بهتر از پیش کنیم
          پیروز باشید

  36. سلام خسته نباشید تخم هایی که من میزارم از روز ۱۸ به بعد داخل تخم میمیرن وفقط حدود ۳۰ درصد اونایی که نطفه دارن باز میشن میشه لطف بگین از چی میتونه باشه؟ میتونه از تهویه هوا باشه؟ اگه یک اکسیژن ساز هایی که برای آکواریوم هست بزارم داخلش مشکل پیش نمیاد برای جوجه ها؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. مشکل اکسیژن با چند سوراخ در دیواره دستگاه حل میشه
      بهتر که رطوبت رو بالا ببرید و حتما از رطوبت سنج استفاده کنید ، احتمالا رطوبت پایین بوده

  37. سلام من یه ۵ یا ۶ سالی میشه دستگاه ۴۸ تایی هواباتور گرفتم ولی دفترچه راهنماشو گم کردم یه بار رفتم نمایندگی گفتن که نمایندگی دیگه از اون دستگاهها نداره خدمات هم نداریم.یه دفترچه فرستادن بم ولی این دستگاههای جدید دما و رطوبت کلا اتوماتیکه ولی مال من دستی باید تنظیم بشه به خاطر همین اگه دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه هواباتور ۴۸ تایی دارین یه نسخه pdf برام ایمیل کنین ممنون میشم

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا در صورت وجود براتون بفرستن

  38. سلام من یه دستگاه اسکندری ۱۰۰۸تایی خریداری کردم ممنون میشم طرز روشن کردن و هچر وسترش رو بهم بگین🙏

    1. سلام
      دفترچه راهنمای و سی دی آموزشی همراه دستگاه رو مشاهده فرمایید
      یا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  39. با سلام ، ببخشید بعد از اینکه جوجه ها رو درآوردیم ، اونها رو به کجا و یا چه کسی بفروشیم ؟

    🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    1. از طریق اینترنت و سایت های اگهی می تونید بفروشید

  40. سلام‌ من‌ یه‌ دستگاه‌ از‌ شرکت‌ایزی‌ باتور‌ گرفتم‌ که‌ دستی‌ هست‌ بعد‌ تو‌ برگه‌ نوشته‌ دما‌ باید‌ توی‌ این‌ دستگاه‌۳۹باشه‌ ‌ و‌ تخم‌ هارا‌ باید‌ روزی‌ دوبار‌بچرخانیم‌ آیا‌ روزی‌ دوبار‌ کافیه‌ برای‌ چرخش‌تخم‌ ها‌ ؟

    1. سلام
      شرکت ایزی باتور زیر مجموعه ی گروه صنعتی اسکندری هست و دستگاه دستی نداره !! همه دستگاه های این شرکت اتوماتیک هستن !
      زمان بین دو گردش هم هر چقدر کمتر باشه راندمان بالاتر میره

  41. سلام من یه دستگاه جوجه کشی دستساز درست کردم با لامپ ۴۰ واتی و از ۳ و نیم زدمش و چرخش تخم رو ادامه میدم ولی ایا فرادا باید چرخش تخم رو از ۶ صبح ادامه بدم یا ۳ و نیم ظهر

  42. سلام خسته نباشید…
    سوال:وقتی که میخواییم ظرف آب رو پر کنیم یا تخم ها رو روزهای ۳ یا ۷ یا ۱۴ نگاه کنیم که نطفه دارند یا خیر, آیا باید دستگاه را خاموش کرد?

    1. سلام
      برای سوال های فنی با بخش خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  43. سلام راک دستگاه من بجای ۴۵درجه۹۰درجه میچرخد.چگونه راک رو تنظیم کنم

    1. دستگاه رو دستی ساختید ؟ باید موتور رو تنظیم کنید برای این کار ، نیاز به مدار و … دارید . در کل باید کنترلر بسازید

  44. سلام ببخشید هر چند روز یک بار باید تخم ها را در دستگاه جوجه کشی خانگی بچرخانیم و دما و رطوبت باید در دستگاه جوجه کشی خانگی چند باشد

    1. سلام
      خیر دوست عزیز
      بسته به نوع دستگاه تصمیم گرفته میشه ولی در کل در مرحله ی هچر نیاز به رطوبت حتمی هست تا پوسته تخم نرم بشه و جوجه راحتتر خارج بشه

    2. سلام
      دمای دستگاه من ۸ ساعت در ۳۶درجه مانده بود .الان تخم ها خراب میشن

      1. سلام
        بستگی به پرنده داره
        نطفه سنجی کنید ببینید نطفه ها رگ دارن یا خیر

    3. سلام
      در زمان خروج جوجه از تخم، آیا پوشه های تخم را یگا یک از ماشین دور کنیم‌یا‌اینکه در اخیر همشو یکجا‌باهم، اگر در ماشین بمونند به جوجه آسیب نمرسه؟

      1. سلام
        خیر ، نیازی به خارج کردن پوسته ها نیست
        اصولا در این دوره نباید درب دستگاه باز بشه و آسیبی هم به جوجه ها وارد نخواهد شد

    1. اساساً هر دوره جوجه کشی وابسته به نوع تخم نطفه دار ۲۰ تا ۲۸ روز طول می کسد که این مدت در تخم مرغ ۲۱ روز است. اگر دستگاه مورد نظر شما دارای ستر هچر همزمان باشد بله شما می توانید به صورت مرحله ای تخم در آن قرار دهید. ولی توجه کنید که حتماً باید تاریخ روز قرار گیری بر روی تخم نوشته شود.

  45. سلام دستگاه من رطوبت رو بالا برده چطور رطوبت رو پایین بیارم

  46. سلام من یه دستگاه ۱۶۸ تایی دارم میخاستم بدونم ایا هر سه فن باهم کار میکنن یا نه دستگاه من دوتا فن وقتی روشن میکنم کار میکنه ولی یکیش کار نمیکنه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین و اینکه فن رو از کجا تهیه کنیم

  47. سلام دستگاه ۱۲۶ تایی خریدم داخل دستگاه جوجه کشی اسکندری دو طبقه راک وجود دارد به تعداد ۹۸ تخم بقیه تخمها رو تا ۱۲۶ تا کجا بچینم راهنمایی کنید ممنون میشم

  48. سلام من دستگاه ایزی باتور ۹۶ تایی دارم الان تخم بوقلمون گذاشتم روز ۱۸ هست و روی سیستم انتخاب پرنده (اتوماتیک) گذاشتم حالا میتونم دستگاه را در حال روشن از تنظیم اتوماتیک خارج و به دستی تنظیم کنم ؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    1. بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  49. سلام
    من دستگاه ایزی باتور ۳ دارم و تشکر بابت این دستگاه خوب و با کیفیت.
    فقط یه سوال برام پیش اومد اگه همین اینجا جواب بدید ممنون میشه
    نمایشگر اول رطوبت سنج خوب کار میکنه
    نمایشگر دوم دما اوکی هست
    نمایشگر سوم چرخش تخم مرغ روی ۶گذاشتم و اینکه هر ثانیه عدد ۳۰ یا ۳۱نشون میده. این عدد چه کاربردی داره؟
    میشه راهنمایی کنید
    تشکر

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید راهنمایی میکنند

  50. سلام خسته نباشید
    من دستگاه ۸۰ تایی خریدم امروز بدستم رسید،رطوبت رو که رو ۶۰ تنظیم میکنم تا ۷۰ بالا میره
    داخل دستگاه آب نذاشتم،فقط شلنگ پمپ آب رو گذاشتم تو ظرف آب
    میشه راهنمایی کنین؟؟

    1. تغییرات رطوبت تا ۱۰ درصد کاملاً طبیعی است برای دریافت راهنمایی بیشتر با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  51. سلام برای مدت چتر مد تونم دستی تخم هارا بچرخانم .
    هرچند دقیقه یک بار باید بچرخانم

    1. اگر دستگاه قابلیت انتخاب پرنده داشته باشد، به صورت خودکار این کار انجام خواهد داد، در غیر اینصورت باید دستی تنظیم کنید.

  52. سلام در دستگاه ایزی باتور یک بعد از ستر که به هچر رسیدم تخم ها رو به سبد منتقل کردم باید دباره دستگاه رو روشن کنم طبق روال قبلی دما روطوبت پیش بره یا رطوبت دما رو به صورت دستی تنظیم کنم

    1. بله باید تخم ها را روی سبد هچر قرار دهید و چرخش دستگاه را قطع کنید و دما و رطوبت را برای دوره هچر تنظیم کنید.

  53. سلام خدمت همه ی عزیزان.
    من هیچ سر رشته ای از این کار ندارم،فقط در حد مرغ خونگی.
    دوستان کمک کنید و بگید منی که هیچ سر رشته ای ندارم اگه یکی از این دستگاها خریداری کنم صرف میکنه برام یا نه؟؟؟؟
    خواهشا راهنمایی کنید

  54. با سلام
    من دستگاه ۴۸ تایی دارم باید شانه ها برای بوقلمون تعویض بشه یا مشکلی نداره من فعلا ۳۶ تا چیدم اگر کسی تجربه داره لطفا بفرمایید

    1. بله باید تعویض بشه ، برای راهنمایی بیشتر با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  55. چرا همراه دستگاهایی که با باطری هم کار میکنه دستگاه upsقرار نمیدین تا در مواقع قطعی برق تخمها خراب نشه

  56. سلام من دستگاه ۹۶ تایی خریدم از شما میخوام داخلش تخم غاز بزارم من دانش آموزم و اطلاعات کافی ندارم . وبعضی ها می گویند باید آب پاشی شود ولی من بلد نیستم
    اگه فیلمی یا عکسی دارید شما رو به خدا راهنمایی کنید
    ممنون میشم

    1. در انجمن پرسش و پاسخ توضیح داده شده
      هم چنین در سی دی اموزش همراه دستگاه هم آموزشهای لازم وجود دارد.

  57. سلام اگر هم.زمان‌تخما‌در‌دسگاه‌نگذاری‌مشکلی‌دارد

    1. سلام
      یه دستگاه ۹۶ تایی دارم
      سوال اولم اینه ک اون دو تا سوراخ روی دستگاه رو باید گرفت یا باز بمونه؟
      دوم اینکه تو حالت ستر هچر همزمان دما ۳۷.۸ ثابته ولی رطوبت که باید ۶۰ باشه نوسان داره از ۵۸ تا ۶۳ عادیه این نوسانات؟
      سوم فن کوچیکه نباید کار کنه تو سترهچر همزمان؟
      چهارم چراغ هیتر و رطوبت دائم روشنه این عادیه؟
      پنجم من رو حالت خودکار مرغ گذاشتم دستگاه رو و دکمه ی پایین رو هم نگه داشتم تا بحالت ستر هچر همزمان بره،دما و رطوبت اعدادی هست ک بالا گفتم و روزشمار هم آف هست،سوالم اینه ک نیازی ب تنظیم دیگه ای نیست زمانی ک ب هچر رسیدم؟
      ششم هم اینکه هم بخاطر دستگاه کمال تشکر هم بخاطر اینکه وقت میذارین و پاسخگوی همه هستین

      1. دوست عزیز با خدمات پس از فروش تماس بگیرید به صورت کامل شما رو راهنمایی خواهند کرد.
        ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  58. سلام خسته نباشید یکی از تخم مرغ های روز ۱۹ نوک زده شده وتا روز ۲۰ دیگه عکس العملی نشون نداده ایا لازم کمکش کنیم برای بیرون اومدن از تخم؟

  59. سلام.دستگاه جوجه کشی من ۶ساعت خواموش موندبعد روشنش کردم.تخم ها هم ۷یا۸روزه هستن ایا تخم ها خراب شدن یانه!؟؟؟؟؟؟

    1. بستگی به دما و رطوبت محیط زندگی شما دارد.
      برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  60. سلام خواهشا جواب بدید
    سوال ۱ – در دستگاه ۶۷۲ تایی چرخش راکها برای تخم مرغ باید چقدر باشد ۶۰ یا ۱۲۰ یا ۱۸۰؟
    سوال ۲ -دریچه های هوا را باید کی باز و بسته کنیم؟

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  61. واسه همه دوستانی که میخان بیان تو کاره جوجه کشی باید بگم که اگه تجربه ، فضای کار، تجهیزات، و وقت کافی رو ندارین بیخیال این شغل بشین حتی برای سرگرمی هم این کار رو انجام ندین، بنده خودم سه ماهی هست این کار رو شروع کردم ولی به یه ضرری مواجه شدم که کلا پشیمون شدم،تصمیم گرفتم بلدرچین پرورش بدم تا دیروز هم همه چی خوب پیش میرفت ولی یه اشتباه کوچیک باعث شد همه زحمات این سه ماهم بر باد بره و حدود ۳۰۰۰ تا جوجه بلدرچین و بلدرچین ۲ ماهه در عرض دو ساعت تلف شدن فقط و فقط بخاطره بی تجربگی و اشتباه در قرار دادن سیستم گرمایشی. بخاطره همین میگم اگه تجربه ندارین بیخیال این صنعت بشین.

  62. سلام علیکم من دستگاه ۱۲۶ تای اسکندری۹۵۰ دارم وقت هچر خودش به هچر میره گردش تخم ها وای میسته

    1. اگر همه تخم ها را در یک زمان مشخص داخل دستگاه گذاشته اید، باید به صورت دستی چرخش راک ها را متوقف کنید و دما و رطوبت را برای دوره هچر تنظیم نمایید.
      اما اگر به فاصله زمانی مختلف تخم ها را وارد دستگاه کرده اید، باید تخم های در استانه هچ را به قسمت زیرین منتقل کنید، در این صورت نیازی به توقف چرخش و تغییر دما و رطوبت نیست.

  63. تو دستگاه ۹۶ تایی اسکندری دما و رطوبت دوره ستر و هچر تخم بلدرچین چقدر باید باشه؟؟؟امروز روزه سیزدهم ستر هستش و تا حالا فن رطوبت ساز خاموش نشده.دلیلش چیه؟

    1. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

    2. سلام رطوبت چند گذاشتی اگه رطوبت ۶۰باشه ۶۱یکم باید فن خاموش باشد یا شا در محیط خشک زندگی میکنی رطوبت کمه

    3. سلام رطوبت چند گذاشتی اگه رطوبت ۶۰باشه ۶۱یکم باید فن خاموش باشد یا شا در محیط خشک زندگی میکنی رطوبت کمه اون پلاکها را نیم ساعت بزار ببین خاموش میشه

  64. ببخشید میشه در صورت قطعی برق از موتور برق استفاده کرد؟
    ینی مشکلی پیش نمیاد در مورد رسبدن بدق با ولتاژ بالا یا پایین به دستگا؟؟

    1. برای اطمینان بیشتر موتور برق را به ترانس وصل کنید تا جریان برق ثابت شود.

  65. لطفا جواب بدین.فقط به فکره فروش دستگاه نباشید
    چند روزی هست دستگاه ۹۶ تایی اسکندری رو خریدم و از روز اول که تخم بلدرچسن گذاشتم فن های دستگاه خاموش نشدن.آیا مشکلی تو دستگاه هست و آیا برای فن ها ضرر نداره ؟؟؟
    لطفا جواب بدین منتظرم

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
      حتما دمای محیط شما نامناسبه و دستگاه داره دما رو تنظیم میکنه

  66. سلام . من یه دستگاه جوجه کشی خونگی درست کردم . چون نمیرسم که همیشه هواسم به دستگاه باشه واسه چرخش تخم ها وصل کرم به پریز تایمر دار آنالوگ که حدود هر شش ساعت بچرخه ولی چون تایمرم بازه ی پونزده دقیقه ای داره تخم ها حدود پونزده دقیقه میچرخن آیا این مشکلی پیش میاره ؟

  67. از کجا باید فهمید که تخم بلدرچین برا بلدرچین نژاد ژاپنی هست یا معمولی؟؟،

  68. من حدود ۱۰۰ تا تخم بلدرچین گرفتم ولی هرکاری کردم هیچکدومشون با نطفه سنج مشخص نشدن که نطفه دار هستن یا نه در حالی از دوستم گرفتم که پرورش بلدرچین داره و تاکید کرد که همشوت نطفه دار هستن.برا تشخیص نطفه دار بودن تخم بلدرچین چطوری باید تست کرد؟؟
    لطفا اگه عکسی یا فیلمی سراغ دارین لینکشو بزارین تا بیشتر آشنا بشیم

  69. من یه دستگاه ۹۶ تایی اسکندری خریدم و تخم بلدرچین گذاشتم داختم و دنا و رطوبتش رو رو بلدرچین تنظیم کردم،برا کاسه رطوبتش کمتر از یک چهارم آب ریختم ولی رطوبتش از ۶۳ پایینتر نمیاد دمای دستگاه هم هر یک دقیقه یکبار بالا پایین میشه یا ۳۷.۷ هستش یا ۳۷.۶
    به نظرتون دستگاه مشکل داره ؟؟؟
    دما برا تخم بلدرچین باید ۳۷.۷ باشه و رطوبت ۵۲تا۵۷

    1. اختلاف ۰.۱ درجه هیچ مشکلی پیدا نمیکنه
      برای اینکه رطوبتش کمتر بشه حتما باید اب داخل ظرف رو کمی خالی کنید.
      برای دریافت راهنمایی کامل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

      1. باسلام و خسته نباشید…یک عدد دستگاه۹۶ تایی ایزی باتور ۲ خریداری کردم،امروز برای اولین ۲۰ عدد تخم مرغ داخلش گذاشتم،تنظیماتش خوبه ولی فقط دمای رطوبت روی ۸۹ و ۹۰ بالا میره،چطوری میشود دما را روی ۷۰ نگه داشت؟آب داخل دستگاه هم نصفه کردم ولی خوب نشده،همش چراغش چشمک میزنه؟از کرمان هستم ؟ بی زحمت راهنماییم کنید…باتشکر

        1. احتمالا رطوبت محیط زیاده
          بهتر که با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن
          ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  70. سلام.من امروز یه دستگاه ایزی باتور۲ از شرکت اسکندری خریدم و بعد سه ساعت آزمایش حدود ۵۰ تا تخم بلدرچین گذاشتم و دما و رطوبتشم اتوماتیک رو بلدرچین گذاشتم و سبد پایینی رو گذاشتم تا سبر بالایی رو تو روزهای آینده تخم مرغ یا همون بلدرچین بذارم.به نظرتون بعد یک هفته سبد بالایی رو تخم مرغ بزارم جواب میده؟ سوال اصلیم اینه که تو دفترچش نوشته دوره تخم بلدرچین ۲۱ روزه ولی خیلی جاها نوشته ۱۷ روزه حتی فروشنده تخم هم گفت ۱۷ روزه،حالا به نظره شما ۲۱ روز باشه تو دستگاه یا ۱۷ روز.دوره سترشو میگم.
    ممنون میشم جوابمو بدین.
    از شرکت اسکندری هم ممنونم بابت فرستادن دستگاه.
    دستگاههای جدید ۹۶ تایی روی شیشه دستگاه دوتا سوراخ اندازه سکه های ۱۰ تومنی قدیمی داره.آیا اون دوتا سوراخ رو بگیرم یا نه؟

    1. لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

    2. سلام من ۵۰تاتخم گذاشتم تودستگاه ورطوبتش رواگه آب بریزی خیلی بالامیره به ۷۳میرسه ولی اگه کلا آب نریزی به ۶۳میرسه بنظرتون آب بذارم یانه لطفاجواب بدید

      1. با توجه به اینکه شما وقتی که ظرف آب رو خالی می گذارید و رطوبت ۶۳ درصد هستش ، این نشون میده که شما در یک منطقه جغرافیایی مرطوب مانند شمال کشور هستید.
        بنابراین برای کمی بالا رفتن رطوبت در دوره هچر ، مقداری کمی آب در ظرف بریزید و آن را پر نکنید.
        برای دریافت راهنمایی کاملتر با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
        ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  71. با سلام میخواستم عرض کنم در شر آمل شماره و آدرس نمایندگی خودتونو ارسال بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام
      در مورد سوالات مربوط به نمایندگی لطفا با مسئول امور نمایندگی آقای حیدری در تماس باشید.
      ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸

  72. سلام خسته نباشید من ایزی باتور ۲رو خریدم ور هر دفعه ک تخم قرار میدم داخل تقریبا ۵۰درصد جوجه میاد بیرون بقیه تخم ها هم تبدیل ب جوجه مشه ولی از تخم نمیتونن بیان بیرون مسکل چیه

    1. سلام
      دستگاه روند جوجه کشی رو درست انجام میده و در این شرایط که ۵۰ درصد جوجه ها تبدیل شدن.
      بهتره برای بررسی بیشتر مشکل با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  73. سلام
    به تازگی به جمع جوجه کشان ایران پیوستم یه دستگاه ۹۶تایی ایزی باتور خریدم ودیروز اولین تخم کبک رو گذاشتم .
    سوال:اگر رطوبت بین ۶۴ـ۶۵باشدمشکلی پیش میاد؟
    سوال۲: اگر در حین ستری وهچری رطوبت کم زیاد شود وبرای افزایش ویا کم کم کردن آبن درب دستگاه رو باز کنم مشکلی پیشش خواهد آمد یا خیر

    1. سلام
      امیدواریم ورود موفقی داشته باشید.
      در مورد سوالتون ، خیر مشکلی پیش نمیاد.

  74. باسلام اگر نمایندگی درشهرستان دارین معرفی میفرمایید.ازکرمانشاه
    ممنون

    1. سلام لطفا برای دریافت شماره نمایندگی با مسئول امور نمایندگی آقای حیدری در تماس باشید. ۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸

  75. سلام من یک دستگاه ۲۰۸ عددی اندیشه سبز خریدم یاد ندارم باهاش کار کنم میشه یکی راهنماییم کنه یا شماره ای از دفاتری که تو مشهد دارن بده ممنون میشم

    1. سلام
      گروه صنعتی اسکندری محصول ۲۰۸ عددی نداره ، مطمئن هستید از محصولات ما هست ، خرید شما ؟
      به هر حال لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید در صورت امکان شما را راهنمایی خواهند کرد.
      تلفن جدید بخش خدمات پس از فروش و گارانتی
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ ده خط

  76. سلام، دستگاه من ۹۶ تاییه، تخم بوقلمون گذاشتم، رطوبتش ۷۰ چکار کنم؟

  77. سلام من دستگاه ۹۶ تای دارم ببخش چرخش تخمها باید هر چند ساعت یک بار انجام بگیره

    1. سلام
      به صورت دائم با سرعت بسیار پایین در حال گردش ، شما با چشم نمیبینید ولی بعد چند ساعت اگر دوباره نگاه کنید خواهید دید که شانه ها چرخیده اند.

  78. سلام دستگاه من فن رطوبت ساز ۲۴ ساعت هنوز خاموش نشده رطوبت هم۷۷ دما ۳۷/۸هست فن دیگرش که کنار رطوبت ساز هست کار نمی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس