هواباتور

گروه صنعتی هواباتور با هدف تولید و توزیع و صادرات ماشین های جوجه کشی دقیق و با کیفیت با فرایند تولیدی متفاوت از آن چه تا کنون در ایران بوده است تاسیس و راه اندازی شده است . دستگاه های جوجه کشی ساخت این کارخانه تماما از جنس ABS و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و روباتیک تولید شده و مطابق با استاندارد های جهانی تولید و ارائه میگردد.

دستگاه های تولیدی این مجتمع صنعتی محصول مشترک ایران و ترکیه بوده و قطعات اصلی و کلیدی ماشین های جوجه کشی تولیدی این کارخانه وارداتی از کشور ترکیه بود و همچنین منتاژ نهایی و کنترل کیفتی محصولات نیز در ایران اما زیر نظر کارشناسان مجرب طرف ترک انجام می پذیرد. به جهت کنترل کیفی دقیق و مثمر این کارخانه مجهز به دقیق ترین و کامل ترین آزمایشگاه کنترل و تست دستگاههای جوجه کشی در خاور میانه گردیده است.

با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای مواد پتروشیمی ایرانی خصوصا ABS و PVC تولید برخی از قطعات بدنه دستگاه های جوجه کشی هواباتور توسط قالبها و تحت نظر مستقیم طرف ترک در ایران تولید میگردد و با هم کاری این دو مجموعه ویترینی از بهترین ماشین های جوجه کشی به بازار ایران ارائه میگردد که توانایی جوجه گیری از تمام پرنده گان را دارا میباشد.

با عنایت کامل به پایین بودن قیمت انرژی – برق و سوخت – در ایران همچنین پایین بودن قیمت مواد پتروشیمی و نیروی انسانی در ایران قیمت تمام شده دستگاه های جوجه سازی این کارخانه با وجود کیفیت بالا بسیار ایده آل میباشد به همین دلیل سهم قابل توجهی از تولیدات این کارخانه به کشور های امارات عربی متحده ، عراق ، جمهوری آذربایجان ، ارمنستان ، روسیه ، افغانستان ، پاکستان صادر میگردد و با توجه به موقعیت ویژه شهر ارومیه و استان آ- غ که فاصله کمتر از 50 کیلومتری با مرز ترکیه دارد مقدار قابل ملاحظه ای نیز به خود کشور ترکیه صادر میگردد.

ما به جرات ادعا میکنیم که بهترین و با کیفیت ترین ماشین های جوجه کشی در خاور میانه را تولید و ارائه مینماییم دستگاه های جوجه کشی ما توانایی جوجه گیری از مرغ بومی ، مرغ و خروس لاری ، بوقلمون ، غاز ، کبک ، بلدچین ، اردک ، قو ، قرقاول ، طاووس ، کاسکو و سایر پرندگان اهلی و زینتی را داشته و بالاترین راندمان را ارائه مینماید.

در سال 2015 سه نوع دستگاه جوجه کشی دیگر به تولیدات گروه صنعتی هواباتور اضافه خواهد شد و حجم بیشتری از مشتریان از تولیدات این کارخانه بهره مند خواهند شد.

همچنین گروه صنعتی هواباتور با هدف تامین قطعات مورد نیاز جهت تولید دستگاه های جوجه کشی اقدام به تولید و توزیع انواع ماشین الات و قطعات و لوازم و تجهیزات تولید دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران به صورت عمده مینماید .

با هدف جلب رضایت مشتری تمامی دستگاه های گروه صنعتی هواباتور با ضمانت یک ساله – واقعی – و با ده سال تضمین فروش قطعات یدکی ارائه میگردد و تمامی محصولات تولیدی این کارخانه در صورت قطعی برق توانای کار کردن با باطری – از جمله باطری موتور سیکلت و یا خودرو و… را داشته و دارای راندمان و ایمنی بسیار بالا و در عین حال مصرف بسیار پایین انرژی میباشد.

دستگاه های این کارخانه با شانه های – راک ها – تمامی پرنده گان ارائه میگردد به این معنی که شانه همه پرندگان ریز و درشت همراه دستگاه ارائه میگردد و شما هیچ نیازی به خرید هر نوع شانه ندارید و همه انواع تخم ها را میتوانید با استفاده از این دستگاه ها چه ریز و چه درشت و چه متوسط جوجه گیری نمایید. دستگاه ها به صورت کامل ارائه میگردد و علاوه بر ست کامل شانه های جوجه کشی ، دستگاه نطفه سنج جهت تشخیص تخم های بدون نطفه از نطفه دار ، دفترچه آموزشتی کامل نحوه جوجه کشی از بیش از 80 نوع پرنده ، بعلاوه انبر های اتصال به باطری و ….. در کنار دستگاه به صورت رایگان ارائه میگردد و تنها چیزی که شما نیاز دارید اتصال دستگاه به برق شهری معمولی میباشد.