آموزش نصب و نحوه کار با JDR 900

آموزش کار با برد جوجه کشی JDR900 اسکندری : یک ماشین جوجه کشی بدون برد یا کنترل مناسب کارایی چندانی نخواهد داشت و بیشتر شبیه یک جعبه بدون استفاده می باشد.

اگر شما نیز از خریداران سری بدنه PVC دستگاه جوجه کشی اسکندری هستید یا برد کنترل دستگاه جوجه کشی JDR900 را به صورت جداگانه خریداری نموده اید. این مطلب از وبسایت چکین دیوایس مخصوص شماست.

 


 

دسترسی سریع به محتوا :

 


 

دانلود محتوا به صورت PDF

 


 

 

نصب و نحوه کار با برد دستگاه جوجه کشی اسکندری JDR 900

 

در این آموزش سعی داریم نحوه کار کردن با برد کنترلر هوشمند جی دی آر ۹۰۰ را به شما آموزش بدهیم. همان طوری که می دانید در دستگاه جوجه کشی عملکرد کلیه اجزا و قطعات به عهده کنترلر هوشمندی است که بر روی همان دستگاه جوجه کشی نصب شده است.

بنابراین شما به عنوان یک اپراتور جوجه کش باید نحوه کار کردن با کنترلر جوجه کشی رو کاملا یاد بگیرید. از آنجایی که نحوه کار کردن با جی دی ار ۹۰۰ بسیار سخت و پیچیده نیست اما نکات بسیار ریزی را دارد که نیازمند دقت کافی می باشد، بنابراین از شما تقاضا می شود که با صبر حوصله و دقت کافی این مطلب را مطالعه فرمایید.

همچنین در صورتی که میخواهید تمامی آموزش را به صورت ویدیو مشاهده نمایید می توانید ویدیو زیرا را پخش کرده یا دانلود نمایید.تمامی مطالب موجود در این صفحه در این ویدیو به صورت کاملا واضح و رسا آموزش داده شده است.

 

نحوه روشن نمودن برد JDR 900

روشن کردن برد jdr900

 

برای روشن کردن و راه اندازی برد کنترلر ۹۰۰ شما از یک سیم پاور استفاده خواهید نمود. برای این کار باید سمت نری سیم پاور رو به سمت مادگی پاور وصل کنید تا سیستم JDR 900 و سیستم کنترلر بالا بیاد و شروع به کار کند. نکته‌ای که حائز اهمیت است، وجود فیوز بر روی مادگی پاور است که اگر قسمت پایینی مادگی پاور را نگاه کنید یک شکل فیوزی مانند را بر روی آن مشاهده خواهید نمود. که باید با پیچ گوشتی ان فیوز را به سمت بیرون بکشید که حالتی کشویی مانند دارد.

اگر آن جعبه مستطیلی شکل را بیرون بیاورید با یک فیوز شیشه ای رو به رو خواهید شد که در هر صورتی که با مشکل مواجه شد میتوانید فیوز را تعویض نمایید. هدف از این کار حصول اطمینان از وجود فیوز درون برد است، پس از اطمینان یافتن از وجود فیوز می توانید آن را دوباره درون جعبه گذاشته و به سر جای اولش انتقال دهید.

پس از اینکه نری پاور را به مادگی وصل نمودید برد JDR 900 با یک بوق ممتد شروع به کار خواهد نمود و سیستم سخنگو به شما خوش آمد خواهد گفت. برای اینکه از اتصال پاور کاملا مطمئن شوید باید کابل نری را به سمت درگاه ورودی یا همان مادگی فشار دهید و با دست دیگر نیز کنترلر را بگیرید تا فشار وارد شده کابل را به صورت کامل به دستگاه متصل سازد.

سیستم سخنگو پس از اعلام راهنمایی های لازم در مورد دستگاه به صورت خودکار قطع خواهد شود و یک بوق ریزی از آمادگی دستگاه برای تنظیم دما و رطوبت اطلاع رسانی خواهد نمود ولی شما می توانید با زدن یکی از دکمه های تنظیم، سیستم سخنگو را خاموش نمایید. در این صورت برد کاملا آماده به کار خواهد بود و شما می توانید اطلاعات لازمه را به دستگاه بدهید تا شروع به جوجه کشی نماید.

 

مشخصه های روی کنترلر JDR900

مشخصه های روی کنترلر JDR900

اولین نمایشگر

اولین نمایشگر مربوط به دماست که اعداد را با دو رقم اعشار نشان می دهد و نشان از دقت بسیار بالای سنسور SHT دارد. شما هم به صورت دستی می توانید دمای مورد نظرتان را تنظیم نماید و هم میتوانید با استفاده از سیستم انتخاب پرنده اطلاعات لازمه را به دستگاه بدهید.

دومین نمایشگر

نمایشگر دوم نیز رطوبت داخل دستگاه را نشان می دهد، که به صورت درصد می باشد و درصد رطوبت داخل دستگاه جوجه کشی را نشان می دهد.

سومین نمایشگر

این نمایشگر نیز در واقع یک روز شمار است و تعداد روزهای جوجه کشی شده را به شما نشان خواهد داد. لطفا توجه فرمایید که دمای مناسب برای محیط دستگاه جوجه کشی باید بین 20 الی 30 درجه سانتی گراد می باشد در صورتی که دمای محیط بیشتر یا کمتر از این دو مقدار باشد، نمایشگر روز شما به جای نمایش اعداد روز، دمای محیط را نشان خواهد داد و در واقع اخطاری برای شما خواهد بود تا دمای محیط را تنظیم نمایید.

چراغ های led زیر نمایشگر روز شمار

چراغ های led زیر نمایشگر برد جوجه کشی

 

این led ها که تعدادشان چهار عدد میباشد هر کدام وظیفه نمایش سیستم خاصی را بر عهده دارند. Led اول که هیتر نام دارد زمانی روشن خواهد شد که دستگاه در حال گرم کردن خود باشد، زمانی که دمای داخل دستگاه به مقدار مناسبی برسد به صورت خودکار خاموش خواهد شد و این بدین معنی می باشد که المنت های دستگاه نیز خاموش شده نیازی به تولید گرما ندارد. اگر نگاهی به جدول دما و رطوبت در جوجه کشی بیاندازید ، خواهید دانست که تنظیم بودن صحیح دما و رطوبت چقدر برای راندمان مهم می باشد.

دومین led نیز تهویه نام دارد و زمانی فعال خواهد شد که دمای محیط درون دستگاه بیش از حد گرم یا مرطوب بوده و نیاز به تهویه هوا وجود داشته باشد و یا اینکه دستگاه نیاز به تامین اکسیژن تازه برای جوجه ها دارد که معمولا به صورت خودکار عمل خواهد کرد و نیازی به دخالت کاربر نیست .

سومین led مربوط به دستگاه رطوبت ساز می باشد که زمانی روشن خواهد شد که سیستم رطوبت ساز درحال تامین رطوبت درون دستگاه باشد و عملکرد رطوبت ساز نیز برعهده هوش مصنوعی خواهد بود بنابراین نیازی به دخالت کاربر نیست، در حالت کلی می توان گفت که تمامی عملکردهای دستگاه خودکار بوده و فقط گذاشتن تخم ها و در آوردن جوجه ها بر عهده کاربر خواهد بود و مابقی موارد مانند چرخش، تهویه، تامین دما و رطوبت بر عهده دستگاه خواهد بود.

چهارمین led نیز زمانی روشن می ماند که سیستم چرخش در حال کار باشد، این چراغ زمانی که دکمه چرخش دستی را فشار دهید روشن خواهد شد و همینطور زمانی که چرخش راک ها به صورت خودکار انجام شود.

لطفا توجه فرمایید که روشن و خاموش شدن چراغ ها کاملا بر عهده هوش مصنوعی می باشد و زمان مشخصی ندارد و حتی ممکن است چراغ هیتر تا 4 ساعت نیز روشن نشود و این نشان می دهد که دمای محیط بیرون برای دستگاه مناسب بوده و دستگاه نیازی به تولید گرما ندارد، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از بابت روشن نشدن چراغ ها نخواهد بود.

سیستم انتخاب پرنده

سیستم انتخاب پرنده JDR 900

این سیستم در سمت چپ کنترلر وجود دارد و دارای چراغ های عمودی می باشد که پشت سر هم چیده شده اند و اسم پرنده های مختلف روی آنها نوشته شده است. نام پرنده هایی مانند بلدرچین، بوقلمون، کبک، اردک، غاز و کلمات تنظیمات دستی و هچر بر روی این چراغ ها نوشته شده است که این چراغها هر کدام قابلیت روشن شدن و خاموش شدن را دارند.

این ۶ تا پرنده پرنده هایی هستند که پرورش آنها در ایران عمومیت دارند و معمولا برای جوجه کشی در ایران مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین به صورت پیش فرض شش تا چراغ به صورت پیش‌فرض در برد قرار داده شده است که چراغ هر کدام از پرنده هایی که روشن باشد معنی و مفهومش این است که دستگاه برای جوجه کشی از این پرنده خودش را آماده می کند و در مراحل بعدی دما، رطوبت و چرخش را برای پرنده مورد نظر تنظیم می کند.

 

قابلیت انتخاب پرنده برد جوجه کشی JDR 900

سیستم تنظیم دستی

کسانی که به صورت حرفه‌ای از دستگاه جوجه کشی استفاده می‌کنند به صورت حرفه‌ای نیز دما و رطوبت را تنظیم می‌کنند. مثلا کسانی که به صورت حرفه ای به پرورش مرغ مشغول هستند به خوبی می دانند که بالای هزار الی دوهزار نژاد مرغ داریم که هر کدام از این مرغ ها دما و رطوبت متفاوتی را دارند. پس بنابراین باید تنظیمات دستی را انتخاب نمود و به صورت دستی دما و رطوبت را تعریف نمود. که در ادامه مفصلا توضیح داده خواهد شد.

سیستم هچر

آخرین چراغ به چراغ هچر مربوط می شود. وقتی که شما از سمت کارخانه دستگاه را دریافت می‌کنید و آن را روشن میکنید، چراغ هچر به صورت چشمک زن خواهد بود که به رنگ زرد یا سبز شروع به چشمک زدن خواهد نمود. همانطور که می دانید که دوره جوجه کشی شامل دو دوره می شود که به نامهای دوره ستر و هچر شناخته شده اند ، دوره ستر دوره ای می باشد که نطفه درون تخم شروع به رشد و نمو می کند و در دوره هچر نیز جوجه کاملا رشد نموده و آماده بیرون آمدن از تخم می باشد.

اگر چراغ هچر در حال چشمک زدن باشد معنی و مفهومش این است که کنترلر در دوران ستر بوده و دما و رطوبت و چرخش دستگاه برای ستر تنظیم شده و اگر به صورت ثابت روشن باشد معنی و مفهومش این است که کنترلر در دوران هچر قرار داشته و در این دوره چرخش دستگاه قطع خواهد شد.

آموزش نحوه کار با برد JDR-900

نحوه کار با برد JDR-900

دکمه انتخاب پرنده

پس از اینکه شما برد را به دستگاه وصل نمودید و آن را روشن کردید، اولین کار شما انتخاب پرنده مورد نظر میباشد. یعنی یکی از شش پرنده موجود بر روی برد را انتخاب کنید و به سیستم اجازه دهید تا دما و رطوبت را به صورت پیشفرض تنظیم نماید. برای این کار یک دکمه انتخاب پرنده بر روی برد تعبیه شده است که با زدن دکمه به صورت متوالی یعنی پشت سرهم پرنده مورد نظر خود را انتخاب خواهید نمود.

وقتی که دکمه انتخاب پرنده را میزنید چراغ مربوط به اولین پرنده روشن خواهد شد و با فشار های متوالی پرنده های بعدی به ترتیب انتخاب خواهند شد و زمانی که به پرنده مورد نظر خود رسیدید انگشت تان را از روی دکمه برخواهید داشت و بدین ترتیب جوجه کشی از پرنده مورد نظر شما شروع خواهد شد.

دکمه help یا راهنما

با زدن یک بار دکمه help ، دستگاه به صورت هوشمند سیستم سخنگو را فعال می کند و به مدت ۱۵ دقیقه اطلاعات مختلفی را در مورد جوجه کشی به شما خواهد داد پیشنهادی که در این راستا داریم این هستش که سعی کنید فقط زمانی که دستگاه را اولین بار خرید کردید و میخواهید کنترلر 900 را راه اندازی کنید سعی کنید که در همان بار اول و زمانی که تخم در داخل دستگاه نیست این دکمه را یک بار بزنید و به اطلاعاتی که سیستم سخنگو به شما ارائه خواهد داد گوش کنید. چون این اطلاعات حاصل سال ها تجربه و با علم و فناوری روز است که در هیچ جای دیگری در اختیارتان قرار داده نخواهد شد و قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

دکمه ستر/هچر

این دکمه که به شکل stop هم میباشد برای تعیین زمان چرخش راک ها و تخم های درون شانه ایجاد شده است، همانطور که میدانید در دوران ستر چرخش تخم های درون راک ها باید انجام شود و در دوران هچر نیز این چرخش باید متوقف گردد تا جوجه ها بدون هیچ مشکلی به رشد خود ادامه داده و در نهایت از تخم بیرون بیایند، معمولا سه روز آخر جوجه کشی را دوران هچر می نامند ولی پیشنهاد ما این است که شما در 5 روز آخر این دکمه را بزنید تا چرخش تخم ها متوقف شود.
زمانی که شما این دکمه را میزنید چراغ هچر از حالت چشمک زن به حالت ثابت در می آید و این بدین معنی می باشد که سیستم در حالت هچر است. اما زمانی که دوباره این دکمه را فشار دهید سیستم دوباره به حالت ستر برگشته و چرخش راک ها دوباره شروع خواهد شد.

دکمه چرخش دستی

این دکمه زمانی کاربرد خواهد اشت که شما می خواهید از تخم های درون شانه ها بازدید کنید ولی سمت راک ها به طرف دیگر است و شما قادر به دیدن تخم ها نیستید. برای این کار می توانید این دکمه را فشار داده و به صورت ثابت انگشت تان را روی آن نگه دارید تا موتور و گیربکس راک ها شروع به کار نموده و چرخش شانه ها به سمت شما را انجام دهد. البته فقط در صورتی می توانید از این دکمه استفاده نمایید که سیستم در حالت ستر باشد یعنی چراغ هچر به صورت چشمک زن باشد.

همزمان با اینکه دستتان را روی دکمه چرخش دستی می گذارید چراغ چرخش (turn) که در قسمت پایینی کنترلر قرار دارد به صورت ثابت روشن خواهد ماند و به محض اینکه انگشتتان را بردارید چراغ چرخش نیز خاموش خواهد شد.

دکمه تایمر چرخش

با استفاده از دکمه تایمر چرخشی شما در واقع گام های چرخش را برای دستگاه جوجه کشی تعریف می کنید، دستگاه در دوران ستر به صورت گام به گام شروع به چرخش کردن خواهد نمود یعنی خاصیت کنترلر ۹۰۰ این است که در دوران ستر زمانی که میخواهد به صورت اتوماتیک چرخش را انجام دهد به صورت گام به گام یعنی آهسته و در تایم های مختلف این کار را انجام میدهد.

شما زمانی که یک تایم مشخصی را برای دستگاه تعریف می کنید با توجه به تایمی که شما تعریف کردید دستگاه گام‌های مختلف را برای چرخش تعیین خواهد نمود و مطابق گام هایی که برای دستگاه تعریف نمودید شروع به چرخش خواهد نمود. برای مثال دکمه تایمر چرخش را یک بار میزنید و خواهید دید که نمایشگر دما و نمایشگر روزشمار خاموش میشود و بر روی نمایشگر رطوبت عدد 60 نشان داده می شود که با زدن دکمه های افزایش و کاهش این عدد را می توانید تغییر دهید.

عدد ۶۰ یعنی چرخش دستگاه هر یک ساعت یک بار انجام خواهد شد، شما می توانید با توجه به نوع پرنده و نژاد آن زمان چرخش راک ها را تغییر دهید ولی دستگاه در حالت پیشفرض چرخش متناسب با نوع پرنده را تشخیص داده و به صورت خودکار اعمال میکند مثلا در صورت انتخاب “مرغ” چرخش دستگاه نیز بر روی عدد 120 یعنی هر دو ساعت یکبار تنظیم خواهد شود .

در صورتی که می خواهید زمان چرخش را به صورت دستی تغییر دهید همانطور که توضیح داده شد یک بار بر روی دکمه تایمر چرخش فشار داده و با تنظیم زمان مورد نظر خود یکبار دیگر همان دکمه را فشار خواهید داد تا سیستم سخنگو جمله “اطلاعات مورد نظر شما ذخیره شد” را اعلام کند، با اعلام این جمله یعنی چرخش راک ها ( شانه جوجه کشی ) مطابق با الگویی که شما به دستگاه داده اید انجام خواهد شد.

دکمه های تنظیم / افزایش / کاهش

این دکمه ها طبیعتا برای تعیین دما و رطوبت و روز شما دستگاه جوجه کشی می باشد، اما وقتی که شما پرنده مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید دستگاه به صورت خودکار دما و رطوبت را تعیین خواهد نمود و نیازی به تنظیم آنها نیست اما برای اینکه به دستگاه تفهیم کنید که در چندمین روز جوجه کشی هستید می توانید دکمه تنظیم (set) را یک بار بزنید تا نمایشگر روزشمار به حالت چشمک زن در آمده و آماده تنظیم شود، شما با زدن دکمه های افزایش و کاهش می توانید به دستگاه بگویید که در روز چندم جوجه کشی هستید. اگر اولین روزتان است که جوجه کشی را شروع نموده اید نمایشگر را بر روی عدد صفر قرار داده و یکبار دیگر دکمه set را بزنید تا تنظیمات مورد شما ذخیره شود و سیستم سخنگو نیز جمله قبلی را تکرار خواهد کرد.

اما زمانی که شما سیستم را در حالت تنظیمات دستی قرار داده باشید، با زدن دکمه set ابتدا دما سپس رطوبت و در نهایت روز جوجه کشی را تنظیم خواهید نمود، این حالت برای کسانی مناسب میباشد که در کار جوجه کشی کاملا حرفه ای هستند و تجربه و آگاهی کافی از نحوه جوجه کشی از پرندگان خاص را دارد ولی اگر فرد تازه کاری هستید بهتر است پرنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا دستگاه به صورت خودکار دما و رطوبت جوجه کشی را تعیین نماید.

استفاده ترکیبی از کلید ها

استفاده ترکیبی از دکمه های کنترلی

الف – زمانی که شما انگشت تان را بر روی دکمه کاهش به صورت ثابت نگه می دارید سیستم دما، رطوبت و روز تنظیم شده را نشان خواهد داد.

ب – گاهی اوقات بنا بر مشکلاتی شما مجبور می شوید تا دستگاه را به تنظیمات اولیه یا تنظیمات کارخانه (reset factory) برگردانید برای این کار باید کابل پاور را از کنترلر JDR 900 خارج کنید تا خاموش شود، سپس به صورت همزمان با دو انگشت خود دکمه های افزایش و انتخاب پرنده را فشار خواهید داد و در عین حال که این دکمه ها را نگه داشته اید، کابل پاور را به کنترلر وصل می کنید چند ثانیه بعد صدای بوق شدیدی را خواهید شنید و کلمات FAC و rES نیز بر روی نمایشگر ها نمایش داده خواهد شد. پس از انجام این کار دستگاه شما به تنظیمات اولیه خود باز خواهد گشت و شما می توانید از نو تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید.

دلیل نمایش E-1 و E-2 بر روی نمایشگر روز شمار

گاهی اوقات این عبارت ها بر روی کنترلر به نمایش درمی آید و فرد را دچار اضطراب می کند که نکند دستگاه دچار خرابی شده باشد، باید عرض شود که در این دو مورد جای هیچ نگرانی نیست زیرا این دو ارور زمانی فعال خواهد شد که دمای دستگاه بسیار پایین یا بسیار بالا باشد و دستگاه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تخم ها برای تامین گرما یا خروج گرما اقدامات خاصی را انجام داده باشد.

به عنوان مثال زمانی که E-1 نمایش داده می شود یعنی دمای درون دستگاه بیش از حد مجاز شده سیستم هوشمند کنترلر برای جلوگیری از مرگ نطفه ها خروجی زاپاس هیتر را روشن نموده و گرمای اضافی را از این طریق نیز دفع می کند. در دستگاه های جوجه کشی اسکندری دو عدد خروجی وجود دارد که خروجی اول دائم کار بوده و همیشه در حال کنترل دما و رطوبت داخل دستگاه می باشد و خروجی دوم زمانی فعال خواهد شد که دما و رطوبت بیش از حد مجاز بوده و دستگاه ناچارا آن را فعال خواهد نمود.
ارور دوم که با کلمه E-2 بر روی نمایشگر روز شمار نشان داده خواهد شد برای زمانی می باشد که دمای دستگاه بیش از اندازه سرد شده و سیستم هوشمند از حداکثر توان خود بهره می برد تا دمای دستگاه را به مقدار ایده ال برساند.

بنابراین زمانی که شما با این دو ارور مواجه شدید بهترین کار این است که آنها را از طریق کلید های ترکیبی افزایش و ستر/هچر حذف کنید برای این کار باید دکمه های فوق را به صورت همزمان به مدت 8 ثانیه نگه دارید تا صدای بوق را بشنوید و پس از شنیدن این صدا دستگاه دوباره به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و نمایشگر روزشمار دوباره تعداد روز های جوجه کشی شده را نشان خواهد داد و دیگر هیچ وقت این ارور ها را نشان نخواهد داد اما اگر دوباره با این ارور ها مواجه شدید با بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه بدهند.

32 thoughts on “آموزش نصب و نحوه کار با برد دستگاه جوجه کشی اسکندری JDR 900

  1. علیرضا گفت:

    واقعا پاسخگویی به سوالات ضعیف هست…شماره خدماتی هم که گذاشتید فعلا مسدوده .. فقط بگین بردgdr900کلید برا کالیبر ه داره یانه

    1. ادمین گفت:

      کدام سوالی پرسیده شده که پاسخگویی انجام نشده دوست عزیز ؟
      شماره خدمات مشکلی نداره و در دسترس هست ، شماره ای که در برگه کارانتی وجود داره رو بگیرید : ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲
      همراه دستگاه سی دی ارسال شده که داخل اون این برد به صورت کامل توضیح داده شده . کالیبره دستگاه هم به راحتی قابل انجام هست ، یک دکمه استفاده نمیشه باید تنظیمات مخصوصی صورت بگیره . با خدمات پس از فروش در تماس باشید .

  2. امین امرایی گفت:

    سلام ..من دستگا۱۶۸ تایی مدل ۲۰۰۸ خریدم زیاد سردر نمیارم واقعا دستگاه بروزیه شماسردرمیارید خوبه یاپسش بدم …تشکر

    1. ادمین گفت:

      سلام
      دستگاه اسکندری هست ؟ کنترلرش چیه ؟

  3. علی گفت:

    بهتر نیست همان اول شماره خدمات رو بزارید وبگین هر کی سوال داره بااین شماره تماس بگیره…نه اینکه میگین سوالات خود را مطرح کنید و بعد برای همه سوالات زحمت میکشید اعلام میکنید با شماره خدمات تماس بگیرید

    1. ادمین گفت:

      سلام
      خیر نمیشه ! چند دلیل داره ، پاسخ بسیاری از سوالات در ویدیوهای اموزشی و مطالب سایت موجود هست :

      ویدیوهای آموزشی گروه صنعتی اسکندری

      بیش از ۹۰ درصد سوالات هم توسط کارشناسان سایت پاسخ داده میشه

      اگر شماره قرار داده بشه بسیاری از دوستان عزیز برای کوچکترین مواردی که اموزشش داخل سایت هست با خدمات تماس گرفته و در نتیجه افرادی که دستگاهشون واقعا مشکلات فنی داره پشت خط میمونن و ممکنه زمان برای پاسخگویی به انها نرسه !

      در ثانی ، زمانی که دستگاهی از گروه صنعتی اسکندری خریداری میکنید، همراه اون کارت گارانتی ارسال میشه و داخل کارت گارانتی هم شماره ی خدمات پس از فروش هست ، اینکه شما بدون توجه به اون شماره اقدام به قرار دادن کامنت میکنید ، انتخاب خودتون هست و ما دخیل در اقدام شما نیستیم

      در هر صورت سوالی بود بپرسید اگر پاسخ در توان ما بود ارائه میدیم همچون بیش از ۴۰ هزار کامنتی که پاسخ دادیم ! اگر در توانمون نبود ارجاع خواهیم داد به بخش خدمات پس از فروش .

      پیروز باشید

  4. حسین دهقان گفت:

    من دستگاه هزارو هشت عددی خریدم

    1. ادمین گفت:

      سلام دهقان
      لطفا در لینک زیر همراه با مشخصات تماس و خرید کامل مشکل خودتون رو ارسال کنید تا در اسرع وقت رسیدگی صورت بگیره :
      پیشنهادات و انتقادات گروه صنعتی اسکندری

  5. عباس گفت:

    سلام.من دستکاه ۱۶۸ تایی برد ۹۰۰ دارم.جگونه اونو update کنم ممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام
      با خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید راهنمایی میکنن :

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  6. مجتبى نظرپور گفت:

    سلام
    خسته نباشيد
    با چى شماره اى مى تونم تماس بگيرم جهت خدمات
    من يك دستگاه اسكندريه دارم ممنون. ميشم راهنمايم كنيد

    1. ادمین گفت:

      سلام
      جناب نظرپور با شماره ی زیر تماس بگیرید ، راهنماییتون میکنن

      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  7. مرتضی گفت:

    چطوری میشه کنترلر jdr900کالیبراسیون کرد

    1. ادمین گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با بخش خدمات پس از فروش اسکندری تماس بگیرید :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  8. رضا گفت:

    ممنون که این قدر زحمت کشیدین و عالی توضیح دادین

    1. ادمین گفت:

      موفق باشید دوست عزیز

  9. مهدی طاهری گفت:

    سلام دستگاه من امروز رفته رو هچر ولی امروز رطوبت من پایین میاد دستگاه روطبش روشنه داخل پر از رطوبت شده ولی همچنان روطوبت روی ۲۸ پاینتر میره ولی بالاتر نمیره

    1. با بخش خدمات تماس بگیرین تا راهنمایتون کنن :

      مهندس اشرفی
      ۰۴۴٫۳۳۷۴۴۹۸۸

  10. جنعسبای گفت:

    سلام من دستگاه ۲۵۲ تابیJDR950 خریدم دیروز داخل دستگاه تخم غاز گذاشتم دمای دستگاه روی۳۷.۸ هستش ولی رطوبت از۴۵ بالا تر نمیره رطوبت سنج رو روی ۷۵ گذاشته بودم؟

    1. کارشناس وب سایت گفت:

      با خدمات پس از فروش تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهند کرد

  11. یعقوب رمضانی گفت:

    خیلی عالی این بردها را میتوان رو دستگاهای بغیر از اسکندری نصب نمود ؟ اگه میشه، وسایل جانبی بغیر از برد میخواد یا برد دستگاه را برداریم این برد جایگزین کنیم

    1. کارشناس وب سایت گفت:

      با کارشناسان فروش تماس بگیرید شما را راهنمایی خواهد کرد

  12. مسلم گفت:

    مطلب مفیدی بود

    1. قاسم گفت:

      سلام من امروز داخل دستگاه ۱۲۶تایی جی دی آر۹۰۰تخم مرغ گذاشتم

    2. ادمین گفت:

      سلام
      لطفا پرسش ها در مورد مسائل فنی رو فقط با بخش خدمات پس از فروش ما در میان بگذارید تا دقیق راهنمایی کنن :
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲ خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  13. اکبر جعفری گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم کنترلر ۹۵۰ کی قابل فروش خواهد بود

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام
      در حال حاضر برنامه مشخصی برای فروش این محصول نداریم.

  14. Sorush گفت:

    درود، جناب روزشمار برد ارور داده میشه راهنمایی کنید باید چ کار کنم؟

    1. کارشناس وب سایت گفت:

      لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      ۰۴۴۳۳۷۴۴۹۳۲

  15. vidao گفت:

    خیلی عالی بود.لایک داره

  16. خلاقیت گفت:

    مطلب خوبی بود

    1. b.sh گفت:

      لطف دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.