حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

گارانتی واقعی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره | 2 امتیاز | میانگین 1٫00 از 5
Loading...
image_pdf

393

 

سطح ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی توسط یک کارخانه نشان دهنده میزان توجه یک کارخانه به مشتریان و خریداران محصولات آن کارخانه تولیدی میباشد.
در گروه صنعتی هواباتور EIG بالاترین درجه از خدمات فروش و گارانتی در سطحی واقعا بالاتر از سایر کارخانه های ایرانی ارائه میگردد. ما بالاترین استاندارد های خدمات پس از فروش و گارانتی را به مشتریان خود ارائه میدهیم.تمامی محصولات گروه صنعتی هواباتور دارای یک سال گارانتی تعویض قطعات بوده و از طریق زیر برای ارائه خدمات گارانتی برای شما آماده هستیم.

  • در محل گروه صنعتی هواباتور EIG همیشه یک دکتر دامپزشک آماده راهنمایی مشتریان از طریق تلفنی جهت نحوه استفاده از ماشین جوجه کشی ، انتخاب تخم نطفه دار مناسب ، و روش صحیح جوجه کشی میباشد چرا که به تجربه در یافته ایم که بسیاری از مشکلاتی که برای شما به وجود می آید نه به دلیل ایرادات فنی ماشین جوجه کشی بلکه به دلیل اطلاعات کم صاحب دستگاه از روش های جوجه کشی از پرندگان مختلف میباشد.
  • یک نفر از بهترین تکنسین های فنی گروه صنعتی هواباتور به عنوان مسول فنی ، همیشه آماده پاسخ گویی و ارائه توضیحات جهت حل مشکلات فنی ماشین های جوجه کشی ساخت این کارخانه میباشد تا هر نوع مشکل احتمالی را با ارسال سریع قطعات یدکی و یا با ارجاع به نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مشکلات خریداران را حل و فصل نمایید.
  • دونفر از فنی کاران دوره دیده این کارخانه ، همیشه به صورت اکیپ سیار به جای جای ایران سفر کرده و مشکلات دستگاه های را که در استان های فاقد نمایندگی ، دچار ایراد شده اند را حل و فصل مینمایند.
  •  36 نمایندگی فعال این کارخانه در استان ها و شهرستان های مختلف آماده ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به خریداران برند EIG میباشند.

در گروه صنعتی EIG خدمات پس از فروش و مخصوصا گارانتی به عنوان بخشی از قیمت تمام شده محصول نه به عنوان هزینه طبقه بندی میگردد و به این طریق همیشه از ارائه خدمات به مشتریان خوشحال و خوشنود میگردیم .

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • ناشناس 1 اردیبهشت 1398 / 12:09:24
    0 0

    سلام چجور گارانتی دستگاهو ثبت و فعال کنم؟

    • b.sh 2 اردیبهشت 1398 / 4:12:49
      0 0

      باید با خدمات پس از فروش تماس بگیرید

  • ناشناس 31 فروردین 1398 / 11:23:04
    0 0

    سلام من چند روز دستگاه محصولات اسکندری خریداری کردم سه روز اول موتورش سوخته به هرجاهم زنگ میزنم کسی جوابگو نیست لطفا بگید چیکارکنیم منم دستگاه گرفتم که ازش استفاده کنم خواهشن راهنمایی کنید

    • کارشناس وب سایت (احمدی) 2 اردیبهشت 1398 / 4:45:18
      0 0

      لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید
      04432387787

  • کلیپ ها و فیلم های فیلم و سینما 20 اسفند 1397 / 7:56:13
    0 0

    مطلب خوبی بود

  • عباس 12 اسفند 1397 / 3:02:28
    0 0

    سلام مهندس:میشه روش کار با دستگاه 168 تایی با برد 950 توی کانال بزارین ممنونم

    • مدیر سایت 13 اسفند 1397 / 9:18:21
      0 0

      سلام
      به زودی در سایت و در کانال قرار میگیره.

  • حمیدرضا میرزاجانی 12 بهمن 1397 / 1:12:16
    0 0

    با سلام لطفا شماره تماس واحد خدمات پس از فروش شیراز را بفرمایید.

    • مدیر سایت 13 بهمن 1397 / 9:11:48
      0 0

      سلام
      لطفا با واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  • بابک کریمی 27 آذر 1397 / 2:10:13
    0 0

    سلام و خسته نباشید
    من حدود 6 ماه پیش یه دستگاه حرفه ای ایزی باتور از شما خریدم و دو بار هم موفق شدم ازش جوجه بگیرم ولی چند روز پیش موقع کار دستگاه تو روز 21 ام که رطوبت رو 70 درصد تنظیم کرده بودم و تخم ها تو آخرین روز هچ بودن دستگاه خود بخود مثل اینکه اتصالی بکنه برق خونه رو قطع کرد و من هم دستگاه رو از برق جدا کرده و درب دستگاه رو باز کردم تا رطوبتش بعد از چند ساعت خشک شد و دوباره دستگاه بکار افتاد ولی الان یه مشکلی داره و اون اینه که وقتی دما رو تنظیم میکنم خیلی کند و یواش به دمای مورد نظر میرسه مثلا اگر قبلا تو عرض یک دقیقه به دمای 37 درجه میرسید الان تو 5 دقیقه به اون دما میرسه . فکر کنم اشکالی براش پیش اومده
    شماره تماس بنده : ….

    • مدیر سایت 27 آذر 1397 / 5:04:43
      0 0

      سلام
      شماره تماس شما به واحد خدمات پس از فروش ارجاع داده شد.
      به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  • عبدالرضا خسروانیان 24 فروردین 1397 / 3:27:41
    0 0

    با سلام دستگاه جوجه کشی ۵۰۴ تایی خریدم یک سری مشکلاتی دارد

    • مدیر سایت 25 فروردین 1397 / 8:51:28
      0 0

      سلام
      از بابت مشکل پیش آمده متاسفیم .
      دیدگاه شما به بخش فنی و مدیریت ارجاع داده شد.

  • مسعود 8 آذر 1396 / 8:00:53
    0 0

    سلام
    برای فعال کردن گارانتی یه شماره ایی هست که میگن از ساعت 15تا 17تماس بگیرید زنگ میزنیم ولی کسی گوشی را بر نمیداره،مشخصات را به تلفن همرا 09104423405 ارسال کردم،چطوری باید بدونم که گارانتی فعال شده یا نه

    • مدیر سایت 9 آذر 1396 / 12:42:21
      0 0

      باسلام
      لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا مورد شما را بررسی کنند.
      مهندس اشرفی ۰۴۴٫۳۳۷۴۴۹۸۸ ۰۹۱۰۴۴۲۳۴۰۵
      ساعت تماس از هشت صبح تا پنج عصر ، این مورد 15 تا 17 رو متوجه نشدم ، گروه صنعتی اسکندری چنین ساعت کاری ندارد.

  • حسن 23 فروردین 1396 / 7:53:52
    0 0

    با سلام

    • fz.andishesabz 24 فروردین 1396 / 8:38:30
      0 0

      لطفاً با شماره تماس 09143889129 در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.