
گروه صنعتی اسکندری بعنوان پیشرو تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی در ایران بزرگترین شبکه نمایندگی فروش و گارانتی در سراسر کشور دارد. بطوریکه گروه صنعتی اسکندری در تمامی استان ها و همچنین شهرستان های مهم دارای نمایندگی فروش و گارانتی می باشد.
همچنین دفتر فروش مرکزی گروه صنعتی اسکندری در ارومیه و تهران دایر است. در سایر استان ها، این کارخانه نمایندگی عامل فروش دارد.
در خصوص خرید محصولات اسکندری از کارخانه یا نمایندگی ها باید ذکر شود که قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری در سراسر ایران یکسان می باشد. بنابراین هیچ فرقی نمیکند محصولات گروه صنعتی اسکندری چه به صورت خرید مستقیم از کارخانه و یا چه خرید از نمایندگی قیمت یکسانی خواهد داشت.
نمایندگی هایی سراسری که عاملیت فروش میباشند فقط به صورت انحصاری دستگاه جوجه کشی اسکندری نمی فروشند بلکه ممکن است بسته به تجارت خود، محصولات متفاوت دیگری نیز به فروش برسانند.
برای دریافت خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی اسکندری الزاما باید با بخش خدمات پس از فروش مرکزی (واقع در ارومیه) تماس بگیرید و به هیچ وجه مستقیما با نمایندگی شهر خود برای دریافت خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نکنید.
شماره تماس بخش خدمات پس از فروش مرکزی اسکندری: 04433744932
پس از تماس با بخش خدمات پس از فروش مرکزی، در صورت صلاحدید مهندسین این بخش، هماهنگی های لازم را با نمایندگی شهر شما انجام خواهند داد. در نتیجه اگر مشکل توسط نمایندگی شهر قابل رفع باشد، شما به نمایندگی شهرتان ارجاع داده خواهید شد و نمایندگی با شما تماس خواهد گرفت.
در موارد دیگر مشکل توسط بخش خدمات پس از فروش مرکزی پیگیری و رفع میشود.
نکته بسیار مهم: مشتری برای دریافت خدمات پس از فروش نباید با نمایندگی شهر خود ارتباط برقرار کند. برای دریافت خدمات پس از فروش فقط و فقط با بخش خدمات مرکزی اسکندری تماس بگیرید. در غیر اینصورت تمامی عواقب احتمالی از جمله خرابی دستگاه، ضرر مالی و … ناشی از عدم رعایت این مورد متوجه مشتری خواهد بود.
ما با نمایندگی هایی که در سطح کشور جمهوری اسلامی ایران داریم بالاترین استاندارد ها را به شما به لحاظ خدمات پس از فروش و گارانتی در حدی فراتر از استاندارد های ایران ارائه مینماییم تا برای یک عمر مشتری ما باشید نه برای یک بار ، از ما خرید کنید تا خیالتان از بابت تعمیرات و تامین قطعات یدکی برای یک عمر راحت باشد!!
از گروه صنعتی اسکندری خرید کنید تا از شبکه گستره خدمات پس از فروش و گارانتی این کارخانه در سطح کشور بهره مند گردید و دستگاهتان در صورت خرابی احتمالی در مدت بسیار کوتاه تعمیر شود.
سلام وقت بخیر. یک دستگاه ایزی باتور۲ (۹۶) سفارش دادم ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ از طریق پست به دستم رسید. بعد باز کردن کارتن و مطالعه دفترچه راهنما قسمتی که گفته شده بار کد ۹ رقمی رو برای گارانتی باید ثبت کنید.
لطفا راهنمایی کنید که الان باید چکار بکنم. محصولی که دو روزه دستم رسیده فاقد گارانتی هست.
سلام جناب خواجه زاده
خوشحالیم که همراه شما هستیم
زمانی که دستگاه برای شما ارسال شده ، یک sms حاوی این پیغام که گارانتی دستگاه شما فعال شد نیز برای شما ارسال شده است که از آن تاریخ گارانتی به نام شما و شماره ی تماس شما فعال شده است و جای هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
لطفا فیلم زیر رو مشاهده کنید :
https://chicken-device.ir/eig73/179/
برای راه نمایی های دستگاه خودتون هم لطفا تمامی قسمت های فیلم زیر رو کامل ببینید :
https://chicken-device.ir/eig73/471/
دفترچه راهنماهای دستگاه های جوجه کشی اسکندری :
https://chicken-device.ir/eig73/playlist/season-one/#manual
باسلام و احترام
در شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان نمایندگی دارید؟
اگر دارید آدرس لطفا؟
سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات نمایندگی فروش ما در این استان، با شماره ی زیر در تماس باشید :
۰۹۱۴۴۴۸۳۱۸۸
از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی هم میتونید بهشون پیام بدید