آموزش خرید ا دستگاه ایزی باتور

خرید دستگاه ایزی باتور

کسب درآمد آسان و بدون دردسر یکی از آرزوهای کسانی است که به صنعت پرورش طیور علاقه دارند. ما اغلب به داشتن منبع درآمد همیشه و با ثبات فکر میکنیم ، اما درصد کمی از ما برای رسیدن به این هدف تلاش میکنند. در این مطلب ما به شما اصول و ترفندهای انتخاب و خرید یک ماشین جوجه کشی حرفه ای را برای شما آموزش میدهیم.

دستگاه های جوجه کشی در مدل ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید میشوند. این موضوع در اکثر اوغات باعث سردرگمی خریداران این محصولات شده و خرید این محصولات را برای آنها سخت تر میکند. از طرف دیگر تولیدکننده های مختلفی در ایران اقدام به ساخت دستگاه جوجه کشی میکنند که محصولات آنها نیز دارای مزایا و معایب مربوط به خود می باشند. مطالعه این مطلب میتواند موجب تصمیم گیری بهتر خریداران در زمان خرید ماشین جوجه کشی گردد.

لطفاً به این مورد توجه کنید که این مطلب صرفاً در جهت راهنمایی انتخاب و خرید ماشین های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری تهیه و تدوین شده است. گروه صنعتی اسکندری از سال ۱۳۷۲ بصورت کاملا تخصصی اقدام به ساخت دستگاه های جوجه کشی نموده است و ماشین های جوجه کشی این شرکت قابل مایسه با نمونه های خارجی می باشند.

مورد ۱ : ظرفیت دستگاه جوجه کشی

در برخی اوقات، افراد به دنبال خرید دستگاه جوجه کشی می باشند که اولاً ظرفیت مناسبی داشته باشد ، ثانیاً از آن بتوان به سادگی در منزل استفاده کرد. بهترین انتخاب برای این نوع افراد، دستگاه جوجه کشی خانگی خواهد بود.

دستگاه های جوجه کشی خانگی گروه صنعتی اسکندری که با نام تجاری ایزی باتور شناخته میشوند ، دارای ظرفیت های ۱۲ تایی الی ۱۰۰ تایی هستند و آنها را میتوان به سادگی در یک آپارتمان کوچک راه اندازی کرده و بهره برداری کرد.

سایر مدل های نیمه صنعتی و صنعتی دستگاه های جوجه کشی بیشتر در خانه های حیاط دار و دارای چند اتاق کاربرد دارند. چرا که ظرفیت این نوع دستگاه ها بالا می باشند و افراد میتوانند به کمک این دستگاه ها چند صد و حتی هزاران تخم نطفه دار را به جوجه تبدیل کنند.

ماشین های جوجه کشی سری سوپر مینیاتور ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای ظرفیت های ۱۲۶ تایی الی ۲۰۱۶ تایی تولید میشوند و میتوانند برای افرادی که نیازمند ظرفیت های بالا هستند مفید باشند. برق مصرفی این نوع دستگاه ها ۲۲۰ ولت تک فاز است و از سیستم چرخشی ۹۰ درجه گهواره ای برخوردار هستند.

مورد ۲ : قابلیت های ماشین جوجه کشی

طبق بررسی انجام گرفته توسط ما عموم مردم علاقه مند به جوجه کشی از پرندگان معمول مانند مرغ ، بلدرچین ، بوقلمون ، غاز ، اردک و… هستند ، اما برخی نیز به دنبال ماشین جوجه کشی برای جوجه گیری از انواع پرندگان زینتی و نژادهای کمیاب و گران قیمت هستند.

بدلیل حساسیت جوجه کشی این نوع پرندگان باید از دستگاه های جوجه کشی حرفه ای استفاده شود. برای جوجه کشی از این نوع تخم ها پیشنهاد ما استفاده از ماشین جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور ۶ است.

دستگاه جوجه کشی ۱۲ تایی ایزی باتور ۶ به سیستم چرخشی ۳۶۰ درجه ، سیستم رطوبت رسانی هوشمند به کمک پمپ آب و سنسور دقیق SHT نسل سوم مجهز است و میتواند پاسخگوی علاقه مندان به جوجه کشی از تخم پرندگان زینتی باشد.

مورد ۳ : کار با ماشین جوجه کشی

برای استفاده از دستگاه جوجه کشی قابلیتی به نام سیستم انتخاب پرنده وجود دارد. این نوع از قابلیت تنها در ماشین های جوجه کشی خانگی وجود داشته و برای کاربران کم تجربه کاربرد دارد.

به کمک سیستم انتخاب پرنده کمک میکند تا خریدار بدون داشتن اطلاعات عمومی جوجه کشی اقدام به تنظیم و راه اندازی سریع و آسان دستگاه نماید. بدین منظور تنها کافیست کاربر با انتخاب یکی از پرندگان درج شده بر روی قابلیت سیستم انتخاب پرنده اقدام به جوجه کشی از آن پرنده نماید.

چرا که در حافظه این نوع دستگاه ها برای جوجه کشی از پرنده های پرکاربرد، تنظیمات لازم نظیر میزان دما و رطوبت، تعداد روزهای جوجه کشی، زمان توقف چرخش و … به صورت پیش فرض موجود می باشد. البته تنظیمات این نوع دستگاه ها را به صورت دستی نیز می توان کنترل نمود و افراد حرفه ای نیز می توانند از این مدل دستگاه ها بهره ببرند.

مورد ۴ : دستگاه جوجه کشی اختصاصی شترمرغی

شترمرغ بعنوان پرنده ای خاص ، دارای سیستم جوجه کشی مختص به خود می باشد و از دستگاه های جوجه کشی معمولی نمیتوان برای جوجه کشی از این پرنده استفاده کرد.

تفاوت اساسی دستگاه جوجه کشی شترمرغی با دیگر دستگاه ها در سیستم تنظیم رطوبت و سیستم تهویه دستگاه است. با توجه به اینکه تخم شترمرغ سنگین بوده و پوسته آن زخیم است لذا سیستم تهویه و رطوبت دهی دستگاه جوجه کشی باید متناسب با تخم نطفه دار این پرنده طراحی شود.

از این رو دستگاه های جوجه کشی شترمرغی گروه صنعتی اسکندری طراحی و تولید شده اند که مختص جوجه کشی از تخم نطفه دار شترمرغ می باشند. ظرفیت این دستگاه ها از ۱۶ تایی شروع شده و به ۶۴ تایی میرسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور میتوانید به تارنمای https://easy-bator.com مراجعه نمایید. همچنین در این وب سایت مقالاتی جامع در زمینه پرورش انواع پرنده اهلی و زینتی در دسترس می باشد که می تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر شما در زمینه پرورش انواع پرندگان مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس