بزرگترین سازنده دستگاه جوجه کشی

درباره گروه صنعتی اسکندری – ماشین سازی اسکندری سازنده دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی

گروه صنعتی اسکندری (EIG) از سال ۱۳۷۲ با هدف تولید ماشین آلات و دستگاه ها و تجهیزات صنعت دام و طیور کشور شروع به فعالیت نمود و در طی بیش از سی سال گذشته به بزرگ ترین تولید کننده ماشین های جوجه کشی در خاور میانه تبدیل شد. از جمله تولیدات این مجموعه می توان به دستگاه های جوجه کشی خانگی، دستگاه های جوجه کشی صنعتی و ملزومات آنها اشاره نمود. 

از جمله دستگاه های جوجه کشی خانگی می توان به ایزی باتور ۱ ، ایزی باتور ۲ ، ایزی باتور ۳ ، ایزی باتور ۴ ، ایزی باتور ۵ و ایزی باتور ۶ اشاره کرد. البته ناگفته نماند که ایزی باتور های ۷ ، ۸ ، ۹ و ۱۰ در مرحله طراحی و تولید هستند. تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی قابلیت جوجه کشی از پرنده های اهلی را دارند و دستگاه های جوجه کشی خانگی بخصوص ایزی باتور ۵ و ۶ به دلیل دقت بالایی که در جوجه کشی دارند، توانایی بالایی در جوجه کشی از تخم نطفه دار پرنده های زینتی خواهد داشت. 

 

دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور 6
دستگاه جوجه کشی حرفه ای ایزی باتور ۶

دستگاه های جوجه کشی صنعتی ساخته شده به دست مهندسان گروه صنعتی اسکندری کاملا متفاوت از نمونه های موجود در بازار ایران و خاورمیانه است. در ساخت بدنه این دستگاه ها از pvc یکپارچه استفاده شده که تحمل بالایی در برابر ضربه داشته و عایق خوبی برای حفظ دمای داخل دستگاه خواهد بود. شاسی های کاملا الومینیومی انادایز شده تحت حرارت لیزری، پایه ها و کرنر های abs و پلی امید ، راک های کاملا الومینیومی ، شانه های همه کاره ، قابلیت ستر و هچر همزمان، برد جوجه کشی کاملا هوشمند بر اساس منطق فازی از جمله قابلیت های دستگاه های جوجه کشی صنعتی می باشد. 

عکس دستگاه 504 تایی 05
عکس دستگاه ۵۰۴ تایی ۰۵

 

دستگاه های جدید سری درنا که بسیار دقیق تر و متفاوت تر از دستگاه های نسل قبلی است، از راندمان و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و با دارا بودن رطوبت ساز داخلی ، سیستم دقیق کنترل دما و رطوبت و چرخش، ساختار بسیار بهداشتی و ایزوله تجربه یک جوجه کشی موفق و شیرین را برای پرورش دهنده به همراه خواهد داشت. 

گروه صنعتی اسکندری در شهر ارومیه مرکز استان آ- غ و در شهرک صنعتی فاز دو قرار دارد. موقعیت ویژه استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه به دلیل همسایگی با ۵ کشور جمهوری آذربایجان ، ارمنستان ، ترکیه ، نخجوان و عراق میباشد از میان این کشورها ترکیه به عنوان دروازه ورودی به اروپا دارای اهمیت ویژه ای است. شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی در ۵۰ کیلومتری مرز ترکیه قرار گرفته و کارخانه گروه صنعتی اسکندری در ۳۰ کیلومتری مرز ترکیه استقرار یافته است به نوعی که فاصله کارخانه از مرکز استان آ-ش یعنی شهر تبریز بیشتر از فاصله آن تا شهر وان مرکز استان وان ترکیه می باشد این شرایط خاص باعث ایجاد روابط تجاری و تولیدی عمیق میان این استان و جمهوری ترکیه گردیده و شرایط بسیار ایده آلی را برای کمپانی اسکندری به ارمغان آورده است.

تولید قطعات پلاستیکی از جنس ABS و PVC در ایران همچنین قیمت پایین برق و نیروی انسانی باعث میگردد که قیمت تمام شده این محصول در عین کیفیت بسیار بالا ، به طرز محسوسی از نمونه تولید شده آن در ترکیه بسیار پایین بوده و در نتیجه تعداد قابل توجهی از دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به خود کشور ترکیه صادر گردد همچنین کیفیت جهانی این محصول موجب آن گردیده که صادرات آن به صورت مستمر به کشور های امارات عربی متحده ، عراق ، جمهوری آذربایجان باکو ، افغانستان ، پاکستان , روسیه و ارمنستان صورت پذیرد.

از دیگر تولیدات گروه صنعتی اسکندری می توان به قطعات و تجهیزات ساخت ماشین های جوجه کشی همانند شانه های سایزیک و همه کاره، برد های دقیق دیجیتالی، انواع سبد هچ و راک و موتور و المنت و هیتر مخصوص دستگاه های جوجه کشی اشاره کرد که در این کارخانه مطابق با دانش روز دنیا ، و با تکنولوژی بالا تولید و ارائه میگردند.

خدمات پس از فروش و کنترل کیفی دقیق به عنوان یکی از مهمترین ارکان گروه صنعتی اسکندری می باشد که همواره مورد توجه مدیران این کمپانی بوده و توانسته درصد رضایت بی سابقه ای را در طول چندین سال گذشته نصیب خود کند. هم چنین گروه صنعتی اسکندری با دارا بودن نمایندگی های معتبر در اکثر استان های کشور امکان دسترسی به خدمات گارانتی و پس از فروش را برای هم میهنان عزیز سهل و آسان نموده است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋